Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ МУЗЕЙ "ЧОРНОБИЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 24520773 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, ПРОВУЛОК ХОРИВА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Ситниченко Наталія Борисівна 380444825646 nataly16063@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2024 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2024 16:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2024 13:46 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2024 13:46 |
Очікувана вартість: | 75 390 384,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 753 903,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Після здійснення приймання повного обсягу виконаних робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані роботи протягом 30 (тридцяти) календарних днів після введення об’єкту в експлуатацію, на умовах, визначених у розділі 13 цього Договору. Замовник має право затримати кінцеві розрахунки за роботи, виконані з недоробками і дефектами, виявленими при прийманні об’єкту в експлуатацію, до їх усунення. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2024 17:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2024 17:14 |
ТД_реставрація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зазначаємо, що Замовник при складанні тендерної документації керувався, виключно, чинним законодавством України.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник може включати до тендерної документації інформацію, яку вважає за необхідне, у тому числі й вимогу щодо надання сертифікатів ISO.
Звертаємо Вашу увагу на те, що зазначені стандарти є міжнародними та прийнятими в Україні як національні методами підтвердження і перекладу з англійської мови.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону України «Про стандартизацію» метою стандартизації в Україні є, зокрема:
забезпечення раціонального виробництва шляхом застосування визнаних правил, настанов і процедур;
забезпечення охорони життя та здоров’я;
забезпечення безпечності праці;
збереження навколишнього природного середовища і економія всіх видів ресурсів.
Бездоганна якість робіт, належна безпека праці та екологічність використовуваних будівельних матеріалів є ключовими пріоритетами Замовника при здійсненні запланованих реставраційних робіт на об’єкті будівництва з найвищою категорією складності.
Дотримання будівельною організацією у своїй діяльності визначених у тендерній документації національних стандартів (ДСТУ ISO) свідчить про:
наявність в організації системи управління якістю, що дозволяє ідентифікувати та управляти ризиками, що можуть виникати у процесі будівництва, здійснювати контроль за якістю будівельних матеріалів, за компаніями-постачальниками матеріалів, обладнанням, процесом будівництва, здатністю своєчасно виявляти невідповідності у своїй роботі та оперативно їх усувати, а також забезпечувати належний рівень кваліфікації персоналу, залученого до робіт та фінальний контроль перед здачею об’єкта замовнику;
відповідальність організації за здоров’я й безпеку своїх працівників, забезпечення безпечних та здорових умов праці на робочому місці, запобігання виробничим травмам і погіршенню стану здоров’я, а також постійне удосконалення показників у сфері охорони здоров’я і безпеки праці;
системний підхід організації до екологічного управління та дотримання екологічних норм, здійснення управління ресурсами, забезпечення утилізації відходів та контролю викидів, ефективне використання енергії та вибір екологічно безпечних матеріалів.
Враховуючи вищезазначене, вимога Замовника щодо наявності в Учасника сертифікатів про дотримання основних стандартів для будівельних організацій є цілком обґрунтованою і не суперечить чинному законодавству.
Вимоги про усунення порушення
Національний музей «Чорнобиль» (далі – Музей, Замовник) розглянув зазначену вимогу та надає відповідь, виходячи з наступного.
Положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
При проведенні закупівель Замовник керується Законом з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
1. Щодо кошторисних документів, зокрема форми договірної ціни.
Скаржник зазначає, що пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
У відповідь на зазначене Скаржником у вимозі інформуємо, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ «УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ» надано Довідку про розроблення кошторисної документації у версії АВК від 20.08.2024 № 126 такого змісту:
«Товариство з обмеженою відповідальністю «Спеціальна науково-реставраційна проектно-виробнича-будівельна майстерня «Україна-Реставрація», (надалі – Учасник), в складі тендерної пропозиції закупівлі: ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Реставрація будівлі Національного музею «Чорнобиль» з пристосуванням до потреб маломобільних груп населення за адресою м. Київ, провулок Хорива, 1» (Коригування)) – надається кошторисна документація, розроблена в програмному комплексі АВК – 5 версія 3.9.1 у складі:
• Договірна ціна, що визначається як динамічна;
• Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва;
• Локальні кошториси;
• Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
Кошторисні документи складені з урахуванням вимог законодавства України, державних стандартів України, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» тощо.».
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
2. Щодо документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпункті 6 пункту 47 Особливостей.
Скаржник зазначає, що Переможцем процедури закупівлі не було надано документ, що підтверджує відсутність підстав, зазначених у підпункті 6 пункту 47 Особливостей.
Відповідно до підпунктів 5 та 6 пункту 47 Особливостей, Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку;
керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку.
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених, зокрема у підпунктах 5 та 6 пункту 47 Особливостей.
Тож, замовник передбачив у тендерній документації згідно Додатку 1, вимоги до учасника переможця – надати «Документ, виданий не раніше 30 днів до дати розкриття тендерних пропозицій уповноваженим органом про те, що керівник учасника процедури закупівлі, не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.».
Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2022 № 207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15.04.2022 за № 426/37762, затверджено Порядок доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Порядок).
Порядком встановлено, що відомості про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, надаються у формі витягів з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – ІАС).
Витяг – це документ у паперовій або електронній формі, що сформовано засобами програмного забезпеченням ІАС, який місить відомості, актуальні на дату та час його формування. Кожному Витягу присвоюється унікальний електронний ідентифікатор (QR-код), який забезпечує перехід за посиланням на відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах ІАС.
В ІАС за бажанням заявника формується два види витягів про:
відсутність (наявність) судимості (скорочений);
притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України (повний).
На виконання вимог тендерної документації Переможцем 12.09.2024 було завантажено в електронну систему закупівель - Витяг з інформаційно-аналітичної систем «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» № ФОВМ-002106930 (скорочений), який відповідає встановленій Порядком формі (Додаток 3 до Порядку).
Звертаємо Вашу увагу на те, що умовами тендерної документації не було визначено вимоги щодо підтвердження інформації про притягнення чи не притягнення особи до кримінальної відповідальності, натомість була вимога – «не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку».
Виходячи зі змісту наданої Переможцем довідки, належним документальним підтвердженням відсутності підстав, і таким що відповідає вимогами тендерної документації, є Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявність судимості» керівника учасника процедури закупівлі, тобто «скорочена» довідка.
Також інформуємо, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Отже, завантажений Переможцем Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» ФОВМ-002106930 (скорочений) (файл «витяг про несудимість) підтверджує в повному обсязі відсутність не знятої або не погашеної судимості у керівника учасника процедури закупівлі та відповідає вимогам тендерної документації.
3. Щодо відомостей про учасника.
Скаржник зазначає, що довідка «Відомості про учасника» від 20.08.2024 р. № 125 (файл «відомості про учасника») не містить інформацію про МФО в (пункт 9) та інформацію про систему оподаткування, на якій перебуває учасник як суб’єкт підприємницької діяльності (пункт 10).
У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ «УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ» в довідці «Відомості про учасника» від 20.08.2024 р. № 125 (файл «відомості про учасника») пункт 9 містить інформацію щодо розрахункового рахунку та МФО, а саме IBAN.
Відповідно до Положення про систему єдиної ідентифікації учасників фінансового ринку України, затвердженого постановою Правління НБУ від 30.08.2021 № 92, єдиний ідентифікатор Національного банку України (далі – код ID НБУ) – унікальний код, який містить шість знаків, надається учаснику фінансового ринку під час першого внесення інформації щодо цього учасника до інформаційних систем Національного банку України та є єдиним унікальним ідентифікатором у відносинах останнього з Національним банком України. Чинні коди банків (МФО) із дня набрання чинності цим Положенням уважаються кодами ID НБУ.
Постановою Правління Національного банку України від 28.12.2018 № 162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні» передбачено правові норми щодо запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) та його формування відповідно до Національного стандарту України «Фінансові операції. Правила формування міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні. (IBAN Registry:2009, NEQ) ДСТУ-Н 7167:2010», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11.10.2010 № 454. Так, IBAN – це міжнародний номер банківського рахунку, який складається із 29 літерно-цифрових символів: коду країни (дві літери – UA – код України), контрольного розряду (два символи), коду банку (код ID НБУ, шість символів) та номера рахунку (дев’ятнадцять символів).
Також інформуємо, що пункт 10 довідки «Відомості про учасника» від 20.08.2024 № 125 (файл «відомості про учасника») містить інформацію щодо системи оподаткування, а саме: «платник податку на прибуток», що свідчить про загальну систему оподаткування.
Враховуючи викладене, в пропозиції учасника відсутні невідповідності, передбачені пунктом 43 Особливостей, на які посилається Скаржник.
Скаржник до вимоги додає практику рішень АМКУ. Вважаємо за необхідне відмітити, що при розгляді скарг колегія АМКУ виходить з позиції конкретного суб'єкта оскарження та його обґрунтувань й пояснень Замовника. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель. Наведені вище обставини, свідчать про відсутність підстав для задоволення вимоги.
Отже, враховуючи вищевикладене, пропозицію ТОВ «СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ «УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ» було правомірно визначено переможцем та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю згідно з Законом за предметом закупівлі «ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Реставрація будівлі Національного музею «Чорнобиль» з пристосуванням до потреб маломобільних груп населення за адресою м. Київ, провулок Хорива, 1». (Коригування))» з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону.
Таким чином, у Замовника відсутні підстави для перегляду рішення про визначення ТОВ «СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ «УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ» переможцем процедури закупівлі та наміру укласти з ним договір.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-10-000065 ● 4915caea9ed04c13b646ef23e20646c5
- Статус: завершено ● Дата: 11 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2024 11:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2024-08-14-011281-a 14.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-15 09:51:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з виконання робіт «ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Реставрація будівлі Національного музею «Чорнобиль» з пристосуванням до потреб маломобільних груп населення за адресою м. Київ, провулок Хорива, 1». (Коригування))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-14-011281-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Згідно абзацу десятого пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації».
Враховуючи зазначене поясніть, чому під час затвердження та оприлюднення тендерної документації на закупівлю робіт «ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Реставрація будівлі Національного музею «Чорнобиль» з пристосуванням до потреб маломобільних груп населення за адресою м. Київ, провулок Хорива, 1». (Коригування))» не оформлено та не оприлюднено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, як окремі додатки до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-18 15:10:42
Відповідь на запит про надання пояснень у межах здійснення моніторингу № UA-M-2024-10-10-000065
Національний музей «Чорнобиль» (далі – Музей, Замовник) надає пояснення, інформацію та документи щодо запиту про надання пояснень від 15.10.2024 Державної аудиторської служби України на закупівлю «ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Реставрація будівлі Національного музею «Чорнобиль» з пристосуванням до потреб маломобільних груп населення за адресою м. Київ, провулок Хорива, 1». (Коригування))», оголошення № UA-2024-08-14-011281-a.
- Відповідь на запит про надання пояснень.pdf
- 2024_ЕКСПЕРТНИЙ_ЗВІТ_КОРИГ_.pdf
- Зведений Кошторис .pdf
- Наказ 23 0104.pdf
- Том 1 Комплексні наукові дослідження.pdf
- Том 2-1 Обмірні креслення Фотофіксаційні матеріали.pdf
- Том 2-2 Історичні дослідження.pdf
- Том 2-3 Конструкторські дослідження.pdf
- Том 2-4 Науково-технологічні дослідження.pdf
- Том 2-5 Інженерні наукові дослідження.pdf
- Том 2-6, 2-7 Геологічні та геодезичні вишукування.pdf
- Наказ 635 з додатком.pdf
- Наказ 346 План заходів.pdf
- Наказ 561 зі змінами.pdf
- Перелік об'єктів будівництва МВС з листом.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2024 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "Персей Техно" |
68 983 935,20
UAH з ПДВ
|
61 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ" |
69 969 955,20
UAH з ПДВ
|
61 970 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тауріс" |
69 892 677,72
UAH з ПДВ
|
68 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "Персей Техно" #33054236 |
Відхилено |
61 200 000,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2024 17:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 серпня 2024 17:37
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ" #35962266 |
Переможець |
61 970 000,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2024 11:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 вересня 2024 15:19
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 09 вересня 2024 11:23
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ" #35962266 |
61 970 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2024 21:57
|
УкраїнаРеставрація 23 09.pdf | укладений |
23 вересня 2024 21:51
|