Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 45021701 |
Місцезнаходження: | 69107, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, пр.Соборний, будинок 164 |
Контактна особа: |
Каріна Керімова +380684506823 uproboronazakup@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2024 11:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2024 11:35 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2024 11:35 |
Очікувана вартість: | 24 845 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 248 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Не пізніше дати укладення договору про закупівлю Учасник-переможець вносить забезпечення його виконання в розмірі 3% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання Договору вноситься у формі безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639, яка повинна гарантувати забезпечення виконання договірних зобов’язань учасника-переможця процедури закупівлі. Умови надання забезпечення: відповідно до умов тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 700000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вид тендерного забезпечення: банківська гарантія в електронному форматі; умови надання: відповідно до умов тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | протягом 30 (тридцяти) днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2024 11:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2024 11:07 |
ТД _Гексакоптери_.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-10-000054 ● 27dd034ef3b14836a02c06289f9f7017
- Статус: завершено ● Дата: 11 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2024 11:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2024-08-14-003182-a 14.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-15 11:53:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Гексакоптери з АКБ для потреб Сил оборони України (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-08-14-003182-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. У разі здійснення Замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача - надати відповідні запити з прихованням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку.
4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виконання Товариством з обмеженою відповідальністю «АГЕНТСТВО ПРОДАЖУ АКТИВІВ» вимог пункту 5 розділу 6 тендерної документації в частині надання банківської гарантії в забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-18 13:33:51
Відповідь на запит Держаудитслужби України «Про надання пояснень» від 15.10.2024р.
Управлінням оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації на виконання «Програми забезпечення виконання завдань в галузі оборонної роботи, здійснення заходів, пов’язаних з територіальною обороною та цивільним захистом на території Запорізької області на 2022-2026 роки» здійснюється закупівля товарів для потреб Сил оборони України, необхідних для ефективного виконання бойових задач із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації проти України, в тому числі: Гексакоптери з АКБ для потреб Сил оборони України.
1. На перше питання запиту надаємо інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників (виробника), попередній моніторинг цін на гексакоптери в комплекті з акумуляторними батареями (АКБ), що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось з урахуванням вимог «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі - Методика).
Згідно п. 3 Методики на етапі аналізу ринку доцільно використовувати як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволяє визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень.
Розрахунок очікуваної вартості товарів було здійснено методом порівняння ринкових цін, який передбачає визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме: загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Також перед проведенням закупівлі було здійснено аналіз цін предмету закупівлі з використанням загальнодоступної інформації розміщеної в мережі інтернет щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах та складено Моніторинг цін.
2. Щодо оприлюднення на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, порядок оприлюднення інформації про закупівлі, процедури закупівель визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Згідно ч. 1 ст. 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю.
Згідно ч. 4 ст. 10 Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Таким чином, Законом передбачено, що інформація про закупівлю обов’язково оприлюднюється в електронній системі закупівель, та навіть за наявності веб-сайту органу державної влади, оприлюднення інформації про закупівлю на такому веб-сайті носить диспозитивний характер.
Управлінням оборонної роботи Запорізької обласної в електронній системі закупівель в складі тендерної документації по процедурі закупівлі «Гексакоптери з АКБ для потреб Сил оборони України» було опубліковано Додаток 2 «Технічна специфікація до предмета закупівлі (технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі)» та очікувану вартість предмета закупівлі.
Крім того, власного сайту Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації не має, видатки на створення та адміністрування веб-сайту кошторисом не передбачені.
Також, щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі передбачено постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова).
Цією Постановою затверджено «Заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету».
Таким чином, зазначена Постанова регулює виключно використання державних коштів, НА УТРИМАННЯ органів державної влади, тобто коштів, які витрачаються на забезпечення діяльності та функціонування безпосередньо самих державних органів. В той же час закупівлю за номером ID: UA-2024-08-14-003182-a Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації проводило не для свого утримання, а для потреб Сил оборони України.
Також Постанова регулює використання коштів ДЕРЖАВНОГО бюджету. В той же час закупівля за номером ID: UA-2024-08-14-003182-a здійснюється в рамках «Програми забезпечення виконання завдань в галузі оборонної роботи, здійснення заходів, пов’язаних з територіальною обороною та цивільним захистом на території Запорізької області на 2022-2026 роки, затвердженої рішенням Запорізької обласної ради від 15.02.2022 № 75 (зі змінами) за рахунок коштів МІСЦЕВОГО бюджету.
3. На третє питання запиту повідомляємо, що Замовником здійснюється закупівля товару (предмету даної закупівлі) для потреб Сил оборони України; в підтвердження надаємо письмовий запит* військової частини (додається).
* - надання документу здійснюється з урахуванням вимог ст. 8, ст. 31 ЗУ «Про державну таємницю», «Переліку інформації, розголошення якої може призвести до обізнаності противника про дії Збройних Сил України, інших складових сил оборони, негативно вплинути на хід виконання завдань за призначенням під час дії правового режиму воєнного стану», затвердженого наказом Головнокомандувача Збройних Сил України № 73 від 03.03.2022р., згідно якого встановлено заборону розповсюдження інформації щодо:
• найменування військових частин (підрозділів) та інших військових об’єктів в районах виконання бойових (спеціальних) завдань, географічні координати місць їх розташування;
• кількість озброєння та бойової техніки, матеріально-технічних засобів, їх стан та місця зберігання;
• інформація про системи охорони та оборони військових об’єктів та засоби захисту особового складу, озброєння та військової техніки, які використовуються (крім тих, які видимі або очевидно виражені).
4. На четверте питання запиту надаємо наступну інформацію та документи, що підтверджують виконання Товариством з обмеженою відповідальністю «АГЕНТСТВО ПРОДАЖУ АКТИВІВ» (далі – ТОВ «АГЕНТСТВО ПРОДАЖУ АКТИВІВ») вимог пункту 5 розділу 6 тендерної документації в частині надання банківської гарантії в забезпечення виконання договору про закупівлю.
На виконання вимог пункту 5 розділу 6 тендерної документації Учасником-переможцем процедури закупівлі – ТОВ «АГЕНТСТВО ПРОДАЖУ АКТИВІВ» разом супровідним листом вих. № 16/09-1 від 16 вересня 2024 року (додається) надано Замовнику (Управлінню оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації) забезпечення виконання договору про закупівлю–Банківську гарантію на суму 745 350,00 грн. (3% від вартості договору про закупівлю) з супроводжуючими документами, а саме:
1. Оригінал Банківської гарантії № ОГ2024-0155 від 16.09.2024 (додається);
2. Завірена копія витягу з Державного реєстру банків щодо ПАТ «БАНК ВОСТОК» (додається);
3. Завірена копія банківської ліцензії ПАТ «БАНК ВОСТОК» (додається);
4. Завірена копія Довіреності від 01 листопада 2023 року № 4763 (додається).
Забезпечення виконання договору про закупівлю – Банківська гарантія та супроводжуючі документи надано Учасником-переможцем процедури закупівлі – ТОВ «АГЕНТСТВО ПРОДАЖУ АКТИВІВ» до укладення Договору про закупівлю (дата укладення договору про закупівлю-18.09.2024 року).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-23 16:00:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Гексакоптери з АКБ для потреб Сил оборони України (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-08-14-003182-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), які підтверджують виконання пункту 4.1. Договору про закупівлю від 18.09.2024 № 275/0Б.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-25 16:47:03
Відповідь на запит Держаудитслужби України «Про надання пояснень» від 23.10.2024р.
Управлінням оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації на виконання «Програми забезпечення виконання завдань в галузі оборонної роботи, здійснення заходів, пов’язаних з територіальною обороною та цивільним захистом на території Запорізької області на 2022-2026 роки» здійснюється закупівля товарів для потреб Сил оборони України, необхідних для ефективного виконання бойових задач із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації проти України, в тому числі: Гексакоптери з АКБ для потреб Сил оборони України.
На питання запиту повідомляємо про виконання пункту 4.1. Договору про закупівлю від 18.09.2024 № 275/ОБ, товар поставлено Постачальником своєчасно у повному обсязі, що підтверджується видатковою накладною № 40 від 25.09.2024 року (додається).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 серпня 2024 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНВІК" |
17 580 000,00
UAH з ПДВ
|
17 580 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГЕНТСТВО ПРОДАЖУ АКТИВІВ" |
24 845 000,00
UAH з ПДВ
|
24 845 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНВІК" #45390409 |
Відхилено |
17 580 000,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2024 10:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2024 17:07
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГЕНТСТВО ПРОДАЖУ АКТИВІВ" #43950035 |
Переможець |
24 845 000,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2024 13:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 вересня 2024 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 жовтня 2024 12:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 вересня 2024 17:59
|
Протокол № 419 від 18.09.2024.PDF | зміни до договору |
18 вересня 2024 17:57
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2024 14:32
|
Договір № 275ОБ від 18.09.2024.pdf | укладений |
18 вересня 2024 14:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | протокол про виправлення технічної (механічної) помилки (описки) в звіті про результати проведення процедури закупівлі щодо місцезнаходження учасника, з яким укладено договір про закупівлю (протокол № 419 від 18.09.2024) |
Номер договору про закупівлю: | 275/ОБ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |