Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 03065, Україна , Київська обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Контактна особа: |
Микитін Максим Валерійович 380442986921 MIKITIN-MV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2024 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2024 11:34 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2024 11:34 |
Очікувана вартість: | 37 061 494,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 370 614,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно з вимогами п. 4.10 Розділу I тендерної документації та відповідно до вимог Додатку 6.1 до тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 500000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно з вимогами п. 4.11 Розділу І тендерної документації та відповідно до вимог Додатку 6.2 до тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
90910000-9 Послуги з прибирання
Джерело фінансування: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені у складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами.
Критерій оцінки – ціна 100%.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2024 15:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2024 15:42 |
24-2186_Перелік_змін.pdf | |
27 серпня 2024 15:42 |
24-2186_Додаток 2 Перелік інформації-зм-1.docx | |
27 серпня 2024 15:42 |
24-2186 ТД-зм-1.docx | |
15 серпня 2024 14:50 |
24-2186_Додаток 6.1 Вимоги до банківської гарантії тендерного забезпечення.docx | |
15 серпня 2024 14:50 |
24-2186_Додаток 5 Форма оцінки відповідності.pdf | |
15 серпня 2024 14:50 |
24-2186_Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
15 серпня 2024 14:50 |
24-2186_Додаток 6.2 Вимоги до забезпечення виконання договору.docx | |
15 серпня 2024 14:50 |
24-2186_Додаток 1.1 Гарантійний лист.docx | |
15 серпня 2024 14:50 |
24-2186_Додаток 3 Вимоги до переможця.docx | |
15 серпня 2024 14:50 |
24-2186_Додаток 1 Технічні характеристики.docx |
27 серпня 2024 15:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 серпня 2024 15:42 |
24-2186_Перелік_змін.pdf
|
|||
27 серпня 2024 15:42 |
24-2186_Додаток 2 Перелік інформації-зм-1.docx
|
|||
27 серпня 2024 15:42 |
24-2186 ТД-зм-1.docx
|
|||
15 серпня 2024 14:50 |
24-2186_Додаток 6.1 Вимоги до банківської гарантії тендерного забезпечення.docx
|
|||
15 серпня 2024 14:50 |
24-2186_Додаток 5 Форма оцінки відповідності.pdf
|
|||
15 серпня 2024 14:50 |
24-2186_Додаток 4 Проєкт договору.docx
|
|||
15 серпня 2024 14:50 |
24-2186_Додаток 6.2 Вимоги до забезпечення виконання договору.docx
|
|||
15 серпня 2024 14:50 |
24-2186_Додаток 1.1 Гарантійний лист.docx
|
|||
15 серпня 2024 14:50 |
24-2186_Додаток 3 Вимоги до переможця.docx
|
|||
15 серпня 2024 14:50 |
24-2186_Додаток 1 Технічні характеристики.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Строк надання послуг складає 24 місяці після отримання від Замовника письмової заявки на початок надання Послуг щодо кожного об’єкта обслуговування (далі також – Заявка)(п.3.1 Договору).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-10-000038 ● 6eb39c0005b64062915b19ac818da37c
- Статус: завершено ● Дата: 11 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2024 11:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2024-08-15-007581-a 15.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-15 09:30:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із заготівлі деревини (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-007581-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документах (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-17 14:42:35
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 15.10.2024 до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-15-007581-a
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України від 15.10.2024 до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-15-007581-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до категорій та площ приміщень, їх функціонального використання, з урахуванням необхідності дотримання санітарно-гігієнічних умов праці працівників ТОВ «Оператор ГТС України».
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) та закупівельної політики ТОВ «Оператор ГТС України» комбінованим методом шляхом порівняння історичних даних та ринкових цін на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників.
Додатки: 1. 1. Розрахунок очікуваної вартості
2. Договір №4600008620 від 10.11.2023р
3. КП від ТОВ «ІТ КЛІН»
4. КП від ТОВ «lмпел Юкрейн»
5. КП від ТОВ «ІР Сервіс»
6. КП від ТОВ ДАН СЕРВІС ТРЕЙД
Інформація та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-15-007581-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 вересня 2024 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" |
36 800,00
UAH
|
36 800,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
23 400 000,00
UAH
|
22 287 700,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС" |
25 900 000,00
UAH
|
22 574 385,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФАЙНО СЕРВІС» |
30 761 040,00
UAH
|
22 978 127,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІР Сервіс" |
28 764 843,36
UAH
|
28 319 538,96
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП КАРПЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ |
29 655 452,16
UAH
|
28 764 343,63
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС" |
33 466 529,00
UAH
|
33 466 529,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" |
33 590 328,00
UAH
|
33 590 328,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР" |
34 440 769,92
UAH
|
34 440 769,92
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Відхилено |
36 800,00
UAH
|
09 вересня 2024 09:37
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 вересня 2024 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" #41788608 |
Переможець |
22 287 700,00
UAH
|
16 вересня 2024 11:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2024 09:32
|
4600009988 від 24.09.2024.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2024 09:32
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2024 11:30
|
4600009988 від 24.09.2024.pdf | укладений |
24 вересня 2024 11:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості |
Номер договору про закупівлю: | 4600009988 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 0.1 (договір 4600009988 уточнення) |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |