Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління комунального господарства Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34900570 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова 4/2 |
Контактна особа: |
Сергій Балюк +380967918306 mrrichardworks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2024 10:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2024 11:31 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2024 11:31 |
Очікувана вартість: | 173 429 111,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 734 291,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 867 145 грн. 55 коп. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 867145.55 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору -- банківська гарантія . Розмір забезпечення має складати 5% від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю*. *кредитний рейтинг банку повинен бути не нижче рівня «АА», або краще Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Авансовий платіж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт на протязі 10 календарних днів від дати підписання Договору | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Дата виставлення рахунку | Строки оплати рахунку – 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати випуску рахунку, за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 65 |
Iнша подія | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 серпня 2024 14:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 серпня 2024 14:44 |
Додаток 3-9 Металеві елементи кріплення.xlsx | |
29 серпня 2024 14:44 |
Додаток 3-8 Відомість дорожніх знаків.xls | |
29 серпня 2024 14:44 |
Додаток 3-6 Відомість каналізаційних камер і колодязів.pdf | |
29 серпня 2024 14:44 |
Додаток 3-7 Перелік дорожніх знаків.jpg | |
29 серпня 2024 14:44 |
Зміни до ТД 29.08.24.PDF | |
15 серпня 2024 10:30 |
Додаток 3-2 Відомість обсягів робіт.pdf | |
15 серпня 2024 10:30 |
Додаток 3-3 Основні креслення.pdf | |
15 серпня 2024 10:30 |
Додаток 3-4 Специфікація матеріалів і ресурсів..pdf | |
15 серпня 2024 10:30 |
Додаток 3-1 Пояснювальна записка до проєкту будівництва.docx | |
15 серпня 2024 10:30 |
Додаток 3-5 Звіт про проведення експертизи проєкту будівництва.pdf | |
15 серпня 2024 10:30 |
ZH07_01 ТД на РОБОТИ_Колектор Житомир (15-08-24).doc |
29 серпня 2024 14:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 серпня 2024 14:44 |
Додаток 3-9 Металеві елементи кріплення.xlsx
|
|||
29 серпня 2024 14:44 |
Додаток 3-8 Відомість дорожніх знаків.xls
|
|||
29 серпня 2024 14:44 |
Додаток 3-6 Відомість каналізаційних камер і колодязів.pdf
|
|||
29 серпня 2024 14:44 |
Додаток 3-7 Перелік дорожніх знаків.jpg
|
|||
29 серпня 2024 14:44 |
Зміни до ТД 29.08.24.PDF
|
|||
15 серпня 2024 10:30 |
Додаток 3-2 Відомість обсягів робіт.pdf
|
|||
15 серпня 2024 10:30 |
Додаток 3-3 Основні креслення.pdf
|
|||
15 серпня 2024 10:30 |
Додаток 3-4 Специфікація матеріалів і ресурсів..pdf
|
|||
15 серпня 2024 10:30 |
Додаток 3-1 Пояснювальна записка до проєкту будівництва.docx
|
|||
15 серпня 2024 10:30 |
Додаток 3-5 Звіт про проведення експертизи проєкту будівництва.pdf
|
|||
15 серпня 2024 10:30 |
ZH07_01 ТД на РОБОТИ_Колектор Житомир (15-08-24).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
розділу 1 Дорожні роботи Локального кошторису 02-00-1-01 складає 13
см. Зазначення в найменуванні робіт і витрат норм 27-22-1, 27-22-2
27-22-3 є технічною помилкою кошторисного комплексу, так як при
розрахунку було використано обгрунтування (шифр норми) КБ27-13-4
Скарги до процедури
Дата подання: 02 жовтня 2024 15:06
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-20-000010 ● 2990fc9273e94dc899a9c75e384d21a3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2024 16:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.09.2024 № 253
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2024-08-15-002211-a 15.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-24 12:31:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул. Івана Гонти,16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир». 2 черга (коригування)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-002211-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-27 09:23:42
У відповідь на Ваше звернення надаємо пояснення щодо процедури закупівлі «Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул. Івана Гонти,16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир». 2 черга (коригування)»
1. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі були визначені на підставі проектно-кошторисної документації “Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул. Івана Гонти, 16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир. 2 черга (коригування)”, яка була розроблена ТОВ «ІНЖПРОЕКТСЕРВІС» (реєстраційний номер PD01:5673-0477-3868-0771); Дана кошторисна документація була подана на розгляд сертифікованої експертної організації ТОВ “Українська міжрегіональна будівельна експертиза”. За результатами розгляду проектно-кошторисної документації був отриманий Експертний звіт(позитивний) №02347-23 від 28 вересня 2023 (реєстраційний номер EX01:7257-5328-0449-9411). Згідно зведеного кошторисного розрахунку за результатами експертизи було визначено очікувану вартість предмету закупівлі.
2. Вся технічна інформація щодо предмету закупівлі була опублікована Управлінням комунального господарства Житомирської міської ради за посиланням - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-15-002211-a. Фінансування предмету закупівлі було внесено в програму благоустрою та розвитку комунального господарства Житомирської міської об’єднаної територіальної громади на 2016 – 2024 роки.(Рішення додається). Разом з цим варто зазначити, що відповідно до Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 пункт 4 зі змінами № 1266 від 16.12.2020 розміщення обґрунтування несе рекомендований характер.
Додатки:
1. Проектно-кошторисна документація “Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул. Івана Гонти, 16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир. 2 черга (коригування)”
2. Експертний звіт №02347-23 від 28 вересня 2023;
3. Зведений кошторисний розрахунок об’єкту будівництва(з виключеними витратами на проектні роботи та утримання служби замовника);
4. Рішення МР №1156 від 20.08.2024р про внесення змін та доповнень до Програми благоустрою та розвитку комунального господарства Житомирської міської об’єднаної територіальної громади на 2016 – 2024 роки.
5. Наказ_Мінінфраструктури_№417_від_08.05.2024 (Програма з відновлення України)
- Том 1 - 426-400-07-23-ЗК (2 черга).pdf
- Том 2 - 426-400-07-23-ПОБ (2 черга).pdf
- Том 3 - 426-400-07-23-ОВНС (2 черга).pdf
- Том 4 - 426-400-07-23-К (2 черга)_після експертизи.pdf
- Том 5 - Організація дорожнього руху (проект).pdf
- Том 6 - 426-400-07-23-ІТЗ ЦЗ (2 черга).pdf
- Експертний звіт №02347-23 від 28 вересня 2023.pdf
- Зведений кошторисний розрахунок об’єкту будівництва.pdf
- Рішення МР №1156 від 20.08.2024р.pdf
- Наказ_Мінінфраструктури_№417_від_08.05.2024.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-07 16:12:34
Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.10.2024 № 270
Київ
Про зупинення рішення
щодо початку моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2024-08-15-002211-a.c1,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-08-15-002211-a, прийняте наказом Держаудитслужби від 20 вересня 2024 року № 253 «Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель», вважати його таким, що зупинено
з 07 жовтня 2024 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-18 09:39:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул. Івана Гонти,16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир». 2 черга (коригування)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-002211-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА» забезпечено виконання вимог тендерної документації, а саме:
А) пункту 2.6 Додатку 10 та підпункту 5.5.3. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації в частині надання «довідки в довільній формі про те, що розмір середньорічного отриманого доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів коштів) учасника процедури закупівлі за останні 2 роки без врахування періоду військового стану перевищує 50 % від початкової вартості договорів, укладених цим учасником в рамках НКПВУ та/або ПВУ та які не завершені на день подання пропозиції такого учасника».
Б) Додатку 6 в частині підтвердження інформації про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме: шляхом надання скан-копії чинних кваліфікаційних сертифікатів: стропальників Синенького А.І. та Іванчука А.С..
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-23 14:39:53
У відповідь на Ваше звернення надаємо пояснення.
Виконуючи рішення Антимонопольного Комітету України №16772 -р/пк-пз від 14.10.2024рю пропозиція учасника ТОВ "Будівельні Споруди Міста" відхилена. (протоколи уповноваженої особи додаються)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь на висновок моніторингу
2024-11-04 17:28:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2024 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА" |
157 725 804,00
UAH з ПДВ
|
157 725 804,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСМ-ГРУП" |
172 387 386,91
UAH з ПДВ
|
172 387 386,91
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА" #43037877 |
Рішення скасоване |
157 725 804,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2024 14:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 вересня 2024 16:54
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА" #43037877 |
Відхилено |
157 725 804,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2024 14:35
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСМ-ГРУП" #35508002 |
Відхилено |
172 387 386,91
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2024 15:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 жовтня 2024 10:00
|