Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гімназія № 9 Звягельської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22060250 |
Вебсайт: | https://nvs9.info |
Місцезнаходження: | 11700, Україна , Житомирська обл., м. Звягель, вул. Гоголя, буд. 9 |
Контактна особа: |
Надія Ковальчук +380967482406 sch9zw@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2024 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2024 13:07 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2024 13:07 |
Очікувана вартість: | 28 298 153,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 282 981,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час укладення договору про закупівлю замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним забезпечення виконання договору у розмірі 1 (одного) відсотка від вартості договору у формі перерахування коштів на рахунок Гімназії № 9 Звягельської міської ради. Забезпечення вноситься на рахунок Гімназії № 9 Звягельської міської ради, рахунок: ____________ в ДКСУ м. Київ, УДКСУ у м. Звягелі. У призначенні платежу обов’язково вказати: “Забезпечення виконання договору згідно оголошення про проведення відкритих торгів ___________. Без ПДВ”. Документ, який підтверджує внесення учасником забезпечення виконання договору, надається замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. У складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист щодо надання таким учасником забезпечення виконання договору про закупівлю згідно з умовами цієї тендерної документації та у випадку прийняття рішення замовником про намір укласти договір про закупівлю з таким учасником. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться поетапно на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Обєкта) та скріплених печатками Сторін. Розрахунки за виконані роботи здійснюються у національній валюті України. Проміжні платежі за виконані роботи (за етапи, черги будівництва, пускові комплекси або окремі види робіт, конструктивні елементи тощо) здійснюються в межах не більш як 95 % їх загальної вартості за Договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2024 09:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2024 09:25 |
Додаток 4. Перелік для учасника. НОВА РЕДАКЦІЯ 2.docx | |
30 серпня 2024 09:25 |
ТД НОВЕ БУДІВНИЦТВО - Гімназія 9 Звягельської МР. НОВА РЕДАКЦІЯ 2.docx | |
30 серпня 2024 09:25 |
ПЕРЕЛIК ЗМIН 2 - ТД Нове будівництво.docx | |
20 серпня 2024 15:32 |
ПЕРЕЛIК ЗМIН 1 - ТД Нове будівництво.docx | |
16 серпня 2024 15:30 |
Додаток 5. Перелік для переможця.docx | |
16 серпня 2024 15:30 |
Додаток 3. Лист-згода ОПД.docx | |
16 серпня 2024 15:30 |
Додаток 2. Технічне завдання.docx | |
16 серпня 2024 15:30 |
Додаток 1. Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-27-000017 ● 8c776917557b489f8688a64b6ccdc425
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 вересня 2024 15:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.09.2024
№ 69-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗакономУкраїни «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.09.2024 № 69-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2024-08-16-008737-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-27 16:07:15
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 27.09.2024 № 1
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Гімназією № 9 Звягельською міською радою (далі – Замовник) по предмету «Нове будівництво ПРУ на території Гімназії № 9 Звягельської міської ради за адресою: вул. Гоголя, 9, м. Звягель, Звягельський р-н, Житомирська обл.» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-16-008737-a), відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п. 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську) технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Гімназія № 9 Звягельською міською радою є розпорядником бюджетних коштів.
3. Відповідно до вимог абзацу 3 пункту 3 Особливостей визначено, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Згідно з підпунктом 1, 2 та 4 пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 000,00 грн замовник здійснює закупівлю робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, зокрема дизель-генераторних установок, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує в 2024 році 20 відсотків.
Разом з тим, відповідно до пункту 2 розділу «Кошторис № 04-01-01 на Обладнання ДЕК» Додатку № 2 до тендерної документації, до предмету закупівлі відноситься Дизельгенераторна станція KJРОWЕR 5KJT 20АSB.
В той же час, відповідно до абзацу 1 пункту 13¹ Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі – Порядок № 861), передбачено, що замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Однак, за результатами проведеного аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель виявлено, що Замовником в тендерній документації не визначено вимог щодо надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника Дизельгенераторної станції KJРОWЕR 5KJT 20АSB, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Поясніть, чому тендерна документація не містить вищевказаних вимог?
4. Проведеним аналізом встановлено, що тендерна документація Замовника (Додаток № 2 до тендерної документації) містить посилання на конкретні торгові марки, типи та виробників («Ореол-1», «Cerezit», «Fіbrа» та ін.) з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання, як це передбачено частиною 4 статті 23 Закону.
Поясніть, чому тендерна документація не містить обґрунтування необхідності посилання на конкретні торгові марки, типи та виробників («Ореол-1», «Cerezit», «Fіbrа» та ін.)?
5. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 19.09.2024 № 19 визнано переможцем процедури закупівлі тендерну пропозицію подану ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» з остаточною ціновою пропозицією в сумі 9 600 000,00 гривень.
Проведеним аналізом встановлено, що відповідно до пункту 16 Додатку № 4 до тендерної документації передбачено, що учасники до кінцевого строку подання тендерних пропозицій надають відповідно до своєї початкової ціни виконані згідно вимог Додатку № 2 розрахунок договірної ціни (з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» від 08.11.2021 року зі змінами), а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни:
договірна ціна;
локальні кошториси;
розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів);
розрахунок загальновиробничих витрат;
розрахунок адміністративних витрат;
пояснювальна записка.
Водночас, відповідно до пункту 1.1 розділу I Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова) передбачено, що Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Слід відмітити, що відповідно до річного плану закупівель Замовника на 2024 рік (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-P-2024-08-16-008848-a), закупівля нового будівництва ПРУ здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету.
Пунктом 2.1 розділу II Настанови визначено, що система ціноутворення у будівництві базується на кошторисних нормах, нормативах, розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів.
Поряд з тим, відповідно до пункту 2.3 розділу II Настанови передбачено, що до кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми (далі – КНУ РЕКН).
Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Відповідно до пункту 5.4 розділу V Настанови визначено, що вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат
учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 - 5.9 цієї Настанови, при цьому нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі КНУ РЕКН та обсягів робіт, які пропонуються до виконання.
На виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» надано, зокрема, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів до них та розрахунок ціни і кошторисів в електронній формі у програмному комплексі АВК-5 (файли «Договірна ціна_локальні кошториси ч.1.pdf», «Локальні кошториси_підсумкова відомість ресурсів ч.2.pdf» та «23. МОДЕЛЬ.imd»).
Так, зокрема, в пунктах 63, 78 та 93 Локального кошторису № 02-01-01 та розділі II Підсумкової відомості ресурсів, учасником ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» передбачено, що виконання робіт з «Ущільнення грунту щебенем» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ11-1-2) в кількості 5,549 на 100м2, буде здійснюватись без застосування котків дорожніх самохідних гладких, масою 5 т, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КБ11-1-2, яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 № 374 (далі – наказ № 374), зокрема, передбачає виконання вказаних робіт із застосуванням котків дорожніх самохідних гладких, масою 5 т, чим не дотримано вимоги пункту 16 Додатку № 4 до тендерної документації.
Аналогічно, в пункті 4 Локального кошторису № 07-01-01 та розділі II Підсумкової відомості ресурсів, учасником ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» передбачено, що виконання робіт з «Улаштування прошарку з нектаного синтетичного матеріалу в земляному полотні: суцільного перерізу» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ27-20-4) в кількості 0,1005 на 100м2, буде здійснюватись без застосування котків дорожніх причіпних на пневмоколісному ходу, масою 25 т, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КБ27-20-4, яка затверджена наказом № 374, зокрема, передбачає виконання вказаних робіт із застосуванням котків дорожніх причіпних на пневмоколісному ходу, масою 25 т, чим не дотримано вимоги пункту 16 Додатку № 4 до тендерної документації.
Аналогічно, в пункті 3 Локального кошторису № 07-01-01 та розділі II Підсумкової відомості ресурсів, учасником ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» передбачено, що виконання робіт з «Улаштування основи зі щебенем 10-20 мм: одношарової основи за товщини 15 см» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ27-13-1) в кількості 0,1005 на 1000м2, буде здійснюватись без застосування котків дорожніх самохідних вібраційних гладковальцевих, масою 8 т, та без котків дорожніх самохідних вібраційних гладковальцевих, масою 13 т, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КБ27-13-1, яка затверджена наказом № 374, зокрема, передбачає виконання вказаних робіт із застосуванням котків дорожніх самохідних вібраційних гладковальцевих, масою 8 т, та котків дорожніх самохідних вібраційних гладковальцевих, масою 13 т, чим не дотримано вимоги пункту 16 Додатку № 4 до тендерної документації.
Аналогічно, в пункті 2 Локального кошторису № 07-01-01 та розділі II Підсумкової відомості ресурсів, учасником ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» передбачено, що виконання робіт з «Улаштування вирівнюючи шарів основи автогрейдером: із піску» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ27-12-1) в кількості 0,201 на 100м3, буде здійснюватись без автогрейдера середнього типу, потужністю 99 кВт, котків дорожніх самохідних грунтових, масою 19 т та котків дорожніх самохідних на пневмоколісному ходу, масою 16т, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КБ27-13-1, яка затверджена наказом № 374, зокрема, передбачає виконання вказаних робіт із застосуванням автогрейдера середнього типу, потужністю 99 кВт, котків дорожніх самохідних грунтових, масою 19 т та котків дорожніх самохідних на пневмоколісному ходу, масою 16т, чим не дотримано вимоги пункту 16 Додатку № 4 до тендерної документації.
Аналогічні порушення також встановлено за іншими окремими позиціями допущеними ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» при розрахунку договірної ціни.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому Вами, на дотримання вимог передбачених підпунктом 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД», яка не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-02 13:30:38
Відповідь
Відповіді на запит замовнику на пояснення
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-07 10:14:52
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 07.10.2024 № 2
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Управлінням житлово-комунального господарства та екології Звягельської міської ради (далі – Замовник) по предмету «Капітальний ремонт вулиці Медична в місті Звягель, Звягельського району, Житомирської області» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-05-012528-a), відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п. 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу вищевказаної процедури закупівлі, Замовником 02.10.2024 надано відповідь, в якій зазначено про те, що «Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації».
У зв’язку з вищевикладеним, прошу надати проектно-кошторисну документацію (інвесторську), на підставі якої Замовником визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Документи, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-10 16:37:39
Відповідь на запит замовнику
Повідомляємо Вам, що Замовником розглянуто Ваш запит замовнику на надання пояснень в межах проведення моніторингу по предмету Нове будівництво ПРУ на території Гімназії № 9 Звягельської міської ради за адресою: вул. Гоголя, 9, м. Звягель, Звягельський район, Житомирська область (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-16-008737-a) та надаємо Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва об’єкту та Експертний звіт (Позитивний) № T1434-OБ від 19.07.2024 р.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-07 15:14:33
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 07.10.2024 № 3
Попередній запит про надання пояснень від 07.10.2024 № 2 вважати не вірним.
Правильним вважати такий.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Гімназією № 9 Звягельською міською радою (далі – Замовник) по предмету «Нове будівництво ПРУ на території Гімназії № 9 Звягельської міської ради за адресою: вул. Гоголя, 9, м. Звягель, Звягельський р-н, Житомирська обл.» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-16-008737-a), відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п. 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу вищевказаної процедури закупівлі, Замовником 02.10.2024 надано відповідь, в якій зазначено про те, що «Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації».
У зв’язку з вищевикладеним, прошу надати проектно-кошторисну документацію (інвесторську), на підставі якої Замовником визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Документи, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-10 16:39:13
Відповідь на запит замовнику
Повідомляємо Вам, що Замовником розглянуто Ваш запит замовнику на надання пояснень в межах проведення моніторингу по предмету Нове будівництво ПРУ на території Гімназії № 9 Звягельської міської ради за адресою: вул. Гоголя, 9, м. Звягель, Звягельський район, Житомирська область (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-16-008737-a) та надаємо Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва об’єкту та Експертний звіт (Позитивний) № T1434-OБ від 19.07.2024 р.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-11 11:47:57
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 11.10.2024 № 4
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Гімназією № 9 Звягельською міською радою (далі – Замовник) по предмету «Нове будівництво ПРУ на території Гімназії № 9 Звягельської міської ради за адресою: вул. Гоголя, 9, м. Звягель, Звягельський р-н, Житомирська обл.» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-16-008737-a), відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п. 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
Замовником 10.10.2024 надано відповідь на запит посадової особи органу ДФК, відповідальної за проведення моніторингу вищевказаної процедури закупівлі, в якій зазначено, що: «Замовником розглянуто Ваш запит замовнику на надання пояснень в межах проведення моніторингу по предмету Нове будівництво ПРУ на території Гімназії № 9 Звягельської міської ради за адресою: вул. Гоголя, 9, м. Звягель, Звягельський район, Житомирська область (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-16-008737-a) та надаємо Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва об’єкту та Експертний звіт (Позитивний) № T1434-OБ від 19.07.2024 р.» із наданням копій вказаних документів.
Проте, посадова особа органу ДФК звернулась 07.10.2024 до Замовника із запитом щодо надання проектно-кошторисної документації (інвесторської), на підставі якої Замовником визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Слід зазначити, що згідно із частиною 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, що підтверджується постановами Верховного Суду від 02.03.2023 у справі № 640/26603/21 та від 27.12.2023 у справі № 280/5835/22, Восьмого апеляційного адміністративного суду від 30.05.2023 у справі № 380/10320/22, Третім апеляційним адміністративним судом від 22.02.2024 у справі № 280/7094/22, від 07.12.2022 у справі № 160/7098/22 та від 26.08.2024 у справі №160/4637/24.
Разом з тим, відповідно до частини 1 статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
При цьому, згідно із вимогами пункту 3 частини 2 статті 4 Закону річний план закупівель повинен містити інформацію про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі.
Враховуючи викладене вище, перед здійсненням процедури закупівлі замовник зобов’язаний визначити очікувану вартість предмета закупівлі з урахуванням усіх його необхідних технічних, функціональних та якісних характеристик.
Отже, повторно звертаємося щодо надання проектно-кошторисної документації (в т.ч. локальних кошторисів, підсумкової відомості ресурсів, договірної ціни та пояснювальної записки до неї) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-15 17:37:34
Відповідь на запит замовнику
Повідомляємо Вам, що Замовником розглянуто Ваш запит замовнику на надання пояснень в межах проведення моніторингу по предмету Нове будівництво ПРУ на території Гімназії № 9 Звягельської міської ради за адресою: вул. Гоголя, 9, м. Звягель, Звягельський район, Житомирська область (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-16-008737-a) та надаємо проектно-кошторисну документацію (в т.ч. локальні кошториси, відомість ресурсів, та пояснювальну записку до неї).
Також Постановою КМУ «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві" від 01.08.2005 N 668 визначено, що договірна ціна - це визначена на основі кошторису, узгоджена сторонами і обумовлена у договорі підряду ціна (вартість) робіт.
На етапі проектування не можливе погодження кошторису Підрядником, а отже Проектно-кошторисна документація не може містити договірної ціни у своєму складі. Наголошуємо, що очікувана вартість була розрахована Замовником на підставі Зведеного кошторисного розрахунку.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-16-008737-a від 22.10.2024 року Гімназія № 9 Звягельської міської ради повідомляє наступне. На даний час у Замовника відсутня можливість притягнути до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм абзацу 1 пункту 13¹ Порядку № 861, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, оскільки Наказом №43-к/тр від 08.10.2024 Ковальчук Надію Вікторівну звільнено з роботи фахівця з публічних закупівель з 21.10.2024 року. В подальшому, при проведенні публічних закупівель, Гімназією № 9 Звягельської міської ради будуть враховані зауваження Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області викладені у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-16-008737-a від 22.10.2024.
2024-10-29 16:39:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері закупівель.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 вересня 2024 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОТЕЛ" |
28 005 252,65
UAH з ПДВ
|
26 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" |
27 222 400,00
UAH з ПДВ
|
27 222 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОТЕЛ" #36339719 |
Відхилено |
26 750 000,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2024 18:14
|
|
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" #40223320 |
Переможець |
27 222 400,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2024 17:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 вересня 2024 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2024 15:32
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2024 14:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2024 08:03
|
2. Протокол щодо допущення технічних помилок, публікація ДУ№1.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2024 17:45
|
ДУ №1(вважати правильною).pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2024 17:45
|
ДУ№1 (правильно).pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2024 10:02
|
Протокол щодо допущення технічної помилки ( розміщення ДУ№1) .pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2024 10:02
|
ДУ№1.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2024 14:32
|
Протокол щодо допущення технічної помилки.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2024 13:10
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2024 13:10
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2024 12:21
|
№80.pdf | укладений |
02 жовтня 2024 12:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ДУ №1 Сторони домовились внести зміни до Договору №80 від 01.10.2024 року: 1. Викласти пункт 1.1. розділу 1 «Предмет Договору» в новій редакції наступного змісту: «1.1. За цим Договором Підрядник зобов’язується за завданням Замовника на свій ризик виконати та здати Замовнику в установлений Договором строк закінчені та якісні роботи по об’єкту: Нове будівництво ПРУ на території Гімназії № 9 Звягельської міської ради за адресою: вул. Гоголя, 9, м. Звягель, Звягельський район, Житомирська область, (далі – Об’єкт будівництва, Об’єкт) за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 45210000-2 Будівництво будівель, а Замовник зобов’язується передати Підряднику дозвільну документацію, а також затверджену в установленому порядку проєктну документацію, прийняти від Підрядника закінчені роботи належної якості та оплатити їх». 2. Викласти пункт 3.2.10. розділу 3.2. «Порядок проведення розрахунків за виконані роботи» в новій редакції наступного змісту: «3.2.10. Кінцеві розрахунки здійснюються протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів, а в грудні 2024 року протягом 7 (семи) календарних днів, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт». 3. Викласти Додатки № 1, № 2, № 3 до Договору підряду № 80 від 01 жовтня 2024 року в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | №80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до банківських реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | №80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |