Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України" |
Код ЄДРПОУ: | 40108981 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10 |
Контактна особа: |
Дамір Тенчурін +380443632447 tender.center.npu@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2024 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2024 15:02 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2024 15:02 |
Очікувана вартість: | 9 406 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 94 060,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: - 3% (282 180,00 грн). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» Юр. адреса: 01601, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10. Код ЄДРПОУ: 40108981 IBAN № UA438201720355109002001092654 в ДКСУ м. Києва Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір (з додатками та іншими його невід'ємними частинами) разом з банківською гарантією. У випадку, якщо підписантом банківської гарантії є не голова правління банку, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (а саме – уповноваженої особи банка-гаранта, яка підписала відповідний документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, тобто, особи, яка уповноважила підписанта банківської гарантії на підпис банківської гарантії; наприклад, голови правління банку, члена правління банку тощо). У випадку, якщо підписантом банківської гарантії є голова правління – його повноваження повинні бути підтверджені статутом (або іншим установчим документом банку) з накладенням КЕП банку, а також документом, згідно з яким такого голову правління було п ризначено на посаду, з накладенням КЕП банку. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії згідно з вимогами законодавства. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 282180 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Забезпечення виконання договору про закупівлю, що укладається переможцем відповідно до умов договору за формою згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації, здійснюється у вигляді банківського вкладу на користь Замовника або внесення на рахунок Замовника визначеної суми. На підтвердження внесення забезпечення виконання договору про закупівлю переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти на рахунок Замовника та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору. Якщо зазначені документи не будуть передані замовнику у строки, визначені пунктом 2 «Строк укладення договору» цього розділу, то тендерна пропозиція переможця цієї процедури закупівлі підлягає відхиленню на підставі абзацу 4 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а надане забезпечення тендерної пропозиції не повертається. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору. Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» Юр. адреса : 01601, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10. Код ЄДРПОУ: 40108981. IBAN № UA438201720355109002001092654 в ДКСУ м. Києва У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) переможцем умов договору про закупівлю в частині постачання Товару та/або надання послуг у повному обсязі, передбаченого договором про закупівлю, Замовник має право не повертати Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2024 16:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2024 16:19 |
Додаток 6 до тендерної документації (банківська гарантія).docx | |
09 серпня 2024 16:19 |
Додаток 1 до Тендерної документації (тендерна пропозиція).docx | |
09 серпня 2024 16:19 |
Тендерна документація (Планшети).docx | |
09 серпня 2024 16:19 |
Додаток 4 до Тендерної документації (проєкт договору).docx | |
09 серпня 2024 16:19 |
Додаток 5 до тендерної документації (кваліфкритерії).docx | |
09 серпня 2024 16:19 |
Додаток 8 до тендерної документації (перелік документів).docx | |
09 серпня 2024 16:19 |
Додаток 3 до тендерної документації (перелік документів).docx | |
09 серпня 2024 16:19 |
Додаток 7 до тендерної документації (перелік документів).docx | |
09 серпня 2024 16:19 |
Додаток 2 до Тендерної документації (технічні вимоги).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-24-000045 ● 9f3d6ce91be74e6b8be3544b0813e4fb
- Статус: завершено ● Дата: 26 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2024 14:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2024 № 285
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2024-08-09-009864-a 09.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-29 15:12:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі машини для обробки даних (апаратна частина) (Мобільний логістичний пристрій (планшет) типу Samsung Galaxy TAB A9 LTE 4/64GB (X115/64) або еквівалент) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-09-009864-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких річний план та зміни до нього не оприлюднено замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
4. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «АСАП ДЕМО» умов пункту 6 «Розділ VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю», а саме перерахування коштів у розмір забезпечення виконання договору про закупівлю 5% від вартості договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-31 17:32:38
щодо надання інформації
Державною установою «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» (далі – Центр) опрацьовано запит Державної Аудиторської Служби України ( обл.) про надання інформації щодо закупівлі UA-2024-08-09-009864-a (код ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Мобільний логістичний пристрій (планшет) типу Samsung Galaxy TAB A9 LTE 4/64GB (X115/64) або еквівалент), повідомляємо наступне:
Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі. Центром отримано сформований та затверджений заступником голови Національної поліції України деталізований розрахунок мінімально необхідної потреби відповідно до наказу Національної поліції України від 20 березня 2020 року № 235 (у редакції наказу НПУ від 09 лютого 2021 року № 100) Департаменту інформаційно-аналітичної підтримки Національної поліції України.
Відповідно до затвердженого порядку, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Центр керується Законом України «Про публічні закупівлі», наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що введений в дію разом із введенням у дію Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ та листом Національної поліції України від 28.02.2019р. №2387/09/31-2019 «Про механізм розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі».
Під час збору інформації про ціну було враховано, щоб умови запланованих закупівель (обсяги закупівлі, умови оплати та поставки тощо) були співставні з умовами закупівель, інформація про які міститься у відкритих джерелах та може бути використана для розрахунку очікуваної вартості, як це передбачено методичними рекомендаціями, а саме враховані були комерційні пропозиції постачальників, які працюють без попередньої оплати та надають пропозицію на весь обсяг закупівлі. Також повідомляємо, що при проведенні моніторингу були враховані ціни з відкритих джерел (інтернет магазинів) на мобільний логістичний пристрій (планшет).
Копії документів про визначення очікуваної вартості та комерційні пропозиції додаються.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Згідно із Законом України «Про Національну програму інформатизації» до засобів інформатизації належать комп’ютери, електронно-обчислювальна техніка, програмні продукти, інформаційні системи або їх окремі елементи, електронні комунікаційні мережі, що використовуються для реалізації інформаційно-комунікаційних технологій. Належність програм, завдань, проектів, робіт до сфери інформатизації регламентується наказом Міністерства цифрової трансформації України від 29 березня 2023 року № 34 «Про затвердження Методики визначення належності бюджетних програм, завдань, проектів, робіт до сфери інформатизації», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14 квітня 2023 року за № 625/39681. Отже, для визначення належності програм, завдань, проектів, робіт до сфери інформатизації необхідно керуватися Переліком кодів Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що визначають належність бюджетних програм, завдань, проектів, робіт до сфери інформатизації Національної програми інформатизації, зазначеним у додатку до Методики визначення належності бюджетних програм, завдань, проектів, робіт до сфери інформатизації (пункт 2 розділу II).
Постановою Кабінету Міністрів України від 02 лютого 2024 року № 119 «Деякі питання Національної програми інформатизації» (далі – постанова) визначено, що під час виконання завдань, проектів, робіт з інформатизації Національної програми інформатизації, що виконуються за рахунок бюджетних коштів та/або спрямовані на виконання функцій держави чи органу місцевого самоврядування, замовники беруть бюджетні та/або фінансові зобов’язання та здійснюють платежі за завданнями, проектами, роботами з інформатизації Національної програми інформатизації після їх погодження з генеральним державним замовником Національної програми інформатизації – Міністерством цифрової трансформації України (далі – Мінцифри).
Крім того, у постанові передбачено, що для реалізації завдань, проектів, робіт з інформатизації Національної програми інформатизації, які належать до сфери національної безпеки й оборони, потребують реалізації заходів зі створення або модернізації об’єктів критичної інформаційної інфраструктури, захисту інформації та кіберзахисту, необхідно також отримати погодження Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України (далі – Адміністрація Держспецзв’язку).
Відповідно до статті 12 Закону України «Про національну безпеку України» Національна поліція України, серед інших, входить до складу сектору безпеки й оборони України. Отже, органам та установам поліції теж необхідно отримувати погодження Адміністрації Держспецзв’язку на закупівлю засобів інформатизації.
Також, згідно з наказом Національної поліції України від 30 березня 2021 року № 249 «Про питання матеріально-технічного забезпечення в системі Національної поліції України» (далі – наказ № 249) та відповідно до листа Національної поліції України № 26747/09-2024 від 26.03.2024 про особливості організації процедур закупівель засобів інформатизації, замовник, незалежно від джерел та обсягу фінансування, надсилає на погодження до Департаменту інформаційно-аналітичної підтримки Національної поліції України технічні, якісні та кількісні характеристики (далі – технічні специфікації) засобів інформатизації із зазначенням їх орієнтовної вартості за одиницю.
Зважаючи на вищевикладене повідомляємо, що Центром було отримано листа № 106425-2024 від 02.08.2024 Департаменту інформаційно-аналітичної підтримки Національної поліції України з технічними та якісними характеристиками предмета закупівлі, лист Департаменту інформатизації Міністерства внутрішніх справ № 22501/16-2024 від 01.08.2024 про погодження технічних специфікацій засобів інформатизації.
Також, на виконання вимог статті 12 Закону України «Про національну безпеку України», Центром отримано лист Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації № 08/01-6120/СЕД від 20.06.2024 про погодження технічних характеристик засобів інформатизації. У відповідності до пункту 9 Положення про формування та виконання Національної програми інформатизації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2024 № 119, за результатами розгляду Комісією Адміністрації Держспецзв’язку з питань розгляду завдань, проєктів, робіт з інформатизації Національної програми інформатизації, що належать до сфер національної безпеки і оборони, потребують реалізації заходів із створення або модернізації об’єктів критичної інформаційної інфраструктури, захисту інформації та кіберзахисту (протокол засідання Комісії від 19.06.2024 № 24/2024), Адміністрація Держспецзв’язку погоджує зазначений проєкт інформатизації Національної програми інформатизації.
На виконання вимог Закону України «Про Національну програму інформатизації» та відповідно до пункту 12 Порядку проведення експертизи Національної програми інформатизації та її складових, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 лютого 2024 року № 119 «Деякі питання Національної програми інформатизації», з метою організації заходів щодо проведення експертизи під час виконання завдань, проєктів, робіт з інформатизації, що реалізовуються за рахунок бюджетних коштів, було надіслано документи проєкту з інформатизації «Придбання мобільних логістичних пристроїв (далі – планшети, планшетні пристрої) для оснащення працівників органів та підрозділів поліції» для проведення експертизи та надання висновку щодо оцінки відповідності об’єктів експертизи сучасному рівню науково-технічних знань, тенденціям науково-технічного прогресу та принципам науково-технічної політики держави Центром направлено листа № 3430-2024 від 14.08.2024 до Міністерства цифрової трансформації України з проєктом договору, обґрунтування завдання, проєкту, робіт з інформатизації Національної програми інформатизації, листом погодження Адміністрації Держспецзв’язку та ідентифікатором закупівлі у системі Prozorro.
Міністерство цифрової трансформації України, на виконання функцій Генерального державного замовника Національної програми інформатизації, розглянуло матеріали щодо погодження проектів інформатизації, забезпечило проведення первинної експертизи отриманих матеріалів, за результатами якої експертами встановлено відповідність об’єктів експертизи сучасному рівню науково-технічних знань, тенденціям науково-технічного прогресу, принципам науково-технічної політики держави та оцінено позитивно. Про це Центр повідомлено листом Міністерства цифрової трансформації України № 1/06-2-13622 від 20.08.2024.
Копії листів та відповіді додаються.
Щодо річного плану закупівель. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості), якими керується Центр як державний замовник, що здійснює оборонні закупівлі товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у період дії правового режиму воєнного стану, річні плани закупівлі не складаються та не затверджуються.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту. Інформація щодо виконання вимог пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 №710 (зі змінами) можна знайти за посиланням: https://www.npu.gov.ua/diyalnist/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannya-tehnichnih-harakteristik-ta-ochikuvanoyi-vartosti-zakupivel/informatsiia-shchodo-vykonannia-vymoh-punktu-4-1-postanovy-kmu-vid-11102016-n-710-zakupivlya-ua-2024-08-09-009864-a-du-tsentr-obsluhovuvannia-pidrozdiliv-natsionalnoi-politsii-ukrainy13082024.
Щодо підтвердження виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «АСАП ДЕМО» умов пункту 6 «Розділ VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю», а саме перерахування коштів у розмір забезпечення виконання договору про закупівлю 5% від вартості договору.
Повідомляємо що Постачальник вніс на поточний рахунок Центра № UA438201720355109002001092654, відкритий в Державній казначейській службі України, м. Київ, Код банку – 820172, код ЄДРПОУ 40108981, забезпечення виконання договору у формі депозиту в розмірі 5 % від ціни Договору, що складає 447 000,00 грн. (Чотириста сорок сім тисяч гривень 00 копійок).
Копія виписки з рахунку за 03.09.2024 додається.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-06 15:39:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі код ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Мобільний логістичний пристрій (планшет) типу Samsung Galaxy TAB A9 LTE 4/64GB (X115/64) або еквівалент) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-09-009864-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надати обґрунтування стосовно внесення змін до істотних умов договору від 11.09.2024 щодо покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю та надати копії підтверджуючих документів щодо внесення таких змін.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-11 17:37:43
щодо надання інформації
Щодо внесення змін до істотних умов договору. При звітуванні договору 1654/24 було допущено технічну помилку, а саме: договір був завантажений на веб-портал «Prozorro» через авторизований електронний майданчик «Zakupki.Prom.ua» без печатки замовника. Враховуючи те що функціонально на майданчику не можна виправити технічну помилку і завантажити виправлений договір та відповідно до настанови Державної казначейської служби України були завантажений через внесення змін договір №1654/24 без істотних змін повторно.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-06 17:54:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі код ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Мобільний логістичний пристрій (планшет) типу Samsung Galaxy TAB A9 LTE 4/64GB (X115/64) або еквівалент) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-09-009864-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надати пояснення, обґрунтування щодо підстав відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОК СІТІ», позаяк учасник ТОВ «ОК СІТІ» в складі своєї пропозиції надав підтверджуючі документи про виконання вимог
Додатку 2 тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-11 17:45:05
щодо надання інформації
Щодо підстав відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОК СІТІ». ДУ «ЦОП НПУ» листом від 20.08.2024 № 3478-2024 направила запит в Департамент інформаційно-аналітичної підтримки Національної поліції України щодо перевірку технічних умов даної закупівлі. ДІАП НПУ листом від 21.08.2024 №114562-2024 надав свої зауваження щодо учасників даної закупівлі, а саме:
Під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника було виявлено, що надана пропозиція не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, а саме:
У тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОК СІТІ", що надана у складі тендерної документації не відповідає вимогам технічних характеристик тендерної документації.
Для перевірки відповідності технічним та якісним характеристикам моделі планшетного пристрою Lenovo Tab M9 4/64 LTE Arctic grey + Case&Film (ZAC50036UA), яке запропонувало у своїй тендерній пропозиції ТОВ «ОК СІТІ», вимогам тендерної документації були використані наступні посилання на офіційні сайти виробника (далі – офіційні ресурси виробника в мережі Інтернет):
1.https://psref.lenovo.com/Detail/Tab_M9?M=ZAC50036UA https://shop.lenovo.ua/tablet/planshet-lenovo-tab-m9-464-lte-arctic-greycasefilm-zac50036ua. tml?srsltid=AfmBOopbjf4QGQdDFRGAiiqtTU91yUd_tHrCTlGzU-RDzOzrryI_90Jb#prodSpecs
3.https://psref.lenovo.com/syspool/TempFile/cache/820F323E-1719-467A-9ABFB040842811DA/Tab_M9_ZAC50036UA.pdf
1. Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» Код ДК 021:2015: 30210000-4 -Машини для обробки даних (апаратна частина) (Мобільний логістичний пристрій (планшет) типу Samsung Galaxy TAB A9 LTE 4/64GB (X115/64) або еквівалент) (далі – Додаток № 2), вказана вимога до параметру «Процесор» – «Не менше 8 ядер, з частотою не менш 2.0 GНz».
Разом з тим, за інформацією з офіційних ресурсів виробника, процесор MediaTek Helio G80 має 8 ядер, але тільки 2 ядра працюють з частотою 2.0 GHz, а 6 ядер працюють з частотою 1.8 GHz (8C, 2x A75 @2.0GHz + 6x A55 @1.8GHz).
Таким чином, параметр «Процесор» не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Відповідно до Додатку № 2, вказана вимога до параметру «Бездротові технології» – «2G, 3G, 4G, Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac 2.4G+5GHz, Bluetooth 5.3 , GPS,A-GPS».
Зазначимо, що у тендерній пропозиції ТОВ «ОК СІТІ» (файли «Додаток 2 (технічні характеристики).pdf» та «7_UA_MAF_ТТХ_Lenovo_Ок Сіті_Центр Обслуг Нац Поліціі_17.08.24v2.pdf»), вказана бездротова технологія «Bluetooth 5.1 і вище», а за інформацією з офіційних ресурсів виробника однозначно визначено, що використовується бездротова технологія Bluetooth з версією 5.1.
Таким чином, параметр «Бездротові технології» не відповідає вимогам тендерної документації.
3. Відповідно до Додатку № 2, вказана вимога до параметру «Безпека» –«Розблокування обличчям». На офіційних ресурсах виробника відсутнє підтвердження вказаної вимоги, що унеможливлює однозначне підтвердження її наявності у вказаній моделі планшетного пристрою.
4. Відповідно до Додатку № 2, вказана вимога до параметру «Аудіо» – «Не гірше Dolby Atmos (2 мікрофони)». Разом з тим, за інформацією з офіційних ресурсів виробника, планшетний пристрій, що пропонує у своїй тендерній пропозиції ТОВ «ОК СІТІ», має лише один мікрофон – «Mono»/ «Single microphone». Таким чином, параметр «Аудіо» не відповідає вимогам тендерної документації.
Таким чином пропозиція Учасника підлягала відхиленню відповідно до п. 44 ч. 2 Особливостей № 1178, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2024 15:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОК СІТІ" |
6 687 000,00
UAH з ПДВ
|
6 687 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО" |
8 940 000,00
UAH з ПДВ
|
8 940 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОК СІТІ" #37817150 |
Відхилено |
6 687 000,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2024 17:06
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО" #41362870 |
Переможець |
8 940 000,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2024 17:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2025 14:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2024 17:28
|
1654-24.pdf | зміни до договору |
11 вересня 2024 17:27
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2024 16:37
|
22126.pdf | укладений |
06 вересня 2024 16:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1654/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 164/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |