Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 – 31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (Зарядні станції, акумуляторні та ручні ліхтарі для укриттів в заклади освіти Оболонського району міста Києва)
Очікувана вартість
5 142 818,00 UAH
UA-2024-08-12-008964-a ● cf16915f2123468a8e7dcb125cc6ad6e
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Бугай Дмитро Вікторович 380444199838 dugaj.103@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2024 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 142 818,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 714,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Зміст та форма забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за №275/35897. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (2% від очікуваної вартості): 102 856 грн. 36 коп (сто дві тисячі вісімсот п’ятдесят шість грн тридцять шість коп). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації. Місцезнаходження Замовника: 04211, м. Київ, вул. Йорданська, 11-А Код ЄДРПОУ: 37445442 IBAN № UA168201720355179012000077881 в УДКСУ у Оболонському районі м. Києва Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в частини 3 розділу 3 ТД. У випадку, якщо підписантом не є керівник банку-гаранта (директор/голова правління банку-гаранта тощо), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо). Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню пропозиції, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на умови договору між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі, надання у складі пропозиції відповідного договору є обов’язковим. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 102856.36 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до пункту 9 частини першої статті 1 Закону, забезпечення виконання договору про закупівлю – надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю. 5.1. Замовником вимагається від учасника-переможця надання не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю (відповідно до пункту 3 статті 27 Закону розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю). Інформація для оформлення платіжної інструкції: Назва Замовника: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації. Місцезнаходження Замовника: 04211, м. Київ, вул. Йорданська, 11-А Код ЄДРПОУ: 37445442 IBAN № UA168201720355179012000077881 в УДКСУ у Оболонському районі м. Києва Валютою забезпечення виконання договору про закупівлю є гривня. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника – гривні на суму 5 відсотків від вартості договору про закупівлю в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації. Місцезнаходження Замовника: 04211, м. Київ, вул. Йорданська, 11-А Код ЄДРПОУ: 37445442 IBAN № UA168201720355179012000077881 в УДКСУ у Оболонському районі м. Києва Умови надання, повернення (неповернення) забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються договором застави, проєкт якого наведений у Додатку 7. Учасник у складі пропозиції надає лист-погодження щодо виконання умов договору застави (забезпечення виконання договору), в разі визнання його переможцем процедури закупівлі. Договір застави (забезпечення виконання договору) укладається не пізніше дати укладення договору про закупівлю, для чого Учасник-переможець надає Замовнику в двох примірниках підписаний зі своєї сторони оригінал договору застави за формою, яка встановлена Додатком 7 цієї тендерної документації. 5.2. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника переможця. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної та технічної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. 5.3. За письмовим зверненням Постачальника, Замовник повертає Постачальнику забезпечення виконання Договору не пізніше 5-ти календарних днів після документального підтвердження належного виконання договірних зобов’язань, крім випадків передбачених пунктом 5.5. 5.4. Підставою для повернення забезпечення виконання Договору є виконання Постачальником всіх умов Договору, укладеного за результатами закупівлі, в частині строків (термінів), асортименту, якості, кількості, комплектності і виключно за цінами згідно з умовами Договору. 5.5. Замовник не повертає забезпечення виконання Договору та перераховує грошові кошти визначені пунктом 5.1. цього розділу до Державного бюджету України у разі: - порушення Постачальником істотних умов Договору, укладеного за результатами закупівлі; - невиконання або неналежного виконання Постачальником прийнятих на себе зобов’язань по Договору, укладеному за результатами закупівлі (невідповідність якості, та/або кількості, та/або асортименту, та/або комплектності товару, та/або строків (термінів) постачання товару, тощо); - непідписання учассником, який визначений переможцем, Договору, укладеного за результатами закупівлі, у передбачений законодавством термін. - інших дій Постачальника, що призвели до неможливості подальшого виконання Договору, укладеного за результатами закупівлі. У разі неподання переможцем закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення процедури закупівлі учасник, який визначений переможцем закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі пп. 3 п. 44 Особливостей. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
331 штука
Світлодіодний ліхтар
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2024
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
367 штука
Ліхтар акумуляторний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2024
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
174 штука
Портативна зарядна електростанція потужністю не менше 800 не більше 1000 Вт з функцією підключення до сонячного генератора для побутового використання.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2024
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2024 14:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2024 14:35 |
Перелік змін 2.docx | |
13 вересня 2024 14:35 |
ТД зі змінами Зарядні станції 1.docx | |
22 серпня 2024 16:41 |
Перелік змін Зарядні станції (2).docx |
13 вересня 2024 14:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
13 вересня 2024 14:35 |
Перелік змін 2.docx
|
|||||||||
13 вересня 2024 14:35 |
ТД зі змінами Зарядні станції 1.docx
|
|||||||||
22 серпня 2024 16:41 |
Перелік змін Зарядні станції (2).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ЯК МОЖНА ТАК БЕЗБОЖНО КРАСТИ В ТАКИЙ ВАЖКИЙ ДЛЯ КРАЇНИ ЧАС???
Дата подання: 15 серпня 2024 18:03
Дата відповіді: 16 серпня 2024 15:47
НЕШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК, А У ВАС НІЧОГО НЕ ЗЛИПНЕТЬСЯ? ВИ ПОВІДКРИВАЛИ СОБІ ФОПІВ НА СВОЇХ РОДИЧІВ І ПРОСТО ЧЕРЕЗ НИХ ВИВОДЕТЕ БЮДЕТНІ КОШТИ ПЕРЕТВОРЮЮЧИ ЇХ В ГОТІВКУ, ПРОПИСУЮЧИ ВСЯКІ МАРЕННЯ БОЖЕВІЛЬНИХ В СВОЇХ ДОКУМЕНТАЦІЯХ. ЦІКАВО, ЩО УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВЖЕ НАСУШИЛА СУХАРІВ І НІЧОГО НЕ БОЇТЬСЯ? ГОТОВА ПІД ВАРТОЮ МАЗУ ТЯНУТИ ЗА СВОЇХ "ПОДЄЛЬНИКОВ". А ПРО ФОП ІСЬКО Дар'я Володимирівна, ЯКА ПОВИННА БУТИ ПЕРЕМОЖЦЕМ У ЦІЙ ЗАКУПІВЛІ ВИ ПОДУМАЛИ ? СКИНУТИ НА ДИТИНУ 5 МЛН БЮДЖТНИХ КОШТІВ, ВИ ВЗАГАЛІ РОЗУМІЄТЕ, ЩО МАШТАБИ ТАКИХ ЗЛОЧИНІВ ЦЕ В "ОСОБЛИВО КРУПНИХ" І СУДИТИ ЇХ БУДУТЬ ЗА ЗАКОНАМИ ВОЄННОГО ЧАСУ - УПОВНОВАЖЕНУ І ДИТИНУ ВАШУ.
ШО ВИ ПОНАПИСУВАЛИ? ЯКІ ПРОТОКОЛИ НА ЧОХЛИ ОЛИВКОВОГО КОЛЬОРУ? ВИ ЗАКУПОВУЄТЕ НА 5 000 000 (МІЛЬЙОНІВ) ЛІХТАРІВ. ЯКІ ЧОХЛИ? МОЖЕ ВАМ ЩЕ ТАМ ЛОГОТИП "ЛУИ ВИТОНН" ЧИ "ГУЧЧІ" ПОСТАВИТИ НА ЦИХ ЧОХЛАХ? ТАКА САМА ВИМОГА БУЛА НА ЗАКУПІВЛІ ГОСПОДАРЧИХ ТОВАРІВ (ВИ ВЖЕ ПРОПИСУВАЛИ ТРЯПКИ ВИКЛЮЧНО ПОМАРАНЧЕВОГО КОЛЬОРУ), БУЛА ПОДАНА СКАРГА, АМКУ ВИЗНАВ ЇЇ ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ. А ДО ВАС НЕ ДОХОДИТЬ. НЕ ВИШЛО ТАМ , ТАК ВИЙДЕ ТУТ???? НЕ ВИЙДЕ. НЕГАЙНО ПРИБИРІТЬ ВИМОГУ ЩОДО ПРОТОКОЛІВ ВИКЛЮЧНО ВІД АКРЕДИТОВАНИХ ЛАБОРАТОРІЙ, ВИ ДОБРЕ ЗНАЄТЕ ЩО ЦЕ ДИСКРИМІНАЦІЯ , У ВАС Є РІШЕННЯ ПО ГОСПОДАРЧИХ ТОВАРАХ. НЕ ПРИБЕРЕТЕ-БУДЕ НОВА СКАРГА І ЗАЯВА В ПРОКУРАТУРУ І СЛУЖБУ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ ЗА ВАШІ СХЕМАТОЗИ ПО "ОБНАЛИЧИВАНИЮ" БЮЖДЕТНИХ КОШТІВ ЧЕРЕЗ СВОЇХ ФОПІВ!!!!!!! ЧАСУ ДАЮ ВАМ ДО 16.08.2024 ДО 12.00.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Згідно пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості), Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих Особливостей.
Вимоги щодо відомостей, які повинні міститися в тендерній документації, зазначені в частині 2 статті 22 Закону. Згідно з пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Крім того, відповідно до частини 5 статті 23 Закону, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам..
Ваше прохання «ПРИБИРІТЬ ВИМОГУ ЩОДО ПРОТОКОЛІВ ВИКЛЮЧНО ВІД АКРЕДИТОВАНИХ ЛАБОРАТОРІЙ» — є недоцільним.
Пояснимо, що акредитація - процедура під час якої національний орган з акредитації засвідчує компетентність юридичної особи чи відповідного органу з оцінки відповідності виконувати певні види робіт (випробування, калібрування, сертифікацію, контроль). В свою чергу, виробники продукції, користуючись послугами акредитованих лабораторій, є впевненими в компетентності наданих послуг, а в разі акредитації власного вимірювального (випробувального) підрозділу, відповідно до вимог міжнародних правил, отримують гарантії визнання отриманих ними результатів в країні експорту.
Так, Акредитація в Україні проводиться Національним агентством з акредитації України (НААУ) відповідно до Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності”.
Відповідно до ст. 4 Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" метою акредитації є: забезпечення єдиної технічної політики у сфері оцінки відповідності, забезпечення довіри споживачів до діяльності з оцінки відповідності. Іншими словами — забезпечити єдність вимірювань. Це означає, що висновки та показники, які робить і демонструє лабораторія, однозначні і точні.
Окремо хотіли б вказати на те, що згідно вашої Вимоги, Вами не наведено жодного факту про те, що ви не можете виконати вимоги тендерної документації та/або надати інший документ, який відповідає вимогам тендерної документації, але такий документ виданий лабораторією, яка не акредитована НААУ.
Вважаємо, що дана вимога є недискримінаційною, обґрунтованою та у відповідності до чинного законодавства.
Згідно пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості), Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих Особливостей.
Вимоги щодо відомостей, які повинні міститися в тендерній документації, зазначені в частині 2 статті 22 Закону. Згідно з пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Крім того, відповідно до частини 5 статті 23 Закону, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам..
Ваше прохання «ПРИБИРІТЬ ВИМОГУ ЩОДО ПРОТОКОЛІВ ВИКЛЮЧНО ВІД АКРЕДИТОВАНИХ ЛАБОРАТОРІЙ» — є недоцільним.
Пояснимо, що акредитація - процедура під час якої національний орган з акредитації засвідчує компетентність юридичної особи чи відповідного органу з оцінки відповідності виконувати певні види робіт (випробування, калібрування, сертифікацію, контроль). В свою чергу, виробники продукції, користуючись послугами акредитованих лабораторій, є впевненими в компетентності наданих послуг, а в разі акредитації власного вимірювального (випробувального) підрозділу, відповідно до вимог міжнародних правил, отримують гарантії визнання отриманих ними результатів в країні експорту.
Так, Акредитація в Україні проводиться Національним агентством з акредитації України (НААУ) відповідно до Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності”.
Відповідно до ст. 4 Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" метою акредитації є: забезпечення єдиної технічної політики у сфері оцінки відповідності, забезпечення довіри споживачів до діяльності з оцінки відповідності. Іншими словами — забезпечити єдність вимірювань. Це означає, що висновки та показники, які робить і демонструє лабораторія, однозначні і точні.
Окремо хотіли б вказати на те, що згідно вашої Вимоги, Вами не наведено жодного факту про те, що ви не можете виконати вимоги тендерної документації та/або надати інший документ, який відповідає вимогам тендерної документації, але такий документ виданий лабораторією, яка не акредитована НААУ.
Вважаємо, що дана вимога є недискримінаційною, обґрунтованою та у відповідності до чинного законодавства.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-08-12-008964-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП», Код ЄДРПОУ:44870710
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2024-08-12-008964-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП», Код ЄДРПОУ:44870710
Дата подання: 16 серпня 2024 14:17
Дата подання: 16 серпня 2024 14:17
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 серпня 2024 15:46
рішення від 20.08.2024 № 13992.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2024 15:45
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.08.2024 №14489.pdf
Дата публікації: 29 серпня 2024 12:58
Рішення від 28.08.2024 №14489.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2024 12:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідні зміни внесено в тендерну документацію.
Дата виконання рішення замовником: 13 вересня 2024 14:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП» |
4 935 174,00
UAH з ПДВ
|
4 935 174,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП» #44870710 |
Відхилено |
4 935 174,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2024 17:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 вересня 2024 16:35
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій