Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин автомобільний А-95, Дизельне паливо
Очікувана вартість
3 985 000,00 UAH
UA-2024-08-12-008211-a 05e9861b63c9426bb208a88642a28938
Відкриті торги з особливостями    Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

Сергій Миколайович Шипула

+380612286566 tenderz@upozp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 40108947
Місцезнаходження: 69118, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Водограйна, 3
Контактна особа: Сергій Миколайович Шипула
+380612286566
tenderz@upozp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2024 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2024 00:00
Початок аукціону: 04 листопада 2024 11:09
Очікувана вартість: 3 985 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 925,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
67000 літр
Бензин автомобільний А-95, Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69118, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Водограйна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 15:28
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 15:28
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 15:28
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 15:28
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 15:28
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 15:28
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 15:28
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 15:28
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 15:28
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 15:28
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 15:28
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 15:28
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 15:28
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 15:28
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 15:28
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 15:28
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 15:28
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 15:28
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 15:28
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 15:28
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 15:28
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 15:28
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 15:28
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 15:28
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 15:28
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 серпня 2024 15:28

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

25 вересня 2024 16:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2024 18:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2024 09:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2024 15:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2024 16:19
ТД паливо 2024 перелік змін2.docx
09 вересня 2024 18:07
ТД паливо 2024 перелік змін1.docx
25 вересня 2024 16:19
ОГОЛОШЕННЯ про ТОРГИ - паливо 2024 зміни2.docx
09 вересня 2024 18:07
ОГОЛОШЕННЯ про ТОРГИ - паливо 2024 зміни1.docx
12 серпня 2024 15:28
ОГОЛОШЕННЯ про ТОРГИ - паливо 2024.docx
25 вересня 2024 16:19
ТД паливо 2024 зміни2.doc
09 вересня 2024 18:07
ТД паливо 2024 зміни1.doc
12 серпня 2024 15:28
ТД паливо 2024.doc
25 вересня 2024 16:19
ТД паливо 2024 дод1 учасник зміни2.docx
09 вересня 2024 18:07
ТД паливо 2024 дод1 учасник зміни1.docx
12 серпня 2024 15:28
ТД паливо 2024 дод1 учасник.docx
25 вересня 2024 16:19
ТД паливо 2024 дод3 ТО зміни2.doc
09 вересня 2024 18:07
ТД паливо 2024 дод3 ТО зміни1.doc
12 серпня 2024 15:28
ТД паливо 2024 дод3 ТО.doc
25 вересня 2024 16:19
ТД паливо 2024 дод5 ПД зміни2.doc
09 вересня 2024 18:07
ТД паливо 2024 дод5 ПД зміни1.doc
12 серпня 2024 15:28
ТД паливо 2024 дод5 ПД.doc
25 вересня 2024 16:19
ТД паливо 2024 дод1 учасник зміни2.docx
09 вересня 2024 18:07
ТД паливо 2024 дод1 учасник зміни1.docx
12 серпня 2024 15:28
ТД паливо 2024 дод1 учасник.docx
12 серпня 2024 15:28
ТД паливо 2024 дод2 переможець.docx
12 серпня 2024 15:28
ТД паливо 2024 дод4 форма ТП.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-08-12-008211-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУЕЛПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:45120956
Скарга
Скарга на дискримінаційні вимоги Замовника
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2024-08-12-008211-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУЕЛПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:45120956
Дата подання: 16 серпня 2024 21:13
Скарга
Скарга на дискримінаційні вимоги Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 серпня 2024 17:08
Рішення від 20.08.2024 № 14042.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2024 17:08
Рішення від 29.08.2024 № 14543.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2024 12:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник виконав рішення комісії шляхом внесення змін до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 10 вересня 2024 08:43
Номер скарги: UA-2024-08-12-008211-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУЕЛПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:45120956
Дата подання: 10 вересня 2024 20:07
скарга
вих. № 203 від «10» вересня 2024 року До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035. Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю "ФУЕЛПОСТАЧ" код ЄДРПОУ: 45120956 08644, КИЇВСЬКА область, БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ район, село ПШЕНИЧНЕ, вулиця ОКРУЖНА, будинок 1-А Замовник: Управління поліції охорони в Запорізькій області код ЄДРПОУ: 40108947 Адреса: 69118, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Водограйна, 3 Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-12-008211-a СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель 12.08.2024 року Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2024-08-12-008211-a, процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти. 09.09.2024 року Замовником були внесені зміни до тендерної документації, кінцевий строк подання тендерних пропозицій після внесення змін склав 14.09.2024 року. Маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ФУЕЛПОСТАЧ " (далі - Скаржник), виявив в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме: 1. Відповідно до п.5 додатку 3 до тендерної документації: Для документального підтвердження наявності 6 (шести) АЗС у кожній області (крім тимчасово окупованих територій) учасник надає окремим файлом інформацію про АЗС за формою, що нижче надається. У Скаржника укладені договори №02/01/24 від 02.01.2024 року та №OD06338202310271 від 27.10.2023 року, згідно яких він має право на реалізацію паливних карток, згідно з яких в загальній кількості має 20 АЗС в Запорізькій області, та додатково 204 АЗС по всій території України. У скаржника немає партнерських АЗС у кількості шести у кожній області (крім тимчасово окупованих територій). Вимога про наявність шести АЗС у кожній області (крім тимчасово окупованих територій) розрахована на учасників торгів, в яких вже наявна вказана кількість АЗС у кожній області (крім тимчасово окупованих територій), що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника. Також виникає питання у доцільності встановлення Замовником вимоги саме в наявності не менше, ніж шести АЗС у кожній області, для Замовника який фактично розташований у м. Запоріжжя. Зважаючи на даний факт, вважаємо, що Замовником штучно створена перешкода для учасників котрі, як зокрема Скаржник мають змогу заправляти його авто на 20 АЗС у Запорізькій області, та 204 по всій території України. Вважаємо наведене обмеження у кількості АЗС Замовником, як штучне звуження кількості можливих учасників, та таким що є дискримінаційним до самого Скаржника. На підтвердження надаємо копію договорів №02/01/24 від 02.01.2024 року та №OD06338202310271 від 27.10.2023 року. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. 2. Відповідно до п.9.5 додатку 3 до тендерної документації: Документ(-и), що підтверджує(ють) право власника (емітента) Карток на використання зареєстрованих у відповідності до законодавства торговельних знаків/марок (брендів) та інших об’єктів інтелектуальної власності, які містяться на паливних картках, відпуск палива за якими пропонує учасник. У Скаржника укладені договори №02/01/24 від 02.01.2024 року, який укладений з ТОВ «Євро 5» та №OD06338202310271 від 27.10.2023 року, який укладений з ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР». За вказаними договорами сумарно Скаржник має право на реалізацію паливних карток на 20 АЗС в Запорізькій області, та додатково 204 АЗС по всій території України. Скаржник надіслав запити про отримання документів, що підтверджують право власника (емітента) карток за договорами на використання зареєстрованих у відповідності до законодавства торговельних знаків/марок (брендів) та інших об’єктів інтелектуальної власності, які містяться на паливних картках. Відповіді на дату подання скарги Скаржник не отримав. Копії запитів додаються. Варто зазначити, що вимога про надання Документів, що підтверджують право власника (емітента) Карток на використання зареєстрованих у відповідності до законодавства торговельних знаків/марок (брендів) та інших об’єктів інтелектуальної власності, які містяться на паливних картках, відпуск палива за якими пропонує учасник розрахована на учасників торгів, контрагенти (емітенти карток) яких мають зареєстровані у відповідності до законодавства торговельні знаки/марки (бренди) та інші об’єкти інтелектуальної власності, та в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. 3. Відповідно до п.9.9 додатку 3 до тендерної документації: Паспорти якості, та/або сертифікати відповідності, та/або декларації відповідності на товар, які підтверджують якість і відповідність палива встановленим вимогам, які видані на ім’я учасника та мають бути чинними на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. Скаржник отримав копію чинних сертифікати відповідності від виробника ПАТ «Укртатнафта », які видані не на його ім’я. Вимога про надання чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій паспортів якості, та/або сертифікатів відповідності, та/або декларацій відповідності на товар, які підтверджують якість і відповідність палива встановленим вимогам, які саме видані на ім’я учасника розрахована на учасників торгів, в яких наявні вказані документи, які видані на ім’я учасника торгів, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника. На підтвердження надаємо копію сертифікатів. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, - ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Копія договору №02/01/24 від 02.01.2024 року на 6 арк. 2. Копія договору №OD06338202310271 від 27.10.2023 року на 13 арк. 3. Копія запиту №1 від 10.09.2024 року на 1 арк. 4. Копія запиту №2 від 10.09.2024 року на 1 арк. 5. Копія сертифікатів на 2 арк. З повагою, Директор ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» ______________________ Байло Артем Володимирович
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 вересня 2024 16:24
рішення від 12.09.2024 № 15172.pdf
Дата публікації: 12 вересня 2024 16:23
рішення від 19.09.2024 № 15547.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2024 09:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник виконав рішення комісії шляхом внесення змін до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 25 вересня 2024 16:34
Номер скарги: UA-2024-08-12-008211-a.a4
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУЕЛПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:45120956
Дата подання: 26 вересня 2024 18:04
скарга
вих. № 203 від «26» вересня 2024 року До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035. Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю "ФУЕЛПОСТАЧ" код ЄДРПОУ: 45120956 08644, КИЇВСЬКА область, БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ район, село ПШЕНИЧНЕ, вулиця ОКРУЖНА, будинок 1-А Замовник: Управління поліції охорони в Запорізькій області код ЄДРПОУ: 40108947 Адреса: 69118, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Водограйна, 3 Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-12-008211-a СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель 12.08.2024 року Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2024-08-12-008211-a, процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти. 25.09.2024 року Замовником були внесені зміни до тендерної документації, кінцевий строк подання тендерних пропозицій після внесення змін склав 30.09.2024 року. Маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ФУЕЛПОСТАЧ " (далі - Скаржник), виявив в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме: 1. Відповідно до п. 4 додатку 3 до тендерної документації: Учасник або суб’єкт господарювання – партнер учасника, який має відповідну(і) ліцензію(ї) на право торгівлі пальним та безпосередньо здійснює відпуск палива (заправку автотранспорту) через АЗС, інформацію про які учасник надав у своїй тендерній пропозиції, повинен забезпечити заправку автомобілів замовника на АЗС у областях України, які вказані в таблиці, що нижче додається. Учасник повинен мати не менше, ніж 5 (п’ять) АЗС у кожній області (крім тимчасово окупованих територій), які вказані у пункті 5 цього додатку. Це мінімально необхідна кількість АЗС для того щоб задовільнити гарантовану заправку автомобілів замовника без здійснення зайвого пробігу автомобілів та зайвого витрачання палива для того, щоб дістатися АЗС. Перелік областей України визначений замовником з урахуванням маршрутів руху автомобілів, направлених у відрядження для виконання завдань згідно укладених договорів про надання послуг охорони юридичним та фізичним особам. Увага! Замовник не висуває будь-яких вимог щодо бренду та/або торговельної марки (далі – ТМ), форми власності та/або підстав користування АЗС учасником (або суб’єктом господарювання – партнером учасника, який має відповідну(і) ліцензію(ї) на право торгівлі пальним та безпосередньо здійснює відпуск палива (заправку автотранспорту) через АЗС. 4.1. Обґрунтування вимоги щодо кількості АЗС. Замовник, як правоохоронний орган, здійснює виконання поставлених державою завдань по забезпеченню правопорядку та захисту майна юридичних осіб і громадян відповідно до законодавства України. Для цього замовник має на балансі близько 100 службових автомобілів спеціалізованого призначення. Наявність не менше, ніж 5 (п’ять) АЗС у кожній з областей, вказаних у пункті 5 цього додатку, необхідна для забезпечення цілодобово (у будь-який період часу впродовж доби) безперервної заправки автомобілів нарядів реагування поліції охорони на маршрутах патрулювання у м. Запоріжжі, а також на маршрутах руху автомобілів поліції охорони, які виконують завдання по супроводженню вантажоперевезень, супроводженню коштів (інкасація) та цінностей, супроводженню фізичних осіб (особиста охорона), а також охорону об’єктів критичної інфраструктури, зокрема під час перебування автомобілів у відрядженні по території майже усіх областей України). Маршрути руху автомобілів замовника, які направляються у відрядження по території України, прокладаються з урахуванням виконання завдань згідно договорів про надання послуг охорони, укладених з юридичними та фізичними особами (контрагентами замовника), зокрема по супроводженню вантажів і перевезень, супроводженню інкасації, особисту охорону фізичних осіб, охорону об’єктів критичної інфраструктури тощо. Маршрути руху автомобілів прокладаються з розрахунку максимальної економії палива та часу перебування автомобілів у відрядженні. Інформація, яка міститься у договорах охорони, що стосується маршрутів патрулювання нарядів поліції охорони по м. Запоріжжю, маршрутів руху автомобілів у відрядженні до інших областей України, адрес розташування об’єктів критичної інфраструктури, а також адрес та місць перебування і пересування фізичних осіб, охорону яких здійснює підрозділ «Титан» (спецпідрозділ замовника), є конфіденційною, яка не підлягає розголошенню. Вимога щодо кількості АЗС є для замовника критично важливою, тому що впливає на виконання договірних зобов’язань по наданню послуг охорони контрагентам, за невиконання яких замовник несе конкретну відповідальність, у т.ч. матеріальну. Якщо замовник не буде висувати вимогу щодо кількості та розташування АЗС по областях України, то може так статись, що буде подана пропозиція, в якій зовсім не буде АЗС в якій-небудь з областей, або буде лише одна АЗС, розташована на протилежному від маршруту краю області, що буде перешкодою для вчасного виконання завдань та може стати передумовою невиконання замовником договірних зобов’язань. Замовник не встановлює жодних вимог щодо форми власності АЗС, належності АЗС до будь-якого бренду або ТМ, тобто – не вимагає наявності в учасника розгалуженої мережі АЗС одного бренду/ТМ. Учасник, на свій розсуд, повинен забезпечити відпуск палива замовнику на будь-яких АЗС без обмежень щодо форми власності АЗС та підстав для користування АЗС або на партнерських АЗС (за договорами партнерства/співпраці або будь-якого іншого способу взаємовідносин між учасниками ринку постачання нафтопродуктів). Тобто, учасник, який не має достатньої кількості АЗС (або власних, або партнерських, або в користуванні) може укласти будь-яку кількість договорів партнерства/співпраці/оренди/суборенди тощо, що дозволить учаснику прийняти участь у даній закупівлі. Замовник не обмежує учасника ні формою власності АЗС, ні підставами для користування АЗС, ні кількістю, ні формою укладених учасником договорів з партнерами. Вимога щодо кількості АЗС встановлена відповідно до частини 3 статті 22 Закону, зокрема «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації» та відповідно до частини 1 статті 23 Закону, зокрема «Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)». Тобто, замовник вважає вимогу щодо кількості АЗС такою, що відповідає законодавству, тому що вона визначає порядок постачання товару учасником в місцях його фактичної передачі замовнику. Вимога щодо порядку постачання товару відноситься до характеристики товару, тому є технічною (не кваліфікаційною), і тому міститься у додатку 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічний опис)». Увага! Замовник не застосовує в цій закупівлі вимог стосовно відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до положень частини другої статті 16 Закону, зокрема пункту 1 «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та пункту 2 «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Враховуючи постійно існуючу загрозу ворожих обстрілів, пошкодження/знищення об’єктів інфраструктури, відключення електропостачання замовник повинен мати гарантію того, що у разі непрацюючих навіть декількох АЗС учасник зможе забезпечити заправку автомобілів замовника на будь-яких інших АЗС. Вимога щодо кількості АЗС передбачає фактичне отримання Товару безпосередньо в місцях його передачі від учасника до замовника з максимальною економією та ефективністю, що відповідає пункту 2 частини 1 статті 5 Закону. Ця вимога ніяким чином не порушує прав та інтересів учасників і не суперечить пункту 1 частини 1 статті 5 Закону щодо добросовісної конкуренції серед учасників, тому що будь-який учасник цієї закупівлі (навіть такий, що не має власних АЗС) може укласти будь-яку кількість договорів на будь яку кількість АЗС, щоб гарантовано забезпечити замовника паливом. Тобто, замовник ніяким чином не обмежує учасника в праві укладання ним необхідної кількості договорів з будь-якими партнерами та торговими мережами/брендами АЗС. Увага! Вимога щодо кількості АЗС не суперечить чинним національним стандартам для предмета цієї закупівлі, зокрема ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», ДСТУ 7688-2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому постановою КМУ від 01.08.2013 року № 927, тому що не стосується визначених у них фізичних характеристик предмета закупівлі, а стосується лише порядку постачання предмета закупівлі, який є складовою частиною характеристик товару. У Скаржника укладені договори №02/01/24 від 02.01.2024 року та №OD06338202310271 від 27.10.2023 року, згідно яких він має право на реалізацію паливних карток, згідно з яких в загальній кількості має 20 АЗС в Запорізькій області, та додатково 204 АЗС по всій території України. У скаржника немає партнерських АЗС у кількості 5 у кожній області (крім тимчасово окупованих територій). Вимога про наявність 5 АЗС у кожній області (крім тимчасово окупованих територій) розрахована на учасників торгів, в яких вже наявна вказана кількість АЗС у кожній області (крім тимчасово окупованих територій), що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника. Також виникає питання у доцільності встановлення Замовником вимоги саме в наявності не менше, ніж 5 АЗС у кожній області, для Замовника який фактично розташований у м. Запоріжжя. Зважаючи на даний факт, вважаємо, що Замовником штучно створена перешкода для учасників котрі, як зокрема Скаржник мають змогу заправляти його авто на 20 АЗС у Запорізькій області, та 204 по всій території України. Вважаємо наведене обмеження у кількості АЗС Замовником, як штучне звуження кількості можливих учасників, та таким що є дискримінаційним до самого Скаржника. На підтвердження надаємо копію договорів №02/01/24 від 02.01.2024 року та №OD06338202310271 від 27.10.2023 року. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, - ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Копія договору №02/01/24 від 02.01.2024 року на 6 арк. 2. Копія договору №OD06338202310271 від 27.10.2023 року на 13 арк. З повагою, Директор ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» ______________________ Байло Артем Володимирович
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 вересня 2024 16:14
рішення від 30.09.2024 №15980.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2024 16:13
рішення від 07.10.2024 № 16403.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2024 11:06

Документи подані скаржником

16 серпня 2024 18:40
Договір з ТОВ Евро 5.pdf
16 серпня 2024 18:40
Лист від ТОВ ЄВРО 5.pdf

Документи Органу Оскарження

03 вересня 2024 12:08
Рішення від 29.08.2024 № 14543.pdf

Документи подані скаржником

10 вересня 2024 19:10
0. Скарга ред 2.docx
10 вересня 2024 19:10
0. Скарга ред 2.pdf
10 вересня 2024 19:10
1-2. Договір з ТОВ Евро 5.pdf
10 вересня 2024 19:10
2. запит 2 Євро5.pdf
10 вересня 2024 19:17
Електронний підпис
10 вересня 2024 19:27
Електронний підпис
17 вересня 2024 22:24
відповідь євро.pdf
18 вересня 2024 15:41
А-95-Євро5-Е0 від 22.04.2021.pdf
18 вересня 2024 15:41
ДП-Л-Євро5-В0 від 27.03.2024.pdf

Документи подані замовником

13 вересня 2024 16:16
ТД паливо 2024 дод3 ТО.doc

Документи Органу Оскарження

12 вересня 2024 16:23
рішення від 12.09.2024 № 15172.pdf
24 вересня 2024 09:24
рішення від 19.09.2024 № 15547.pdf

Документи Органу Оскарження

30 вересня 2024 16:13
рішення від 30.09.2024 №15980.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-10-14-000077 ● 1bd43279b53442fc925fa86938ddd582
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 жовтня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 жовтня 2024 17:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З


14.10.2024 № 92-З

Запоріжжя


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 14.10.2024 № 92-З

Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг

UA-2024-08-12-008211-a, яку проводить Управління поліції охорони в Запорізькій області.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 16 жовтня 2024
Кінцевий строк оскарження: 22 жовтня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису