Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Кременецької міської ради "Кременецьблагоустрій" |
Код ЄДРПОУ: | 40531981 |
Місцезнаходження: | 47003, Україна , Тернопільська обл., м. Кременець, вул. ПОТІК ІРВА, буд. 35 |
Контактна особа: |
Петро Барабаш +380982945167 ihomin529@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2024 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2024 11:43 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2024 11:43 |
Очікувана вартість: | 1 729 911,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 649,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплату за надані послуги провести після закінчення надання послуг, підписання акту приймання наданих послуг протягом 30 робочих днів | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2024 16:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2024 16:45 |
Протокол №129 від 14.08.2024року.PDF | |
14 серпня 2024 16:45 |
ОБГРУНТУВАННЯ Мікрорайон 3 14.08.2024.docx | |
14 серпня 2024 16:45 |
Оголошення відкриті торги 14.08.2024року.PDF | |
14 серпня 2024 16:45 |
ТД з Додатками вул.Мікрорайон-3 14.08.2024.docx | |
14 серпня 2024 16:45 |
Додаток 5 Проєкт Договору підряду 2024.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-09-000043 ● 74741bdc69f349bc953533985a4ee9a6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2024 17:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.09.2024 № 53-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 09.09.2024 № 53-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2024-08-14-010830-a від 14.08.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-10 15:05:02
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Послуги: Надання послуг з поточного ремонту автомобільних доріг комунальної власності по вулиці Мікрорайон 3 в м. Кременець Тернопільської області за 45233142-6 «Ремонт доріг» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-14-010830-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-12 13:11:55
ПОЯСНЕННЯ до запиту Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (UA-M-2024-09-09-000043) щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за ДК 021:2015: 45233142-6 "Ремонт доріг" (Надання послуг з поточного ремонту автомобільних доріг комунальної власності по вулиці Мікрорайон 3 в м. Кременець Тернопільської області), розміру витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, а також сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
На Ваш запит про надання пояснень в межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі надання послуг з поточного ремонту автомобільних доріг комунальної власності по вулиці Мікрорайон 3 в м. Кременець Тернопільської області:45233142-6 "Ремонт доріг" за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, індикатор закупівлі UA-2024-08-14-010830-a повідомляємо наступне.
1. Для визначення об’єму робіт з надання послуг з поточного ремонту автомобільних доріг комунальної власності по вулиці Мікрорайон 3 в м. Кременець Комісією Кременецької міської ради проведено обстеження відповідної ділянки вулиці та складено дефектний акт. Рішенням виконкому Кременецької міської ради від 01.08.2024 року №1938 затверджено даний дефектний акт та надано дозвіл комунальному підприємству Кременецької міської ради «Кременецьблагоустрій» на виготовлення проектно-кошторисної документації та, в подальшому, проведення поточного ремонту даної дороги. (Рішення виконкому від 01.08.2024 року №1938 та дефектний акт додаються). Для визначення розміру витрат та очікувана вартість предмету закупівлі була розроблена проектно-кошторисна документація. 07 серпня 2024 року проведена експертна оцінка кошторисної частини проектної документації (Додається), а рішенням виконавчого комітету від 08.08.2024 року № 1962 затверджено проектно-кошторисну документацію загальною кошторисною вартістю в сумі 1 799,860 тис. грн. (Рішення виконкому від 08.08.2024 року № 1962 та проектно-кошторисна документація - зведений кошторис додаються).
Для оголошення відкритих торгів очікувану вартість предмета закупівлі визначено замовником на підставі кошторисної вартості послуг з поточного ремонту автомобільної дороги комунальної по вулиці Мікрорайон 3 (1799,860 тис.грн.) за мінусом вартості проектних робіт 37,380 тис.грн. (Глава 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторису), суми коштів на здійснення технічного нагляду 20,911 тис.грн. (Глава 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» зведеного кошторису) та частину суми податку на додану вартість, нараховану на вказані послуги – 11,658 тис.грн. ((37,380+20,911)*20%). В результаті, очікувана вартість предмета закупівлі - надання послуг з поточного ремонту автомобільних доріг комунальної власності по вулиці Мікрорайон 3 в м. Кременець Тернопільської, склала 1 729,911 тис.грн.
2. Кошти для проведення поточного ремонту поточного ремонту автомобільних доріг комунальної власності виділяються на підставі «Плану заходів з благоустрою населених пунктів Кременецької міської територіальної громади на 2024 рік», затвердженого сесією Кременецької міської ради від 21.12.2023 року № 5297. Фінансування здійснюється із місцевого бюджету згідно Плану використання бюджетних коштів на 2024 рік КП «Кременецьблагоустрій» за КПК 1617461 за кодом КВЕД 2610, за погодженням управлінням ЖКГ та земельних відносин Кременецької міської ради від 09.01.2024 року.(Додається).
Всі рішення щодо Плану заходів з благоустрою населених пунктів Кременецької міської територіальної громади на кожний рік, виділення та використання бюджетних коштів приймаються головним розпорядником коштів – Кременецькою міською радою та висвітлюються на офіційному сайті Кременецької міської ради за посиланням official@kremenetska-gromada.gov.ua.
12.09.2024 року
- Дефектний Акт вулиця Мікрорайон 3 01.08.2024року.PDF
- Рішення сесії №1938 від 01.08.2024року.PDF
- Зведений кошторис вулиця Мікрорайон 3.PDF
- Експертна оцінка проектної документації вулиці Мікрорайон 3 07.08.2024року.PDF
- Рішення сесії №1962 від 08.08.2024року.PDF
- ПЛАН використання коштів на 2024 рік від 09.01.2024р..PDF
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне підприємство «Кременецьблагоустрій» Кременецької міської ради (далі – КП «Кременецьблагоустрій») на висновок від 18.09.2024 року про проведений моніторинг (UA-М-2024-09-09) процедури закупівлі за 45233142-6 "Ремонт доріг" за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - Надання послуг з поточного ремонту автомобільних доріг комунальної власності по вулиці Мікрорайон 3 в м. Кременець Тернопільської області, ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-14-010830-a повідомляємо, що за результатами зазначених зауважень забезпечено інформування уповноваженої особи стосовно виявлених порушень з метою недопущення їх в майбутньому, а також проведена роз’яснювальна робота в частині аналізу нормативно-правових актів чинного законодавства з публічних закупівель та змін до них. Замовник зобов’язується в подальшому запобігати недопущенню виявлених порушень. Усунути, зазначені в моніторингу, порушення в тендерній документації неможливо, оскільки процедура закупівлі завершена
2024-09-24 10:01:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Усунуто порушення.
2024-09-27 11:03:43
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13-05-0052/2024-пр |
Дата публікації: | 03 жовтня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 13-05-0042/2024 |
Дата відкриття провадження: | 11 жовтня 2024 |
Документи:
11 жовтня 2024 14:55
|
Електронний підпис |
03 жовтня 2024 14:50
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 серпня 2024 12:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" |
1 435 822,90
UAH з ПДВ
|
1 435 822,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" |
1 535 000,00
UAH з ПДВ
|
1 535 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" #41037833 |
Переможець |
1 435 822,90
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2024 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2024 14:57
|
Договір підряду №2-130 від 09.09.2024року.PDF | укладений |
09 вересня 2024 14:55
|