Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 33558232 |
Місцезнаходження: | 68003, Україна , Одеська обл., місто Чорноморськ, ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 33 |
Контактна особа: |
Олександр Осадчий +380486865575 yks_chmr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2024 11:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2024 11:26 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2024 11:26 |
Очікувана вартість: | 34 568 084,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 345 680,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи не пізніше ніж протягом 10 робочих днів з дати складення Сторонами вказаних документів. Замовник має право здійснити часткову попередню оплату робіт на строк не більше трьох місяців в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду та протягом 10 робочих днів з дати прийняття рішення Замовником про попередню оплату. По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику протягом 1 робочого дня після завершення вказаного строку. Надання авансу є правом Замовника, а не його обов’язком. Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов, відповідно Підрядник в будь-якому випадку зобов’язаний приступити до виконання робіт згідно з умовами цього Договору, в тому числі календарного графіка. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2024 21:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2024 20:01 |
ТД редакція №3.docx | |
28 серпня 2024 20:01 |
Додаток №1 редакція №3.docx | |
28 серпня 2024 20:01 |
Перелік змін 2.docx | |
27 серпня 2024 16:10 |
Додаток 1 до ТД для учасника.docx | |
27 серпня 2024 16:10 |
Додаток 4 до ТД тех.і якіс.харак (2).docx | |
27 серпня 2024 16:10 |
ТД за Особливостями.docx | |
27 серпня 2024 16:10 |
Перелік змін.docx | |
16 серпня 2024 11:24 |
Додаток 2 до ТД для переможця.docx | |
16 серпня 2024 11:24 |
Додаток 3 до ТД проект договору.docx |
28 серпня 2024 21:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 серпня 2024 20:01 |
ТД редакція №3.docx
|
||||||
28 серпня 2024 20:01 |
Додаток №1 редакція №3.docx
|
||||||
28 серпня 2024 20:01 |
Перелік змін 2.docx
|
||||||
27 серпня 2024 16:10 |
Додаток 1 до ТД для учасника.docx
|
||||||
27 серпня 2024 16:10 |
Додаток 4 до ТД тех.і якіс.харак (2).docx
|
||||||
27 серпня 2024 16:10 |
ТД за Особливостями.docx
|
||||||
27 серпня 2024 16:10 |
Перелік змін.docx
|
||||||
16 серпня 2024 11:24 |
Додаток 2 до ТД для переможця.docx
|
||||||
16 серпня 2024 11:24 |
Додаток 3 до ТД проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-10-000041 ● 6e231faffcf24852a33da096cfa80cd4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2024 11:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2024-08-16-003569-a 16.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-15 09:53:29
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво захисної споруди подвійного призначення Бурлачобалківської гімназії Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м.Чорноморськ, с.Бурлача Балка, вул. Інститутська, 22.Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-16-003569-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-16 16:57:59
Надання пояснень
1. На перше питання щодо надання інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляю наступне.
Для виконання робіт щодо нового будівництва захисної споруди подвійного призначення Бурлачобалківської гімназії Чорноморської міської ради генеральним проектувальником розроблено проектно-кошторисну документацію на будівництво, та відносно вказаної документації виконано державну експертизу та отримано за її результатами позитивний експертний звіт щодо розгляду проектно-кошторисної документації на будівництво за № 590/24-РБК/ЕЗ від 15 серпня 2024 (копія додається) та згідно якого визначено загальну кошторисну вартість будівництва станом на момент виконання експертизи. За результатами розгляду проектної документації на будівництво встановлено, що зазначену документацію розроблено відповідно до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог до з питань міцності, надійності, довговічності; з питань техногенної безпеки; з питань пожежної безпеки; з питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту; з питань енергозбереження; з питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення; з питань екології; з питань експлуатаційної безпеки; з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення; з питань охорони праці; з питань кошторисної частини проектної документації; архітектурне об'ємне проектування; з питань інженерного забезпечення. Відповідно, для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі використано кошторисну документацію, зокрема зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва, при цьому враховано, що до очікуваної вартості не враховуються окремі витрати (а саме, глави 10-12 ЗКР: «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги», «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд», тощо).
В той же час, на виконання абз. 3 п. 5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» технічна специфікація щодо предмету закупівлі містить відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї, що в свою чергу складені на підставі локальних кошторисів на будівельні роботи та підсумкової відомості ресурсів, які відповідно є складовими інвесторської проектно-кошторисної документації.
Таким чином, обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості будівництва здійснено з урахуванням пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281
2. По другому питанню щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті Чорноморської міської територіальної громади за посиланням https://od.cmr.gov.ua/news/162568-obgruntuvannia-texnicnix-ta-iakisnix-xarakteristik-zakupivli-rozmiru-biudzetnogo-priznacennia-ocikuvanoyi-vartosti-predmet
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-23 09:52:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво захисної споруди подвійного призначення Бурлачобалківської гімназії Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, с. Бурлача Балка, вул. Інститутська, 22. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-16-003569-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання, а саме: яким чином учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД» дотримано вимогу пункту 1.1 додатку 1 до тендерної документації в частині підтвердження кваліфікації працівника Гержановської Н.І.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-28 14:24:29
Надання пояснень на запит
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-23 09:52:31
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво захисної споруди подвійного призначення Бурлачобалківської гімназії Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, с. Бурлача Балка, вул. Інститутська, 22. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-16-003569-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання, а саме: яким чином учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД» дотримано вимогу пункту 1.1 додатку 1 до тендерної документації в частині підтвердження кваліфікації працівника Гержановської Н.І.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
На ваш запит про надання пояснень від 23.10.2024 повідомляємо наступне:
Тендерною документацією встановлено кваліфікаційний критерій - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Учасник повинен підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в учасника або субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення).
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
-Довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання Договору про закупівлю.
Учасник обов’язково повинен бути забезпечений працівниками наступних спеціальностей:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю організації – Учасника;
- начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції;
- виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції;
- інженер з проектно - кошторисної роботи;
- інженер-будівельник;
- майстер;
- інженер з охорони праці;
- електрогазозварник;
- покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів;
- монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій;
- бетоняр;
- лицювальник- плиточник.
Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник надає у складі тендерної пропозиції наступне документальне підтвердження наявності всіх зазначених працівників у вищенаведеній довідці: копії наказів про призначення на посаду або наказів про сумісництво/суміщення або діючих трудових договорів/трудових книжок (першої сторінки та сторінки, на якій міститься запис про прийняття на посаду) або копії діючих цивільно-правових угод, тощо.
Кваліфікація працівників має бути підтверджена: копією диплому або посвідченням або свідоцтвом про підвищення кваліфікації або іншим документом, який підтверджує кваліфікацію.
Щодо інженера з проектно - кошторисної роботи в складі документів тендерної пропозиції, необхідно надати відповідний діючий сертифікат.
Щодо інженера з охорони праці, в складі документів тендерної пропозиції, необхідно надати, посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці.
Додатково учасник повинен надати у складі документів тендерної пропозицію інформацію про наявність в учасника відповідальної особи, яка має необхідні знання з питань пожежної безпеки шляхом надання посвідчення про перевірку знань з питань пожежної безпеки.
Учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД" на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід було надано наступні документи:
- Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №3-Б від 29.08.2024 р. (Файл - 3 Довідка про наявність працівників)
- Накази на працівників (Файл- 4 Накази на працівників)
- Діючий сертифікат щодо інженера з проектно - кошторисної роботи (Файл 32 Сертифікат Горук С.Б. інженер з проектно кошторисної роботи)
- Посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці щодо інженера з охорони праці (Файл 43 Посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці Бабій А.М.)
- Посвідчення про перевірку знань з питань пожежної безпеки (Файл- 47 Посвідчення про перевірку знань з питань пожежної безпеки Бабій А.М., Файл 48-Посвідчення про перевірку знань з питань пожежної безпеки Євдокімов Л.В., Файл 50-Посвідчення про перевірку знань з питань пожежної безпеки Мерла В.Ф).
- Копії дипломів або посвідчень або свідоцтв про підвищення кваліфікації або інших документів, які підтверджують кваліфікацію (Файл 54 - Підтвердження кваліфікації працівників).
Згідно інформації, зазначеній в Довідці під пунктом 5 - Гержановська Наталя Іванівна займає посаду «інженер-будівельник».
На підтвердження зазначеної інформації Учасником надано наказ про прийняття на роботу №08-К від 03.10.2023 р., згідно до змісту якого Гержановську Н. І. прийнято на посаду інженера-будівельника та диплом ЖВ №930735 виданий Ніколаєвій Н. І. 30 червня 1982 року Одеським інженерно-будівельним інститутом за спеціальністю «промислове та цивільне будівництво», кваліфікація - «інженер-будівельник». З аналізу наданого диплому, враховуючи збіг за ім’ям, по-батькові та кваліфікацією, Замовнику зрозуміло, що диплом належить Гержановській Н.І. Зміна прізвища, в тому числі у зв’язку з укладення шлюбу, є досить поширеним явищем. В таких випадках чинне законодавство України не передбачає обов’язкової заміни документів про освіту.
Окрім того, тендерна документація містить застереження щодо надання учасником недостовірної інформації. Відповідальність учасника за надання недостовірної інформації передбачена чинним законодавством України.
Слід зазначити, що будь-яких документів, що свідчили б про підтвердження зміни прізвища, умовами тендерної документації не вимагалося. Тому, діючи в межах чинного законодавства та в межах затвердженої тендерної документації, Замовником було прийнято рішення вважати подані учасником документи в частині підтвердження кваліфікації працівника Гержановської Н.І. належними та достатніми.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника - ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД" в повній мірі відповідає кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-28 17:14:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво захисної споруди подвійного призначення Бурлачобалківської гімназії Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, с. Бурлача Балка, вул. Інститутська, 22. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2024-08-16-003569-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Додатком 3 тендерної документації Замовник встановив вимогу, що договірна ціна є динамічною. Яким чином визначено переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД» якщо у складі тендерної пропозиції останнього надано файл «U_72_ДЦ_ДЦ_3.pdf» (Договірна ціна) в якій вид договірної ціни – тверда?
2. Чому в укладеному договорі від 24.09.2024 № 24/09 договірна ціна є твердою при тому, що відповідно до вимог додатку 3 тендерної документації Замовника договірна ціна визначена як динамічна?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-31 17:28:28
Надання пояснень на запит
На ваш запит про надання пояснень від 28.10.2024 повідомляємо наступне:
Тендерною документацією встановлено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, наведених у технічному завданні, та які складені відповідно до положень розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі - Настанова з визначення вартості будівництва), а саме:
1.1. розрахунок ціни пропозиції (договірна ціна);
1.2. пояснювальна записка;
1.3. локальні кошториси на будівельні роботи (повинні бути складені на підставі технічного завдання з обов'язковим урахуванням обсягів робіт, що закуповуються);
1.4. підсумкову відомість ресурсів на будову.
1.5. розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;
1.6. розрахунки загальновиробничих витрат, адміністративних витрат, прибутку відповідно до положень розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва;
1.7. розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, яка буде включена учасником процедури закупівлі до підсумкової відомості ресурсів (розділ ІІ. Будівельні машини і механізми) при складанні ціни пропозиції (договірної ціни), відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва;
1.8. розрахунок розміру кошторисної заробітної плати, яку підрядник планує отримувати на об’єкті будівництва відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.07.2018 року № 196).
1.9.Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист (на фірмовому бланку учасника) про те, що він гарантує враховувати норми пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону щодо локалізації виробництва (відповідно до Технічного завдання Додаток 4 до Тендерної документації), та виконати вимоги, встановлені п.14.11 проєкту Договору про закупівлю (Додаток 3 до Тендерної документації).
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проєктних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них, обсяги та види яких передбачені затвердженою проєктно-кошторисною документацією.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 Настанова з визначення вартості будівництва, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Звертаємо увагу Учасників процедури закупівлі на те, що очікувана вартість предмета закупівлі розрахована з урахуванням коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, оскільки такі кошти враховані у зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва затвердженої інвесторської кошторисної документації.
У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, у розмірі до 1,5% (але не менше 1%) відповідно до п. 5.31 Настанови з визначення вартості будівництва та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами відповідно до п. 4.41 Настанови з визначення вартості будівництва.
Відповідно до п.1.2. Настанови з визначення вартості будівництва: «Приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) – кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору. Твердий кошторис (тверда договірна ціна)– кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором».
Відповідно 4.40 Настанови з визначення вартості будівництва: « Кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва призначені на відшкодування:
1) збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат;
2) збільшення вартості об’єкта будівництва, спричиненого зміною будівельних норм та нормативних документів.
Розмір цих коштів визначається на підставі показників, які наведено в додатку 28 цієї Настанови, або на підставі обґрунтовуючих розрахунків.
Відповідно до п 5.31. Настанови: «У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі:
1) стадії проектування;
2) виду будівництва;
3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт;
4) тривалості будівництва;
5) способів фінансування будівництва;
6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому:
а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%;
б) за динамічної договірної ціни —не враховується.
Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт».
Таким чином, згідно до Настанови та вимог тендерної документації, договірна ціна Учасників, з врахуванням коштів на покриття ризиків, у відповідності до підпункту а) п.5.31 Настанови, може бути виключно твердою.
На етапі кваліфікації Замовником було виявлено технічну (механічну, формальну) помилку в тендерній документації, а саме в Додатку 3 до тендерної документації «Проект договору підряду» в пункті 3.2. зазначено, що «Договiрна цiна згідно з цим Договором є динамічною» замість «Договiрна цiна згідно з цим Договором є твердою».
Згідно пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначається проєкт договору про закупівлю, з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Таким чином, проєкт договору про закупівлю є частиною тендерної документації.
Згідно заборони встановленої пунктом 18 Особливостей, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від проєкту договору про закупівлю, окрім випадків визначених законом.
Відповідно до умов тендерної документації, договір про закупівлю укладається відповідно до вимог цієї тендерної документації та тендерної пропозиції переможця у письмовій формі у вигляді єдиного документа.
Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої — п’ятої, сьомої — дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей.
Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів.
Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
● визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
● перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 18 Особливостей, саме умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від проєкту договору про закупівлю, а не текст договору про закупівлю.
Це означає, що якщо текст договору про закупівлю відрізняється від проєкту договору про закупівлю, проте, це не впливає на зміну істотних умов договору про закупівлю - порушення вимог законодавства відсутні.
Зазначаємо, що саме ціна договору, а не вид договірної ціни є істотною умовою договору.
Таким чином істотні умови укладеного договору про закупівлю не змінювалися.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку України від 01.12.2015 року № 3302-05/40086-08 Уповноважений орган дозволяє виправляти технічні (механічні) помилки при заповненні документів у сфері державних закупівель, після їх оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу шляхом прийняття рішення уповноваженої особи про виправлення таких помилок, оформленим відповідним протоколом. У зв’язку з тим, що технічно неможлива зворотна дія після результату проведення аукціону, після накладення КЕП, та у зв’язку з неможливістю через кабінет замовника оприлюднити будь яку інформацію на даній стадії пов’язану із внесенням змін до Тендерної документації, а також у зв’язку із відсутністю зауважень щодо умов ТД зі сторони Учасників.
Замовником було вирішено пункт 3.2. Додатку 3 «Проект Договору» до тендерної документації вважати вірним в наступній редакції: «Договірна ціна згідно з цим Договором є твердою». Відповідне рішення оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.09.2024 р. «Щодо виправлення технічної помилки у закупівлі UA-2024-08-16-003569-a», що додається.
Таким чином, умови договору про закупівлю не відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі - ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД". Тендерна пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД" складена у відповідності до вимог Настанови з визначення вартості будівництва, в тому числі вимог п.5.31. з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі.
Замовником було виявлено та виправлено технічну помилку, що дозволило успішно провести закупівлю та уникнути затягування строків виконання робіт на об’єкті: «Нове будівництво захисної споруди подвійного призначення Бурлачобалківської гімназії Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м.Чорноморськ, с.Бурлача Балка, вул. Інститутська, 22.Коригування», враховуючи специфіку та важливість даного предмету закупівлі.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-11-08 10:26:45
Заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому
«З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45000000-7— Будівельні роботи та поточний ремонт «Нове будівництво захисної споруди подвійного призначення Бурлачобалківської гімназії Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м.Чорноморськ, с.Бурлача Балка, вул.Інститутська, 22. Коригування» повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
Наказом начальника управління від 07 листопада 2024 року № 8 доведено до відома висновок Держаудитслужби України посадовим особам, відповідальним за проведення закупівель, та наголошено про недопущення подібних порушень в подальшому. Уповноважену особу Управління капітального будівництва Чорноморської міської ради зобов’язано зробити роботу над помилками, вдосконалити знання законодавства у сфері закупівель для недопущення встановлених порушень у подальшому. Крім того, з уповноваженою особою проведена роз’яснювальна робота та вказано про недопущення подібних порушень у подальшій роботі.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
«З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45000000-7— Будівельні роботи та поточний ремонт «Нове будівництво захисної споруди подвійного призначення Бурлачобалківської гімназії Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м.Чорноморськ, с.Бурлача Балка, вул.Інститутська, 22. Коригування» повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. Наказом начальника управління від 07 листопада 2024 року № 8 доведено до відома висновок Держаудитслужби України посадовим особам, відповідальним за проведення закупівель, та наголошено про недопущення подібних порушень в подальшому. Уповноважену особу Управління капітального будівництва Чорноморської міської ради зобов’язано зробити роботу над помилками, вдосконалити знання законодавства у сфері закупівель для недопущення встановлених порушень у подальшому. Крім того, з уповноваженою особою проведена роз’яснювальна робота та вказано про недопущення подібних порушень у подальшій роботі.
2024-11-08 10:27:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2024 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
29 382 806,28
UAH з ПДВ
|
28 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАЙ-РЕЙЗ КОНСТРАКШНЗ ХОЛДИНГ" |
34 241 243,56
UAH з ПДВ
|
29 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД" |
34 267 471,03
UAH з ПДВ
|
33 921 790,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ" #41510150 |
Відхилено |
28 900 000,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2024 13:29
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАЙ-РЕЙЗ КОНСТРАКШНЗ ХОЛДИНГ" #36487303 |
Відхилено |
29 000 000,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2024 08:48
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД" #43149224 |
Переможець |
33 921 790,10
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2024 08:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 вересня 2024 08:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2024 08:48
|
Договір підряду №24-09 від 24.09.2024р.pdf | укладений |
25 вересня 2024 08:47
|