Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ЄЗС ДК 021:2015 (Капітальний ремонт приміщень під створення кабінету комп’ютерної томографії Комунального підприємства «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради по вул. Незалежності, 3 в смт. Любешів Волинської області)
Очікувана вартість
3 141 582,00 UAH
UA-2024-08-12-010846-a 875dee08355a4d4cac49d60548bf599a
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніна Корець

+380996365649 nina-korets@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮБЕШІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01982927
Місцезнаходження: 44201, Україна , Волинська обл., смт. Любешів, вул. Незалежності, буд. 3
Контактна особа: Ніна Корець
+380996365649
nina-korets@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2024 17:55
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2024 00:00
Очікувана вартість: 3 141 582,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 707,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місце виконання робіт: вул. Незалежності, 3, смт. Любешів, Камінь-Каширський район, Волинська область, Україна, 44201

Місце виконання робіт: вул. Незалежності, 3, смт. Любешів, Камінь-Каширський район, Волинська область, Україна, 44201
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт приміщень під створення кабінету комп’ютерної томографії Комунального підприємства «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради по вул. Незалежності, 3 в смт. Любешів Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44201, Україна, Волинська область, Любешів, вул. Незалежності,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі на умовах відтермінування платежу за виконані роботи до 30 (тридцяти) календарних днів шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника у межах отриманого бюджетного фінансування. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 17:55
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 17:55
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 17:55
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 17:55
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 17:55
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 17:55
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 17:55
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 17:55
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 17:55
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 17:55
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 17:55
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 17:55
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 17:55
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 17:55
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 17:55
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 17:55
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 17:55
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 17:55
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 17:55
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 17:55
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 17:55
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 17:55
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 17:55
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 17:55
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 17:55
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 17:55

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

14 серпня 2024 15:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2024 15:36
ТД капітальний ремонт із змінами 14.08.24.docx
14 серпня 2024 15:36
Протокол внесення змін 14.2ВТ.pdf
13 серпня 2024 11:13
Протокол 14.1 ВТ внесення змін.pdf
14 серпня 2024 15:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2024 11:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2024 18:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2024 17:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2024 15:36
ТД капітальний ремонт із змінами 14.08.24.docx
13 серпня 2024 11:13
ТД капітальний ремонт із змінами.docx
12 серпня 2024 18:02
ТД капітальний ремонт.docx
12 серпня 2024 17:55
ТД капітальний ремонт.docx
14 серпня 2024 15:36
Протокол внесення змін 14.2ВТ.pdf
13 серпня 2024 11:13
Протокол 14.1 ВТ внесення змін.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-10-03-000006 ● b538fca241dc4be6af4af5085def76c3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 жовтня 2024 11:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
02.10.2024 № 47-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 02.10.2024 № 47-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-08-12-010846-a від 12.08.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-10-04 15:39:21

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ЄЗС ДК 021:2015 (Капітальний ремонт приміщень під створення кабінету комп’ютерної томографії Комунального підприємства «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради по вул. Незалежності, 3 в смт. Любешів Волинської області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-12-010846-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі і визначено його технічні та якісні характеристики?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-10-09 14:14:24

Відповідь на запит про надання пояснень

Комунальне підприємство «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради (надалі – Замовник) надає пояснення на запит УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (обл.), опублікований в ЦБД Prozorro 03 жовтня 2024 року 11:58, у межах проведення моніторингу закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ЄЗС ДК 021:2015 (Капітальний ремонт приміщень під створення кабінету комп’ютерної томографії Комунального підприємства «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради по вул. Незалежності, 3 в смт. Любешів Волинської області) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-08-12-010846-a), а саме:
технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблено відповідно до наявної потреби, у зв’язку з необхідністю проведення робіт з капітального ремонту приміщення під створення кабінету комп’ютерної томографії за адресою Замовника: вул. Незалежності, 3 в смт. Любешів Волинської області; очікувана вартість закупівлі визначена проектно-кошторисною документацією (скан копія зведеного кошторисного розрахунку додається) і підтверджується позитивним експертним звітом №242/03-0197/01-24 від 13 серпня 2024 року щодо розгляду проектної документації на будівництво (скан копія звіту додається). Загальна кошторисна вартість будівництва згідно зведеного кошторисного розрахунку та експертного звіту складає 3 324 631,00 грн. Очікувана вартість закупівлі становить 3 141 582,00 грн. (три мільйони сто сорок одна тисяча п’ятсот вісімдесят дві гривні 00 копійок) з ПДВ.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-10-14 12:33:22

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ЄЗС ДК 021:2015 (Капітальний ремонт приміщень під створення кабінету комп’ютерної томографії Комунального підприємства «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради по вул. Незалежності, 3 в смт. Любешів Волинської області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-12-010846-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
У Додатку 5 до тендерної документації Замовником затверджено перелік документів, які надаються переможцем процедури закупівлі, зокрема: «Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.»
В електронній системі закупівель переможцем процедури закупівлі приватним підприємством «КОНСТАНТА-М» оприлюднено 30.08.2024 повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» станом на 24.07.2024, тобто більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. Разом з тим, надано гарантійний лист від 29.08.2024 №412 в якому зазначено, що ними подавався запит на формування довідки, але через масові обстрілі та відключення електроенергії не сформувався. Також в гарантійному листі приватне підприємство «КОНСТАНТА-М» гарантує надання повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» відразу після його отримання.
Замовнику пояснення та документальне підтвердження щодо виконання приватним підприємством «КОНСТАНТА-М» наданих гарантій
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-10-16 16:21:02

Відповідь на запит

Комунальне підприємство «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради (надалі – Замовник) надає пояснення на запит УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (обл.), опублікований в ЦБД Prozorro 14 жовтня 2024 року о 12:33, у межах проведення моніторингу закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ЄЗС ДК 021:2015 (Капітальний ремонт приміщень під створення кабінету комп’ютерної томографії Комунального підприємства «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради по вул. Незалежності, 3 в смт. Любешів Волинської області) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-08-12-010846-a), а саме:
переможець закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ЄЗС ДК 021:2015 (Капітальний ремонт приміщень під створення кабінету комп’ютерної томографії Комунального підприємства «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради по вул. Незалежності, 3 в смт. Любешів Волинської області) - Приватне підприємство «КОНСТАНТА-М» - виконав зобов’язання перед Замовником, зазначені в гарантійному листі від 29.08.2024 №412 та надав «Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» станом на 03 жовтня 2024 року» (додається).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-10-17 15:01:09

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ЄЗС ДК 021:2015 (Капітальний ремонт приміщень під створення кабінету комп’ютерної томографії Комунального підприємства «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради по вул. Незалежності, 3 в смт. Любешів Волинської області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-12-010846-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Замовнику надати пояснення (з документальним підтвердженням) з наступного питання: чи скористався Замовник своїм правом звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, відповідно до норм пункту 42 Особливостей щодо наявність підстав, визначених підпунктом 6 пункту 47 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-10-22 14:29:12

Пояснення на запит моніторингу

Комунальне підприємство «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради (надалі – Замовник) надає пояснення на запит УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (обл.), опублікований в ЦБД Prozorro 17 жовтня 2024 року о 15:01, у межах проведення моніторингу закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ЄЗС ДК 021:2015 (Капітальний ремонт приміщень під створення кабінету комп’ютерної томографії Комунального підприємства «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради по вул. Незалежності, 3 в смт. Любешів Волинської області) (далі – Закупівля) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-08-12-010846-a).
Відповідно до пункту 42 Особливостей замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Згідно із статтею 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій. Водночас замовник у тендерній документації установлює спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам згідно із законодавством. При цьому тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Виходячи з пункту 28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються, зокрема, підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Отже, спосіб підтвердження інформації зазначається замовником самостійно у тендерній документації відповідно до Особливостей. Водночас будь-які рішення у процесі проведення процедури закупівлі, у тому числі щодо невідповідності учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації та підтвердження наявності/відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції у конкретному випадку приймаються замовником самостійно з дотриманням вимог законодавства в цілому.
Замовником у Додатку 5 до Тендерної документації до Закупівлі було затверджено перелік документів, які має подати переможець закупівлі, серед них «Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа». Переможець Закупівлі - Приватне підприємство «КОНСТАНТА-М» - надав гарантійний лист від 29.08.2024 №412, яким гарантував, що директор Марчук Костянтин Володимирович, який підписав тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, що підтверджується попереднім витягом з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» станом на 27 липня 2024 року. Даним листом Переможець Закупівлі також гарантував «негайне надання повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» одразу після його отримання. Переможець Закупівлі зобов’язання перед Замовником виконав та надав вищевказаний витяг станом на 03 жовтня 2024 року».
Підсумовуючи зазначене вище, додатково інформуємо, що у замовника не було підстав для звернення із відповідним запитом до уповноваженого органу, оскільки ПП «КОНСТАНТА-М попередньо уже був сформований запит на отримання витягу про не судимість, тому отримати його раніше не було технічної можливості.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь на висновок моніторингу Комунальне підприємство «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради (надалі – Замовник) надає відповідь на висновок УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (обл.), опублікований в ЦБД Prozorro 24 жовтня 2024 року о 10:35 (далі – висновок), у межах проведення моніторингу закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ЄЗС ДК 021:2015 (Капітальний ремонт приміщень під створення кабінету комп’ютерної томографії Комунального підприємства «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради по вул. Незалежності, 3 в смт. Любешів Волинської області) (далі – Закупівля) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-08-12-010846-a). Відповідно до висновку: «Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». На виконання висновку Комунальним підприємством «Любешівська багатопрофільна лікарня» був направлений ПП «КОНСТАНТА-М» (далі – Постачальник) «Лист – повідомлення про розірвання договору» №940/11/2-24 від 24 жовтня 2024 року (додається). У відповідь на вищевказаний лист Постачальник надіслав відповідь №534 від 28 жовтня 2024 року (додається). Додаток: - Лист – повідомлення про розірвання договору №940/11/2-24 від 24 жовтня 2024 року на 2 стор.; - відповідь №534 від 28 жовтня 2024 року від Постачальника на 2 стор.

2024-10-29 12:01:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 24 жовтня 2024
Кінцевий строк оскарження: 08 листопада 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено в суді 06 листопада 2024 року подана позовна заява до Волинського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 08 листопада 2024
Номер відкриття провадження: П/140/13123/24
Дата відкриття провадження: 11 листопада 2024

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М" 2 999 695,00
UAH з ПДВ
2 999 695,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 серпня 2024 15:27
Електронний підпис
30 серпня 2024 15:27
Довідка корупція 08.2024.pdf
30 серпня 2024 15:27
Додаток до листа.PDF
30 серпня 2024 15:27
Довідка переможець.PDF
26 серпня 2024 16:07
Електронний підпис
26 серпня 2024 16:07
МТБ.PDF
26 серпня 2024 16:07
Розрахункові дані.PDF
26 серпня 2024 16:07
Підсумкова відомість.PDF
26 серпня 2024 16:07
Обєктний кошторис.PDF
26 серпня 2024 16:07
Локальні кошториси.PDF
26 серпня 2024 16:07
Договірна ціна (1).PDF
26 серпня 2024 16:07
Дефектний акт.PDF
19 серпня 2024 18:56
Електронний підпис
19 серпня 2024 18:53
Розрахунки.PDF
19 серпня 2024 18:53
Обєктні кошториси.PDF
19 серпня 2024 18:53
Дефектний акт.pdf
19 серпня 2024 18:53
Пояснювальна записка.PDF
19 серпня 2024 18:53
Договірна ціна.PDF
19 серпня 2024 18:53
Підсумкові відомості.PDF
19 серпня 2024 18:53
Локальний кошторис.pdf
19 серпня 2024 18:53
Тендерна пропозиція.PDF
19 серпня 2024 18:53
звіти по аудиту_merged.pdf
19 серпня 2024 18:53
Проєкт договору.PDF
19 серпня 2024 18:53
Дозвіл держпраці.PDF
19 серпня 2024 18:53
Статут.pdf
19 серпня 2024 18:53
Вогнезахист.pdf
19 серпня 2024 18:53
Лист не є громадянином.PDF
19 серпня 2024 18:53
Субпідряд.PDF
19 серпня 2024 18:53
гарантія.PDF
19 серпня 2024 18:53
НС-590 видача.pdf
19 серпня 2024 18:53
гарантія без авансу.PDF
19 серпня 2024 18:53
паспорт+ІПН.PDF
19 серпня 2024 18:53
рішення засновника.PDF
19 серпня 2024 18:53
п.47.PDF
19 серпня 2024 18:53
Гарантія ціни.PDF
19 серпня 2024 18:53
сертифікати.pdf
19 серпня 2024 18:53
Декларація.pdf
19 серпня 2024 18:53
фінансова звітність.PDF
19 серпня 2024 18:53
наказ про призначення.PDF
19 серпня 2024 18:53
витяг.pdf
19 серпня 2024 18:53
свідоцтво + витяг пдв.PDF
19 серпня 2024 18:53
Ліцензія.pdf
19 серпня 2024 18:53
Довідка МТБ.PDF
19 серпня 2024 18:53
Трудові книжки.pdf
19 серпня 2024 18:53
ПланПрограма72год.pdf
19 серпня 2024 18:53
свідоцтво кошторисник.pdf
19 серпня 2024 18:53
договори оренди ТЗ (1).pdf
19 серпня 2024 18:53
протокол 62pdf.pdf
19 серпня 2024 18:53
Посвідчення.pdf
19 серпня 2024 18:53
підтвердження мтб.pdf
19 серпня 2024 18:53
КонстантаМ довідка.pdf
19 серпня 2024 18:53
Довідка аналогічні.PDF
19 серпня 2024 18:53
Договори оренди ТЗ.pdf
19 серпня 2024 18:53
КонстантаМ витяг.pdf
19 серпня 2024 18:53
Довідка працівники.PDF
19 серпня 2024 18:53
Технічне завдання.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М"
#31820131
Переможець 2 999 695,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2024 19:26

Документи

28 серпня 2024 19:26
Довідка НАЗК
28 серпня 2024 19:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2024 19:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М"
#31820131
2 999 695,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 серпня 2024 19:26
Довідка НАЗК
28 серпня 2024 19:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2024 17:31
ДУ 2 до Договору 417.pdf зміни до договору
21 жовтня 2024 17:30
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2024 10:17
ДУ 1 до Договору №417.pdf зміни до договору
19 вересня 2024 10:15
Електронний підпис укладений
05 вересня 2024 11:49
Додатки до Договору.pdf укладений
05 вересня 2024 11:47
2999695,00.pdf укладений
05 вересня 2024 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору в розділ 2 «ЦІНА ДОГОВОРУ» та викласти пункт 2 у наступній редакції: «2 2. Загальна ціна (сума) цього Договору становить 2 999 695 грн. 00 коп. (два мільйони дев'ятсот дев'яносто дев'ять тисяч шістсот дев'яносто п'ять гривень, 00 копійок), в т.ч. ПДВ - 499 949 грн. 17 коп., у тому числі: - за рахунок коштів місцевого бюджету 2 999 695 грн. 00 коп., в т.ч. ПДВ - 499 949 грн.17коп.
Номер договору про закупівлю: 417
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт за Договором та внести зміни в п. 4.1. Розділу 4 «СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ РОБІТ» та викласти його в насіупній редакції: Строк виконання робіт за Договором починається від наступного дня після підписання Договору та завершується не пізніше «ЗО» листопада 2024 р.»
Номер договору про закупівлю: 417
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML