Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 24288081 |
Вебсайт: | https://natalynska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 63343, Україна , Харківська обл., Красноградський район, с. Наталине, вул. І. Сенченка, буд. 89 |
Контактна особа: |
Галина Прохватило +30996066106 prohvatilo89@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2024 18:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2024 12:27 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2024 12:27 |
Очікувана вартість: | 127 793 968,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 277 939,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 500 000,00 грн. (П'ятсот тисяч гривень 00 копійок); Код ЄДРПОУ: 24288081 р/рUA728201720355119001000052990, Банк:ДКСУ м.Київ МФО 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 500000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник може передбачати попередню оплату (аванс) на підставі рахунку на строк не більше 60 календарних днів, яка не повинна перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором згідно з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами). | Аванс | 60 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 70% здійснюються у термін до 90 (дев'яносто) календарних днів на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт по Об'єкту (Форми – КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат по Об'єкту (Форми – КБ-3), згідно фактично виконаних робіт по Об'єкту. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 серпня 2024 16:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 серпня 2024 16:25 |
Додаток 4 нова редакція.pdf | |
29 серпня 2024 16:25 |
Перелік змін 29.08.2024 доповнення.pdf | |
29 серпня 2024 11:26 |
Додаток 3-Технічне завдання нова редакція.pdf | |
29 серпня 2024 11:26 |
Додаток 7.pdf | |
29 серпня 2024 11:26 |
Додаток 6.pdf | |
29 серпня 2024 11:26 |
Додаток 8 (2).pdf | |
29 серпня 2024 11:26 |
Додаток 2.pdf | |
29 серпня 2024 11:26 |
Додаток 2-а.pdf | |
29 серпня 2024 11:26 |
Додаток 5.pdf | |
29 серпня 2024 11:26 |
Додаток 10.pdf | |
29 серпня 2024 11:26 |
Додаток 9.pdf | |
29 серпня 2024 11:22 |
Тендерна документація нова редакція.pdf | |
29 серпня 2024 11:22 |
Додаток 1 нова редакція.pdf | |
29 серпня 2024 11:22 |
Перелік змін 29.08.2024.pdf |
29 серпня 2024 16:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
29 серпня 2024 16:25 |
Додаток 4 нова редакція.pdf
|
|||||||||
29 серпня 2024 16:25 |
Перелік змін 29.08.2024 доповнення.pdf
|
|||||||||
29 серпня 2024 11:26 |
Додаток 3-Технічне завдання нова редакція.pdf
|
|||||||||
29 серпня 2024 11:26 |
Додаток 7.pdf
|
|||||||||
29 серпня 2024 11:26 |
Додаток 6.pdf
|
|||||||||
29 серпня 2024 11:26 |
Додаток 8 (2).pdf
|
|||||||||
29 серпня 2024 11:26 |
Додаток 2.pdf
|
|||||||||
29 серпня 2024 11:26 |
Додаток 2-а.pdf
|
|||||||||
29 серпня 2024 11:26 |
Додаток 5.pdf
|
|||||||||
29 серпня 2024 11:26 |
Додаток 10.pdf
|
|||||||||
29 серпня 2024 11:26 |
Додаток 9.pdf
|
|||||||||
29 серпня 2024 11:22 |
Тендерна документація нова редакція.pdf
|
|||||||||
29 серпня 2024 11:22 |
Додаток 1 нова редакція.pdf
|
|||||||||
29 серпня 2024 11:22 |
Перелік змін 29.08.2024.pdf
|
Скарги до процедури
Дата подання: 16 вересня 2024 19:01
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-24-000051 ● 5db08bdfd5e84058a5cc0ac9ae9bb38e
- Статус: вирішено ● Дата: 09 грудня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2024 14:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2024 № 285
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2024-08-15-011065-a 15.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-29 11:51:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі «Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області», за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-011065-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-31 14:19:21
Відповідь ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ до закупівлі «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.»
Розмір бюджетного призначення визначено організаційно-розпорядчими документами замовника з урахуванням Розпорядження Наталинської сільської військової адміністрації Красноградського району Харківської області № 479 від 20.05.2024 року та переліком об’єктів для фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, у 2024 році (п.6 – Бюджет Наталинської сільської територіальної громади), що погоджено Наказом Міністерства освіти і науки України № 693 від 16.05.2024 року.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено Замовником відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, а саме наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва І черги складає 127381,765 тис.грн., у тому числі: будівельні роботи – 93319,921 тис.грн.; устаткування, меблі та інвентар – 6389,953 тис.грн.; інші витрати – 27671,891 тис. грн; ІІ черга складає 11393,864 тис.грн., у тому числі: будівельні роботи – 8925,330 тис.грн.; устаткування, меблі та інвентар – 274,332 тис.грн.; інші витрати – 2194,202 тис. грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик здійснюється на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва складеного відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва», Наказ від 01.11.2021 №281, в поточних цінах станом на квітень 2024 року.
Окремими файлами надаються документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
1. Завдання на коригування, Дефектний акт, Експертний звіт (тип файлу Архив ZIP - WinRAR (.zip);
2. Нове будівництво укриття Наталино_коригування_ВИХІД_з числовими параметрами (тип файлу Архив ZIP - WinRAR (.zip).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-04 16:25:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі «Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області», за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-011065-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Чому при виявленні невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС», що зазначені в протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 139 від 05.09.2024, Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, як це передбачено пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-05 14:57:08
Відповідь ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ до закупівлі «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.»
Пояснення на запит ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ:
Відповідно до пункту 43 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до умов Додатку 3 до тендерної документації вимагалось:
«Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам повинна бути підтверджена наступними документами:
‒ договірною ціною;
‒ локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
‒ підсумковою відомістю ресурсів;
‒ проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм Мінрегіонбуду України);
‒ сканкопією оригіналу ліцензії на провадження відповідної діяльності.
Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам подається у форматі PDF.
Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) здійснюється згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова).
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується відповідно до Настанови на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання робіт, та поточних цін на них, з урахуванням вимог зазначених Замовником у тендерної документації.
Учасник визначає ціну на роботи, які він пропонує виконати за Договором по даній закупівлі, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.».
Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 передбачено, зокрема: 5.2. Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови. Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема: ФОРМА договірної ціни Вид договірної ціни ________ Визначена згідно з.
У складі Пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" міститься договірна ціна на будівництво Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування, що здійснюється в 2024 році: визначена згідно з _______. (файл «49_ДЦ_ДЦ.xls»).
Разом з тим, у вищенаведеній договірній ціні відсутня інформація, визначена додатком 30 до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, а саме - "визначена згідно з".
Враховуючи наведене, Пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Разом з тим, зазначені документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, у зв'язку з чим Замовник не має права звертатись за усуненням невідповідностей у зазначених вище документах.
Повідомляємо, що виявлена Замовником невідповідність пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" полягає у невідповідності документів щодо технічних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Таким чином, пунктом 43 Постанови №1178 не передбачено надання повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Оскільки Замовник не мав законних підстав вимагати виправлення невідповідності договірної ціни, наданої Учасником ТОВ "ПРОМІН БУД СЕРВІС», такому Учаснику не було надано повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, у зв’язку із тим, що Замовник не має права надати 24 години на усунення невідповідності у разі відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС", визначені абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Зазначене вище підтверджується Рішеннями комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з аналогічного питання: №13801-р/пк-пз від 14.08.2024, №4279-р/пк-пз від 07.03.2024, №11870-р-пк-пз від 09.07.2024, № 14471-р/пк-пз від 28.08.2024.
Додатки:
1. Договірна ціна Учасника файл «49_ДЦ_ДЦ.xls;
2. Рішення № 13801-р/пк-пз від 14.08.2024.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», положенням про уповноважену особу з питань конкурентних процедур закупівлі з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджене розпорядженням начальника Наталинської сільської військової адміністрації від 22.01.24 р. № 24. На зобов’язання за результатами моніторингу Наталинська сільська рада (далі –Замовник) є Замовником за публічною закупівлею «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування. » (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-15-011065-a). У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-011065-a) ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ оприлюднено висновок в електронній системі публічних закупівель PROZORRO з приводу виявлених порушень. За результатами аналізу даних, що містяться у системі, викладених пояснень Замовника, а також документів та відомостей, що знаходяться у відкритому доступі, Держаудитслужбою 18.11.2024 року о 18:06 було опубліковано висновок та зобов`язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Наталинською сільською радою були прийняті всі зауваження ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ та усунуто виявлені порушення шляхом припинення зобов’язань за договором. Відповідну додаткову угоду №2 до договору № 435/24 від 29.10.2024 року оприлюднено 25.11.2024 року, в якій підтверджено припинення зобов’язань за договором між Наталинською сільською радою та Консорціум «БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН». На підтвердження про виконання зобов’язань ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ надаються скан-копії наступних документів, а саме: додаткова угода № 2 від 25.11. 2024 року та звіт про виконання договору про закупівлю. Таким чином, Наталинська сільська рада у повному обсязі виконала обов’язки, покладені на неї ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ.
2024-11-25 18:32:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто
усунуто
2024-12-09 09:40:06
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2024 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" |
117 090 181,22
UAH з ПДВ
|
117 090 181,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" |
125 365 768,44
UAH з ПДВ
|
125 365 768,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" #40777092 |
Відхилено |
117 090 181,22
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2024 16:34
|
|
КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" #45429624 |
Рішення скасоване |
125 365 768,44
UAH з ПДВ
|
14 жовтня 2024 15:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2024 14:54
|
КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" #45429624 |
Переможець |
125 365 768,44
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2024 16:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 жовтня 2024 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2024 18:23
|
Додаткова угода №2 від 25.11.24.pdf | укладений |
25 листопада 2024 18:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2024 15:33
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2024 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2024 15:17
|
Договір № 435-24.pdf | укладений |
30 жовтня 2024 15:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Згідно пункту 11.2. Розділу 11.Інші умови до Договору, Сторони домовились змінити пункт 4.2.2.та 4.2.3.та викласти в новій редакції. 2. Розділ 12. Реквізити та підписи Сторін викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 435/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування. | 1 | робота |
125 365 768,44
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 29 жовтня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Замовник і Підрядник у зв’язку з виконанням зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель по Висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-15-011065-a від 18 листопада 2024 року дійшли згоди розірвати Договір № 435/24 від 29.10.2024 р. |