Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Бериславського району Херсонської області
Очікувана вартість
128 497 553,00 UAH
UA-2024-08-13-010128-a ● d9c74835021d4905a3a1e7e75f460c1a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25899361 |
Місцезнаходження: | 73036, Україна , Херсонська обл., Херсон, ВУЛИЦЯ ПОПОВИЧА, будинок 23 |
Контактна особа: |
Фунтова Надія Сергіївна 380552367768 funtova.ns@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2024 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 серпня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 128 497 553,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 642 487,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис (КЕП) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, така гарантія вважається не наданою та тендерна пропозиція Учасника відхиляється Замовником відповідно до абз. 5 п. 44 Особливостей. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 №5) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції" та із урахуванням особливостей даної тендерної документації. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3% від очікуваної вартості процедури закупівлі та складає: 3 854 926 грн. 59 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) становить не менше ніж 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції відхиляються Замовником відповідно до пункту 44 Особливостей. Реквізити для оформлення банківської гарантії: Рах. UA258999980313010122000021451, ГУК у Херсонській області/Херсонський р-н./24061900. Код отримувача ЄДРПОУ 37959517, Банк отримувача: Казначейство України. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3854926.59 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник (згідно вимог Додатку 5 до тендерної документації) вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в електронному вигляді забезпечення виконання договору – електронна банківська гарантія, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 3 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен перевищувати термін дії договору не менше, як на 30 робочих днів; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку; - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення виконання договору складає 5% від вартості договору. Строк дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати термін дії договору не менше, як на 30 робочих днів. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Внесення змін до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом, можливо тільки у разі: - продовження строку дії гарантії у зв’язку з продовженням строку дії договору; - зміни суми гарантії у бік зменшення у разі зміни ціни договору про закупівлю відповідно до п.19 Особливостей. У разі продовження строку дії договору згідно з умовами Договору Учасник-Переможець зобов’язаний продовжити строк дії забезпечення виконання договору на відповідний строк або надати нове забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантіїї на тих самих умовах. У разі зміни ціни договору про закупівлю відповідно до п.19 Особливостей Учасник-Переможець зобов’язаний внести зміни до суми гарантії відповідно до умов такого Договору. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Забезпечення виконання договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання/неналежного виконання Підрядником його договірних зобов’язань, що призведе до передчасного розірвання договору, або ж розірвання договору з ініціативи Підрядника, не пов’язане з виконанням робіт. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Реквізити для оформлення банківської гарантії: Рах. UA208999980313050140000021451, ГУК у Херсонській області/Херсонський р-н./24062000. Код отримувача ЄДРПОУ 37959517, Банк отримувача: Казначейство України. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Бериславського району Херсонської області)(Джерело фінансування - бюджетні кошти).
63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Бериславського району Херсонської області)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Бериславського району Херсонської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник має право здійснювати попередню оплату з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», в розмірі, що не перевищує 30% від вартості річного обсягу послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Бюджетні фінансові зобов'язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг за укрупненими показниками вартості (форма № КБ-2в (УПВ) (Додаток 30 до Методики) (далі форма № КБ-2в (УПВ) і Довідок про вартість виконаних дорожніх послуг та/або наданих послуг і витрат (форма № КБ-3) (Додаток 31 до Методики) (далі форма № КБ-3), складених у відповідності з положеннями Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування та підписаних уповноваженими представниками сторін. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2024 15:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2024 15:17 |
ДОДАТОК 5 (нова редакція).docx | |
19 серпня 2024 15:17 |
ДОДАТОК 4 (нова редакція).doc | |
19 серпня 2024 15:17 |
ДОДАТОК 3 (нова редакція).doc | |
19 серпня 2024 15:17 |
ДОДАТОК 2 (нова редакція).doc | |
19 серпня 2024 15:17 |
ДОДАТОК 1 (нова редакція).doc | |
19 серпня 2024 15:17 |
Дефектний акт.xls | |
19 серпня 2024 15:17 |
Зміни ТД.doc | |
19 серпня 2024 15:17 |
Документація (нова редакція).doc |
19 серпня 2024 15:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 серпня 2024 15:17 |
ДОДАТОК 5 (нова редакція).docx
|
|||
19 серпня 2024 15:17 |
ДОДАТОК 4 (нова редакція).doc
|
|||
19 серпня 2024 15:17 |
ДОДАТОК 3 (нова редакція).doc
|
|||
19 серпня 2024 15:17 |
ДОДАТОК 2 (нова редакція).doc
|
|||
19 серпня 2024 15:17 |
ДОДАТОК 1 (нова редакція).doc
|
|||
19 серпня 2024 15:17 |
Дефектний акт.xls
|
|||
19 серпня 2024 15:17 |
Зміни ТД.doc
|
|||
19 серпня 2024 15:17 |
Документація (нова редакція).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо вимірювальної лабораторії
Дата подання: 14 серпня 2024 10:20
Дата відповіді: 16 серпня 2024 15:45
Шановний Замовнику! Відповідно до п. 1.1.3 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Учасник надає довідку в довільній формі щодо наявності власної aбo залученої випробувальної/вимірювальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження інформації, наведеній в довідці Учасник повинен надати: - договір з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й)); - документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. ВКАЗАНИЙ ДОКУМЕНТ МАЄ ПІДТВЕРДЖУВАТИ СПРОМОЖНІСТЬ ЛАБОРАТОРІЇ ЗДІЙСНЮВАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ, ЩО БУДУТЬ ВИКОРИСТОВУВАТИСЬ ПРИ НАДАННІ ПОСЛУГ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ (ПЕРЕЛІКУ ОСНОВНИХ МАТЕРІАЛЬНИХ РЕСУРСІВ)». В переліку основних матеріальних ресурсів зазначено: - Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип А, марка 1; - Готова піщано-щебенева суміш С-7 , розмір зерен понад 0 до 40 мм, марка М1000; - Фарба дорожня для розмітки, - Емульсія бітумна, дорожна ЕКШ-50; - Хлористий натрій (сіль); - Пісок природний, рядовий; - Cкляні кульки. Слід зазначити, що такі матеріальні ресурси як Фарба дорожня для розмітки, Cкляні кульки підлягають лабораторним дослідженням на момент проходження сертифікації та здійснюються спеціалізованими підприємствами, такими як Державне підприємство «Національний інститут розвитку інфраструктури». Відповідно виконання лабораторних досліджень зазначених матеріальних ресурсів на стадії виконання будівельних робіт не є обов’язковими. Просимо Замовника надати роз’яснення, чи повинен документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, підтверджувати спроможність лабораторії здійснювати дослідження таких матеріальних ресурсів як Фарба дорожня для розмітки, Скляні кульки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 16.08.2024 року №8) розглянуто Ваше запитання від 14.08.2024 року. За результатами розгляду, повідомляємо, що до Додатку 1 тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Щодо договірної ціни
Дата подання: 14 серпня 2024 11:31
Дата відповіді: 16 серпня 2024 15:46
Шановний Замовнику!
Чи правильно ми розуміємо, що договірну ціну надає лише переможець, а не учасник ? та спосіб надання документацією не визначений ? Адже прописано: "Переможець торгів у строк, що не перевищує 4 дні з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає Замовнику на погодження договірну ціну, сформовану відповідно до вимог цієї тендерної документації."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 16.08.2024 року №8) розглянуто Ваше запитання від 14.08.2024 року. За результатами розгляду, повідомляємо, що Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі, наведено в Додатку 5 до тендерної документації.
Згідно до вимог п.4 Додатку 5 тендерної документації: Переможець надає Замовнику розрахунок договірної ціни, найбільш економічно вигідної пропозиції, в електронному вигляді, сформований відповідно до вимог п. 6.3. р. VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації. А також Додатком 5 визначено Порядок погодження договірної ціни.
Згідно до вимог п.4 Додатку 5 тендерної документації: Переможець надає Замовнику розрахунок договірної ціни, найбільш економічно вигідної пропозиції, в електронному вигляді, сформований відповідно до вимог п. 6.3. р. VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації. А також Додатком 5 визначено Порядок погодження договірної ціни.
Щодо АБЗ
Дата подання: 14 серпня 2024 11:47
Дата відповіді: 16 серпня 2024 15:46
Шановний Замовнику! Відповідно до умов тендерної документації: "Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в Таблиці 4." Ніде не вказано, що в довідці про АБЗ зазначається його адреса саме на момент подання учасником тендерної пропозиції. Отже, чи вірно ми розуміємо, що ми, наприклад, можемо надати інформацію про свій атестований та з дозволом на викиди АБЗ у Львівській області, який в разі здобуття перемоги на тендері, перебазуємо до Херсонської області і вже за новою адресою отримаємо нові атестат виробництва та дозвіл на викиди ? Наразі така редакція документації нам як учаснику дозволяє так подати документи у складі тендерної пропозиції. Якщо ні, то просимо Вас внести відповідні зміни до документації, аби не було розбіжностей та протиріч.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 16.08.2024 року №8) розглянуто Ваше запитання від 14.08.2024 року. За результатами розгляду, повідомляємо, що відповідно до вимог п. 1.1.4. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен мати власний або залучений (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України) асфальтобетонний завод; або договір поставки, договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо.
Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 3 про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів).
У разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку за формою Таблиці 3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку надання послуг із зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі.
В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- документ(и), що підтверджує(ють) право власності на нього(них);
- бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця.
В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- договір(и) оренди (лізингу) (для договору(ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку надання послуг;
- акт(и) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- лист-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для надання послуг, що є предметом закупівлі.
У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці 3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником/Постачальником щомісячно протягом строку надання послуг із зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду (типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт. В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці 3 Учасник надає:
- договір (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС);
- гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі).
Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) зазначений(ні) Учасником у довідці повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 (з урахуванням усіх діючих норм).
В підтвердження інформації щодо атестації АБЗ, Учасник надає:
- атестат виробництва;
- договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору);
- дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу.
Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в Таблиці 4.
Виходячи з вищевикладеного, окремих вимог щодо типу АБЗ , а саме мобільний чи стаціонарний, тендерною документацію не передбачено, та разом з тим, умови тендерної документації не обмежують Учасників щодо використання різних типів АБЗ з дотримання вищеперелічених вимог, що підтверджують наявність та право користування АБЗ під час надання послуг що є предметом закупівлі.
Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 3 про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів).
У разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку за формою Таблиці 3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку надання послуг із зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі.
В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- документ(и), що підтверджує(ють) право власності на нього(них);
- бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця.
В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- договір(и) оренди (лізингу) (для договору(ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку надання послуг;
- акт(и) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- лист-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для надання послуг, що є предметом закупівлі.
У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці 3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником/Постачальником щомісячно протягом строку надання послуг із зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду (типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт. В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці 3 Учасник надає:
- договір (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС);
- гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі).
Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) зазначений(ні) Учасником у довідці повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 (з урахуванням усіх діючих норм).
В підтвердження інформації щодо атестації АБЗ, Учасник надає:
- атестат виробництва;
- договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору);
- дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу.
Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в Таблиці 4.
Виходячи з вищевикладеного, окремих вимог щодо типу АБЗ , а саме мобільний чи стаціонарний, тендерною документацію не передбачено, та разом з тим, умови тендерної документації не обмежують Учасників щодо використання різних типів АБЗ з дотримання вищеперелічених вимог, що підтверджують наявність та право користування АБЗ під час надання послуг що є предметом закупівлі.
Строк надання послуг
Дата подання: 15 серпня 2024 14:53
Дата відповіді: 16 серпня 2024 15:47
Шановний замовник! В ТД вказано "Строк надання послуг - з дати укладання договору до «31» грудня 2025 року.", а в оголошенні - "Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2025". Виправте будь-ласка, помилку.
Відповідь: Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 16.08.2024 року №8) розглянуто Ваше запитання від 15.08.2024 року. За результатами розгляду, повідомляємо, що до оголошення про проведення відкритих торгів будуть внесені відповідні зміни.
АБЗ
Дата подання: 16 серпня 2024 12:22
Дата відповіді: 16 серпня 2024 15:49
Доброго дня, шановний Замовнику! Чи можна в Довідці "ДОВІДКА про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів)" в графі "Місцезнаходження АБЗ (адреса)" вказати сьогоднішнє місцезнаходження АБЗ в іншій області за декілька сотень кілометрів? А в ТРАНСПОРТНІЙ СХЕМІ в графі "Виробник/Постачальник. Місце виробництва/ постачання" вказати плановане місце АБЗ, куди ми його перебазуємо до Херсонської області в разі здобуття перемоги на тендері? Звісно, в межах 150 км і 3 годин тарнспортування від мясця надання послуг. Чи АБЗ на момент подання нами тендерної пропозиції вже має бути в межах 150 км і 3 годин тарнспортування від мясця надання послуг? Чекаємо наи Вашу відповідь, адже від цього залежить наша участь у тендері і, мабуть, інших потенційних учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 16.08.2024 року №8) розглянуто Ваше запитання від 16.08.2024 року. За результатами розгляду, повідомляємо, що в довідці згідно форми наведеної Таблиці 3 про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) в графі "Місцезнаходження АБЗ (адреса)" зазначається фактичне місцезнаходження АБЗ, що буде залучений(і) при наданні послуг згідно предмету, відповідно в ТРАНСПОРТНІЙ СХЕМІ в графі "Виробник/Постачальник. Місце виробництва/ постачання" зазначається фактичне місцезнаходження АБЗ. Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин.
Умови тендерної документації не обмежують Учасників щодо використання різних типів АБЗ з дотримання вищеперелічених вимог, що підтверджують наявність та право користування АБЗ під час надання послуг що є предметом закупівлі.
Умови тендерної документації не обмежують Учасників щодо використання різних типів АБЗ з дотримання вищеперелічених вимог, що підтверджують наявність та право користування АБЗ під час надання послуг що є предметом закупівлі.
Щодо АБЗ
Дата подання: 16 серпня 2024 16:18
Дата відповіді: 19 серпня 2024 14:50
Шановний Замовнику, дякуємо Вам за відповідь на попереднє питання.
Як Ви вказали: "в довідці згідно форми наведеної Таблиці 3 про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) в графі "Місцезнаходження АБЗ (адреса)" зазначається фактичне місцезнаходження АБЗ, що буде залучений(і) при наданні послуг згідно предмету, відповідно в ТРАНСПОРТНІЙ СХЕМІ в графі "Виробник/Постачальник. Місце виробництва/ постачання" зазначається фактичне місцезнаходження АБЗ." Слово "фактичне місцезнаходження" означає місце заводу на момент подання учасником своєї тендерної пропозиції чи ні ? Чи можна надати мобільний завод, вказавши в тих графах не місце заводу на момент подання пропозиції, а заплановане місце заводу у Херсонській області, куди ми плануємо перебазувати завод ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 19.08.2024 року №10) розглянуто Ваше запитання від 16.08.2024 року. За результатами розгляду, повідомляємо, що в довідці згідно форми наведеної Таблиці 3 про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) в графі "Місцезнаходження АБЗ (адреса)" зазначається фактичне місцезнаходження АБЗ, що буде залучений(і) при наданні послуг згідно предмету закупівлі, відповідно в ТРАНСПОРТНІЙ СХЕМІ в графі "Виробник/Постачальник. Місце виробництва/ постачання" зазначається фактичне місцезнаходження АБЗ. Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин.
В інформації та/або документах щодо підтвердження наявності АБЗ, Учасник зазначає фактичне місцезнаходження АБЗ, що буде залучений(і) при наданні послуг згідно предмету закупівлі на момент подання своєї тендерної пропозиції.
Окремих вимог щодо типу АБЗ, а саме мобільний чи стаціонарний, тендерною документацію не передбачено, та разом з тим, умови тендерної документації не обмежують Учасників щодо використання різних типів АБЗ з дотримання вищеперелічених вимог, що підтверджують наявність та право користування АБЗ під час надання послуг що є предметом закупівлі.
В інформації та/або документах щодо підтвердження наявності АБЗ, Учасник зазначає фактичне місцезнаходження АБЗ, що буде залучений(і) при наданні послуг згідно предмету закупівлі на момент подання своєї тендерної пропозиції.
Окремих вимог щодо типу АБЗ, а саме мобільний чи стаціонарний, тендерною документацію не передбачено, та разом з тим, умови тендерної документації не обмежують Учасників щодо використання різних типів АБЗ з дотримання вищеперелічених вимог, що підтверджують наявність та право користування АБЗ під час надання послуг що є предметом закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 серпня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
114 360 000,00
UAH з ПДВ
|
114 360 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
114 360 000,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2024 11:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2024 16:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2024 16:04
|
Договір №1-РДС24.pdf | укладений |
10 вересня 2024 16:04
|