Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43459903 |
Місцезнаходження: | 07443, Україна , Київська обл., Броварський , селище Калинівка, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 20 |
Контактна особа: |
Катерина Мельниченко +380673183439 kalynivskaotg_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2024 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2024 16:43 |
Очікувана вартість: | 51 482 571,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 257 412,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), погоджених технічним наглядом, та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом 10 (десяти) календарних днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами). Акт приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) і довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) готує Підрядник і передає для підписання уповноваженому представнику Замовника на паперових носіях поетапно, по мірі виконання робіт. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2024 11:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2024 11:45 |
Тендерна документація _нова редакція_23.08.2024.docx | |
23 серпня 2024 11:45 |
Додаток 5_Проєкт договору_нова редакція_23.08.2024.doc | |
23 серпня 2024 11:45 |
Перелік змін_23.08.2024.docx | |
19 серпня 2024 14:17 |
Перелік змін.docx | |
15 серпня 2024 17:03 |
Додаток 2.1. _ПВР.xls |
23 серпня 2024 11:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 серпня 2024 11:45 |
Тендерна документація _нова редакція_23.08.2024.docx
|
||||||
23 серпня 2024 11:45 |
Додаток 5_Проєкт договору_нова редакція_23.08.2024.doc
|
||||||
23 серпня 2024 11:45 |
Перелік змін_23.08.2024.docx
|
||||||
19 серпня 2024 14:17 |
Перелік змін.docx
|
||||||
15 серпня 2024 17:03 |
Додаток 2.1. _ПВР.xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно абзацу другого пункту 13-1 постанови КМУ від 02.08.2022 № 861 Учасник процедури закупівлі на вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Оскільки, у складі проектно-кошторисної документації є перелік товарів, які визначені пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України "Про публічні закупівлі", то учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 від кожного виробника таких товарів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-20-000055 ● df19ad1c771845d8abf7b4f87804a9a7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2024 16:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.09.2024 № 253
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2024-08-15-010622-a 15.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-24 09:50:13
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з нового будівництва споруди подвійного призначення з захисними властивостями протирадіаційного укриття на території Красилівського ліцею Калинівської селищної ради за адресою: с. Красилівка, вул. Л. Українки, 30. (Коригування) (код ДК 021:2015 45210000-2 Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-08-15-010622-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-27 09:30:25
Відповідь на запит
У відповідь на запит Держаудитслужби України від 24.09.2024 про надання інформації повідомляємо, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Нове будівництво споруди подвійного призначення з захисними властивостями протирадіаційного укриття на території Красилівського ліцею Калинівської селищної ради за адресою: с. Красилівка, вул. Л. Українки, 30. (Коригування)» (ID: UA-2024-08-15-010622-a) визначено на підставі затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації.
Згідно з Експертним звітом № 117/06/24 від 28.06.2024 (реєстраційний номер ЕХ01:2588-1348-2159-5035) (додається), а також зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва кошторисної документації (додається), кошторисна вартість капітального ремонту складає 53 739 585,00 грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України в будівництві» відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги», глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд», суми понесених витрат згідно довідки від 18.06.2024 № 532, з урахуванням ПДВ та складає 51 482 571,00 грн.
Відповідно до пункту 4 постанови Кабінету міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами згідно постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266) органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи, рекомендаційних характер зазначеної норми, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті https://kalynivska-2-gromada.gov.ua не оприлюднювалося.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник, через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і очікувану вартість, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-02 16:04:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з нового будівництва споруди подвійного призначення з захисними властивостями протирадіаційного укриття на території Красилівського ліцею Калинівської селищної ради за адресою: с. Красилівка, вул. Л. Українки, 30. (Коригування) (код ДК 021:2015 45210000-2 Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-08-15-010622-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації на підставі яких документів підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» (надати посилання на файл в тендерній пропозиції) вимогам тендерної документації, зокрема:
підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації («при складанні ціни пропозиції Учасник повинен враховувати розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості нового та розпочатого будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, поточного ремонту, технічного переоснащення об`єктів за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій у розмірі, що складає 18 328,05 грн, що відповідає середньому розряду складності робіт 3,8 для звичайних умов будівництва, та який затверджений рішенням Калинівської селищної ради Броварського району Київської області від 21.12.2023 № 1769/44-УІІІ»), зважаючи, що учасник торгів у локальних кошторисах, зокрема, на загально-будівельні роботи № 02-01-01 визначив середній розряд робіт розміром 3,5; електротехнічні рішення № 02-01-02 - 3,7 розряд; пожежна сигналізація № 02-01-07 – 4,0 розряд; електропостачання № 04-01-01 – 3,6 розряд; зовнішні мережі водопостачання та каналізації № 06-01-02 - 4,5 розряд; на благоустрій № 07-01-01 – 3,2 розряд;
пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації («Підрядник виконує усі види робіт згідно затвердженої у встановленому порядку проектно-кошторисної документації та відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281»), зважаючи що учасник торгів при складанні ціни пропозиції учасника (договірної ціни) включені понесені витрати згідно Довідки від 18.06.2024 № 532 у розмірі 350,0 тис гривень.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-07 15:43:48
Відповідь на запит
У відповідь на запит Держаудитслужби України від 02.10.2024 про надання інформації повідомляємо наступне.
Відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» вимогам підпункту 1.2. пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації підтверджено пояснювальною запискою 181_ДЦ_ДЦ та пояснювальною запискою 181_ДЦ_ЗКР (файл «1.1. Кошторисна документація.pdf» тендерної пропозиції учасника торгів)
Слід зазначити, що на сьогоднішній день в будівництві існує поняття «кошторисна заробітна плата для середнього розряду складності робіт в будівництві 3,8», тобто заробітна плата не по середньому розряду для конкретної будови, а для середньо-аналітичного розряду 3,8 по будівельній галузі в країні. Цей розряд в свій час виведено із звітних даних за окремий термін будівництва як середній, виходячи з різних розрядів складності робіт по багатьом будовам. Виходячи з цього, під цей розряд приймається (затверджується) відповідна заробітна плата.
Що стосується визначення кошторисної заробітної плати в локальних кошторисах, то відповідно до п. 4.3. Настанови з визначення вартості будівництва: «Розрахунок заробітної плати провадиться на підставі нормативно-розрахункових трудовитрат і вартості людино-години відповідного середнього нормативного розряду робіт, які виконуються ланкою робітників-будівельників, монтажників, та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин та механізмів».
Тобто розрахунок заробітно плати проподиться не по вартості люд-год для «середного розряду складності робіт в будівництві», а по вартості «людино-години відповідного середнього нормативного розряду робіт».
У кожному локальному кошторисі є види робіт з різними розрядами складності робіт, наприклад: розряд - 3,1, або розряд - 5,7. Виходячи з цього, нормативно-розрахункових трудовитрат, міжрозрядних коефіцієнтів - визначається середній нормативний розряд робіт по локальному кошторису (п. 5.2.3.3.2 Настанови з розробки ресурсних елементних кошторисних норм). Відповідно до абзацу 3 п. 4.3 «Розрахунок вартості людино-години відповідного середнього нормативного розряду робіт, які виконуються ланкою робітників-будівельників, монтажників, та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин та механізмів у звичайних умовах праці, провадиться із застосуванням міжрозрядних коефіцієнтів, які наведено у додатку 15 цієї Настанови».
Така ж процедура визначення («прив’язки» до вартості людино-години середнього нормативного розряду) заробітної плати відповідно до п. 5.2 Настанови з визначення вартості будівництва і при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни):
«Заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників-будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів.
Середній нормативний розряд по видах робіт для ланки робітників-будівельників і монтажників приймається за КНУ РЕКН, а для ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, — за КНУ РКНЕМ».
Крім того, п. 5.2 визначається, що нормативний розряд визначається тільки кошторисними нормами - КНУ РЕКН, КНУ РКНЕМ.
Таким чином, при визначені кошторисної заробітної плати, прийнятті розрахунку середніх розрядів складності робіт в локальних кошторисах учасником торгів не допущено порушень норм ціноутворення в будівництві, та вимог тендерної документації
Що стосується понесених витрат згідно Довідки від 18.06.2024 № 532 у розмірі 350,0 тис гривень, між замовником та учасником (переможцем процедури закупівлі укладено додаткову угоду до договору підряду від 03.10.2024 № 644.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на порушення законодавства у сфері публічних закупівель, встановлене відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-15-010622-a Державної аудиторської служби України від 11.10.2024 року (далі — Висновок), з метою виконання вимог частини 8 статті 8 Закону та усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, Уповноваженою особою Замовника оприлюднено Додаток 2 до Додаткової угоди 1 від 04.10.2024 в повному обсязі, а також оприлюднено повідомлення про внесення змін до Договору підряду від 03.10.2024 № 644
2024-10-14 11:33:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2024 16:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" |
51 417 832,63
UAH з ПДВ
|
51 417 832,63
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" #41235604 |
Переможець |
51 417 832,63
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2024 13:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 вересня 2024 14:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 жовтня 2024 11:26
|
Додаткова угода 1 до Договору № 644.pdf | зміни до договору |
14 жовтня 2024 11:25
|
Додаткова угода 1 до Договору № 644.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2024 13:17
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2024 17:15
|
Договір № 644.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 17:15
|
Локальні кошториси.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 17:15
|
Підсумкова відомість ресурсів.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 17:15
|
Розрахунок фактичних ЗВВ.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 17:15
|
Дефектний акт.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 17:15
|
Додатки 3, 4.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 17:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 644 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |