Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул. Івана Гонти,16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир». 2 черга (коригування)
Очікувана вартість
173 429 111,00 UAH
UA-2024-08-15-002211-a a7b084e8bb7f409e954742813806a8b9
Відкриті торги з особливостями    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Балюк

+380967918306 mrrichardworks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34900570
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова 4/2
Контактна особа: Сергій Балюк
+380967918306
mrrichardworks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2024 10:30
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2024 10:00
Початок аукціону: 06 вересня 2024 11:31
Початок аукціону: 06 вересня 2024 11:31
Очікувана вартість: 173 429 111,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 734 291,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 867 145 грн. 55 коп. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 867145.55 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору -- банківська гарантія . Розмір забезпечення має складати 5% від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю*. *кредитний рейтинг банку повинен бути не нижче рівня «АА», або краще Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул. Івана Гонти,16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир». 2 черга (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Івана Гонти 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2025
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Авансовий платіж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт на протязі 10 календарних днів від дати підписання Договору Аванс 10 Календарні 30
Дата виставлення рахунку Строки оплати рахунку – 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати випуску рахунку, за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 10:30
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 10:30
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 10:30
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 10:30
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 10:30
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 10:30
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 10:30
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 10:30
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 10:30
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 10:30
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 10:30
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 10:30
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 10:30
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 10:30
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 10:30
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 10:30
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 10:30
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 10:30
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 10:30
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 10:30
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 10:30
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 10:30
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 10:30
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 10:30

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 867 145 грн. 55 коп. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.

Сума забезпечення: 867145.55 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Банківська гарантія у вигляді електронного документу
Вимоги до документу: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 867 145 грн. 55 коп. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору -- банківська гарантія . Розмір забезпечення має складати 5% від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю*. *кредитний рейтинг банку повинен бути не нижче рівня «АА», або краще Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації.

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відомість обсягів робіт
Дата подання: 26 серпня 2024 14:29
Дата відповіді: 29 серпня 2024 09:14
Просимо уточнити товщини нижнього та верхнього щебеневого шару розділу 1 Дорожні роботи Локального кошторису 02-00-1-01 Оскільки п 10 . та п 12 Відомості обсягів робіт На кожний 1 см зміни товщини до норм 27-22-1, 27-22-2 27-22-3 додавати або( виключати ( вилучити ) до товщини 13 см ( проведення робіт на одній половині проїзної частини при систематичному русі транспорту на другій/ відносяться до кошторисної норми по зміні товщини при влаштуванню дорожнього асфальтобетонного покриття, а не щебеневих основ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Товщина нижнього та верхнього щебеневого шару
розділу 1 Дорожні роботи Локального кошторису 02-00-1-01 складає 13
см. Зазначення в найменуванні робіт і витрат норм 27-22-1, 27-22-2
27-22-3 є технічною помилкою кошторисного комплексу, так як при
розрахунку було використано обгрунтування (шифр норми) КБ27-13-4
Роз'яснення щодо вимог ТД
Дата подання: 26 серпня 2024 16:14
Дата відповіді: 29 серпня 2024 09:14
Доброго дня. Згідно пп.5.5.4 п.5. Розділу ІІІ тендерної документації передбачено надати Витяг ЄДР/Виписку ЄДР, прохання надати уточнення з якого реєстру замовник просить надати витяг/виписку адже в тендерній документації не зазначено
Відповідь: Повний текст вимоги звучить наступним чином ".....Витяг ЄДР/Виписку ЄДР, в якому міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інші документи згідно чинного законодавства, підтверджуючі зазначену інформацію (крім випадків, коли учасником є фізична особа-підприємець або учасником є нерезидентом)" Даний закон регламентує порядок реєстрації в Єдиному державного реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Відповідно виписка/витяг має бути із вищезазначеного реєстру.
Відомість обсягів робіт
Дата подання: 27 серпня 2024 11:02
Дата відповіді: 29 серпня 2024 14:46
Доброго дня , 1 у п .80 Улаштування круглих залізобетонних каналізаційних колодязів діаметром 2 м у мокрих грунтах вказано лише обєм залізобетону на влаштування 15,54 . Натомість немає ні в у відомості робіт ,ні у специфікації - складу колодязів, кількості плит днищ , їхня марка , кількості кілець,їхня марка, кількості плит покриття, перекриття, що неуможливлює точний та об''єктивний розрахунок вартості пропозиції. Для правильного розрахунку пропозиції просимо надати специфікацію ( інфоромацію про конструктивний склад ) колодязів. 2 у п .83 Улаштування круглих залізобетонних каналізаційних колодязів діаметром 3 м у мокрих грунтах вказано лише обєм залізобетону на влаштування 10,968 м3 . Натомість немає ні в у відомості робіт ,ні у специфікації - складу колодязів, кількості плит днищ , їхня марка , кількості кілець,їхня марка, кількості плит покриття, перекриття, що унеможливлює точний та об''єктивний розрахунок вартості пропозиції. Для правильного розрахунку пропозиції просимо надати специфікацію ( інфоромацію про конструктивний склад ) колодязів. 3 У п.86 Укладання плит перекриттів каналів площею до 5 м2 -12 шт. Відсутня інформація про плити як у відомості робіт, так і у специфікації ,які потрібно змонтувати .Для правильного та обєктивного розрахунку просимо вказати марку плит перекриття до 5 м2 4 У п. 87 Установлення панелей стін при вертикальних стиках шпонкового типу, що заповнюється розчином , площею -5,66 м3 ,у відомості обсягів робіт , так і у специфікації відсутня інформація про кількість плит , їхню марку, що унеможливлює обєктивний розрахунок вартості пропозиції . Просимо вказати кількість та марку даних плит 5 У п. 89 опор із плит і кілець діаметром до 1000 мм вказано лише об єм на влаштування 0,28 м 3 - натомість відсутня інформація у відомості обсягів робіт, та у специфікації стосовно кількості плит, їхньої марки , кількості кілець ,їхньої марки ,які необхідно змонтувати ,що унеможливлює правильно розрахувати вартість пропозиції. Просимо вказати марку кілець, та плит та їхню кількість 6 У п. Установлення дорожніх знаків на одному стояку під час копання ям , вручну , однобічних / проведення робіт на одній половині проїзної частини при систематичному русі транспорту на другій - 15 шт. Просимо уточнити ці знаки надає замовник, чи потрібно підряднику придбати для виконання робіт. ? Якщо знаків потрібно закупити піряднику, просимо надати специфікацію даних 15 знаків
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерну докуметацію доповнено додатками відповідно до Вашого звернення.
Відомість обсягів робіт ( дерево -металеве кріплення)
Дата подання: 27 серпня 2024 16:17
Дата відповіді: 29 серпня 2024 14:46
Добрий день . 1 У відомості обсягів робіт присутній лише перелік робіт, який потрібно виконати для влаштування дерево-металевогокріплення поз. 44-49 , натомість відсутня інформація про конструктив кріплення , як у відомості обсягів робіт , так і у специфікації матеріалів ( з якого матеріалу потрібно виконати кріплення , двотавр, швелер -?, марка, номер?) , Для обєктивного, повного, точного розрахунку просимо надати інформацію про елементи кріплення 2 У відомості ресурсів також вдсутня інформація з якого металу ( кругляк, ( діаметр?) кутник ( розміри?) необхідно виготовити драбини ( п.85 , п 90 відомості обсягів робіт), які б відповідали проектним рішеням. Для об'єктивного, повного, точного розрахунку просимо надати інформацію ( специфікацію) стосовно металевих елементів конструкції драбин ( сходів) для колодязів, камер.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерну докуметацію доповнено додатками відповідно до Вашого звернення.
Невідповідність між відомістю обсягів робіт та специфікацією
Дата подання: 29 серпня 2024 15:24
Дата відповіді: 02 вересня 2024 09:47
Доброго дня . У специфікації матеріалів вказана робота п 34 Демонтаж фланця глухого сталевого діаметром 1000 мм- 2 шт ,натомість така робота відсутня у відомості обсягів робіт. Просимо уточнити , чи повинен учасник враховувати даний вид робіт - демонтаж фланця глухого діаметром 1000 мм при розрахунку вартості пропозиції?
Відповідь: Доброго дня. Підрядна організація повинна враховувати демонтаж фланця стелевого глухого діаметром 1000 мм - 2 шт, так як дана робота передбачена при виконанні приєднання напірної каналізаційної мережі до першої та третьої черги даного проекту.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-08-15-002211-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСМ-ГРУП", Код ЄДРПОУ:35508002
Дата подання: 02 жовтня 2024 15:06
Скарга на неправомірне визначення переможця.
Скаржник вважає, що у Замовника були підстави для відхилення, встановлені пунктом 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовник порушив вимоги ст.16, 17, 29, 31 Закону «Про публічні закупівлі», незважаючи на існування правових підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 жовтня 2024 16:00
Рішення від 04.10.2024 №16293.pdf
Дата публікації: 04 жовтня 2024 16:00
рішення від 14.10.2024 № 16772.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2024 16:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порушення усунуті (протоколи уповноваженої особи додаються)
Дата виконання рішення замовником: 23 жовтня 2024 14:28

Документи подані скаржником

02 жовтня 2024 12:33
Скарга до АМКУ.pdf
02 жовтня 2024 12:36
Електронний підпис

Документи подані замовником

07 жовтня 2024 17:35
Пояснення АМКУ.pdf
23 жовтня 2024 14:28
Протокол 22 Скасування.PDF
23 жовтня 2024 14:28
Протокол 23 відхилення.PDF

Документи Органу Оскарження

04 жовтня 2024 16:00
Рішення від 04.10.2024 №16293.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-09-20-000010 ● 2990fc9273e94dc899a9c75e384d21a3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2024 16:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.09.2024 № 253

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2024-08-15-002211-a 15.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-09-24 12:31:59

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул. Івана Гонти,16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир». 2 черга (коригування)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-002211-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-27 09:23:42

У відповідь на Ваше звернення надаємо пояснення щодо процедури закупівлі «Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул. Івана Гонти,16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир». 2 черга (коригування)»

1. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі були визначені на підставі проектно-кошторисної документації “Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул. Івана Гонти, 16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир. 2 черга (коригування)”, яка була розроблена ТОВ «ІНЖПРОЕКТСЕРВІС» (реєстраційний номер PD01:5673-0477-3868-0771); Дана кошторисна документація була подана на розгляд сертифікованої експертної організації ТОВ “Українська міжрегіональна будівельна експертиза”. За результатами розгляду проектно-кошторисної документації був отриманий Експертний звіт(позитивний) №02347-23 від 28 вересня 2023 (реєстраційний номер EX01:7257-5328-0449-9411). Згідно зведеного кошторисного розрахунку за результатами експертизи було визначено очікувану вартість предмету закупівлі.

2. Вся технічна інформація щодо предмету закупівлі була опублікована Управлінням комунального господарства Житомирської міської ради за посиланням - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-15-002211-a. Фінансування предмету закупівлі було внесено в програму благоустрою та розвитку комунального господарства Житомирської міської об’єднаної територіальної громади на 2016 – 2024 роки.(Рішення додається). Разом з цим варто зазначити, що відповідно до Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 пункт 4 зі змінами № 1266 від 16.12.2020 розміщення обґрунтування несе рекомендований характер.
Додатки:
1. Проектно-кошторисна документація “Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул. Івана Гонти, 16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир. 2 черга (коригування)”
2. Експертний звіт №02347-23 від 28 вересня 2023;
3. Зведений кошторисний розрахунок об’єкту будівництва(з виключеними витратами на проектні роботи та утримання служби замовника);
4. Рішення МР №1156 від 20.08.2024р про внесення змін та доповнень до Програми благоустрою та розвитку комунального господарства Житомирської міської об’єднаної територіальної громади на 2016 – 2024 роки.
5. Наказ_Мінінфраструктури_№417_від_08.05.2024 (Програма з відновлення України)

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-10-07 16:12:34

Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.10.2024 № 270

Київ



Про зупинення рішення
щодо початку моніторингу
процедури закупівлі


Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2024-08-15-002211-a.c1,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-08-15-002211-a, прийняте наказом Держаудитслужби від 20 вересня 2024 року № 253 «Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель», вважати його таким, що зупинено
з 07 жовтня 2024 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-10-18 09:39:03

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул. Івана Гонти,16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир». 2 черга (коригування)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-002211-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА» забезпечено виконання вимог тендерної документації, а саме:
А) пункту 2.6 Додатку 10 та підпункту 5.5.3. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації в частині надання «довідки в довільній формі про те, що розмір середньорічного отриманого доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів коштів) учасника процедури закупівлі за останні 2 роки без врахування періоду військового стану перевищує 50 % від початкової вартості договорів, укладених цим учасником в рамках НКПВУ та/або ПВУ та які не завершені на день подання пропозиції такого учасника».
Б) Додатку 6 в частині підтвердження інформації про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме: шляхом надання скан-копії чинних кваліфікаційних сертифікатів: стропальників Синенького А.І. та Іванчука А.С..
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-10-23 14:39:53

У відповідь на Ваше звернення надаємо пояснення.

Виконуючи рішення Антимонопольного Комітету України №16772 -р/пк-пз від 14.10.2024рю пропозиція учасника ТОВ "Будівельні Споруди Міста" відхилена. (протоколи уповноваженої особи додаються)

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь на висновок моніторингу

2024-11-04 17:28:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 жовтня 2024
Кінцевий строк оскарження: 14 листопада 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2024 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА" 157 725 804,00
UAH з ПДВ
157 725 804,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСМ-ГРУП" 172 387 386,91
UAH з ПДВ
172 387 386,91
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 жовтня 2024 15:05
Електронний підпис
01 жовтня 2024 15:02
Ліцензія підприємства.PDF
01 жовтня 2024 15:02
Довідка 4.pdf
30 вересня 2024 22:47
Електронний підпис
30 вересня 2024 22:45
Паспорт керівника.pdf
30 вересня 2024 22:45
Довідка.zip
30 вересня 2024 22:45
Довідка 3.pdf
30 вересня 2024 22:45
Довідка 2.pdf
30 вересня 2024 22:45
Довідка 1.pdf
30 вересня 2024 22:45
Довідка (1).zip
30 вересня 2024 22:45
витяг.rar
30 вересня 2024 22:45
Витяг.pdf
25 вересня 2024 16:07
Електронний підпис
25 вересня 2024 15:59
ЦПХ Майовець.pdf
25 вересня 2024 15:59
ЦПХ Була і посвідчення.pdf
25 вересня 2024 15:59
Посвідчення машиністів.pdf
05 вересня 2024 09:11
Електронний підпис
05 вересня 2024 09:11
Електронний підпис
05 вересня 2024 01:34
Електронний підпис
05 вересня 2024 01:34
Електронний підпис
05 вересня 2024 01:32
Договір оренди Ельпласт.pdf
05 вересня 2024 01:32
Календарний графік.pdf
05 вересня 2024 01:32
Паспорт керівника.pdf
05 вересня 2024 01:32
Аналогічний договір 1 ч.9.pdf
05 вересня 2024 01:32
Аналогічний договір 1 ч.8.pdf
05 вересня 2024 01:32
Фінансова звітність.pdf
05 вересня 2024 01:32
Цінова пропозиція.pdf
05 вересня 2024 01:32
Документи на труби.rar
05 вересня 2024 01:32
Ліцензія підприємства.PDF
05 вересня 2024 01:32
Аналогічний договір 1 ч.7.pdf
05 вересня 2024 01:32
Виписка ЄДР.pdf
05 вересня 2024 01:32
Аналогічний договір 1 ч.4.pdf
05 вересня 2024 01:32
ЦПХ Тиравський В..pdf
05 вересня 2024 01:32
Аналогічний договір 1 ч.6.pdf
05 вересня 2024 01:32
Документи ОНУР.rar
05 вересня 2024 01:32
ЦПХ Германович О..pdf
05 вересня 2024 01:32
Аналогічний договір 1 ч.3.pdf
05 вересня 2024 01:32
Аналогічний договір 1 ч.1.pdf
05 вересня 2024 01:32
Довідка про субпідряд.pdf
05 вересня 2024 01:32
Погоджене ТЗ.pdf
05 вересня 2024 01:32
Аналогічний договір 1 ч.5.pdf
05 вересня 2024 01:32
Документи Західбудторг.rar
05 вересня 2024 01:32
Аналогічний договір 1 ч.2.pdf
05 вересня 2024 01:32
Документи ЛСБМУ.rar
05 вересня 2024 01:32
ЦПХ Гаман А..pdf
05 вересня 2024 01:32
Розрахунок ДЦ.pdf
05 вересня 2024 01:32
Фінансова звітність.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2024 14:22
Електронний підпис
29 жовтня 2024 14:17
Додаток 3-А Довкілля.PDF
05 вересня 2024 09:56
Електронний підпис
05 вересня 2024 09:56
Електронний підпис
05 вересня 2024 09:52
Електронний підпис
05 вересня 2024 09:52
Електронний підпис
05 вересня 2024 09:50
Реквізити КСМ.PDF
05 вересня 2024 09:50
Гарантийний лист труба.pdf
05 вересня 2024 09:50
Дозвіл (1).pdf
05 вересня 2024 09:50
Витяг Ксм-груп 24 (1).pdf
05 вересня 2024 09:50
Зборовский паспорт.PDF
05 вересня 2024 09:50
Довідка відсутн.санкцій.PDF
05 вересня 2024 09:50
Витяг з Наказу.pdf
05 вересня 2024 09:50
ВІдгук Кропивницький.PDF
05 вересня 2024 09:50
Установчі док. +.pdf
05 вересня 2024 08:49
Кошториси.PDF
05 вересня 2024 08:49
Додаток 1 пропозиція.PDF
05 вересня 2024 08:49
План фінансування.PDF
05 вересня 2024 08:49
Довідка субпідряд.PDF
05 вересня 2024 08:49
Довідка рос.федер..PDF
05 вересня 2024 08:49
Гарантія ТОВ КСМ-ГРУП p7s.7z
05 вересня 2024 08:49
Пакти.PDF
05 вересня 2024 08:49
ВИТЯГ про несудимість.PDF
05 вересня 2024 08:49
КОНТРАКТИ (6).PDF
05 вересня 2024 08:49
КОНТРАКТИ (5).PDF
05 вересня 2024 08:49
Довідка обор.коштів.PDF
05 вересня 2024 08:49
КОНТРАКТИ (2).PDF
05 вересня 2024 08:49
Кошториси.imd
05 вересня 2024 08:49
Установчі док..PDF
05 вересня 2024 08:49
Довідка несудимість.PDF
05 вересня 2024 08:49
Матеріали 1 (3).PDF
05 вересня 2024 08:49
КОНТРАКТИ (3).PDF
05 вересня 2024 08:49
КОНТРАКТИ (4).PDF
05 вересня 2024 08:49
КОНТРАКТИ (1).PDF
05 вересня 2024 08:49
КОНТРАКТИ (7).PDF
05 вересня 2024 08:49
Баланси.PDF
05 вересня 2024 08:49
Матеріали 1 (1).PDF
05 вересня 2024 08:49
Довідка несуд.держзрада.PDF
05 вересня 2024 08:49
Матеріали 1 (2).PDF
05 вересня 2024 08:49
Витяг з Наказу.pdf
05 вересня 2024 08:49
Довідка відсутн.санкцій.PDF
05 вересня 2024 08:49
Довідка мат-тех база.PDF
05 вересня 2024 08:49
ТЕХ3-6.PDF
05 вересня 2024 08:49
ТЕХ3-3.PDF
05 вересня 2024 08:49
ТЕХ3-8.PDF
05 вересня 2024 08:49
ТЕХ3-1.PDF
05 вересня 2024 08:49
ТЕХ3-4.PDF
05 вересня 2024 08:49
Додаток 3 ТЕХЗАВДАННЯ.PDF
05 вересня 2024 08:49
ТЕХ3-7.PDF
05 вересня 2024 08:49
ТЕХ3-2.PDF
05 вересня 2024 08:49
ТЕХ3-5.PDF
05 вересня 2024 08:49
ТЕХ3-9.PDF
05 вересня 2024 08:49
Баланси.PDF
05 вересня 2024 08:49
Довідка мат-тех база.PDF
05 вересня 2024 08:49
Гарантія ТОВ КСМ-ГРУП p7s.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі

Наявність фінансової спроможності

Наявність фінансової спроможності протягом 5 останніх календарних років, що підтверджується наданням фінансової звітності (в залежності від організаційно-правової форми Учасника)

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСМ-ГРУП"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі

Наявність фінансової спроможності

Наявність фінансової спроможності протягом 5 останніх календарних років, що підтверджується наданням фінансової звітності (в залежності від організаційно-правової форми Учасника)

Підтверджую

Баланси.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА"
#43037877
Рішення скасоване 157 725 804,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2024 14:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 вересня 2024 16:54
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА"
#43037877
Відхилено 157 725 804,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2024 14:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСМ-ГРУП"
#35508002
Відхилено 172 387 386,91
UAH з ПДВ
30 жовтня 2024 15:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 жовтня 2024 10:00

Вимога про усунення невідповідностей

В рамках оголошеної закупівлі Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул. Івана Гонти,16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир». 2 черга (коригування) ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (ДК 021:2015 код 45231000-5 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач) під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА» виявлені невідповідності. Вимогою пункту Додатку 6 тендерної документації на підтвердження про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник має надати довідку, відповідно до Додатку 6 тендерної документації. Додатками до цієї довідки повинні бути підтвердні документи, які вимагаються згідно підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника (субпідрядника), разом з передбаченою цим додатком до тендерної документації довідкою, Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників або наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів). В Додатку 10 тендерної документації встановлено вимогу наявності у Учасника зварник поліетиленових труб (не менше 4). Довідкою, яка надана Учасником в тендерній пропозиції та наказом про прийняття на роботу, Діброва Н.С. зазначено зварник пластмас та надано наказ про прийняття на роботу зварником пластмас Кокоян А., який відсутній у вищезазначеній довідці. Також вимогою Додатку 10 тендерної документації є обов’язкова наявність у Учасника кранівника (не менше 2). Проте, а ні в довідці, а ні в документах, що підтверджують трудові відносини з Учасником в пропозиції відсутні. Вимогою п. 2.3. Додатку 10 тендерної документації на підтвердження виконання досвіду аналогічних договорів встановлено, що відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єктів за предметом закупівлі. В пропозиції Учасника надані аналогічні договори з яких не вбачається клас наслідків. Керуючись п. 43 Особливостей дані обставини підпадають під невідповідності в інформації та/або документах, невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією. На виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі та тендерною документацією, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо та можуть бути усунені Учасником протягом 24 годин з моменту публікації відповідної вимоги. І. У відповідності до пункту 43 Особливостей вимагаю протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення в електронній системі закупівель даної вимоги усунути невідповідності в інформації та документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА» зокрема: 1. На підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надати довідку в якій зазначено, крім іншого, наявність зварників поліетиленових руб (не менше 4) та кранівників (не менше 2) з інформацією: прізвище, ім’я, по батькові працівника; посада/спеціальність, розряд; серія, номер кваліфікаційного сертифікату (Зазначається для працівників, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката); стаж роботи за спеціальністю. На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника (субпідрядника), разом з передбаченою цим додатком до тендерної документації довідкою, Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників або наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів). 2. На підтвердження виконання досвіду аналогічних договорів, що не за класом наслідків (відповідальності) не нижче класу наслідків об’єктів за предметом закупівлі, надати по всіх наданим Учасником в пропозиції аналогічним договорам, відповідні підтверджуючі документи. У разі не виправлення вищезазначених невідповідностей у встановлений законом строк, пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА» буде відхилена.

Документи

23 жовтня 2024 14:35
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

В рамках оголошеної закупівлі код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул. Івана Гонти,16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир». 2 черга (коригування) під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КСМ-ГРУП» виявлені невідповідності, зокрема відсутність в тендерній пропозиції документів, подання яких передбачається тендерною документацією та не стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Згідно вимог пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Додатку 3-А та Додатку 10 Тендерної документації є вимога надання гарантійного листа про застосування заходів із захисту довкілля до предмета закупівлі. Але, в пропозиції Учасника це документ відсутній. Керуючись п. 43 Особливостей дані обставини підпадають під невідповідності в інформації та/або документах, невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією. На виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі та тендерною документацією, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо та можуть бути усунені Учасником протягом 24 годин з моменту публікації відповідної вимоги. На підставі вищевикладеного, - У відповідності до пункту 43 Особливостей вимагаю протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення в електронній системі закупівель даної вимоги усунути невідповідності в інформації та документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «КСМ-ГРУП» зокрема надати гарантійний лист про застосування заходів із захисту довкілля до предмета закупівлі згідно вимог пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Додатку 3-А та Додатку 10 Тендерної документації. У разі не виправлення вищезазначених невідповідностей у встановлений законом строк, пропозиція ТОВ «КСМ-ГРУП» буде відхилена.

Документи

30 жовтня 2024 15:36
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій