Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143809 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122 |
Контактна особа: |
Гальченко Марина Віталіївна 380456352451 galchenko_maryna@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2024 14:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2024 15:07 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2024 15:07 |
Очікувана вартість: | 2 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2024 14:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2024 14:35 |
Додаток 6 Дислокація закладів.docx | |
16 серпня 2024 14:35 |
Додаток 4 Перелік документів Переможця процедури закупівлі.docx | |
16 серпня 2024 14:35 |
Додаток 5 Тендерна пропозиція.doc | |
16 серпня 2024 14:35 |
ТД сік 2024.docx | |
16 серпня 2024 14:35 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
16 серпня 2024 14:35 |
Додаток 1 Перелік документів Учасника процедури закупівлі (кваліфікаційні критерії)).docx | |
16 серпня 2024 14:35 |
Додаток 2 Технічні вимоги і характеристики предмета закупівлі.docx |
16 серпня 2024 14:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 серпня 2024 14:35 |
Додаток 6 Дислокація закладів.docx
|
|||
16 серпня 2024 14:35 |
Додаток 4 Перелік документів Переможця процедури закупівлі.docx
|
|||
16 серпня 2024 14:35 |
Додаток 5 Тендерна пропозиція.doc
|
|||
16 серпня 2024 14:35 |
ТД сік 2024.docx
|
|||
16 серпня 2024 14:35 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx
|
|||
16 серпня 2024 14:35 |
Додаток 1 Перелік документів Учасника процедури закупівлі (кваліфікаційні критерії)).docx
|
|||
16 серпня 2024 14:35 |
Додаток 2 Технічні вимоги і характеристики предмета закупівлі.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-05-000043 ● 841e773d5aee4563ba6c77fe137858e9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2024 17:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.11.2024 53-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) та доручення заступника голови Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2020.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
до наказу від 04.11.2024
№ 53-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради UA-2024-08-16-006937-a 16.08.2024 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-08 16:37:08
питання для пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі з придбання товару - Сік фруктовий в асортименті за кодом ДК 021:2015: 15321000-4 — Фруктові соки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-16-006937-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами забезпечено обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Прошу надати інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2024-08-16-006937-a.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-11 16:57:23
Пояснення на запит
Пояснення на запит
(ID моніторингу: UA-M-2024-11-05-000043)
Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради на запит про надання пояснення в рамках моніторингу процедури закупівлі ДК 021 2015: 15320000-7 Фруктові та овочеві соки (сік фруктовий в асортименті), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-16-006937-a повідомляє таке:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами забезпечено обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Інформуємо, що технічні, кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі встановлені відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме: сік фруктовий в асортименті 56000 л має відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам (ДСТУ (ГОСТ) або ТУ), затвердженим у встановленому законодавством України порядку, відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), Постанови КМУ від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», спільних наказів МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 року № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах» від 15.08.2006 р., №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» тощо.
Таким чином, пастеризований сік без додавання цукру та підсолоджувачів, придатний для дитячого харчування, виготовлений з високоякісної плодово-ягідної сировини, доброякісних стиглих, свіжих або збережених свіжими шляхом охолодження або іншими способами фруктів. Освітлений, фруктова частина повинна становити не менше 100%, бути з характерними для даного фрукту запахом та смаком. Не допускається сторонній присмак і запах.
На кожній одиниці фасування, або на ярлику, повинна бути інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства - виробника, вага, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання.
Розмір бюджетного призначення визначений згідно кошторису на 2024 рік, враховуючи кількість одиниць предмета закупівлі, складає 2 800 000,00 грн.
Щодо розрахунку очікуваної вартості інформуємо, що через відсутність чіткого правового регулювання порядку визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради, при визначені очікуваної вартості використовувало в роботі, зокрема рекомендації ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 (далі – примірна методика) та лист Мінекономрозвитку від 20.08.2019 року № 3301-04/34980-06 «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі». Так, у вказаному листі зазначається: «одним із принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», є максимальна економія і ефективність. Запорукою ефективного та успішного проведення процедур закупівель є їх оптимальне планування. Важливий етап планування закупівель — визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Так, заниження очікуваної вартості закупівлі може призводити до відсутності інтересу до закупівлі з боку учасників ринку і, як наслідок, неуспішності такої закупівлі. Встановлення ж очікуваної вартості завищеного розміру може нівелювати принцип максимальної економії».
Також зазначеною примірною методикою пропонується «метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Способи, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг:
1) здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі:
інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках;
довідкові ціни на товари та послуги, що публікуються в спеціалізованих виданнях, які випускаються в друкованій та електронній формі або розміщуються в мережі Інтернет (у разі їх наявності);
біржові котирування світових, регіональних, місцевих та профільних бірж (в разі біржового товару);
дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань;
дані офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних.
Під час збору інформації про ціну слід враховувати, що умови запланованих закупівель (обсяги закупівлі, умови оплати та поставки тощо) мають бути співставні з умовами закупівель, інформація про які міститься у відкритих джерелах та може бути використана для розрахунку очікуваної вартості. Крім того, слід враховувати інші можливі чинники, що впливають на ціну товарів та послуг, як, наприклад, сезонні коливання цін на певні предмети закупівлі».
Враховуючи це, при формуванні очікуваної вартості предмету закупівлі «сік фруктовий в асортименті» враховувалось:
І. Аналіз інформації про середні споживчі ціни на сік фруктовий, а також проаналізовані цінові пропозиції учасників торгів в електронній системі закупівель «Prozorro»;
ІІ. Вартість соку фруктового у магазинах роздрібної та оптової торгівлі, станом на момент підготовки до оголошення закупівлі;
ІІІ. Площа Білоцерківської міської територіальної громади, яка сягає 394,7 км² та розгалужена мережа закладів дошкільної освіти й, у зв’язку з цим, потенційні витрати постачальника продуктів для доставки товару не лише у місто Біла Церква, а також навколишні села, де розташовані заклади освіти.
ІV. Стрімкий ріст цін та інфляція;
Врахування багатьох факторів при розрахунку очікуваної вартості закупівлі товару зумовлене, в першу чергу, значною соціальною значимістю організації харчування здобувачів освіти у закладах освіти та необхідністю наявності всіх продуктів для повноцінного росту та розвитку дітей.
Таким чином, Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради застосовує комплексний підхід при формуванні очікуваної вартості предмета закупівлі дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель відповідно до вимог чинного законодавства України, що дозволяє визначити обґрунтовану очікувану вартість з урахуванням актуальних пропозицій ринку, а саме:
1. Ціни на продукти харчування «Мінфін» станом на 16.08.2024 року:
- Середня ціна на сік становить 61,00 грн. за літр (скан-копія додається).
2. Ціна на сік яблучно-виноградний інтернет-магазину «Сільпо» станом на серпень 2024 року – 45,67 грн за літр (скрін екрану додається).
3. Ціна на сік яблучний інтернет-магазину «Сільпо» станом на серпень 2024 року – 51,57 грн за літр (скрін екрану додається).
4. Ціна на сік яблучний інтернет-магазину «АТБ» станом на серпень 2024 року – 64,60 грн за л (скрін екрану додається).
5. Ціна на сік яблучний відновлений інтернет-магазину «ROZETKA» станом на серпень 2024 року – 47,17 грн за літр (скрін екрану додається).
6. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-07-08-007621-a за ціною 43,00 грн за літр (скан-копія додається).
7. Специфікація до договору від 13.08.2024 року № 138/24 (ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-31-006991-a) за ціною – 35,00 грн. за літр (скан-копія додається).
8. Специфікація до договору від 05.08.2024 року № 60 (ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-05-011688-a) за ціною – 58,00 грн. за літр (скан-копія додається).
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована за методом порівняння ринкових цін та визначається як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
Де: Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації
Таким чином, очікувана вартість становить:
(61,00+45,67+51,57+64,60+47,17+43,00+35,00+58,00):8 = 50,751 грн
2. Надати інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2024-08-16-006937-a.
Водночас інформуємо, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради було розміщено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту: https://bila-cerkva.osv.org.ua/2024-10-26-19-03-01-2024/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2024 15:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Макаренко Ірина Михайлівна |
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Мальована Наталія Степанівна |
2 772 000,00
UAH з ПДВ
|
2 772 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Макаренко Ірина Михайлівна #2159206924 |
Відхилено |
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2024 09:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2024 16:06
|
ФОП Мальована Наталія Степанівна #2121107902 |
Переможець |
2 772 000,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2024 12:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2024 15:30
|
Дог. 399 сік.pdf | укладений |
04 вересня 2024 15:29
|