Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області |
Код ЄДРПОУ: | 01982940 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., місто Ковель, вул.Олени Пчілки, 4 |
Контактна особа: |
Світлана Чайковська +380501598865 mtmo_tender11@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2024 17:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2024 12:01 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2024 12:01 |
Очікувана вартість: | 4 977 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 890,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата поставленого та прийнятого в установленому порядку товару здійснюється Покупцем протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів після підписання Сторонами документів, які підтверджують приймання товару Покупцем. Більш детально – в проекті договору про закупівлю. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2024 17:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2024 17:26 |
Тендерна документація.rar.p7s (1).zip |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-05-000031 ● 3d847c07607d484dabded542d3282215
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2024 11:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.11.2024 № 50-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 04.11.2024 № 50-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-08-13-011302-a від 13.08.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-05 16:15:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Апарат для реабілітації м’язів верхніх кінцівок (НК 024: 2023: 47517 Віртуальна реабілітаційна система з механізованою підтримкою) (33155000-1) (ДК 021: 2015: 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-13-011302-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі і визначено його технічні та якісні характеристики?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-08 08:46:22
Пояснення на запит
Закупівля товарів, робіт і послуг у Ковельському МТМО, в тому числі реабілітаційного обладнання, здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) та на підставі Рапорту із відповідною інформацією (кількісні/якісні вимоги та/або медико-технічні вимоги до предмета закупівлі).
13.08.2024 року Ковельським МТМО було оголошено Відкриті торги з особливостями для закупівлі: Апарат для реабілітації м’язів верхніх кінцівок (НК 024: 2023: 47517 Віртуальна реабілітаційна система з механізованою підтримкою) (33155000-1) (ДК 021: 2015: 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії) (UA-2024-08-13-011302-a), з очікуваною вартістю закупівлі: 4 977 500,00 грн з ПДВ.
Для визначення очікуваної вартості було надіслано запити на комерційні пропозиції до «Rehabilitation.com.ua» і ТОВ «ПРОМЕД ТЕХНОЛОДЖИС», також здійснено аналіз системи Prozorro (UA-2023-06-21-017554-a), (UA-2023-06-20-008007-a).
Обгрунтування щодо технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості розміщено на власному веб-сайті (https://kovelmtmo.org.ua/informaciya-po-zakup%d1%96vlyah/).
Додатки:
1. Рапорт завідувачки стаціонарного реабілітаційного відділення Куролес Л.В від 08.08.2024 р на 2 арк.
2. Копія розрахунку очікуваної вартості для закупівлі: Апарат для реабілітації м’язів верхніх кінцівок (НК 024: 2023: 47517 Віртуальна реабілітаційна система з механізованою підтримкою) (33155000-1) (ДК 021: 2015: 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії) на 1 арк.
3. Копія запиту від 12.08.2024 р. №5566/19-2.24 на 2 арк.
4. Копія запиту від 12.08.2024 р. №5567/19-2.24 на 2 арк.
5. Копія комерційної пропозиції «Rehabilitation.com.ua», вхідний №3589/19-1.24 від 13.08.2024 на 3 арк.
6. Копія комерційної пропозиції ТОВ "ПРОМЕД ТЕХНОЛОДЖИС" вхідний №3588/19-1.24 від 13.08.2024 на 3 арк.
7. Обгрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості закупівлі: «Апарат для реабілітації м’язів верхніх кінцівок (НК 024: 2023: 47517 Віртуальна реабілітаційна система з механізованою підтримкою) (33155000-1) (ДК 021: 2015 - 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії)» на 2 арк.
- Відповідь на моніторинг.pdf.p7s.zip
- Відповідь на моніторинг.docx
- Запит Rehabilitation.com.ua.pdf
- Запит ПРОМЕД ТЕХНОЛОДЖИС.pdf
- Комерційна пропозиція Rehabilitation.com.ua.pdf
- Комерційна пропозиція ПРОМЕД ТЕХНОЛОДЖИС.pdf
- ОБГРУНТУВАННЯ Апарат для реабілітації м’язів верхніх кінцівок.pdf
- Рапорт.pdf
- Розрахунок.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 серпня 2024 12:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМЕД ТЕХНОЛОДЖИС" |
3 990 000,00
UAH з ПДВ
|
3 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ФОРВАРДМЕД |
4 800 000,00
UAH з ПДВ
|
4 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМЕД ТЕХНОЛОДЖИС" #38040427 |
Переможець |
3 990 000,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2024 14:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2024 12:09
|
Договір 398-Т 30.06.2024.pdf | укладений |
30 серпня 2024 12:08
|