Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво дощової каналізації по вул. В. Сосюри в м. Вишневе Київської області, Бучанського району. Коригування
Очікувана вартість
3 644 366,00 UAH
UA-2024-08-14-002557-a 333141ed63f247caa9eeda10868384a2
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриневич Олена Петрівна

380459858293 grinalen@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40535043
Місцезнаходження: 08132, Україна , Київська обл., Вишневе, ВУЛИЦЯ ЗЕЛЕНА , будинок 2
Контактна особа: Гриневич Олена Петрівна
380459858293
grinalen@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2024 10:46
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2024 11:00
Початок аукціону: 02 вересня 2024 15:47
Початок аукціону: 02 вересня 2024 15:47
Очікувана вартість: 3 644 366,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 221,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Нове будівництво дощової каналізації по вул. В. Сосюри в м. Вишневе Київської області, Бучанського району. Коригування

Нове будівництво дощової каналізації по вул. В. Сосюри в м. Вишневе Київської області, Бучанського району. Коригування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Нове будівництво дощової каналізації по вул. В. Сосюри в м. Вишневе Київської області, Бучанського району. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08132, Україна, Київська область, Вишневе, ВУЛИЦЯ ЗЕЛЕНА , будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Нове будівництво дощової каналізації по вул. В. Сосюри в м. Вишневе Київської області, Бучанського району. Коригування Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2024 10:43
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2024 10:43
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2024 10:43
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2024 10:43
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2024 10:43
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2024 10:43
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2024 10:43
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2024 10:43
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2024 10:43
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2024 10:43
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2024 10:43
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2024 10:43
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2024 10:43
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2024 10:43
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2024 10:43
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2024 10:43
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2024 10:43
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2024 10:43
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2024 10:43
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2024 10:43
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2024 10:43
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2024 10:43

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-11-04-000100 ● 2870e2dd587d4162adf3604eff2e4ca0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2024 16:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
04.11.2024 № 28-З
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 04.11.2024 № 28-З

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2024-08-14-002557-a 14.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-11-05 12:52:34

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Нове будівництво дощової каналізації по вул. В. Сосюри в м. Вишневе Київської області, Бучанського району. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-08-14-002557-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Згідно вимогами пункту 5.2.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати скановані накази про призначення (прийняття) та/або переведення (у разі такого) на роботу або скановані трудові договори або скановані цивільно-правові угоди на кожного працівника вказаного в довідці. Прошу зазначити назву файлу в якому учасником ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" надано копії/ю сканованих наказів про призначення (прийняття) згідно з додатком 6 (№ 27 від 28.08.2024) наступних працівників: геодезист Мельничук О.П., інженер з охорони праці Селіванов І.Л., начальник кошторисного відділу Алампієва Т.П., кошторисник Кваша Н.Ю.
4. Поясніть недодержання вимог підпункту 5.2 пункту Розділу ІІІ тендерної документації Замовника в частині невідповідність працівників у кількості 4 осіб, кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази у кількості 10-ти одиниць машин та 3-х одиниць механізмів?
5. Поясніть недодержання учасником ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" вимог підпункту 5.2 пункту Розділу ІІІ тендерної документації Замовника в частині відсутності інформації про кваліфікацію та досвід за встановленою формою у Додатку 6 посади майстера (не менше 1 особи)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-11-08 13:24:23

Нове будівництво дощової каналізації по вул. В. Сосюри в м. Вишневе Київської області, Бучанського району. Коригування

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Нове будівництво дощової каналізації по вул. В. Сосюри в м. Вишневе Київської області, Бучанського району. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-08-14-002557-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, КП "УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, (Код ЄДРПОУ: 40535043) надає інформацію та документи, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів на день оголошення закупівлі. Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону № 922 а також з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб територіальної громади. Нами, як Замовниками будівництва було вирішено замовити проектну документацію та пройти державну експертизу проектно-кошторисної документації. Розмір бюджетного призначення та визначену його очікувану вартість, це етап планування та збору інформації і аналіз робіт або послуг на цілий рік, що плануються по об’єктах проаналізувавши інші витрати минулого року по даних видах робіт або послуг, співробітники підприємства аналізують види робіт та подають заявки до головного розпорядника бюджетних коштів (місцевий фінансовий орган) відповідно до частини першої статті 22 Бюджетного Кодексу України для здійснення програм та заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. За обсягом наданих прав розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня. Розгляд пропозиції, місцевий фінансовий орган, який складає пропозиції проекту бюджету на цілий рік та затверджує рішенням про бюджет територіальної громади на 2024р., така інформація знаходиться на офіційному сайті https://www.vyshneve-rada.gov.ua/rada/rishennja-rada/8675-37.html розпорядника бюджетних коштів в додатку, 6-1, що передбачено згідно Закону України від 13.01.2011 № 2939 «Про доступ до публічної інформації». Очікувана вартість робіт визначена згідно проєктно-кошторисної документації, а саме експертного звіту та зведеного кошторисного розрахунку. (Додаток 1 - Робочий проєкт (Кошторис ст.87)), Додаток 2 - Технічний звіт з інженерно-геодезичних вишукувань, Додаток 3 - Технічний звіт з інженерно-геологічних вишукувань, Додаток 4 - Експертний звіт, Додаток 5 – Дефектні акти).
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Щодо питання другого, надаємо посилання на сторінку офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі http://vyshneve-rada.gov.ua/rada/pz/8620-2.html
3. Згідно вимогами пункту 5.2.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати скановані накази про призначення (прийняття) та/або переведення (у разі такого) на роботу або скановані трудові договори або скановані цивільно-правові угоди на кожного працівника вказаного в довідці. Прошу зазначити назву файлу в якому учасником ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" надано копії/ю сканованих наказів про призначення (прийняття) згідно з додатком 6 (№ 27 від 28.08.2024) наступних працівників: геодезист Мельничук О.П., інженер з охорони праці Селіванов І.Л., начальник кошторисного відділу Алампієва Т.П., кошторисник Кваша Н.Ю.
Стосовно питання третього, згідно з вимогами пункту 5.2.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, кожен учасник повинен був надати скановані накази про призначення (прийняття) на роботу або переведення на роботу, скановані трудові договори або скановані цивільно-правові угоди на кожного працівника, зазначеного у відповідній довідці. Ця вимога була чітко викладена для підтвердження наявності та відповідності кваліфікації ключових працівників, що мають виконувати роботи або надавати послуги за предметом закупівлі.
ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" у складі своєї тендерної пропозиції надало комплект документів, що підтверджують виконання вимог тендерної документації. Зокрема, це скановані копії наказів про прийняття на роботу та/або трудові договори на працівників.
Для більш конкретного роз’яснення звертаємо увагу, що ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" надано вказані документи у файлі під назвою "Додаток 6 (№27 від 28.08.2024)". У даному файлі містяться необхідні скановані копії наказів про призначення на посади, трудові договори або інші документи, що підтверджують правові відносини між працівниками та учасником.
Разом з тим, щодо перерахованих працівників, замовником була допущена помилка. Замовник не врахував зазначених вище працівників, та не надав протягом 24 годин повідомлення про необхідність усунення зазначених невідповідностей. Цей проступок не був здійснений навмисно і не переслідував мету порушення законодавства чи дискримінації учасника. Слід зазначити, що замовник прагне максимально дотримуватися принципів прозорості, чесності та рівного ставлення до всіх учасників процедури закупівлі.
Причиною цієї помилки стало технічне упущення під час процесу оцінювання тендерної пропозиції у межах встановленого строку.
Для запобігання аналогічним випадкам у майбутньому замовник здійснить заходи:
• Підвищення внутрішнього контролю за дотриманням процедур та строків у процесі оцінки тендерних пропозицій.
• Забезпечення додаткової перевірки відповідності документів до вимог тендерної документації на кожному етапі оцінки.
КП "Управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області визнає факт допущеної помилки та запевняє, що дії замовника не мали мети ухилення від вимог законодавства. Ми просимо Державну аудиторську службу взяти до уваги, що відсутність повідомлення про усунення невідповідностей стала результатом ненавмисного упущення, а не свідомого порушення. Замовник залишається відкритим до подальшої співпраці та готовий надати додаткові пояснення за необхідності.

4. Поясніть недодержання вимог підпункту 5.2 пункту Розділу ІІІ тендерної документації Замовника в частині невідповідність працівників у кількості 4 осіб, кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази у кількості 10-ти одиниць машин та 3-х одиниць механізмів?
Стосовно питання четвертого, щодо недодержання вимог підпункту 5.2 пункту Розділу III тендерної документації у частині невідповідності працівників (4 особи) та кількості машин і механізмів (10 одиниць машин та 3 одиниці механізмів), КП "Управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області надає наступне аргументоване пояснення:
Важливо зазначити, що під час розгляду тендерної пропозиції, відповідно до положень чинного законодавства, Замовник діяв у межах своїх повноважень і доклав всіх можливих зусиль для забезпечення прозорості та об’єктивності процесу. Ми вважаємо, що виявлені розбіжності є результатом об’єктивних обставин, які потребували додаткового часу для усунення. Замовник зобов’язується врахувати дані зауваження і в майбутньому вдосконалити механізм перевірки поданих документів, а також провести відповідну роботу для недопущення подібних ситуацій.
ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" адаптувало свій ресурсний план під передбачувані етапи проєкту, ураховуючи різні обсяги робіт та їх послідовність. Деякі спеціалісти (зокрема, оператори машин) могли тимчасово виконувати роботи на інших проектах у межах договірних зобов’язань компанії. Це не означало відсутності готовності до виконання всіх умов договору з дотриманням якості та строків.
У випадках зміни обсягу робіт або термінової необхідності залучення додаткового персоналу ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" завжди має можливість укладати договори з кваліфікованими фахівцями на ринку праці або залучати працівників, які були зареєстровані як штатні співробітники на інші об’єкти компанії. Наявність таких ресурсів забезпечує гнучкість і повну готовність до виконання зобов’язань.
Відмінність у зазначеній кількості машин і механізмів могла виникнути через оперативні зміни в забезпеченні транспортними засобами чи будівельною технікою у зв’язку з потребами інших проєктів, на яких працювало ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ". Крім того, частина обладнання могла тимчасово знаходитись у сервісі на технічному обслуговуванні, що відображалося у змінах фактичної наявності машин і механізмів.
ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" має договори на оренду додаткового обладнання та техніки, що дозволяє швидко компенсувати будь-які зміни у складі парку машин і механізмів. Це доводить гнучкість компанії у забезпеченні виробничого процесу та здатність виконувати всі обсяги робіт відповідно до вимог тендерної документації.
КП "Управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області ретельно контролює дотримання умов тендерної документації всіма учасниками та вживатиме додаткових заходів для уточнення інформації та уникнення можливих розбіжностей у майбутньому. Усі заплановані роботи виконуються згідно з умовами договору та з урахуванням чинних нормативно-правових вимог.
Зважаючи на надані пояснення, ми готові надати додаткові документи або інші матеріали для підтвердження відповідності ресурсу ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" заявленим вимогам. Замовник залишається відкритим до подальшої співпраці з ДАСУ з метою належного розгляду всіх питань.
Зазначені аргументи підтверджують, що можливі невідповідності були тимчасового або обумовленого характеру та не впливали на здатність ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" виконати договірні зобов'язання згідно з тендерною документацією.

5. Поясніть недодержання учасником ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" вимог підпункту 5.2 пункту Розділу ІІІ тендерної документації Замовника в частині відсутності інформації про кваліфікацію та досвід за встановленою формою у Додатку 6 посади майстера (не менше 1 особи)?
Щодо питання п’ятого, недодержання ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" вимог підпункту 5.2 пункту Розділу ІІІ тендерної документації Замовника в частині відсутності інформації про кваліфікацію та досвід за встановленою формою у Додатку 6 щодо посади майстра (не менше 1 особи), КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ надає наступне пояснення.
Згідно з процедурою тендеру, ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" було визнано переможцем на основі оцінки їх тендерної пропозиції та з огляду на відповідність інших умов документації. Під час оцінки пропозиції перевірялось виконання усіх основних вимог тендерної документації, зокрема наявність документів, що підтверджують кваліфікацію працівників та відповідність технічній частині тендерної документації
Після заданого Вами запитання ми бачимо та визнаємо, що в тендерній пропозиції ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" була відсутня інформація щодо посади майстра (не менше 1 особи) в розрізі кваліфікації та досвіду, оформлена за встановленою формою в Додатку 6. Проте, під час розгляду пропозиції учасника нами було зафіксовано наявність інших документів, що підтверджують наявність відповідних працівників для виконання робіт. Зокрема, виявлені документи містили дані про наявність необхідних фахівців із досвідом роботи на аналогічних проєктах, а також належний рівень кваліфікації персоналу в загальному.
Згідно з нормами тендерного законодавства, в разі виявлення технічних або адміністративних помилок у тендерних пропозиціях учасників, замовник має право надати учасникам можливість виправити недоліки. Нами не було виявлено помилку, тому не було надано можливість виправити зазначене недодержання вимог (відсутність документації щодо майстра).
Інформуємо, що тендерна пропозиція ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" загалом відповідала вимогам тендерної документації. Всі інші умови, зокрема досвід та кваліфікація інших працівників, відповідність технічним вимогам, а також наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, були підтверджені в достатньому обсязі. Тому на підставі наданої інформації, ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" було визнано таким, що відповідає вимогам тендерної документації, і було визнано переможцем.
Сподіваємося на ваше розуміння та врахування даної інформації при розгляді питання відповідності тендерної пропозиції учасника.
Додатки:
Додаток 1 - Робочий проєкт (Кошторис ст.87);
Додаток 2 - Технічний звіт з інженерно-геодезичних вишукувань;
Додаток 3 - Технічний звіт з інженерно-геологічних вишукувань;
Додаток 4 - Експертний звіт;
Додаток 5 – Дефектні акти.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання зобов'язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель нашим підприємством направлений лист від 19.11.2024 року № 441 ТОВ " СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ " щодо розірвання Договору про закупівлю від 11.09.2024 № 486 ( додаток 1) та Додаткова угода № 3 ( додаток 2), також підприємством вжиті заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.

2024-11-21 11:35:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 15 листопада 2024
Кінцевий строк оскарження: 30 листопада 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері публічних закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2024 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНЖМОНТАЖБУД" 3 442 516,87
UAH з ПДВ
3 442 516,87
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" 3 624 765,60
UAH з ПДВ
3 624 765,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 серпня 2024 14:52
Електронний підпис
29 серпня 2024 14:52
Електронний підпис
29 серпня 2024 14:51
Довіренність.jpg
29 серпня 2024 14:51
Лист про норми Закону.jpg
29 серпня 2024 14:51
Лист про код доступу.jpg
29 серпня 2024 14:51
наказ на директора.pdf
29 серпня 2024 14:51
Лист про товари з РФ.jpg
29 серпня 2024 14:51
паспортВажкий.pdf
29 серпня 2024 14:51
Витяг 45014076.pdf
29 серпня 2024 14:51
Лист ст.41.pdf
29 серпня 2024 14:51
vytiah_pro_nesudymistПавленко.pdf
29 серпня 2024 14:51
Паспорт кодПавленко.pdf
29 серпня 2024 14:51
Статут.pdf
29 серпня 2024 14:51
опис.pdf
29 серпня 2024 14:51
Форма 2-м за 2023 рік.pdf
29 серпня 2024 14:51
Наказ переведення.pdf
29 серпня 2024 14:51
Відгук.pdf
29 серпня 2024 14:51
Аналогічний договір.pdf
29 серпня 2024 14:51
Довідка Банк.pdf
29 серпня 2024 14:51
НАКАЗИ.pdf
29 серпня 2024 14:51
Лист погодження з ТЗ.jpg
29 серпня 2024 14:51
IMG_0001.jpg

Публічні документи

05 вересня 2024 21:10
Електронний підпис
05 вересня 2024 21:10
6. Ліцензування.pdf.p7s
05 вересня 2024 21:10
1. Установчі документи.pdf.p7s
05 вересня 2024 21:10
Довідка НАКЗ_ТОВ.zip
05 вересня 2024 21:10
Довідка НАЗК_ФО.zip
05 вересня 2024 21:10
vytiah_pro_nesudymist_vid_2024-09-05.zip
05 вересня 2024 21:10
6.1. Довідка ліцензування.pdf
05 вересня 2024 21:10
6. Ліцензування.pdf
05 вересня 2024 21:10
1. Установчі документи.pdf
04 вересня 2024 13:34
Електронний підпис
04 вересня 2024 13:22
Електронний підпис
29 серпня 2024 20:38
Електронний підпис
29 серпня 2024 20:38
Електронний підпис
29 серпня 2024 20:37
30. Гарантійний лист п.47.pdf
29 серпня 2024 20:37
ДЦ Сосюри ПДФ.rar
29 серпня 2024 20:37
18.1. Квитанція_2022.pdf.p7s
29 серпня 2024 20:37
2. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
29 серпня 2024 20:37
11. Довідка Банк.pdf.p7s
29 серпня 2024 20:37
18.1. Квитанція_2022.pdf
29 серпня 2024 20:37
ДЦ Сосюри ПДФ.rar.p7s
29 серпня 2024 20:37
5. Наказ на директора.pdf.p7s
29 серпня 2024 20:37
28. Щодо керівника.pdf.p7s
29 серпня 2024 20:37
18. Фін_звіт_2022.pdf
29 серпня 2024 20:37
32. Врахування норм.pdf.p7s
29 серпня 2024 20:37
29. Щодо КБВ.pdf.p7s
29 серпня 2024 20:37
1. Витяг з ЄДР.pdf
29 серпня 2024 20:37
3.1. Опис до статуту.pdf
29 серпня 2024 20:37
9. СЕМ-ТЕХ ліцензія.pdf.p7s
29 серпня 2024 20:37
18.3. Квитанція 2023.pdf
29 серпня 2024 20:37
Додаток № 1.pdf
29 серпня 2024 20:37
8. Витяг ПДВ.pdf
29 серпня 2024 20:37
24. Про право підпису.pdf
29 серпня 2024 20:37
18.2. Фін_звіт_2023.pdf
29 серпня 2024 20:37
Довідка № 5 (МБТ).pdf.p7s
29 серпня 2024 20:37
24. Про право підпису.pdf.p7s
29 серпня 2024 20:37
28. Щодо керівника.pdf
29 серпня 2024 20:37
8. Витяг ПДВ.pdf.p7s
29 серпня 2024 20:37
Накази.rar.p7s
29 серпня 2024 20:37
5. Наказ на директора.pdf
29 серпня 2024 20:37
18. Фін_звіт_2022.pdf.p7s
29 серпня 2024 20:37
9. СЕМ-ТЕХ ліцензія.pdf
29 серпня 2024 20:37
7. Паспорт Сердечний.pdf.p7s
29 серпня 2024 20:37
15.3. Оренда обладанання.pdf
29 серпня 2024 20:37
18.3. Квитанція 2023.pdf.p7s
29 серпня 2024 20:37
Додаток № 1.pdf.p7s
29 серпня 2024 20:37
1. Витяг з ЄДР.pdf.p7s
29 серпня 2024 20:37
Накази.rar
29 серпня 2024 20:37
15.4. Вивіз відходів.pdf.p7s
29 серпня 2024 20:37
2. Виписка з ЄДРПОУ.pdf.p7s
29 серпня 2024 20:37
9.3. Дозвіл.pdf.p7s
29 серпня 2024 20:37
18.2. Фін_звіт_2023.pdf.p7s
29 серпня 2024 20:37
15.4. Вивіз відходів.pdf
29 серпня 2024 20:37
Довідка № 5 (МБТ).pdf
29 серпня 2024 20:37
3.1. Опис до статуту.pdf.p7s
29 серпня 2024 20:37
29. Щодо КБВ.pdf
29 серпня 2024 20:37
11. Довідка Банк.pdf
29 серпня 2024 20:37
7. Паспорт Сердечний.pdf
29 серпня 2024 20:37
32. Врахування норм.pdf
29 серпня 2024 20:37
9.3. Дозвіл.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНЖМОНТАЖБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНЖМОНТАЖБУД"
#45014076
Відхилено 3 442 516,87
UAH з ПДВ
03 вересня 2024 14:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ"
#41008865
Переможець 3 624 765,60
UAH з ПДВ
05 вересня 2024 11:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2024 10:15

Документи

03 вересня 2024 14:37
Електронний підпис
02 вересня 2024 16:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Комунального підприємства «Управління комунального господарства» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області. КП «УКГ» Код ЄДРПОУ 40535043 ПРОТОКОЛ 04.09.2024р. м.Вишневе № 61 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 14.08.2024 р. № 38 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Нове будівництво дощової каналізації по вул. В. Сосюри в м. Вишневе Київської області, Бучанського району. Коригування — за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель UA-2024-08-14-002557-a. (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі/учасника процедури закупівлі: 1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ"»; Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з ч. 9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, ЩО ПОДАНІ НИМ У СВОЇЙ ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. згідно з ч. 16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/АБО ПОДАННЯ ЯКИХ ВИМАГАЛОСЬ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Виходячи із змісту ч. 16 ст. 29 учасник може завантажити саме відсутні документи. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Невідповідність це – відсутність частини документу та/або помилка в документі та/або відсутність одного документа та/або відсутність всіх документів що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону або що підтверджують права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Додаток 6 до тендерної документації відсутні підписи уповноваженї особи з ведення кадрової роботи та головного бухгалтера (бухгалтера). Вимога п. 5. пп. 5.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» даної тендерної документації» Щодо підтвердження кожної одиниці власного обладнання (інструментів, устаткування, приладів, транспортних засобів) учасник надає оборотно-сальдові відомості окремо по рахункам про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі підприємства за підписам керівника та головного бухгалтера підприємства. – Відсутні. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 3 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 30 серпня 2024 року. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 04 вересня 2024 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ". Уповноважена особа КП «УКГ» Олена ГРИНЕВИЧ

Документи

05 вересня 2024 11:10
Довідка НАЗК
05 вересня 2024 11:10
Електронний підпис
05 вересня 2024 11:10
Протокол 67.pdf
03 вересня 2024 14:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2024 11:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ"
#41008865
3 624 765,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 вересня 2024 11:10
Довідка НАЗК
05 вересня 2024 11:10
Електронний підпис
05 вересня 2024 11:10
Протокол 67.pdf
03 вересня 2024 14:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2024 16:04
ДУ 2.pdf зміни до договору
08 жовтня 2024 16:04
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2024 16:03
ДУ 1.pdf зміни до договору
08 жовтня 2024 16:03
Електронний підпис укладений
12 вересня 2024 15:08
486.pdf укладений
12 вересня 2024 15:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі підпункту 5 пункту 19 Особливостей, пункту 3.1 Розділу 3 Договору, Сторони домовились про необхідність, за погодженням, зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) за предметом Договору сторони дійшли згоди зменшити ціну за Договором.
Номер договору про закупівлю: 486
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 486
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML