Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 45318469 |
Місцезнаходження: | 37600, Україна , Полтавська обл., Миргородський р-н, місто Миргород, вул.Усика Якова, будинок 7 |
Контактна особа: |
Ольга Степура +380535556193 lawyers_ukr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2024 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2024 11:13 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2024 11:13 |
Очікувана вартість: | 24 710 349,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 123 551,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Забезпечення тендерної пропозиції надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі: 123 551,75 грн (сто двадцять три тисячі п’ятсот п’ятдесят одна гривня 75 копійок)*, *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем тендеру; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - Відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - Не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - не надання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування) Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування); -не надання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 123551.75 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія.. Розмір забезпечення має складати 5% вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має бути безвідкличною та безумовною, і відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) не виконання та/або неналежне виконання Підрядником своїх договірних зобов’язань; 2) передача Замовнику після завершення робіт не повного комплекту виконавчої документації по Об’єкту. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок UA778999980314000544000016710 в Казначействі України (ЕАП), код ЄДРПОУ 37959255, отримувач: ГУК у Полтавській області/тгм. Миргород/24060300. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Під кількістю "1 робота" варто розуміти обсяг робіт, передбачений технічним завданням
Номенклатура відповідає коду ДК. Мова закупівлі українська. Категорія замовника - І.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. У разі невиконання Підрядником договірних зобов’язань протягом зазначеного у п. 12.2 цього Договору строку, отримані суми попередньої оплати або повертаються Підрядником Замовнику на рахунки, що будуть повідомлені Підряднику Замовником, або отримуються Замовником за банківською гарантією повернення попередньої оплати. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Строки оплати рахунку – 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати випуску рахунку, за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 65 |
Iнша подія | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
В протокольному рішенні уповноваженої особи № 98 від 09.09.2024 року занотована причина відхилення Учасника ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» : «Під час розгляду документів учасника закупівлі було виявлено, що в складі його тендерної пропозиції відсутня інформація та документи про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, які встановлені в пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації та додатку № 3 до ТД, та подання яких вимагалось пунктом 1.6 додатку № 10 до ТД. Відтак у Замовника відсутня можливість підтвердити відповідність учасника технічним вимогам предмета закупівлі».
Закон «Про публічні закупівлі» встановлює дві окремі вимоги задля забезпечення правильного відхилення, а саме: вимоги до матеріального та процесуального оформлення факту відхилення.
До матеріальної вимоги Закон відносить необхідність деталізації в рішенні замовника інформації про відхилення тендерної пропозиції, до якої належать підстави відхилення.
До процесуальної вимоги Закон відносить технічний спосіб оприлюднення події відхилення, а саме, «замовник зобов’язаний протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднити таке рішення в електронній системі закупівель».
Матеріальна вимога передбачає обов’язкове зазначення в рішенні замовника наступної інформації:
-відповідної норми Закону, на підставі якої відбувається відхилення (далі — норма закону);
-умови тендерної документації, якій тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають (далі — «умова тендерної документації»);
-інформації про те, у чому саме полягає така невідповідність (далі — конкретизація невідповідності).
Обов’язково потрібна деталізувати інформацію про те, у чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції учасника та/або учасника умовам тендерної документації та вимогам Закону. У цій частині необхідно детально розписати виявлений замовником факт невідповідності учасника або його тендерної пропозиції відповідним вимогам.
В тендерній документації вимагалося надати :
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції:
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
- проектом календарного графіку виконання робіт.
Весь перелік документів, що занотовано попереду, завантажений в систему в папці «Кошториси».
Вимагаємо переглянути своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ, в разі незадоволення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутися до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та правоохоронних органів.
Пунктом 9 розділу І «Загальні положення» Тендерної документації (далі – ТД) встановлений перелік додатків до тендерної документації, серед яких підпунктом 3 визначено Технічне завдання на закупівлю робіт по предмету закупівлі.
Пунктом 1 розділу ІІІ ТД регламентовано, що тендерна пропозиція подається відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником),інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації; а також завантаження необхідних документів, що вимагаються згідно з умовами цієї тендерної документації.
Пунктом 6 розділу ІІІ ТД встановлено: учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків.
Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг, НЕ всі матеріально- технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку 3), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Учасник повинен розуміти, що у випадку зазначення у Додатку 3 конкретної марки чи виробника або конкретного процесу, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи торгову марку, патент, тип або конкретне місце походження чи спосіб виробництва – необхідно розуміти зазначене, як можливість використання еквіваленту.
Посилання Замовником у Додатку 3 на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію джерела його походження або виробника може бути необхідним відповідно до проекту будівництва, що пройшов державну експертизу.
Крім того, пунктом 1.6 додатку №10 до ТД «Перелік документів та/ або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлена вимога про те, що тендерна пропозиція повинна складатись із інформації та сканованих документів про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, які встановлені в пункті 6 Розділу ІІІ та Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Таким чином, в складі тендерної пропозиції учаснику необхідно було надати окрім -договірної ціни; зведеного кошторисного розрахунку; пояснювальної записки; локальних кошторисів, підсумкової відомості ресурсів; проекту календарного графіку виконання робіт, ще й саме основне – ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.
Під час розгляду документів ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" була виявлена відсутність технічного завдання в складі його тендерної пропозиції.
Відповідно до умов пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Відтак, відсутність в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі – ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ – не може бути виправлене як невідповідність за 24 години в розумінні п.43 Особливостей, отже тендерна пропозиція підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178.
У разі незгоди з прийнятим рішенням Замовника ви можете оскаржити його до Антимонопольного комітету України в порядку ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та з урахуванням положень п.55-67 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» у складі тендерної пропозиції надало документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації у вигляді договірної ціни; зведеного кошторисного розрахунку; пояснювальної записки; локальних кошторисів, підсумкової відомості ресурсів; проекту календарного графіку виконання робіт. Так як конкретно не вимагалося надати технічне завдання, а було занотовано, що Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, має бути розрахована у програмному комплексі. Надано в складі тендерної пропозиції кошторисні документи, які конкретно вимагалися умовами тендерної документації, які є підтвердженням відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Вимагаємо переглянути своє рішення про неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ.
Пп.2 п.4 розділу 5 тендерної документації визначено, що Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій.
Законом України «Про публічні закупівлі» та постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» закріплено право учасників процедур закупівель не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. В свою чергу, на Замовника покладена відповідальність з вчасного надання роз’яснень та відповідей на запитання учасників під час проведення процедур закупівель.
Замовник не несе відповідальності за сприйняття учасниками змісту тендерної пропозиції.
Крім того, саме в технічному завданні знаходиться вся необхідна інформація для учасника про технічні параметри, обсяги, характеристики робіт, матеріалів, ресурсів.
Цим обумовлена вимога пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації: Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг, НЕ всі матеріально- технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку 3), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
З іншої сторони, Замовник несе адміністративну відповідальність за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178.
На жаль, законодавець відніс відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі до підстав, які неможливо виправити протягом 24 годин.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-10-000057 ● d3131ad5241a4384a7d19c1b8351ad83
- Статус: завершено ● Дата: 19 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2024 11:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2024-08-12-007280-a 12.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-15 11:43:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція будівлі поліклініки за адресою: вул. Гоголя, 149-А в м. Миргород Полтавської області» Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-12-007280-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-16 13:32:33
Відповідь на запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт за предметом: «Реконструкція будівлі поліклініки за адресою: вул. Гоголя, 149-А в м. Миргород Полтавської області» Коригування» Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради надає відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
1. Очікувана вартість закупівлі робіт з реконструкції визначається з урахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», які визначають основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування.
Очікувана вартість розрахована відповідно затвердженої проєктно-кошторисної документації, а саме відповідно витрат зведеного кошторисного розрахунку: витрати від глав 1-9, кошторисний прибуток, адміністративні витрати, ПДВ.
Очікувана вартість= (БМР 19 971 724,00 + П 484 784,00 + АВ 135 450,00)*1,2 = 24 710 349,60 грн.
Ризики в очікувану вартість не врахували , так як відповідно настанови п. 5.31. п.п. б за динамічної договірної ціни – не враховуються, а умовами тендерної документації передбачений вид договірної ціни - динамічна.
Замовником при оприлюдненні оголошення про проведення відкритих торгів в закупівлі UA-2024-08-12-007280-a оприлюднені такі документи:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва («зведений по поліклініці Гоголя 149-А.pdf»
- Пояснювальна записка («Пояснювальна записка.pdf»);
- Експертний звіт («Експертний висновок (поліклініка після експертизи).pdf»);
- Додаток №3 до тендерної документації - Технічне завдання («Додаток №3 до ТД -Технічне завдання.docx»).
Також інформуємо, що проєктна документація завантажена на Портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням: https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3334312660136101528/optype=4
2. По другому питанню повідомляємо, що Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради не має власного вебсайту, тому публікує інформацію на офіційному сайті Миргородської міської ради в розділі «Державні закупівлі» за посиланням: https://myrgorod.pl.ua/page/miska-vlada/derzhavni-zakupivli .
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі у закупівлі UA-2024-08-12-007280-a розміщено за посиланням https://myrgorod.pl.ua/files/zip/Tendera/2024/UKR/obgruntuv-19.pdf .
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2024 11:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" |
18 199 001,36
UAH з ПДВ
|
18 199 001,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" |
20 081 293,04
UAH з ПДВ
|
20 081 293,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ГАЗМАРКЕТ" |
23 115 735,91
UAH з ПДВ
|
23 115 735,91
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" #39441984 |
Відхилено |
18 199 001,36
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2024 10:40
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" #37563856 |
Переможець |
20 081 293,04
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2024 11:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2024 14:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2024 12:49
|
Договір про закупівлю №PL04A_01_W.pdf | укладений |
30 вересня 2024 12:48
|
Додаток 1 - Договірна ціна.pdf | укладений |
30 вересня 2024 12:48
|
Додаток 2 - Календарний графік виконання робіт.pdf | укладений |
30 вересня 2024 12:48
|
Додаток 3 - План фінансування виконаних робіт.pdf | укладений |
30 вересня 2024 12:48
|
Додаток 4 - Зведений кошторисний розрахунок.pdf | укладений |
30 вересня 2024 12:48
|
Додаток 5 - Пакт про згоду щодо професійної чесності.pdf | укладений |
30 вересня 2024 12:48
|
Додаток 6 - Пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів.pdf | укладений |
30 вересня 2024 12:48
|