Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "КИЇВКОМУНСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 33745659 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Кудрявська, 23, місто Київ, Україна |
Контактна особа: |
Дацюк Тетяна Леонідівна +380445947712 tender@kks.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Тендерна документація
15 серпня 2024 15:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-20-000006 ● 9eed69ab8b234660b44f788da7e02e76
- Статус: вирішено ● Дата: 21 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2024 16:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.09.2024 № 253
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2024-08-15-007404-a 15.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-24 11:20:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі з утилізації сміття та поводження зі сміттям (послуги із захоронення твердих побутових відходів) (ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-007404-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ПрАТ «Київспецтранс» (код ЄДРПОУ 02772037), з яким укладений договір від 14.08.2024 № 948/24 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-02 12:40:38
пояснення
Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київкомунсервіс» (далі – Замовник) на запит від 24.09.2024 надає наступні пояснення.
1. Щодо інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до Закону України «Про управління відходами» (далі – Закон). Очікувану вартість предмета закупівлі визначено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та тарифу на послугу з захоронення побутових відходів ПрАТ «Київспецтранс», затверджених постановою НКРЕКП від 21.06.2018 № 553.
Частиною шостою статті 33 Закону, встановлено, що Виконавець послуги з управління побутовими відходами укладає договори з суб’єктами господарювання, які здійснюють відновлення та видалення побутових відходів.
Згідно пункту шостого розділу ХІ Закону «До визначення адміністратора послуги з управління побутовими відходами та встановлення тарифу на послугу з управління побутовими відходами функції виконавця послуги з управління побутовими відходами здійснює суб’єкт господарювання, визначений виконавцем послуг з вивезення побутових відходів у встановленому порядку».
Розпорядженнями виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) № 1589 від 08.12.17р., та №2044 від 22.09.2021 КП “Київкомунсервіс” визначений переможцем конкурсу та виконавцем послуг з вивезення твердих побутових відходів в м. Києві.
Згідно Схеми санітарного очищення м. Києва, затвердженої розпорядженням ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ) від 10.02.2014 № 193, Полігон № 5 ПАТ "Київспецтранс" призначений для захоронення твердих побутових відходів (ТПВ). На полігон завозяться ТПВ (Том 1, арк. 48, 89).
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ПрАТ «Київспецтранс» (код ЄДРПОУ 02772037), з яким укладений договір від 14.08.2024 № 948/24 без використання електронної системи закупівель?
Правилами вантажоперевезення твердих побутових, будівельних і нетоксичних промислових відходів в м. Києві, затвердженими розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 31.07.97 р. N 1136 (Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА N 1380 від 09.09.97) встановлено, що вивезення твердих побутових та нетоксичних промислових відходів здійснюється виключно до полігону N 5 ДКП "Київспецтранс" або державного комунального заводу по термічній переробці побутових відходів "Енергія". Державним актом на право постійного користування землею від 7 квітня 1998 р. ІІ-КВ № 001675 ДКП «Київспецтранс» надано землю у постійне користування під полігон твердих побутових відходів.
Рішенням Київради від 18.11.99 N 109/611 «Про реорганізацію державного комунального підприємства (фірми) по санітарній очистці «Київспецтранс» та створення комунального підприємства «Полігон» ДКП «Київспецтранс», згідно з наказом Фонду державного майна України по місту Києву від 30.09.99 N 581, перетворено у відкрите акціонерне товариство «Київспецтранс». Рішенням Київради від 8 лютого 2007 року N 62/723 «Про Програму приватизації комунальної територіальної общинної власності міста Києва на 2007-2010 роки» затверджено Перелік господарських товариств, пакети акцій та частки яких належать територіальній громаді м. Києва та підлягають продажу, під дію якого підпало, в тому числі, ВАТ «Київспецтранс». Протоколом рішення Загальних Зборів акціонерів ВАТ «Київспецтранс» від 14. 12.2010р. №1314.12.2011р. Відкрите акціонерне товариство «Київспецтранс» перейменоване у Публічне акціонерне товариство «Київспецтранс».
Рішенням Підгірцівської сільської ради від 22.12.2017 року №18.36.УІІ надано ПрАТ «Київспецтранс» в оренду земельні ділянки для експлуатації, реконструкції та рекультивації полігону твердих побутових відходів та укладено відповідний договір оренди строком на 10 років.
Рішенням Київської міської ради від 27 листопада 2009 року № 717/2786 ВАТ "Київспецтранс" було передано у володіння та користування майно комунальної власності територіальної громади м. Києва згідно з додатками 1 та 2 до цього рішення – а саме майно полігону № 5.
На виконання вимог зазначеного Рішення між Київською міською державною адміністрацією та ПАТ «Київспецтранс» (правонаступник ВАТ "Київспецтранс" згідно Статуту Товариства) було укладено відповідну Угоду на володіння та користування цим майном.
Документи, які підтверджують підставу для укладення договору є:
- Закон України «Про управління відходами»;
- Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища» ;
- Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»;
- розпорядженням КМДА від 10.02.2014 № 193;
- рішення Київської міської ради від 27 листопада 2009 року № 717/2786;
- розпорядження Київської міської державної адміністрації від 31.07.1997р. №1136.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» із урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 (далі Особливості), закупівля за предметом «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» код 90510000-5 згідно з ДК 021-2015 (послуги із захоронення твердих побутових відходів)» може бути здійснена без застосування відкритих торгів, оскільки згідно підпункту 5 п.13 Особливостей придбання замовниками послуг, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у разі, коли, зокрема, послуги можуть бути надані виключно певним суб’єктом господарювання у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-24 11:20:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі з утилізації сміття та поводження зі сміттям (послуги із захоронення твердих побутових відходів) (ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-007404-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ПрАТ «Київспецтранс» (код ЄДРПОУ 02772037), з яким укладений договір від 14.08.2024 № 948/24 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-02 12:40:07
пояснення
Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київкомунсервіс» (далі – Замовник) на запит від 24.09.2024 надає наступні пояснення.
1. Щодо інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до Закону України «Про управління відходами» (далі – Закон). Очікувану вартість предмета закупівлі визначено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та тарифу на послугу з захоронення побутових відходів ПрАТ «Київспецтранс», затверджених постановою НКРЕКП від 21.06.2018 № 553.
Частиною шостою статті 33 Закону, встановлено, що Виконавець послуги з управління побутовими відходами укладає договори з суб’єктами господарювання, які здійснюють відновлення та видалення побутових відходів.
Згідно пункту шостого розділу ХІ Закону «До визначення адміністратора послуги з управління побутовими відходами та встановлення тарифу на послугу з управління побутовими відходами функції виконавця послуги з управління побутовими відходами здійснює суб’єкт господарювання, визначений виконавцем послуг з вивезення побутових відходів у встановленому порядку».
Розпорядженнями виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) № 1589 від 08.12.17р., та №2044 від 22.09.2021 КП “Київкомунсервіс” визначений переможцем конкурсу та виконавцем послуг з вивезення твердих побутових відходів в м. Києві.
Згідно Схеми санітарного очищення м. Києва, затвердженої розпорядженням ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ) від 10.02.2014 № 193, Полігон № 5 ПАТ "Київспецтранс" призначений для захоронення твердих побутових відходів (ТПВ). На полігон завозяться ТПВ (Том 1, арк. 48, 89).
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ПрАТ «Київспецтранс» (код ЄДРПОУ 02772037), з яким укладений договір від 14.08.2024 № 948/24 без використання електронної системи закупівель?
Правилами вантажоперевезення твердих побутових, будівельних і нетоксичних промислових відходів в м. Києві, затвердженими розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 31.07.97 р. N 1136 (Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА N 1380 від 09.09.97) встановлено, що вивезення твердих побутових та нетоксичних промислових відходів здійснюється виключно до полігону N 5 ДКП "Київспецтранс" або державного комунального заводу по термічній переробці побутових відходів "Енергія". Державним актом на право постійного користування землею від 7 квітня 1998 р. ІІ-КВ № 001675 ДКП «Київспецтранс» надано землю у постійне користування під полігон твердих побутових відходів.
Рішенням Київради від 18.11.99 N 109/611 «Про реорганізацію державного комунального підприємства (фірми) по санітарній очистці «Київспецтранс» та створення комунального підприємства «Полігон» ДКП «Київспецтранс», згідно з наказом Фонду державного майна України по місту Києву від 30.09.99 N 581, перетворено у відкрите акціонерне товариство «Київспецтранс». Рішенням Київради від 8 лютого 2007 року N 62/723 «Про Програму приватизації комунальної територіальної общинної власності міста Києва на 2007-2010 роки» затверджено Перелік господарських товариств, пакети акцій та частки яких належать територіальній громаді м. Києва та підлягають продажу, під дію якого підпало, в тому числі, ВАТ «Київспецтранс». Протоколом рішення Загальних Зборів акціонерів ВАТ «Київспецтранс» від 14. 12.2010р. №1314.12.2011р. Відкрите акціонерне товариство «Київспецтранс» перейменоване у Публічне акціонерне товариство «Київспецтранс».
Рішенням Підгірцівської сільської ради від 22.12.2017 року №18.36.УІІ надано ПрАТ «Київспецтранс» в оренду земельні ділянки для експлуатації, реконструкції та рекультивації полігону твердих побутових відходів та укладено відповідний договір оренди строком на 10 років.
Рішенням Київської міської ради від 27 листопада 2009 року № 717/2786 ВАТ "Київспецтранс" було передано у володіння та користування майно комунальної власності територіальної громади м. Києва згідно з додатками 1 та 2 до цього рішення – а саме майно полігону № 5.
На виконання вимог зазначеного Рішення між Київською міською державною адміністрацією та ПАТ «Київспецтранс» (правонаступник ВАТ "Київспецтранс" згідно Статуту Товариства) було укладено відповідну Угоду на володіння та користування цим майном.
Документи, які підтверджують підставу для укладення договору є:
- Закон України «Про управління відходами»;
- Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища» ;
- Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»;
- розпорядженням КМДА від 10.02.2014 № 193;
- рішення Київської міської ради від 27 листопада 2009 року № 717/2786;
- розпорядження Київської міської державної адміністрації від 31.07.1997р. №1136.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» із урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 (далі Особливості), закупівля за предметом «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» код 90510000-5 згідно з ДК 021-2015 (послуги із захоронення твердих побутових відходів)» може бути здійснена без застосування відкритих торгів, оскільки згідно підпункту 5 п.13 Особливостей придбання замовниками послуг, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у разі, коли, зокрема, послуги можуть бути надані виключно певним суб’єктом господарювання у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-01 17:02:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі з утилізації сміття та поводження зі сміттям (послуги із захоронення твердих побутових відходів) (ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-007404-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ПрАТ «Київспецтранс» (код ЄДРПОУ 02772037), з яким укладений договір від 14.08.2024 № 948/24 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-02 12:07:03
пояснення
Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київкомунсервіс» (далі – Замовник) на запит від 24.09.2024 надає наступні пояснення.
1. Щодо інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до Закону України «Про управління відходами» (далі – Закон). Очікувану вартість предмета закупівлі визначено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та тарифу на послугу з захоронення побутових відходів ПрАТ «Київспецтранс», затверджених постановою НКРЕКП від 21.06.2018 № 553.
Частиною шостою статті 33 Закону, встановлено, що Виконавець послуги з управління побутовими відходами укладає договори з суб’єктами господарювання, які здійснюють відновлення та видалення побутових відходів.
Згідно пункту шостого розділу ХІ Закону «До визначення адміністратора послуги з управління побутовими відходами та встановлення тарифу на послугу з управління побутовими відходами функції виконавця послуги з управління побутовими відходами здійснює суб’єкт господарювання, визначений виконавцем послуг з вивезення побутових відходів у встановленому порядку».
Розпорядженнями виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) № 1589 від 08.12.17р., та №2044 від 22.09.2021 КП “Київкомунсервіс” визначений переможцем конкурсу та виконавцем послуг з вивезення твердих побутових відходів в м. Києві.
Згідно Схеми санітарного очищення м. Києва, затвердженої розпорядженням ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ) від 10.02.2014 № 193, Полігон № 5 ПАТ "Київспецтранс" призначений для захоронення твердих побутових відходів (ТПВ). На полігон завозяться ТПВ (Том 1, арк. 48, 89).
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ПрАТ «Київспецтранс» (код ЄДРПОУ 02772037), з яким укладений договір від 14.08.2024 № 948/24 без використання електронної системи закупівель?
Правилами вантажоперевезення твердих побутових, будівельних і нетоксичних промислових відходів в м. Києві, затвердженими розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 31.07.97 р. N 1136 (Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА N 1380 від 09.09.97) встановлено, що вивезення твердих побутових та нетоксичних промислових відходів здійснюється виключно до полігону N 5 ДКП "Київспецтранс" або державного комунального заводу по термічній переробці побутових відходів "Енергія". Державним актом на право постійного користування землею від 7 квітня 1998 р. ІІ-КВ № 001675 ДКП «Київспецтранс» надано землю у постійне користування під полігон твердих побутових відходів.
Рішенням Київради від 18.11.99 N 109/611 «Про реорганізацію державного комунального підприємства (фірми) по санітарній очистці «Київспецтранс» та створення комунального підприємства «Полігон» ДКП «Київспецтранс», згідно з наказом Фонду державного майна України по місту Києву від 30.09.99 N 581, перетворено у відкрите акціонерне товариство «Київспецтранс». Рішенням Київради від 8 лютого 2007 року N 62/723 «Про Програму приватизації комунальної територіальної общинної власності міста Києва на 2007-2010 роки» затверджено Перелік господарських товариств, пакети акцій та частки яких належать територіальній громаді м. Києва та підлягають продажу, під дію якого підпало, в тому числі, ВАТ «Київспецтранс». Протоколом рішення Загальних Зборів акціонерів ВАТ «Київспецтранс» від 14. 12.2010р. №1314.12.2011р. Відкрите акціонерне товариство «Київспецтранс» перейменоване у Публічне акціонерне товариство «Київспецтранс».
Рішенням Підгірцівської сільської ради від 22.12.2017 року №18.36.УІІ надано ПрАТ «Київспецтранс» в оренду земельні ділянки для експлуатації, реконструкції та рекультивації полігону твердих побутових відходів та укладено відповідний договір оренди строком на 10 років.
Рішенням Київської міської ради від 27 листопада 2009 року № 717/2786 ВАТ "Київспецтранс" було передано у володіння та користування майно комунальної власності територіальної громади м. Києва згідно з додатками 1 та 2 до цього рішення – а саме майно полігону № 5.
На виконання вимог зазначеного Рішення між Київською міською державною адміністрацією та ПАТ «Київспецтранс» (правонаступник ВАТ "Київспецтранс" згідно Статуту Товариства) було укладено відповідну Угоду на володіння та користування цим майном.
Документи, які підтверджують підставу для укладення договору є:
- Закон України «Про управління відходами»;
- Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища» ;
- Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»;
- розпорядженням КМДА від 10.02.2014 № 193;
- рішення Київської міської ради від 27 листопада 2009 року № 717/2786;
- розпорядження Київської міської державної адміністрації від 31.07.1997р. №1136.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» із урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 (далі Особливості), закупівля за предметом «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» код 90510000-5 згідно з ДК 021-2015 (послуги із захоронення твердих побутових відходів)» може бути здійснена без застосування відкритих торгів, оскільки згідно підпункту 5 п.13 Особливостей придбання замовниками послуг, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у разі, коли, зокрема, послуги можуть бути надані виключно певним суб’єктом господарювання у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київкомунсервіс» (далі – КП «Київкомунсервіс») на висновок від 10.10.2024 щодо моніторингу закупівлі «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (послуги із захоронення твердих побутових відходів)» (UA-2024-08-15-007404-a), (далі – Висновок) інформує про наступне. Висновком визначено тип виявленого порушення - встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником. Виявлене порушення стосується своєчасності надання інформації та документів щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі згідно вимог частини п’ятої статті 8 Закону «Про публічні закупівлі», що не є порушенням законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником. Допущене порушення строку надання інформації/документів на запит Держаудитслужби сталося у зв’язку з відсутністю (щорічною відпусткою) особи, уповноваженої на розміщення інформації в електронній системі закупівель та не є винною (умисною або необережною) дією чи бездіяльністю, направленою на ненадання інформації, документів у випадках, передбачених Законом. Одночасно, висновок Держаудитслужби взято до уваги та здійснюватимуться всі заходи направлені на недопущення порушень у подальшому.
2024-10-16 13:23:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто
усунуто
2024-11-21 15:12:20
Ризики, що спрацювали
sas24-3-14-1
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ «Київспецтранс» #02772037 |
Переможець |
78 003 000,00
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2024 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
15 серпня 2024 15:03
|
обгрунтування | укладений |
15 серпня 2024 15:03
|