Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮБЕШІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01982927 |
Місцезнаходження: | 44201, Україна , Волинська обл., смт. Любешів, вул. Незалежності, буд. 3 |
Контактна особа: |
Ніна Корець +380996365649 nina-korets@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2024 17:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 141 582,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 707,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місце виконання робіт: вул. Незалежності, 3, смт. Любешів, Камінь-Каширський район, Волинська область, Україна, 44201
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі на умовах відтермінування платежу за виконані роботи до 30 (тридцяти) календарних днів шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника у межах отриманого бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2024 15:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2024 15:36 |
ТД капітальний ремонт із змінами 14.08.24.docx | |
14 серпня 2024 15:36 |
Протокол внесення змін 14.2ВТ.pdf | |
13 серпня 2024 11:13 |
Протокол 14.1 ВТ внесення змін.pdf |
14 серпня 2024 15:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
14 серпня 2024 15:36 |
ТД капітальний ремонт із змінами 14.08.24.docx
|
|||||||||
14 серпня 2024 15:36 |
Протокол внесення змін 14.2ВТ.pdf
|
|||||||||
13 серпня 2024 11:13 |
Протокол 14.1 ВТ внесення змін.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-03-000006 ● b538fca241dc4be6af4af5085def76c3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2024 11:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.10.2024 № 47-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 02.10.2024 № 47-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-08-12-010846-a від 12.08.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-04 15:39:21
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ЄЗС ДК 021:2015 (Капітальний ремонт приміщень під створення кабінету комп’ютерної томографії Комунального підприємства «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради по вул. Незалежності, 3 в смт. Любешів Волинської області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-12-010846-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі і визначено його технічні та якісні характеристики?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-09 14:14:24
Відповідь на запит про надання пояснень
Комунальне підприємство «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради (надалі – Замовник) надає пояснення на запит УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (обл.), опублікований в ЦБД Prozorro 03 жовтня 2024 року 11:58, у межах проведення моніторингу закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ЄЗС ДК 021:2015 (Капітальний ремонт приміщень під створення кабінету комп’ютерної томографії Комунального підприємства «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради по вул. Незалежності, 3 в смт. Любешів Волинської області) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-08-12-010846-a), а саме:
технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблено відповідно до наявної потреби, у зв’язку з необхідністю проведення робіт з капітального ремонту приміщення під створення кабінету комп’ютерної томографії за адресою Замовника: вул. Незалежності, 3 в смт. Любешів Волинської області; очікувана вартість закупівлі визначена проектно-кошторисною документацією (скан копія зведеного кошторисного розрахунку додається) і підтверджується позитивним експертним звітом №242/03-0197/01-24 від 13 серпня 2024 року щодо розгляду проектної документації на будівництво (скан копія звіту додається). Загальна кошторисна вартість будівництва згідно зведеного кошторисного розрахунку та експертного звіту складає 3 324 631,00 грн. Очікувана вартість закупівлі становить 3 141 582,00 грн. (три мільйони сто сорок одна тисяча п’ятсот вісімдесят дві гривні 00 копійок) з ПДВ.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-14 12:33:22
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ЄЗС ДК 021:2015 (Капітальний ремонт приміщень під створення кабінету комп’ютерної томографії Комунального підприємства «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради по вул. Незалежності, 3 в смт. Любешів Волинської області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-12-010846-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
У Додатку 5 до тендерної документації Замовником затверджено перелік документів, які надаються переможцем процедури закупівлі, зокрема: «Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.»
В електронній системі закупівель переможцем процедури закупівлі приватним підприємством «КОНСТАНТА-М» оприлюднено 30.08.2024 повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» станом на 24.07.2024, тобто більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. Разом з тим, надано гарантійний лист від 29.08.2024 №412 в якому зазначено, що ними подавався запит на формування довідки, але через масові обстрілі та відключення електроенергії не сформувався. Також в гарантійному листі приватне підприємство «КОНСТАНТА-М» гарантує надання повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» відразу після його отримання.
Замовнику пояснення та документальне підтвердження щодо виконання приватним підприємством «КОНСТАНТА-М» наданих гарантій
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-16 16:21:02
Відповідь на запит
Комунальне підприємство «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради (надалі – Замовник) надає пояснення на запит УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (обл.), опублікований в ЦБД Prozorro 14 жовтня 2024 року о 12:33, у межах проведення моніторингу закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ЄЗС ДК 021:2015 (Капітальний ремонт приміщень під створення кабінету комп’ютерної томографії Комунального підприємства «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради по вул. Незалежності, 3 в смт. Любешів Волинської області) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-08-12-010846-a), а саме:
переможець закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ЄЗС ДК 021:2015 (Капітальний ремонт приміщень під створення кабінету комп’ютерної томографії Комунального підприємства «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради по вул. Незалежності, 3 в смт. Любешів Волинської області) - Приватне підприємство «КОНСТАНТА-М» - виконав зобов’язання перед Замовником, зазначені в гарантійному листі від 29.08.2024 №412 та надав «Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» станом на 03 жовтня 2024 року» (додається).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-17 15:01:09
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ЄЗС ДК 021:2015 (Капітальний ремонт приміщень під створення кабінету комп’ютерної томографії Комунального підприємства «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради по вул. Незалежності, 3 в смт. Любешів Волинської області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-12-010846-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Замовнику надати пояснення (з документальним підтвердженням) з наступного питання: чи скористався Замовник своїм правом звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, відповідно до норм пункту 42 Особливостей щодо наявність підстав, визначених підпунктом 6 пункту 47 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-22 14:29:12
Пояснення на запит моніторингу
Комунальне підприємство «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради (надалі – Замовник) надає пояснення на запит УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (обл.), опублікований в ЦБД Prozorro 17 жовтня 2024 року о 15:01, у межах проведення моніторингу закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ЄЗС ДК 021:2015 (Капітальний ремонт приміщень під створення кабінету комп’ютерної томографії Комунального підприємства «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради по вул. Незалежності, 3 в смт. Любешів Волинської області) (далі – Закупівля) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-08-12-010846-a).
Відповідно до пункту 42 Особливостей замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Згідно із статтею 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій. Водночас замовник у тендерній документації установлює спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам згідно із законодавством. При цьому тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Виходячи з пункту 28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються, зокрема, підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Отже, спосіб підтвердження інформації зазначається замовником самостійно у тендерній документації відповідно до Особливостей. Водночас будь-які рішення у процесі проведення процедури закупівлі, у тому числі щодо невідповідності учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації та підтвердження наявності/відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції у конкретному випадку приймаються замовником самостійно з дотриманням вимог законодавства в цілому.
Замовником у Додатку 5 до Тендерної документації до Закупівлі було затверджено перелік документів, які має подати переможець закупівлі, серед них «Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа». Переможець Закупівлі - Приватне підприємство «КОНСТАНТА-М» - надав гарантійний лист від 29.08.2024 №412, яким гарантував, що директор Марчук Костянтин Володимирович, який підписав тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, що підтверджується попереднім витягом з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» станом на 27 липня 2024 року. Даним листом Переможець Закупівлі також гарантував «негайне надання повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» одразу після його отримання. Переможець Закупівлі зобов’язання перед Замовником виконав та надав вищевказаний витяг станом на 03 жовтня 2024 року».
Підсумовуючи зазначене вище, додатково інформуємо, що у замовника не було підстав для звернення із відповідним запитом до уповноваженого органу, оскільки ПП «КОНСТАНТА-М попередньо уже був сформований запит на отримання витягу про не судимість, тому отримати його раніше не було технічної можливості.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь на висновок моніторингу Комунальне підприємство «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради (надалі – Замовник) надає відповідь на висновок УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (обл.), опублікований в ЦБД Prozorro 24 жовтня 2024 року о 10:35 (далі – висновок), у межах проведення моніторингу закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ЄЗС ДК 021:2015 (Капітальний ремонт приміщень під створення кабінету комп’ютерної томографії Комунального підприємства «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради по вул. Незалежності, 3 в смт. Любешів Волинської області) (далі – Закупівля) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-08-12-010846-a). Відповідно до висновку: «Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». На виконання висновку Комунальним підприємством «Любешівська багатопрофільна лікарня» був направлений ПП «КОНСТАНТА-М» (далі – Постачальник) «Лист – повідомлення про розірвання договору» №940/11/2-24 від 24 жовтня 2024 року (додається). У відповідь на вищевказаний лист Постачальник надіслав відповідь №534 від 28 жовтня 2024 року (додається). Додаток: - Лист – повідомлення про розірвання договору №940/11/2-24 від 24 жовтня 2024 року на 2 стор.; - відповідь №534 від 28 жовтня 2024 року від Постачальника на 2 стор.
2024-10-29 12:01:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено в суді 06 листопада 2024 року подана позовна заява до Волинського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 08 листопада 2024 |
Номер відкриття провадження: | П/140/13123/24 |
Дата відкриття провадження: | 11 листопада 2024 |
Документи:
20 листопада 2024 16:33
|
Електронний підпис |
20 листопада 2024 16:33
|
Електронний підпис |
08 листопада 2024 12:35
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М" |
2 999 695,00
UAH з ПДВ
|
2 999 695,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М" #31820131 |
Переможець |
2 999 695,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2024 19:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2024 17:31
|
ДУ 2 до Договору 417.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2024 17:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 вересня 2024 10:17
|
ДУ 1 до Договору №417.pdf | зміни до договору |
19 вересня 2024 10:15
|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2024 11:49
|
Додатки до Договору.pdf | укладений |
05 вересня 2024 11:47
|
2999695,00.pdf | укладений |
05 вересня 2024 11:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору в розділ 2 «ЦІНА ДОГОВОРУ» та викласти пункт 2 у наступній редакції: «2 2. Загальна ціна (сума) цього Договору становить 2 999 695 грн. 00 коп. (два мільйони дев'ятсот дев'яносто дев'ять тисяч шістсот дев'яносто п'ять гривень, 00 копійок), в т.ч. ПДВ - 499 949 грн. 17 коп., у тому числі: - за рахунок коштів місцевого бюджету 2 999 695 грн. 00 коп., в т.ч. ПДВ - 499 949 грн.17коп. |
Номер договору про закупівлю: | 417 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт за Договором та внести зміни в п. 4.1. Розділу 4 «СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ РОБІТ» та викласти його в насіупній редакції: Строк виконання робіт за Договором починається від наступного дня після підписання Договору та завершується не пізніше «ЗО» листопада 2024 р.» |
Номер договору про закупівлю: | 417 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |