Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області |
Код ЄДРПОУ: | 26261092 |
Вебсайт: | https://court.gov.ua |
Місцезнаходження: | 18015, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 316 |
Контактна особа: |
Панченко Інна Ігорівна +380472311537 inbox@ck.court.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2024 18:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2024 08:00 |
Очікувана вартість: | 75 495 252,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 377 476,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 №5) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 377 476,26 грн. (триста сімдесят сім тисяч чотириста сімдесят шість грн 26 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - обов’язок банку-гаранта, протягом 5 робочих днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. В складі документів тендерної пропозиції надається відповідний лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підписання гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, банківська гарантія, що не відповідає умовам які визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення відхиляються Замовником на підставі п. 44 Особливостей. Реквізити бенефіціара: Назва: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області; ідентифікайний код за ЄДРПОУ: 26261092; місцезнаходження: 18015, м. Черкаси вул. Гоголя, 316; банківські реквізити: UA 278201720343101001100003652, UA 548201720343111001200003652 в ДКСУ у м. Київ Не платник ПДВ Ел. пошта: inbox@ck.court.gov.ua |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 377476.26 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Не пізніше дати укладення договору про закупівлю учасник-переможець вносить забезпечення виконання такого договору, на визначений замовником рахунок та надає в паперовому вигляді (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 316) забезпечення виконання договору, вид – оригінал банківської гарантії (який залишається у Замовника на весь термін її дії). Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560-569 Цивільного кодексу України, форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Разом з гарантією обов’язково надається належним чином завірена копія Витягу з Державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: банківської гарантії, має перевищувати термін дії не менше ніж на 1(один) місяць від терміну дії укладеного Договору . Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. До розрахунку суми банківської гарантії в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 0,5% (нуль цілих п’ять десятих відсотка) вартості договору про закупівлю. Реквізити для оформлення забезпечення виконання договору: Назва Замовника: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області; ідентифікайний код за ЄДРПОУ: 26261092; місцезнаходження: 18015, м. Черкаси вул. Гоголя, 316; банківські реквізити: UA 278201720343101001100003652, UA 548201720343111001200003652 в ДКСУ у м. Київ Не платник ПДВ Ел. пошта: inbox@ck.court.gov.ua Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Учасник надає у складі тендерної пропозиції лист щодо ознайомлення з даними вимогами Тендерної Документації та зобов’язання такого учасника на внесення коштів в вигляді банківської гарантії в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією тендерною документацією та проєктом договору про закупівлю, яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюються відносини подібного характеру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю згідно цієї Тендерної Документації, та відповідає вимогам чинного законодавства України. У випадку не вчинення переможцем дій, передбачених цим пунктом до завершення строку, визначеного згідно абз. 4 п. 49 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця у зв’язку з не наданням забезпечення виконання договору про закупівлю (абз. 4 пп. 3 п.44 Особливостей). Замовник залишає за собою пріоритетне право на визначення істотних умов правочину щодо надання учасником забезпечення, а відмова учасника на вчинення правочину щодо внесення передбаченого тут забезпечення на умовах, визначених замовником, розцінюватиметься як неукладення договору про закупівлю з вини учасниками, з настанням відповідних наслідків згідно із пунктом 44 Особливостей. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Розрахунки здійснюються відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», що передбачає попередню оплату за послуги, на закупівлю матеріалів на строк не більше 2 місяців у розмірі до 30 відсотків їх вартості включно. Використання попередньої оплати підтверджується актом наданих послуг до закінчення двомісячного терміну з моменту здійснення попередньої оплати. Кінцеві розрахунки здійснюються в безготівковій формі, в національній валюті, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання з дня підписання Замовником «Актів приймання виконаних будівельних робіт» за формою КБ-2в та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» за формою КБ-3. | Аванс | 60 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», що передбачає попередню оплату за послуги, на закупівлю матеріалів на строк не більше 2 місяців у розмірі до 30 відсотків їх вартості включно. Використання попередньої оплати підтверджується актом наданих послуг до закінчення двомісячного терміну з моменту здійснення попередньої оплати. Кінцеві розрахунки здійснюються в безготівковій формі, в національній валюті, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання з дня підписання Замовником «Актів приймання виконаних будівельних робіт» за формою КБ-2в та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» за формою КБ-3. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 серпня 2024 11:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 серпня 2024 11:53 |
Перелік змін.docx | |
24 серпня 2024 11:53 |
Додаток _6 до ТД (Проєкт договору) ред 1408.docx | |
24 серпня 2024 11:53 |
Додаток _5 до ТД (Перелік документів переможець).docx | |
24 серпня 2024 11:53 |
Додаток _4 до ТД (Перелік документів учасник).docx | |
24 серпня 2024 11:53 |
Додаток _3 до ТД (Вимоги до учасника).docx | |
24 серпня 2024 11:53 |
Додаток _2 до ТД (Технічне завдання).docx | |
24 серпня 2024 11:53 |
Додаток _1 до ТД (Тендерна пропозиція).docx | |
24 серпня 2024 11:53 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідь затверджено рішенням уповноваженої особи Територіального управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області відповідно до протоколу № 114 від 16.08.2024.
«Підтвердженням виконання договору вважається оприлюднений в електронній системі закупівель звіт про виконання договору – учаснику надати в складі тендерної пропозиції Звіт про виконання договору про закупівлю.»
Таким чином, Замовник у Тендерній Документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Згідно підпункту 2 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідна вимога Тендерної Документації встановлює рівень професійної компетентності до потенційних учасників, а найголовніше - досвіду з отриманням та ефективним використанням державних коштів (оскільки закупівля передбачає високий відсоток авансу з державних асигнувань) та створює конкурентне середовище для більшості учасників, які мають достатній досвід та кваліфікацію для виконання будівельних робіт по об’єкту: «Будівництво «Будинку правосуддя» по вул. Юрія Кондратюка, буд. №5, місто Сміла Черкаської області», що має клас наслідків СС2.
Відповідь затверджено рішенням уповноваженої особи Територіального управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області відповідно до протоколу № 114 від 16.08.2024.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-30-000007 ● 9e8aecc5054f4e579673a159a9da44f9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2024 12:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.09.2024 № 67-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 16 вересня 2024 року № 003100-18/11483-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-15-011057-a, 15.08.2024 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-01 16:58:05
Про надання пояснеь
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель Будівельні роботи по об’єкту: «Будівництво «Будинку правосуддя» по вул. Юрія Кондратюка, буд. №5, місто Сміла Черкаської області». Коригування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-15-011057-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувана вартість закупівлі?
2. Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2024-08-15-011057-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
3. Чи були виявлені невідповідності під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Комплекс Енерго» (далі – учасник) в частині:
3.1. Надання учасником Відомостей про керівника, якому надано право щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів та на укладання договору про закупівлю (вих. №006-2708/24 від 27.08.2024), без зазначення реквізитів (назва, дата, і номер) документу (усіх документів), що підтверджує (-ють) повноваження особи, та не відповідно до тендерної документації? Згідно з підпунктом 6 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Розділу І Додатку 4 до тендерної документації учасник повинен надати Довідку про посадову особу або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. У довідці обов’язково зазначається прізвище, ім’я, по-батькові, посада визначеної особи та реквізити (назва, дата і номер) документу (усіх документів), що підтверджує (-ють) повноваження такої особи. Довідка має містити зразок підпису уповноваженої особи учасника та надається за підписом керівника учасника.
3.2. Надання учасником в складі тендерної пропозиції Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування) №016-2708/24 від 27.08.2024 не за формою, що вимагалась замовником відповідно до підпункту 1 пункту 2 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу І «Кваліфікаційні критерії до учасника процедури закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації, пункту 1 Розділу VІІ Додатку №4 до тендерної документації. Зокрема, в довідці відсутня інформація про кількість наявної техніки, необхідної для виконання робіт?
3.3. Надання учасником на підтвердження користування транспортними засобами, будівельними машинами та механізмами, які не підлягають державній реєстрації, документу у файлі «16.2 ОСВ 106, 127, МЦ.PDF», в якому інформація викладена частково українською мовою та частково іноземною мовою без автентичного перекладу на українську мову ? Згідно з пунктом 8 розділу І тендерної документації уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами Тендерної Документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
3.4. Надання учасником інформації про наявність ліцензії на провадження господарської діяльності, вид якої не вимагався тендерною документацією? Зокрема, учасником надані копії наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт» та листа Державної служби України з надзвичайних ситуацій №26-17217/261-4 від 27.11.2020 про видачу ТОВ «Комплекс енерго» ліцензії на провадження господарської діяльності із монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень; спостерігання за системами протипожежного захисту. Проте, відповідно до підпункту 1.9.2 пункту 1 «Дозвільні документи на право здійснення діяльності у визначеній сфері» розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства для Учасників» Додатку 3 до тендерної документації, підпункту 9.2 розділу XІ. «Пункт 1 «Дозвільні документи на право здійснення діяльності у визначеній сфері» Розділу ІІІ «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства для Учасників» Додатку №3 до Тендерної Документації» Додатку №4 до тендерної документації вимагається ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення на вогнезахист (вогнезахисне просочування поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення) або поверхневе вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення (надається у разі відсутності даних видів робіт у ліцензії).
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-04 15:10:33
Надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель Будівельні роботи по об’єкту: «Будівництво «Будинку правосуддя» по вул. Юрія Кондратюка, буд. №5, місто Сміла Черкаської області». Коригування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-15-011057-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області надає пояснення про запитання щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1. Очікувана вартість закупівлі здійснена відповідно до розробленої проєктної документації, що пройшла експертизу, по об’єкту: «Будівництво «Будинку правосуддя» по вул. Юрія Кондратюка, буд. №5, місто Сміла Черкаської області». Коригування.
Реєстраційний номер Проєктної документації: PD01:1255-8498-0744-7289.
2. Забезпечене оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2024-08-15-011057-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація - https://ck.court.gov.ua .
3.1 Невідповідностей не виявлено, оскільки учасником надано відомості про керівника, якому надано право щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів та на укладання договору про закупівлю ( файл 6.3 Відомості про право підпису.PDF).
Згідно з підпунктом 6 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Розділу І Додатку 4 до тендерної документації учасник повинен надати Довідку про посадову особу або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
У довідці обов’язково зазначається прізвище, ім’я, по-батькові, посада визначеної особи та реквізити (назва, дата і номер) документу (усіх документів), що підтверджує (-ють) повноваження такої особи. Довідка має містити зразок підпису уповноваженої особи учасника та надається за підписом керівника учасника.
Оскільки Директор ТОВ «КОМПЛЕКС ЕНЕРГО» Ігор Денис особисто представляє інтереси ТОВ «КОМПЛЕКС ЕНЕРГО» під час проведення процедури закупівлі, є єдиним підписантом, документ (усі документи), що підтверджує (-ють) повноваження такої особи містяться в складі тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються випискою з протоколу засновників/копією протоколу засновників, наказом про призначення /копією наказу про призначення; довіреністю/ дорученням у разі підписання документів тендерної пропозиції особою, чиї повноваження не визначені статутом, або іншим документом що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
Відповідно до підпунктів 1.1, 1.3, 1.4 пункту 1 «1.Дозвільні документи на право здійснення діяльності у визначеній сфері» розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства для Учасників» Додатку 3 до Тендерної документації учасником надано: статут або інший установчий документ (за наявності). У разі, якщо Учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. У разі, якщо державна реєстрація установчого документу чи змін до нього, була здійснена після 13.12.2015 року додатково необхідно надати копію «Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної зміни» з відповідним кодифікатором реєстраційної дії в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ( файл 20 Опис+Статут.pdf);
Копія довідки/картки про присвоєння ідентифікаційного коду або у разі відсутності довідки/картки про присвоєння ідентифікаційного коду з релігійних переконань, надати сторінку паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу (файл 6.4 Паспорт ДИВ + ИК (2).PDF) ;
Документ, яким визначено право підпису тендерної пропозиції, договорів керівником/уповноваженою особою (копія протоколу зборів засновників або копія наказу про призначення, довіреність або інші документи) (файли 6.1 Протокол (2).PDF, 6.2 Рішення+Наказ Денис ІВ (2).PDF).
Враховуючи вищезазначене, у Тендерній пропозиції наявні документи, підтверджуючі зміст відомостей про керівника, якому надано право щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів та на укладання договору про закупівлю ( файл 6.3 Відомості про право підпису.PDF).
Разом з тим, відповідно до підпункту 3 пункту 5 «Інша інформація та опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в тендерній пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Опис формальних помилок: Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
3.2. Невідповідностей не виявлено, оскільки учасник надав в складі тендерної пропозиції Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування) №016-2708/24 від 27.08.2024 за формою, що вимагалась замовником відповідно до підпункту 1 пункту 2 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу І «Кваліфікаційні критерії до учасника процедури закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації, пункту 1 Розділу VІІ Додатку №4 до тендерної документації.
В довідці відсутня інформація про кількість наявної техніки, необхідної для виконання робіт, але у тендерній документації Замовником не встановлено чітку вимогу стосовно до певної кількості техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування), яка є суттєвою та вимагає звірення, тому не зазначення кількості жодним чином не впливає на зміст пропозиції.
3.3. Невідповідностей не виявлено, оскільки, учасником надані на підтвердження користування транспортними засобами, будівельними машинами та механізмами, які не підлягають державній реєстрації, документи (файл 16.2 ОСВ 106, 127, МЦ.PDF), в якому інформація викладена частково українською мовою та частково іноземною мовою без автентичного перекладу на українську мову, оскільки згідно з пунктом 8 розділу І тендерної документації уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами Тендерної Документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, торговельної марки (знака для товарів та послуг).
Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у Особливостях і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та інформація щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 47 Особливостей (Додаток № 3 до Тендерної Документації).
Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» розділу розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації Замовник вимагає від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) згідно із Додатком №3 до Тендерної Документації.
Додаток №3 до Тендерної Документації містить кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника.
Відповідно підпункту 1 пункту 2 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу І «Кваліфікаційні критерії до учасника процедури закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації, пункту 1 Розділу VІІ Додатку №4 до тендерної документації учасник має документально підтвердити наявність підстав користування технікою (транспортними засобами, основними будівельними машинами, механізмами, обладнанням та устаткуванням), згідно довідки за формою Таблиці 2, або право користування цією технікою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг техніки на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання.
У разі залучення власної техніки Учасник надає свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні машини та механізми не підлягають державній реєстрації, необхідно надати інші документи, що посвідчують право власності (обліку) (інвентарна картка та/або оборотно-сальдова відомість по рахунку обліку відповідної техніки, з відомостями станом не раніше дати оголошення закупівлі)
У складі пропозиції ТОВ «КОМПЛЕКС ЕНЕРГО» місяться, зокрема:
Документи «Оборотно-сальдовая ведомость по счету 106 за 27 августа 2024 г.»; «Оборотно-сальдовая ведомость по счету МЦ за 27 августа 2024 г.»; «Оборотно-сальдовая ведомость по счету 127 за 27 августа 2024 г.»; (файл 16.2 ОСВ 106, 127, МЦ.PDF). Документи (файл 16.2 ОСВ 106, 127, МЦ.PDF) є оригіналами внутрішніх документів бухгалтерського обліку ТОВ «КОМПЛЕКС ЕНЕРГО».
Разом з тим, відповідно до підпункту 1 пункту 5 «Інша інформація та опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в тендерній пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Опис формальних помилок: Інформація / документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови.
Зокрема, документи викладені частково українською мовою., тим самим вимога тендерної документації вважається виконаною.
3.4. Невідповідностей не виявлено, оскільки учасником надані: копія наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт» (файл 22.4 НАКАЗ на пож. ліцензію 438-03.08.2020.pdf) , лист Державної служби України з надзвичайних ситуацій №26-17217/261-4 від 27.11.2020 про видачу ТОВ «КОМПЛЕКС ЕНЕРГО» ліцензії на провадження господарської діяльності із монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень; спостерігання за системами протипожежного захисту (файл 22.4 Інф. про Пож. ліцензію.pdf) та копія наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій «Про видачу ліцензій з розширення провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» № НС-779 від 04.10.2023 року про видачу ліцензії з розширення провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме: ТОВ «КОМПЛЕКС ЕНЕРГО», код ЄДРПОУ 37271987, на підставі зареєстрованої заяви від 22.09.2023 № 26/10108: вогнезахист (вогнезахисне просочування поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення) (файл 22.6 Розширення пожежної ліцензії КЕ.pdf) відповідно до підпункту 1.9.2 пункту 1 «Дозвільні документи на право здійснення діяльності у визначеній сфері» розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства для Учасників» Додатку 3 до тендерної документації, підпункту 9.2 розділу XІ. «Пункт 1 «Дозвільні документи на право здійснення діяльності у визначеній сфері» Розділу ІІІ «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства для Учасників» Додатку №3 до Тендерної Документації» Додатку №4 до тендерної документації.
Згідно з підпунктом 1 пункту 8 розділу І Тендерної документації Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами Тендерної Документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-07 16:10:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель Будівельні роботи по об’єкту: «Будівництво «Будинку правосуддя» по вул. Юрія Кондратюка, буд. №5, місто Сміла Черкаської області». Коригування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-15-011057-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1. Яким чином Замовник перевірив відповідність тендерної пропозиції учасника щодо генератора дизельного в кожусі MATARI MR30 (33КВТ) вимогам щодо ступеня локалізації відповідно до підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та постанови Кабінету Міністрів України від 02.09.2022 №861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» (далі – Постанова №861)?
2. Чому тендерна документація не містить вимоги пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого Постановою №861, зокрема, Замовником не визначено в тендерній документації вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником,, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-10 15:44:57
Надання поясенень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель Будівельні роботи по об’єкту: «Будівництво «Будинку правосуддя» по вул. Юрія Кондратюка, буд. №5, місто Сміла Черкаської області». Коригування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-15-011057-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області (далі – Територіальне управління) надає пояснення з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
1. Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару(ів), який(і) замовник набуває у власність під час надання послуг / виконання робіт у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації
Відповідно до розробленої проєктної документації, що пройшла експертизу, по об’єкту: «Будівництво «Будинку правосуддя» по вул. Юрія Кондратюка, буд. №5, місто Сміла Черкаської області». Коригування, серед необхіного обладнання є генератор дизельний в кожусі MATARI MR30 (33КВТ) (Додаток № 2 до Тендерної документації).
Враховуючи положення Додатку 2 до Тендерної документації, посилання Замовником у технічних вимогах на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва є необхідним, відповідно до затвердженого робочого проєкту, який пройшов державну експертизу, проте, Замовник залишає право за учасником читати дані посилання з виразом «або еквівалент».
Учасником надано у складі своєї тендерної пропозиції довідку (лист) у довільній формі про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією (Файл 3 Довідка (лист) у довільні формі про відповідність тендерної пропозиції учасника.PDF).
2. Відповідно до вимоги пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постанови Кабінету Міністрів України від 02.09.2022 №861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» (далі – Постанова №861), Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Згідно з пунктом 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предмет закупівлі - це товари, роботи або послуги, які замовник закуповує в рамках єдиної процедури закупівлі або спрощеної закупівлі.
Згідно з п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону, роботи – це розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Предметом закупівлі по процедурі відриті торги з особливостями по предмету закупівлі: «Будівельні роботи по об’єкту: «Будівництво «Будинку правосуддя» по вул. Юрія Кондратюка, буд. №5, місто Сміла Черкаської області». Коригування», ідентифікатор закупівлі (UA-2024-08-15-011057-a) є саме роботи.
Під час здійснення будівельних робіт Замовник набуває у право власності використовувані матеріали та інші матеріальні ресурси.
Закупівля підрядником матеріальних ресурсів, а саме генератора дизельного в кожусі MATARI MR30 (33КВТ) не є першочерговим елементом для здійснення робіт з будівництва будівлі.
В той же час, на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постанови Кабінету Міністрів України від 02.09.2022 №861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва», Замовник зобов’язується набути у право власності аналог або еквівалент генератора дизельного в кожусі MATARI MR30 (33КВТ), який буде відповідати ступеню локалізації того року, в якому він буде придбаний з відповідними сертифікатами відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності.
В подальшому враховуючи зауваження та беручи до уваги всі зміни до законодавства України, які стосуються публічних закупівель Замовником буде більш детально перевірено тендерну документацію перед її завантаженням.
Головна мета Замовника вчасно зреагувати на виявлені невідповідності та неточності та вжити всі можливі заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Після проведеного Моніторингу встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником. Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ТОВ «Комплекс Енерго» у складі тендерної пропозиції щодо довідки про посадову особу або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, без обов’язкових реквізитів підтвердження його повноважень; довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування) без кількісного виразу; надання документу, викладеного частково іноземною мовою без автентичного перекладу, та на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію через ненадання ТОВ «Комплекс Енерго» автентичного перекладу українською мовою документу, який підтверджує користування транспортними засобами, будівельними машинами та механізмами, які не підлягають державній реєстрації. Вищезазначені порушення не можливо усунути, оскільки існує неможливість вчинення дій щодо виправлення порушень у минулому часі. З урахуванням вищенаведеного, повідомляємо, що помилки були допущені на етапі кваліфікації переможця, оскільки на закупівлю з’явився один учасник – ТОВ «Комплекс Енерго» і могли бути усунені на вказаному етапі. Водночас станом на сьогодні вказані порушення не становлять негативного впливу на бюджет і не можуть бути усунені замовником у зв’язку з прийняттям рішення про намір укладення договору про закупівлю та, відповідно, переходом у нові правовідносини, укладенням договору про закупівлю (№ 110-24 від 09.09.2024) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом про публічні закупівлі. Сьогодні діють цивільно-правові та господарсько-правові відносини між замовником та підрядником, тому на даному етапі вказані моменти, які не є суттєвими для ефективного використання бюджетних асигнувань, не можуть бути усунені, однак у наступних, подальших закупівлях уповноваженою особою будуть враховані вказані зауваження задля недопущення порушень у майбутньому. Аналізом питання дотримання вимог законодавства щодо локалізації під час укладення договору про закупівлю встановлено, що Замовником укладено Договір про закупівлю будівельних робіт, виконання яких передбачає набуття Замовником товару (генератора дизельного в кожусі MATARI MR30 (33КВТ)) вартістю 467 671,50 гривень (за поточною ціною, з урахуванням витрат по доставці), визначеного у підпункті 2 пункту 6-1 розділу Х Закону, з недотриманням вимог пункту 6-1 розділу X Закону та пункту 3 Особливостей. Перевіркою переліку товарів, що є предметом закупівлі із підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який розміщений на веб-порталі «ПРОЗОРРО», встановлено відсутність у ньому генератора дизельного в кожусі MATARI MR30 (33КВТ), який закуповується Замовником у складі будівельних робіт. На виконання Висновку Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 22.10.2024 між Територіальним управлінням та ТОВ «Комплекс Енерго» укладено Додаткову угоду №3 від 29.10.2024 до Договору №110-24 від 09.09.2024 про внесення змін до кошторисної документації, а саме до локального кошторису на будівельні роботи та переліку підсумковій відомості ресурсів, в частині: генератор дизельний в кожусі MATARI MR30 (33КВТ)) вартістю 450 000,00 гривень (відпускна ціна) замінено на генератор дизельний Alimar ALMARAA 45 вартістю 450 000,00 гривень (відпускна ціна), зі ступенем локалізації 20,01%, що підтверджує розміщення на вебпорталі «ПРОЗОРРО» (посилання: https://prozorro.gov.ua/uk/product/bb5a08ea92114efb8625208356f425fc ). Загальна вартість генератора дизельного Alimar ALMARAA 45 за поточною ціною, з урахуванням витрат по доставці становить також 467 671,50 гривень.
2024-10-29 14:58:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2024 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Комплекс Енерго |
73 796 419,19
UAH з ПДВ
|
73 796 419,19
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Комплекс Енерго #37271987 |
Переможець |
73 796 419,19
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2024 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2024 11:51
|
Повідомлення я.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 11:48
|
ду 6 сміла_0001.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2024 13:11
|
ду5_0001.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2024 13:09
|
Повідомлення я.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2024 13:09
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2024 15:22
|
Повідомлення я.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2024 15:19
|
ду 4 від 10.12.2024_0001.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2024 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2024 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2024 14:54
|
Повідомлення .pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2024 14:49
|
ДУ3.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2024 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2024 15:24
|
Додаткова угода _2.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2024 15:22
|
Додаткова угода _2.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2024 15:22
|
Повідомлення.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2024 15:22
|
Повідомлення.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2024 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2024 15:19
|
Титул 2024_.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2024 15:18
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2024 15:18
|
Повідомлення.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2024 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2024 14:41
|
Додаток 8.pdf | укладений |
10 вересня 2024 14:40
|
Додаток 5.pdf | укладений |
10 вересня 2024 14:39
|
Додаток 4.pdf | укладений |
10 вересня 2024 14:39
|
Додаток 7.pdf | укладений |
10 вересня 2024 14:39
|
Додаток 3_.pdf | укладений |
10 вересня 2024 14:39
|
Додаток 6.pdf | укладений |
10 вересня 2024 14:39
|
Додаток 2_.pdf | укладений |
10 вересня 2024 14:39
|
Додаток 1.pdf | укладений |
10 вересня 2024 14:39
|
Договір 110-24.pdf | укладений |
10 вересня 2024 14:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) що спричинили таке продовження, у тому числі обставин затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 110-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі/Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 110-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 110-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 110-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 110-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 110-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |