Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Мирноградської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 33123536 |
Місцезнаходження: | 85323, Україна , Донецька обл., Покровський р-н місто Мирноград, вул. Центральна, буд. 9 |
Контактна особа: |
Синявська Любов Растиславівна +380623961122 buhmirnogradrada@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Тендерна документація
15 серпня 2024 15:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-12-000067 ● 7804a406977c448d9f50b65b6a777c2d
- Статус: завершено ● Дата: 05 грудня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2024 14:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.11.2024 № 308
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2024-08-15-008096-a 15.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-15 15:21:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Заходи та роботи з територіальної оборони: піраміди загороджувальні ПЗ-1» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-08-15-008096-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів, з наступних питань:
1. Надати копію запиту оперативно-тактичного управління «Донецьк» від 31.07.2024 № 9/Д/2/2056, на який є посилання в Додатку до розпорядження начальника Мирноградської міської ради від 14.08.2024 № 1605р.
2. Надати інформацію та відповідні документи (скановані копії розпоряджень, листів, запитів тощо) щодо виконання підпункту 21 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату оголошення про проведення закупівлі) в частині дотримання вимог щодо здійснення замовником закупівлі товару, для нагальних потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів, ДСНС на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-19 10:50:26
Пояснення
На Ваш зпит повідомляємо наступне: Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 21 пунктом 13 придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли здійснюється закупівля товарів, робіт та послуг, необхідних для забезпечення будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд, виконання мобілізаційних завдань (замовлень), заходів, пов’язаних з підготовкою і виконанням завдань територіальної оборони, виконання договорів, що містять інформацію з обмеженим доступом, якщо така закупівля здійснюється для нагальних потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів, ДСНС, вищих військових навчальних закладів на їх запит з подальшою передачею таких товарів, робіт та послуг на облік запитувача. Запит Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів, ДСНС, вищих військових навчальних закладів погоджується (затверджується) їх уповноваженою службовою (посадовою) особою та повинен містити обґрунтування нагальності потреби у здійсненні закупівлі відповідно до цього підпункту.
У зв’язку з складною безпековою ситуацією у громаді, існувала нагальна потреба у закупівлі елементів інженерних споруд та матеріалів для здійснення невідкладних заходів для облаштування та поліпшення оборонних позицій Мирноградської міської територіальної громади та не допущення просування противника територіями громади, а саме: заходи та роботи з територіальної оборони: пірамід загороджувальних ПЗ-1 у кількості 20 000 одиниць з подальшою передачею товару на облік запитувача. Закупівля здійснювалась на запит оперативно-тактичного управління «Донецьк» від 31.07.2024 № 9/Д/2/2056, на виконання вимог Програми матеріально – технічного забезпечення військових частин, проведення заходів територіальної оборони, мобілізаційної підготовки і мобілізації в Мирноградській міській громаді на 2022 – 2024 роки, затвердженої рішенням Мирноградської міської ради від 08.08.2022 № VIII/28-3 (зі змінами), листа Донецької обласної державної адміністрації від 09.08.2024 № 0.2/16/1522/0/2-24 «Про надання інформації».
Обсяг закупівлі визначався на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період 2024 року. Кошти на здійснення зазначеної закупівлі було виділено розпорядженням начальника Мирноградської міської військової адміністрації від 09.08.2024 № 1571р «Про внесення змін до розпорядження Мирноградської міської військової адміністрації «Про бюджет Мирноградської міської територіальної на 2024 рік», затвердженого розпорядженням Мирноградської міської військової адміністрації від 22.12.2023 № 1009р».
Також зазначаємо, що відомості у Листі ОТУ "Донецьк" від 31.07.2024 інформація, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану в Україні може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, була прихована.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-11-19 10:53:21
Пояснення з власної ініціативи
Додаток до відповіді на зпит про надання інформації
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 грудня 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АСКБ» #40144878 |
Переможець |
32 400 000,00
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2024 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Розпорядження від 14.08.2024 _ 1605р.pdf | укладений |
15 серпня 2024 15:28
|