Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги харчування
Очікувана вартість
15 119 999,14 UAH
UA-2024-08-09-010368-a ● 5b7298d75ce34455bf8be243faedd858
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Моргун Олександра Леонідівна 380503217169 morgun-ol@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2024 17:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2024 20:00 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 15 119 999,14 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від ПЕРЕМОЖЦЯ надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у вигляді електронного документа за примірною формою, передбаченою розділом IХ тендерної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 3 % від ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 1 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Шановні учасники, зверніть увагу: до тендерної документації внесено зміни 15.08.2024 року! Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо термінів надання послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 3% від ціни договору.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
108000 послуга
Послуги харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, ЛЦ Київ Лівий АТ "Укрпошта", Київська область, Бориспільський район, автомобільна дорога Р-03 Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513м. Координати: https://www.google.com/maps/place/50°24'04"N+30°54'41"E
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2025
ДК 021:2015: 55521200-0 — Послуги з доставки їжі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації. Замовник оплачує надані Послуги Виконавцю протягом 7 (семи) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг на підставі рахунку на оплату, наданого Виконавцем, за умови реєстрації Виконавцем до дати платежу належним чином складеної податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо дослідження якості води
Дата подання: 13 серпня 2024 17:27
Дата відповіді: 15 серпня 2024 09:17
Відповідно до умов ТД вимагається надати: «Копію протоколу(-ів) випробувань або експертного висновку на воду з крану(-ів) цеху учасника, що підтверджує(- ють) відсутність у досліджуваних зразках (зразок не менше 100 см3) ентерококів, коліформних бактерій (загальної коліформи), salmonella spp., Е.Соli, з визначенням загального мікробного числа. Протокол випробувань на воду має бути виданий лабораторією, акредитованою Національним агентством з акредитації України*. Дата проведення досліджень вказаних в протоколі повинна бути не раніше 01.01.2024 року.
*Лабораторія повинна бути у переліку акредитованих випробувальних лабораторій за посиланням https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov .»
Тобто, одночасно висунуто вимоги:
1) Щодо змісту досліджень: відсутність у досліджуваних зразках (зразок не менше 100 см3) ентерококів, коліформних бактерій (загальної коліформи), salmonella spp., Е.Соli, з визначенням загального мікробного числа
2) Щодо об’єму зразка: не менше 100 см3
3) Щодо лабораторії: лише з переліку акредитованих випробувальних лабораторій за посиланням https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
4) Щодо виду документа про дослідження – лише протокол випробувань або експертний висновок.
5) Щодо дати видачі документа – лише 2024 р.
Звертаємо увагу, що виконати усі ці вимоги одночасно дуже складно. Для прикладу, усі лабораторії мережі центрів контролю та профілактики хвороб МОЗ акредитовані (включені до Переліку), але видають документ про дослідження у вигляді «результату дослідження» або «результату санітарно-мікробіологічного дослідження», а не «протоколу» чи «експертного висновку». Окрім того, вказані лабораторії не визначають окремим рядком сальмонелу, зараховуючи її до бактерій кишкової палички (Е.Соli). Натомість деякі інші лабораторії, на зразок ТОВ «Укрхіманаліз» видають саме протоколи, вписують окремим рядком сальмонелу, АЛЕ їх відповідність підтверджена не шляхом акредитації (а наприклад, свідоцтвом про відповідність системи вимірювань), а отже – вони не входять у вказаний вами Перелік.
У зв’язку з цим просимо змінити умови щодо дослідження води, а саме:
- Уточнити, що може бути надано також «результат дослідження», «результат санітарно-мікробіологічного дослідження» чи інший аналогічний документ;
- Вилучити вимогу щодо відображення дослідження на сальмонелу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Стосовно Вашого питання повідомляємо, що до Тендерної документації найближчим часом будуть внесені відповідні зміни. Запрошуємо до участі в закупівлі.
Щодо вимог до дипломів кухарів
Дата подання: 13 серпня 2024 17:28
Дата відповіді: 15 серпня 2024 15:16
Відповідно до умов ТД вимагається надати: «1.3.4. Копія документу про освіту для кухарів вказаних в довідці згідно п.1.3.1 за напрямом «Харчова технологія» або «Технологія та організація громадського харчування» - для не менш як 4 кухарів». У нас працюють кухарі зі стажем роботи від кількох років до кількох десятиліть – і у кожного в дипломі міститься відмінне формулювання освітнього напрямку, адже ці напрямки неодноразово змінювалися. Чинне формулювання в ТД унеможливлює подання дипломів за напрямками «ХарчовІ ТехногіЇ», «Технології харчування», «Громадське харчування» тощо.
Відтак просимо змінити вимогу щодо документів про освіту кухарів, а саме: вказати на можливість подання диплому за будь-яким освітнім напрямом, що стосується сфери харчування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Стосовно Вашого питання повідомляємо, що до Тендерної документації найближчим часом будуть внесені відповідні зміни. Запрошуємо до участі в закупівлі.
Щодо вимог до змісту актів на дезінфекцію авто
Дата подання: 13 серпня 2024 17:28
Дата відповіді: 15 серпня 2024 09:17
Відповідно до вимог ТД треба надати: «1.2.2. Договір укладений з Учасником/Орендодавцем/Лізингодавцем/Суб’єктом господарювання по договору надання послуг перевезення транспортних засобів на проведення дезінфекції кожного транспортного засобу (зазначеного згідно довідки п.1.2.1.), із зазначенням в договорі марки(ок) та державного(их) номерного(их) знаку(ів) транспортного(их) засобу(ів). При цьому термін дії договору має бути не менше строку надання послуг, який вказаний в тендерній документації цієї процедури закупівлі. 1.2.3. Акти виконаних робіт/наданих послуг з дезінфекції транспортних засобів із зазначенням марки(ок) та державного(их) номерного(их) знаку(ів) транспортного(их) засобу(ів), за останні два місяці відносно кінцевої дати подання даної тендерної пропозиції (червень та липень).».
Ми маємо відповідний договір на санобробку – із зазначенням в договорі марки(ок) та державного(их) номерного(их) знаку(ів) транспортного(их) засобу(ів). Однак оплата за договором здійснюється одноразово – авансом на рік вперед, і в єдиному акті наданих послуг, який складається за фактом оплати, підприємство-постачальник послуг санобробки не зазначає ані ДНЗ, ані марки автомобілів, вказуючи лише зміст послуги (дезінфекція авто). Натомість протягом року при проведенні регулярної дезінфекції складаються не акти наданих послуг, а талони на дезінфекцію автомобіля, у час яких конкретизуються автомобілі, щодо яких надаються послуги.
За таких обставин наше товариство не зможе взяти участь у торгах, бо має інші підтвердні документи про проведення дезінфекції, аніж вказані у ТД.
У зв’язку з викладеним просимо змінити вимогу тендерної документації щодо змісту підтвердних документів про регулярну дезінфекцію авто, наприклад, виклавши ї їу такій редакції: «1.2.3. Підтвердні документи щодо виконаних робіт/наданих послуг з дезінфекції транспортних засобів із зазначенням марки(ок) та державного(их) номерного(их) знаку(ів) транспортного(их) засобу(ів), за останні два місяці відносно кінцевої дати подання даної тендерної пропозиції (червень та липень).»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Стосовно Вашого питання повідомляємо, що до Тендерної документації найближчим часом будуть внесені відповідні зміни. Запрошуємо до участі в закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-08-09-010368-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41602890
Дата подання: 09 вересня 2024 16:21
Дата подання: 09 вересня 2024 16:21
СКАРГА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Документи
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 вересня 2024 17:06
Рішення від 11.09.2024 № 15128.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2024 17:06
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.09.2024 № 15486.pdf
Дата публікації: 19 вересня 2024 13:53
Рішення від 18.09.2024 № 15486.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2024 11:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 серпня 2024 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" |
13 824 000,00
UAH з ПДВ
|
12 958 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ" |
14 364 000,00
UAH з ПДВ
|
12 960 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІЛІНГ ФУД" |
14 347 800,00
UAH з ПДВ
|
13 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" #41602890 |
Відхилено |
12 958 920,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2024 15:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 серпня 2024 16:01
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ" #35252260 |
Переможець |
12 960 000,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2024 15:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2024 13:52
|
Posluhy kharchuvannia (3).zip | укладений |
14 листопада 2024 13:48
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2024 15:17 |
Кінець періоду оскарження: | 05 жовтня 2024 00:00 |
Дата скасування відміни: | 24 вересня 2024 15:17 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Виникла необхідність у відміні відкритих торгів, внаслідок скорочення видатків на здійснення закупівлі послуг. Відповідно до підпункту 3 п. 50 Особливостей та пункту 1 розділу VІ тендерної документації замовник відміняє торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. З урахуванням зазначеного, керуючись підпунктом 3 п. 50 Особливостей та пунктом 1 розділу VІ тендерної документації, вирішено відмінити відкриті торги у зв’язку із скороченням обсягу видатків на здійснення такої закупівлі. |
Документи:
24 вересня 2024 15:17
|
Електронний підпис |
24 вересня 2024 15:17
|
Рішення УО про відміну ВТ - скорочення видатків.docx |
24 вересня 2024 15:17
|
Рішення УО про відміну ВТ - скорочення видатків.docx.p7s |
Скарги:
Номер скарги: UA-2024-08-09-010368-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ", Код ЄДРПОУ:35252260
Дата подання: 04 жовтня 2024 17:36
Дата подання: 04 жовтня 2024 17:36
Скарга на незаконне рішення замвника про відміну закупівлі
Просимо, заьовязати замовника скасувати рішення про відмінк оголошеної закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 жовтня 2024 17:08
рішення від 08.10.2024 № 16417.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2024 17:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.10.2024 № 16944.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2024 12:08
рішення від 16.10.2024 № 16944.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2024 17:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16944-р/пк-пз від 16.10.2024 замовника зобов'язано скасувати рішення про відміну процедури закупівлі - "Послуги харчування", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-09-010368-a. Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Зважаючи на викладене, керуючись ч. 22 ст. 18 Закону з урахуванням Особливостей, вирішено виконати зазначене рішення, а саме: скасувати рішення про відміну процедури закупівлі "Послуги харчування", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-09-010368-a.
Дата виконання рішення замовником: 30 жовтня 2024 10:17