Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський, Р-11 Полтава-Красноград, Р-67 Чернігів-Ніжин-Прилуки-Пирятин в межах Полтавської області
Очікувана вартість
1 235 866 453,00 UAH
UA-2024-08-16-003648-a ● 8ce60b13b5ee43528933518d95952db7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 22-а |
Контактна особа: |
Чередниченко Євгеній Ілліч 380532615824 tender.pl@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2024 11:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 235 866 453,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 358 664,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції» з урахуванням вимог чинного законодавства. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1% очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Банківська гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати - заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських/робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання/надсилання Замовнику. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі (частина восьма стаття 12 Закону). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 12358664.53 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% вартості договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: перевищує строк дії Договору не менше ніж на 30 календарних днів. Як вид забезпечення виконання договору застосовувати безумовну, безвідкличну банківську гарантію. При цьому гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Банківська гарантія оформлюється: банками-резидентами України – відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639; іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication № 758). Банківська гарантія повинна містити: повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; положення про те, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, який буде укладено за результатами закупівлі; безвідкличне зобов’язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов’язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; положення про те, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; покладення всіх витрат, пов’язаних із гарантією, на принципала; положення про те, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; строк дії банківської гарантії повинен бути не менше ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); умови про зменшення відповідальності банку в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов’язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги тощо); обмеження відповідальності банку-гаранта сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов’язків за гарантією; умови відкликання гарантії банком-гарантом. Забезпечення виконання договору вноситься переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Способи повернення учаснику процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається (особисто в руки уповноваженому представнику учасника або поштою) учаснику за його письмовим зверненням. Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання договірних зобов’язань. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400.42 кілометр
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський, Р-11 Полтава-Красноград, Р-67 Чернігів-Ніжин-Прилуки-Пирятин в межах Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2026
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до умов проекту договору | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 70 |
Iнша подія | Відповідно до умов проекту договору | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2024 11:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2024 11:36 |
Додатки до ТД 1, 2, 5, 6, 7.pdf | |
16 серпня 2024 11:36 |
Тендерна документація.pdf | |
16 серпня 2024 11:36 |
Додаток до ТД 4 (проект договору).pdf | |
16 серпня 2024 11:36 |
Додаток до ТД 3 (технічна специфікація).pdf | |
16 серпня 2024 11:36 |
Специфікація до відомості обсягів робіт.pdf | |
16 серпня 2024 11:36 |
Дефектний акт.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз'яснення пункту проекту договору
Дата подання: 22 серпня 2024 17:20
Дата відповіді: 23 серпня 2024 20:22
Шановний Замовник. В Додатку 4 до тендерної документації (проект договору) в пункті 1.7. у другому абзаці вказано:
«За умови заподіяння збитків користувачами автомобільних доріг, внаслідок пошкодження (знищення) складових автомобільних доріг, Виконавець зобов’язаний забезпечити оперативне надання Замовнику інформації та документів, необхідних для відшкодування збитків з винних осіб, у разі їх відсутності протягом 10 діб з моменту виявлення такого факту відшкодування збитків Замовнику здійснює Виконавець».
Дайте роз’яснення , яку саму інформацію та документи, повинен надати Виконавець? Мова йде про розрахунок вартості заподіяної шкоди? Якщо мається на увазі взаємодія з правоохоронними органами та отримання інших процесуальних документів то в 10 денний термін це не можливо. Просимо дати роз’яснення або внести зміни до цього пункту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
У відповідь на Ваше запитання, повідомляємо, що пунктом 7.3.20. проекту договору передбачено обов’язок Виконавця розробити та затвердити з Замовником перелік регламентів надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг, до якого входять: регламент дій Виконавця при несанкціонованих діях юридичних чи фізичних осіб у смузі відведення та придорожній смузі; регламент дій Виконавця під час ліквідації наслідків дорожньо-транспортних пригод та надзвичайних ситуацій.
Додатком 5 до проекту договору визначено вимоги до структури і змісту регламенту з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення. Так, згідно цього додатку регламент повинен містити:
1) розділ 12 щодо опису алгоритму дій Виконавця при несанкціонованих діях юридичних чи фізичних осіб у смузі відведення та придорожній смузі автомобільних доріг, основними складовими якого повинні бути:
12.1. Перелік несанкціонованих дій третіх осіб, які необхідно припиняти з метою забезпечення безпеки автомобільних доріг.
12.2. Порядок дій Виконавця щодо припинення несанкціонованих дій.
12.3. Порядок дій Виконавця з ліквідації дефектів, що виникли внаслідок несанкціонованих дій третіх осіб.
12.4. Перелік та порядок подання Замовнику документів, необхідних для стягнення з юридичних та фізичних осіб завданих збитків.
12.5. Порядок дій Виконавця щодо складання комісійного акта про завдану шкоду.
12.6. Порядок інформування Замовника про випадки завдання третіми особами шкоди (псування, крадіжки, знищення) складовим автомобільних доріг.
12.7. Порядок розроблення та затвердження документів, що визначають вартість ремонту (відновлення) пошкоджених елементів автомобільних доріг.
12.8. Порядок інформування страхової організації про настання страхового випадку та розроблення документів, що підтверджують право на страхову виплату (документів зі страхового відшкодування).
2) розділ 13 щодо алгоритму дій Виконавця під час ліквідації наслідків ДТП та НС, основними складовими якого повинні бути:
13.1. Структура підрозділів Виконавця, які виконують роботи (надають послуги) з ліквідації наслідків ДТП.
13.2. Схема взаємодії Замовника та Виконавця під час надання послуг з ліквідації негативних наслідків дорожньо-транспортних пригод.
13.3. Повноваження підрозділів Виконавця, які виконують роботи (надають послуги) з ліквідації наслідків ДТП.
13.4. Порядок обміну інформацією та надання звітності Замовнику відповідальними особами Виконавця під час ліквідації наслідків ДТП.
13.5. Перелік структурних підрозділів та відповідальних осіб Виконавця, які здійснюють взаємодію з органами ДСНС, НПУ та інших суб'єктів господарювання при ліквідації негативних наслідків ДТП.
13.6. Порядок взаємодії Виконавця з органами ДСНС, НПУ та інших суб'єктів при ліквідації наслідків ДТП.
13.7. Перелік матеріально-технічного та ресурсного забезпечення Виконавця, необхідного для ліквідації наслідків ДТП.
13.8. Порядок призначення відповідальних за взаємодію осіб Виконавця та визначення їхнього заходу відповідальності.
Таким чином, перелік необхідної інформації та документів, які повинен надати Виконавець Замовнику на виконання вимог абзацу 2 пункту 1.7. проекту договору, визначається у регламенті, обов’язок розроблення якого покладається на Виконавця.
У відповідь на Ваше запитання, повідомляємо, що пунктом 7.3.20. проекту договору передбачено обов’язок Виконавця розробити та затвердити з Замовником перелік регламентів надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг, до якого входять: регламент дій Виконавця при несанкціонованих діях юридичних чи фізичних осіб у смузі відведення та придорожній смузі; регламент дій Виконавця під час ліквідації наслідків дорожньо-транспортних пригод та надзвичайних ситуацій.
Додатком 5 до проекту договору визначено вимоги до структури і змісту регламенту з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення. Так, згідно цього додатку регламент повинен містити:
1) розділ 12 щодо опису алгоритму дій Виконавця при несанкціонованих діях юридичних чи фізичних осіб у смузі відведення та придорожній смузі автомобільних доріг, основними складовими якого повинні бути:
12.1. Перелік несанкціонованих дій третіх осіб, які необхідно припиняти з метою забезпечення безпеки автомобільних доріг.
12.2. Порядок дій Виконавця щодо припинення несанкціонованих дій.
12.3. Порядок дій Виконавця з ліквідації дефектів, що виникли внаслідок несанкціонованих дій третіх осіб.
12.4. Перелік та порядок подання Замовнику документів, необхідних для стягнення з юридичних та фізичних осіб завданих збитків.
12.5. Порядок дій Виконавця щодо складання комісійного акта про завдану шкоду.
12.6. Порядок інформування Замовника про випадки завдання третіми особами шкоди (псування, крадіжки, знищення) складовим автомобільних доріг.
12.7. Порядок розроблення та затвердження документів, що визначають вартість ремонту (відновлення) пошкоджених елементів автомобільних доріг.
12.8. Порядок інформування страхової організації про настання страхового випадку та розроблення документів, що підтверджують право на страхову виплату (документів зі страхового відшкодування).
2) розділ 13 щодо алгоритму дій Виконавця під час ліквідації наслідків ДТП та НС, основними складовими якого повинні бути:
13.1. Структура підрозділів Виконавця, які виконують роботи (надають послуги) з ліквідації наслідків ДТП.
13.2. Схема взаємодії Замовника та Виконавця під час надання послуг з ліквідації негативних наслідків дорожньо-транспортних пригод.
13.3. Повноваження підрозділів Виконавця, які виконують роботи (надають послуги) з ліквідації наслідків ДТП.
13.4. Порядок обміну інформацією та надання звітності Замовнику відповідальними особами Виконавця під час ліквідації наслідків ДТП.
13.5. Перелік структурних підрозділів та відповідальних осіб Виконавця, які здійснюють взаємодію з органами ДСНС, НПУ та інших суб'єктів господарювання при ліквідації негативних наслідків ДТП.
13.6. Порядок взаємодії Виконавця з органами ДСНС, НПУ та інших суб'єктів при ліквідації наслідків ДТП.
13.7. Перелік матеріально-технічного та ресурсного забезпечення Виконавця, необхідного для ліквідації наслідків ДТП.
13.8. Порядок призначення відповідальних за взаємодію осіб Виконавця та визначення їхнього заходу відповідальності.
Таким чином, перелік необхідної інформації та документів, які повинен надати Виконавець Замовнику на виконання вимог абзацу 2 пункту 1.7. проекту договору, визначається у регламенті, обов’язок розроблення якого покладається на Виконавця.
щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 23 серпня 2024 13:54
Дата відповіді: 23 серпня 2024 20:20
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність Машини бурильно-кранової на автомобілі, глибина буріння 3,5 м (або еквівалент) у кількості 1 одиниці. Прошу пояснити для виконання яких видів робіт Технічної специфікації/дефектного акту потрібна вищезазначена машина.
Відповідь: Шановний учасник! Машини бурильно-крановi на автомобілі, глибина буріння 3,5 м (або еквівалент) необхідні для виконання робіт з утримання зовнішнього освітлення автомобільних доріг, світлофорних об’єктів та метеорологічного обладнання (метеостанції, камери та інше). Зазначені механізми необхідні для виконання робіт з заміни пошкоджених опор.
Загальні питання
Дата подання: 27 серпня 2024 17:56
Дата відповіді: 29 серпня 2024 09:28
Шановний Замовник.
1. В тендерній документації , а саме у дефектному акті зазначено, що перевезення протиожеледної суміші виконується на відстань 10 км, в той же час в Додатку №2 до тендерної документації зазначено, що відстань від виробничими базами для доріг I категорії повинна складати 25-55 км, для II категорії 65-85 км. А також згідно ДСТУ 9185:2022 Настанови щодо зимового утримування автомобільних доріг відстань плеча між базами ПОМ будуть більше 10 км. Під час приймання обсягів робіт будуть прийматися фактичні перевезення за рахунок коштів передбачених в ризиках чи тільки зазначені в дефектному акті?
2. В Додатку №4 (проект договору) то тендерної документації в ПЕРЕЛІКУ ОСНОВНИХ МАТЕРІАЛЬНИХ РЕСУРСІВ зазначені ціни в поточних цінах на ЧЕРВЕНЬ 2024 р., в той же час згідно Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування перелік основних матеріальних ресурсів, зміну цін, які можуть суттєво вплинути на вартість дорожніх робіт та послуг впродовж періоду їх здійснення, із зазначенням питомої ваги кожного з них у загальній вартості дорожніх робіт та послуг (очікуваній вартості) із зазначенням цін, визначених за базою даних цін за ОСТАННІЙ місяць, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі чи спрощеної закупівлі. Проаналізувавши основні ціни та ваговий коефіцієнт матеріального ресурсу значно відрізняється електроенергії: Вами зазначено 8,49932 грн з ПДВ (ЧЕРВЕНЬ 2024 р.), а за останній місяць, що передує даті оприлюднення (ЛИПЕНЬ 2024 р.) вона вже склала 10 грн. Були враховані Вами данні ціни при визначені очікуваній вартості предмету закупівлі? Адже враховуючі останні події, зв’язані з електросистемою в державі і якщо в майбутньому при значному удорожчанню електроенергії покрити дані витрати згідно Методики за рахунок інфляції не вийде.
А також зазначаємо, як показує практика, що роботи по обслуговуванню об’єктів зовнішнього освітлення іншими Замовниками були винесені окремою закупівлею з класифікатором ДК 021:2015: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов'язаного обладнання та супутні послуги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
1. В Додатку № 2 до тендерної документації передбачено необхідність забезпечення розташування виробничих баз для вчасного реагування на стан проїзду автомобільною дорогою, що обслуговується. (Відстань між базами дислокації техніки та механізмів для дороги І категорії має бути 25-55 км, для доріг ІІ – IV категорії має бути 65-85 км.).
В Дефектному акті п.136 враховує середню відстань перевезення протиожеледної суміші від місця її навантаження, яким може бути як виробнича база зі складом протиожеледних матеріалів, так і окремий склад протиожеледних матеріалів, до ділянки дороги, що потребує обробки протиожеледним матеріалом.
Таким чином, вказані відстані не можуть йти в порівнянні.
2. Пунктом 4.8 проекту договору визначений порядок компенсації додаткових витрат, в тому числі вартості енергоресурсів, повʼязаних з інфляційними процесами, яка відбувається на підставі порівняльної відомості відповідно до переліку основних матеріальних ресурсів (Додаток №4) згідно п. 7.6. Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування.
Дефектним актом передбачено забезпечення роботи всіх існуючих ліній зовнішнього освітлення автомобільних доріг, однак враховуючи умови воєнного стану фактична питома вага вартості енергоресурсів може бути значно зменшена в звʼязку з необхідністю забезпечення світломаскування та режиму комендантської години.
1. В Додатку № 2 до тендерної документації передбачено необхідність забезпечення розташування виробничих баз для вчасного реагування на стан проїзду автомобільною дорогою, що обслуговується. (Відстань між базами дислокації техніки та механізмів для дороги І категорії має бути 25-55 км, для доріг ІІ – IV категорії має бути 65-85 км.).
В Дефектному акті п.136 враховує середню відстань перевезення протиожеледної суміші від місця її навантаження, яким може бути як виробнича база зі складом протиожеледних матеріалів, так і окремий склад протиожеледних матеріалів, до ділянки дороги, що потребує обробки протиожеледним матеріалом.
Таким чином, вказані відстані не можуть йти в порівнянні.
2. Пунктом 4.8 проекту договору визначений порядок компенсації додаткових витрат, в тому числі вартості енергоресурсів, повʼязаних з інфляційними процесами, яка відбувається на підставі порівняльної відомості відповідно до переліку основних матеріальних ресурсів (Додаток №4) згідно п. 7.6. Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування.
Дефектним актом передбачено забезпечення роботи всіх існуючих ліній зовнішнього освітлення автомобільних доріг, однак враховуючи умови воєнного стану фактична питома вага вартості енергоресурсів може бути значно зменшена в звʼязку з необхідністю забезпечення світломаскування та режиму комендантської години.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 серпня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
1 095 452 119,00
UAH з ПДВ
|
1 095 452 119,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Переможець |
1 095 452 119,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2024 10:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2024 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2024 19:08
|
Додатки до договору № 13-01-24.pdf | укладений |
09 жовтня 2024 19:05
|
Договір № 13-01-24.pdf | укладений |
09 жовтня 2024 19:05
|
Протокол № 09-04-24 від 20.09.2024.pdf | укладений |
20 вересня 2024 15:34
|