Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Реконструкція будівлі Великобалківської гімназії з улаштуванням споруди цивільного захисту(протирадіаційного укриття) за адресою : Одеська область, Одеський район, с. Велика Балка, вул. Центральна.37"
Очікувана вартість
32 382 992,60 UAH
UA-2024-08-12-005451-a ● 8cd4e2bb1df8462b8146d2c0177820f8
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ НЕРУБАЙСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44038714 |
Місцезнаходження: | 67661, Україна , Одеська обл., село Нерубайське, пл.Партизан, будинок 4 |
Контактна особа: |
Ірина Гордієнко +380487895111 pfregrbjcdbnf@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2024 13:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2024 11:45 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2024 11:45 |
Очікувана вартість: | 32 382 992,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 161 914,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
"Реконструкція будівлі Великобалківської гімназії з улаштуванням споруди цивільного захисту(протирадіаційного укриття) за адресою : Одеська область, Одеський район, с. Велика Балка, вул. Центральна.37"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67662, Україна, Одеська область, с. Велика Балка, вул. Центральна , 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2024 09:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2024 09:43 |
Додаток №3.pdf | |
27 серпня 2024 09:43 |
Перелік змін.pdf | |
27 серпня 2024 09:43 |
ТД зі змінами.pdf | |
26 серпня 2024 16:18 |
Додаток2.pdf | |
26 серпня 2024 16:18 |
Додаток1.pdf | |
12 серпня 2024 13:29 |
Додаток №5.pdf | |
12 серпня 2024 13:29 |
Оголошення.pdf | |
12 серпня 2024 13:29 |
Додаток №4.pdf |
27 серпня 2024 09:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
27 серпня 2024 09:43 |
Додаток №3.pdf
|
||||||||||||
27 серпня 2024 09:43 |
Перелік змін.pdf
|
||||||||||||
27 серпня 2024 09:43 |
ТД зі змінами.pdf
|
||||||||||||
26 серпня 2024 16:18 |
Додаток2.pdf
|
||||||||||||
26 серпня 2024 16:18 |
Додаток1.pdf
|
||||||||||||
12 серпня 2024 13:29 |
Додаток №5.pdf
|
||||||||||||
12 серпня 2024 13:29 |
Оголошення.pdf
|
||||||||||||
12 серпня 2024 13:29 |
Додаток №4.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
акт огляду -дискримінаційна вимога!!!!!!
Дата подання: 13 серпня 2024 11:38
Дата відповіді: 16 серпня 2024 09:18
Відповідно до п.12 Розділу 3 «Інші документи від Учасника» Додатку № 1 до тендерної документації зі змінами – Учасник з метою підготовки своєї тендерної пропозиції повинен відвідати та оглянути об'єкт, де передбачається виконання обсягів робіт для детального ознайомлення з об’єктом та об’ємом виконання робіт. У складі пропозиції учасник надає акт огляду об’єкту, підписаний уповноваженими особами сторін.
Вимога встановлена Замовником порушує наші права, як учасника на конфіденційність до моменту розкриття пропозицій і не відповідає вимогам та принципам Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне.
За принципами здійснення публічних закупівель, а також приписами частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім того, згідно з пунктом 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин 1, 4, 6 та 7 статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам.
Таким чином інформація про закупівлю має бути доступна всім, навіть тим особам, які не беруть участь в закупівлі, Замовником же встановлено такі вимоги, що частину інформації про закупівлі, отримають лише ті особи, які здійснять виїзд до Замовника та здійснять огляд (обстеження) об’єкта надання послуг.
Також відповідно ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена конфіденційність даних про учасників до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. В даному випадку Замовником встановлено такі вимоги, що порушують конфіденційність при участі в закупівлі, оскільки до момент моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій Замовнику будуть відомі всі потенційні учасники закупівлі.
Також відповідно п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, як запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник встановивши оскаржувану вимогу створив при проведенні закупівлі корупційні ризики, оскільки після отримання Учасником Акту-огляду, Замовнику стає відома інформація про всіх учасників процедури закупівлі до моменту проведення аукціону.
Відповідно п. 3 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Замовником порушено принципи відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, оскільки встановлена ним вимога передбачає, що частину інформації про закупівлю, отримають лише ті особи, які здійснять виїзд до Замовника.
Згідно ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. В даному випадку порушено наше право та інших потенційних учасників на вільний доступ до інформації про закупівлю.
Відповідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Таким чином Законом України «Про публічні закупівлі» визначено законний спосіб отримання інформації про закупівлю, а саме зазначення її в тендерній документації.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати акт за підписом саме керівника Замовника з відбитком печатки та представника учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, та не пізніше кінцевої дати, визначеної Тендерною документацією, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), адже є безліч рішень Антимонопольного комітету України, що ця вимога (акт огляду) є дискримінаційною. Приклад рішень АМКУ: № 7987-р/пк-пз від 06.05.2024, оголошення UA-2024-04-19-012023-a; № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021, оголошення № UA-2021-02-19-001564-b; № 20243-р/пк-пз від 30.10.2020 оголошення UA-2020-09-18-007021-b; рішенні від 13.10.2020 № 19212 оголошення UA-2020-09-18-006970-b.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме прибрати вимогу щодо надання акту огляду об’єкту зі складу Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До додатку №1 тендерної документації будуть внесені зміни.
Проектне завдання
Дата подання: 15 серпня 2024 16:43
Дата відповіді: 19 серпня 2024 11:58
Шановний замовник! Прошу повідомити, де можна ознайомитися з проектним завданням? За номером, що вказаний на майданчику: Ірина Гордієнко Телефон+380487895111, повідомили, що потрібно телефонувати за іншим номером. За яким саме та в які години?
Відповідь: За результатами звернення від 15.08.2024 року Замовник повідомляє наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Замовником оприлюднено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Тендерну документацію по процедурі відкриті торги (з особливостями) на закупівлю робіт: «Реконструкція будівлі Великобалківської гімназії з улаштуванням споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Велика Балка, вул. Центральна, 37», ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи. Додаток 3 до Тендерної документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі.
Тендерна документація містить контактну інформацію уповноваженої особи Замовника, зокрема, робочий телефон +38 048 789 51 11 та електронну пошту: pfregrbjcdbnf@ukr.net. Години роботи Замовника з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 17.00 год., обідня перерва 13.00-13.30 год.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Замовником оприлюднено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Тендерну документацію по процедурі відкриті торги (з особливостями) на закупівлю робіт: «Реконструкція будівлі Великобалківської гімназії з улаштуванням споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Велика Балка, вул. Центральна, 37», ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи. Додаток 3 до Тендерної документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі.
Тендерна документація містить контактну інформацію уповноваженої особи Замовника, зокрема, робочий телефон +38 048 789 51 11 та електронну пошту: pfregrbjcdbnf@ukr.net. Години роботи Замовника з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 17.00 год., обідня перерва 13.00-13.30 год.
Допущено помилку в найменуванні стандарту
Дата подання: 22 серпня 2024 17:28
Дата відповіді: 26 серпня 2024 10:04
Відповідно до п.10 Розділу 3 «Інші документи від Учасника» Додатку № 1 до тендерної документації зі змінами,Замовником вимагається: ISO/IEC 277001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги». Шановний Замовник, Сертифікату такого стандарту не існує! Допущено помилку в найменуванні стандарту. Згідно до Наказу від 17.08.2023 № 210 Про прийняття національних стандартів, зміни до національного стандарту та скасування національних стандартів, Найменування документа: ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги (ISO/IEC 27001:2022, IDT).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до п.10 Розділу 3 «Інші документи від Учасника» Додатку № 1 до тендерної документації зі змінами,Замовником вимагається: ISO/IEC 277001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги»,було допущенно технічну помилку "Задвоїлась цифра 7". Замовник мав наувазі :ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги».
Додаток 3 до Тендерної документації містить не повну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 23 серпня 2024 19:29
Дата відповіді: 26 серпня 2024 15:40
Згідно п. 5.1. розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) КНУ НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва:
Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Відповідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону! Таким чином Законом України «Про публічні закупівлі» визначено законний спосіб отримання інформації про закупівлю, а саме зазначення її в тендерній документації!
Розміщений Замовником Додаток 3 до Тендерної документації містить не повну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме не надано номенклатуру (перелік) матеріалів і устаткуванням. Згідно такого технічного завдання неможливо здійснити якісний розрахунок договірної ціни пропозиції!
Згідно вищевикладено, просимо замовника надати більш детальню інформацію стосовно технічної частини закупівлі. А саме, відповідно до норм та законодавства, для коректного розрахунку ціни, надати номенклатуру (перелік) матеріалів і устаткування, відомість ресурсів, або затверджену проектну документацію.
Тож , просимо внести відповідні зміни до тендерної документації і у Додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня . Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2024 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Будівельно-торгова компанія "БУДТЕХНО ПЛЮС" |
27 785 000,00
UAH з ПДВ
|
27 785 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
32 202 905,72
UAH з ПДВ
|
32 202 905,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Будівельно-торгова компанія "БУДТЕХНО ПЛЮС" #45570009 |
Очікує рішення |
27 785 000,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2024 12:08
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2024 15:48 |
Кінець періоду оскарження: | 28 вересня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 28 вересня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | При публікації тендерної документації допущено технічну помилку в обсягах робіт за предметом закупівлі у Додатку 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі», яка не може бути усунута Замовником на даному етапі закупівлі. |
Документи:
17 вересня 2024 15:48
|
Електронний підпис |
17 вересня 2024 15:47
|
Протокол 17-09.pdf |