Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40535043 |
Місцезнаходження: | 08132, Україна , Київська обл., Вишневе, ВУЛИЦЯ ЗЕЛЕНА , будинок 2 |
Контактна особа: |
Гриневич Олена Петрівна 380459858293 grinalen@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2024 10:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2024 11:00 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2024 15:47 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2024 15:47 |
Очікувана вартість: | 3 644 366,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 221,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Нове будівництво дощової каналізації по вул. В. Сосюри в м. Вишневе Київської області, Бучанського району. Коригування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Нове будівництво дощової каналізації по вул. В. Сосюри в м. Вишневе Київської області, Бучанського району. Коригування | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2024 11:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2024 11:27 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
23 серпня 2024 11:27 |
Протокол внесення змін до ТД.pdf | |
23 серпня 2024 11:27 |
ТД_В. Сосюри НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
14 серпня 2024 10:43 |
Додаток 3.3. Експертний звіт.pdf | |
14 серпня 2024 10:43 |
Додаток 3.4. Технічний звіт з інженерно-геологічних вишукувань.pdf | |
14 серпня 2024 10:43 |
Додатки В. Сосюри.docx | |
14 серпня 2024 10:43 |
Додаток 3.1. Пояснювальна записка..pdf | |
14 серпня 2024 10:43 |
Додаток 3.2. Робочий проєкт.pdf |
23 серпня 2024 11:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 серпня 2024 11:27 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
|||
23 серпня 2024 11:27 |
Протокол внесення змін до ТД.pdf
|
|||
23 серпня 2024 11:27 |
ТД_В. Сосюри НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||
14 серпня 2024 10:43 |
Додаток 3.3. Експертний звіт.pdf
|
|||
14 серпня 2024 10:43 |
Додаток 3.4. Технічний звіт з інженерно-геологічних вишукувань.pdf
|
|||
14 серпня 2024 10:43 |
Додатки В. Сосюри.docx
|
|||
14 серпня 2024 10:43 |
Додаток 3.1. Пояснювальна записка..pdf
|
|||
14 серпня 2024 10:43 |
Додаток 3.2. Робочий проєкт.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-04-000100 ● 2870e2dd587d4162adf3604eff2e4ca0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2024 16:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.11.2024 № 28-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 04.11.2024 № 28-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2024-08-14-002557-a 14.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-05 12:52:34
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Нове будівництво дощової каналізації по вул. В. Сосюри в м. Вишневе Київської області, Бучанського району. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-08-14-002557-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Згідно вимогами пункту 5.2.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати скановані накази про призначення (прийняття) та/або переведення (у разі такого) на роботу або скановані трудові договори або скановані цивільно-правові угоди на кожного працівника вказаного в довідці. Прошу зазначити назву файлу в якому учасником ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" надано копії/ю сканованих наказів про призначення (прийняття) згідно з додатком 6 (№ 27 від 28.08.2024) наступних працівників: геодезист Мельничук О.П., інженер з охорони праці Селіванов І.Л., начальник кошторисного відділу Алампієва Т.П., кошторисник Кваша Н.Ю.
4. Поясніть недодержання вимог підпункту 5.2 пункту Розділу ІІІ тендерної документації Замовника в частині невідповідність працівників у кількості 4 осіб, кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази у кількості 10-ти одиниць машин та 3-х одиниць механізмів?
5. Поясніть недодержання учасником ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" вимог підпункту 5.2 пункту Розділу ІІІ тендерної документації Замовника в частині відсутності інформації про кваліфікацію та досвід за встановленою формою у Додатку 6 посади майстера (не менше 1 особи)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-08 13:24:23
Нове будівництво дощової каналізації по вул. В. Сосюри в м. Вишневе Київської області, Бучанського району. Коригування
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Нове будівництво дощової каналізації по вул. В. Сосюри в м. Вишневе Київської області, Бучанського району. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-08-14-002557-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, КП "УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, (Код ЄДРПОУ: 40535043) надає інформацію та документи, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів на день оголошення закупівлі. Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону № 922 а також з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб територіальної громади. Нами, як Замовниками будівництва було вирішено замовити проектну документацію та пройти державну експертизу проектно-кошторисної документації. Розмір бюджетного призначення та визначену його очікувану вартість, це етап планування та збору інформації і аналіз робіт або послуг на цілий рік, що плануються по об’єктах проаналізувавши інші витрати минулого року по даних видах робіт або послуг, співробітники підприємства аналізують види робіт та подають заявки до головного розпорядника бюджетних коштів (місцевий фінансовий орган) відповідно до частини першої статті 22 Бюджетного Кодексу України для здійснення програм та заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. За обсягом наданих прав розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня. Розгляд пропозиції, місцевий фінансовий орган, який складає пропозиції проекту бюджету на цілий рік та затверджує рішенням про бюджет територіальної громади на 2024р., така інформація знаходиться на офіційному сайті https://www.vyshneve-rada.gov.ua/rada/rishennja-rada/8675-37.html розпорядника бюджетних коштів в додатку, 6-1, що передбачено згідно Закону України від 13.01.2011 № 2939 «Про доступ до публічної інформації». Очікувана вартість робіт визначена згідно проєктно-кошторисної документації, а саме експертного звіту та зведеного кошторисного розрахунку. (Додаток 1 - Робочий проєкт (Кошторис ст.87)), Додаток 2 - Технічний звіт з інженерно-геодезичних вишукувань, Додаток 3 - Технічний звіт з інженерно-геологічних вишукувань, Додаток 4 - Експертний звіт, Додаток 5 – Дефектні акти).
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Щодо питання другого, надаємо посилання на сторінку офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі http://vyshneve-rada.gov.ua/rada/pz/8620-2.html
3. Згідно вимогами пункту 5.2.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати скановані накази про призначення (прийняття) та/або переведення (у разі такого) на роботу або скановані трудові договори або скановані цивільно-правові угоди на кожного працівника вказаного в довідці. Прошу зазначити назву файлу в якому учасником ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" надано копії/ю сканованих наказів про призначення (прийняття) згідно з додатком 6 (№ 27 від 28.08.2024) наступних працівників: геодезист Мельничук О.П., інженер з охорони праці Селіванов І.Л., начальник кошторисного відділу Алампієва Т.П., кошторисник Кваша Н.Ю.
Стосовно питання третього, згідно з вимогами пункту 5.2.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, кожен учасник повинен був надати скановані накази про призначення (прийняття) на роботу або переведення на роботу, скановані трудові договори або скановані цивільно-правові угоди на кожного працівника, зазначеного у відповідній довідці. Ця вимога була чітко викладена для підтвердження наявності та відповідності кваліфікації ключових працівників, що мають виконувати роботи або надавати послуги за предметом закупівлі.
ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" у складі своєї тендерної пропозиції надало комплект документів, що підтверджують виконання вимог тендерної документації. Зокрема, це скановані копії наказів про прийняття на роботу та/або трудові договори на працівників.
Для більш конкретного роз’яснення звертаємо увагу, що ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" надано вказані документи у файлі під назвою "Додаток 6 (№27 від 28.08.2024)". У даному файлі містяться необхідні скановані копії наказів про призначення на посади, трудові договори або інші документи, що підтверджують правові відносини між працівниками та учасником.
Разом з тим, щодо перерахованих працівників, замовником була допущена помилка. Замовник не врахував зазначених вище працівників, та не надав протягом 24 годин повідомлення про необхідність усунення зазначених невідповідностей. Цей проступок не був здійснений навмисно і не переслідував мету порушення законодавства чи дискримінації учасника. Слід зазначити, що замовник прагне максимально дотримуватися принципів прозорості, чесності та рівного ставлення до всіх учасників процедури закупівлі.
Причиною цієї помилки стало технічне упущення під час процесу оцінювання тендерної пропозиції у межах встановленого строку.
Для запобігання аналогічним випадкам у майбутньому замовник здійснить заходи:
• Підвищення внутрішнього контролю за дотриманням процедур та строків у процесі оцінки тендерних пропозицій.
• Забезпечення додаткової перевірки відповідності документів до вимог тендерної документації на кожному етапі оцінки.
КП "Управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області визнає факт допущеної помилки та запевняє, що дії замовника не мали мети ухилення від вимог законодавства. Ми просимо Державну аудиторську службу взяти до уваги, що відсутність повідомлення про усунення невідповідностей стала результатом ненавмисного упущення, а не свідомого порушення. Замовник залишається відкритим до подальшої співпраці та готовий надати додаткові пояснення за необхідності.
4. Поясніть недодержання вимог підпункту 5.2 пункту Розділу ІІІ тендерної документації Замовника в частині невідповідність працівників у кількості 4 осіб, кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази у кількості 10-ти одиниць машин та 3-х одиниць механізмів?
Стосовно питання четвертого, щодо недодержання вимог підпункту 5.2 пункту Розділу III тендерної документації у частині невідповідності працівників (4 особи) та кількості машин і механізмів (10 одиниць машин та 3 одиниці механізмів), КП "Управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області надає наступне аргументоване пояснення:
Важливо зазначити, що під час розгляду тендерної пропозиції, відповідно до положень чинного законодавства, Замовник діяв у межах своїх повноважень і доклав всіх можливих зусиль для забезпечення прозорості та об’єктивності процесу. Ми вважаємо, що виявлені розбіжності є результатом об’єктивних обставин, які потребували додаткового часу для усунення. Замовник зобов’язується врахувати дані зауваження і в майбутньому вдосконалити механізм перевірки поданих документів, а також провести відповідну роботу для недопущення подібних ситуацій.
ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" адаптувало свій ресурсний план під передбачувані етапи проєкту, ураховуючи різні обсяги робіт та їх послідовність. Деякі спеціалісти (зокрема, оператори машин) могли тимчасово виконувати роботи на інших проектах у межах договірних зобов’язань компанії. Це не означало відсутності готовності до виконання всіх умов договору з дотриманням якості та строків.
У випадках зміни обсягу робіт або термінової необхідності залучення додаткового персоналу ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" завжди має можливість укладати договори з кваліфікованими фахівцями на ринку праці або залучати працівників, які були зареєстровані як штатні співробітники на інші об’єкти компанії. Наявність таких ресурсів забезпечує гнучкість і повну готовність до виконання зобов’язань.
Відмінність у зазначеній кількості машин і механізмів могла виникнути через оперативні зміни в забезпеченні транспортними засобами чи будівельною технікою у зв’язку з потребами інших проєктів, на яких працювало ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ". Крім того, частина обладнання могла тимчасово знаходитись у сервісі на технічному обслуговуванні, що відображалося у змінах фактичної наявності машин і механізмів.
ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" має договори на оренду додаткового обладнання та техніки, що дозволяє швидко компенсувати будь-які зміни у складі парку машин і механізмів. Це доводить гнучкість компанії у забезпеченні виробничого процесу та здатність виконувати всі обсяги робіт відповідно до вимог тендерної документації.
КП "Управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області ретельно контролює дотримання умов тендерної документації всіма учасниками та вживатиме додаткових заходів для уточнення інформації та уникнення можливих розбіжностей у майбутньому. Усі заплановані роботи виконуються згідно з умовами договору та з урахуванням чинних нормативно-правових вимог.
Зважаючи на надані пояснення, ми готові надати додаткові документи або інші матеріали для підтвердження відповідності ресурсу ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" заявленим вимогам. Замовник залишається відкритим до подальшої співпраці з ДАСУ з метою належного розгляду всіх питань.
Зазначені аргументи підтверджують, що можливі невідповідності були тимчасового або обумовленого характеру та не впливали на здатність ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" виконати договірні зобов'язання згідно з тендерною документацією.
5. Поясніть недодержання учасником ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" вимог підпункту 5.2 пункту Розділу ІІІ тендерної документації Замовника в частині відсутності інформації про кваліфікацію та досвід за встановленою формою у Додатку 6 посади майстера (не менше 1 особи)?
Щодо питання п’ятого, недодержання ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" вимог підпункту 5.2 пункту Розділу ІІІ тендерної документації Замовника в частині відсутності інформації про кваліфікацію та досвід за встановленою формою у Додатку 6 щодо посади майстра (не менше 1 особи), КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ надає наступне пояснення.
Згідно з процедурою тендеру, ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" було визнано переможцем на основі оцінки їх тендерної пропозиції та з огляду на відповідність інших умов документації. Під час оцінки пропозиції перевірялось виконання усіх основних вимог тендерної документації, зокрема наявність документів, що підтверджують кваліфікацію працівників та відповідність технічній частині тендерної документації
Після заданого Вами запитання ми бачимо та визнаємо, що в тендерній пропозиції ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" була відсутня інформація щодо посади майстра (не менше 1 особи) в розрізі кваліфікації та досвіду, оформлена за встановленою формою в Додатку 6. Проте, під час розгляду пропозиції учасника нами було зафіксовано наявність інших документів, що підтверджують наявність відповідних працівників для виконання робіт. Зокрема, виявлені документи містили дані про наявність необхідних фахівців із досвідом роботи на аналогічних проєктах, а також належний рівень кваліфікації персоналу в загальному.
Згідно з нормами тендерного законодавства, в разі виявлення технічних або адміністративних помилок у тендерних пропозиціях учасників, замовник має право надати учасникам можливість виправити недоліки. Нами не було виявлено помилку, тому не було надано можливість виправити зазначене недодержання вимог (відсутність документації щодо майстра).
Інформуємо, що тендерна пропозиція ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" загалом відповідала вимогам тендерної документації. Всі інші умови, зокрема досвід та кваліфікація інших працівників, відповідність технічним вимогам, а також наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, були підтверджені в достатньому обсязі. Тому на підставі наданої інформації, ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" було визнано таким, що відповідає вимогам тендерної документації, і було визнано переможцем.
Сподіваємося на ваше розуміння та врахування даної інформації при розгляді питання відповідності тендерної пропозиції учасника.
Додатки:
Додаток 1 - Робочий проєкт (Кошторис ст.87);
Додаток 2 - Технічний звіт з інженерно-геодезичних вишукувань;
Додаток 3 - Технічний звіт з інженерно-геологічних вишукувань;
Додаток 4 - Експертний звіт;
Додаток 5 – Дефектні акти.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель нашим підприємством направлений лист від 19.11.2024 року № 441 ТОВ " СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ " щодо розірвання Договору про закупівлю від 11.09.2024 № 486 ( додаток 1) та Додаткова угода № 3 ( додаток 2), також підприємством вжиті заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.
2024-11-21 11:35:15
- Усунення порушень.pdf
- Лист про розірвання договору з ТОВ СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ.pdf
- Додаткова угода №3 про розірвання договору.pdf
- Відповідь на розірвання договору від СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ.pdf
- Акти виконаних робіт.pdf
- Фотофіксація до початку пробіт 1.pdf
- Фотофіксація до початку пробіт 2.pdf
- Фотофіксація до початку пробіт 3.pdf
- Фотофіксація до початку пробіт 4.pdf
- Фото на момент проведення моніторингу 1.pdf
- Фото на момент проведення моніторингу 2.pdf
- Фото на момент проведення моніторингу 3.pdf
- Фото на момент проведення моніторингу 4.pdf
- Фото на момент проведення моніторингу 5.pdf
- Фото на момент проведення моніторингу 6.pdf
- Фото на момент проведення моніторингу 7.pdf
- Фото на момент проведення моніторингу 8.pdf
- Фото на момент проведення моніторингу 9.pdf
- Фото на момент проведення моніторингу 10.pdf
- Фото на момент проведення моніторингу 11.pdf
- Фото на момент проведення моніторингу 13.pdf
- Фото на момент проведення моніторингу 14.pdf
- Фото на момент проведення моніторингу 15.pdf
- Фото на момент проведення моніторингу 16.pdf
- Фото на момент проведення моніторингу12.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2024 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНЖМОНТАЖБУД" |
3 442 516,87
UAH з ПДВ
|
3 442 516,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" |
3 624 765,60
UAH з ПДВ
|
3 624 765,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНЖМОНТАЖБУД" #45014076 |
Відхилено |
3 442 516,87
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2024 14:37
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" #41008865 |
Переможець |
3 624 765,60
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2024 11:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2024 10:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2024 16:04
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2024 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2024 16:03
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2024 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2024 15:08
|
486.pdf | укладений |
12 вересня 2024 15:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі підпункту 5 пункту 19 Особливостей, пункту 3.1 Розділу 3 Договору, Сторони домовились про необхідність, за погодженням, зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) за предметом Договору сторони дійшли згоди зменшити ціну за Договором. |
Номер договору про закупівлю: | 486 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 486 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |