Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАСІЧНЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04354686 |
Місцезнаходження: | 78432, Україна , Івано-Франківська обл., с. Пасічна, ВУЛИЦЯ СОФІЇ ГАЛЕЧКО, будинок 127 |
Контактна особа: |
Вовк Геннадій Миколайович 380677119016 gennadijvovk3@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2024 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2024 14:51 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2024 14:51 |
Очікувана вартість: | 10 455 083,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 275,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2024 09:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2024 09:25 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
16 серпня 2024 09:25 |
додаток 01.docx | |
09 серпня 2024 16:04 |
ТД.docx | |
09 серпня 2024 16:04 |
додаток 3 .docx | |
09 серпня 2024 16:04 |
Додаток 4 .docx | |
09 серпня 2024 16:04 |
Додаток 2.docx |
16 серпня 2024 09:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 серпня 2024 09:25 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
16 серпня 2024 09:25 |
додаток 01.docx
|
|||
09 серпня 2024 16:04 |
ТД.docx
|
|||
09 серпня 2024 16:04 |
додаток 3 .docx
|
|||
09 серпня 2024 16:04 |
Додаток 4 .docx
|
|||
09 серпня 2024 16:04 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-02-000039 ● 70bb9036bc8b49148dfa555b22fe1736
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2024 12:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.09.2024 № 58-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 02.09.2024 №58-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 2 UA-2024-08-09-009686-a 09.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-04 14:04:40
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт приміщення філії Пасічнянського ліцею Пасічнянська початкова школа №2 для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб за адресою: с. Постоята, вул. Постоята, 56-Б, Надвірнянського району, Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-09-009686-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проєктно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-05 10:26:24
пояснення на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо відповідь наступного змісту:
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення на підставі затвердженої в установленому порядку проектно –кошторисної документації на « Капітальний ремонт приміщення філії Пасічнянського ліцею Пасічнянська початкова школа №2 для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб за адресою: с. Постоята, вул. Постоята, 56-Б, Надвірнянського району, Івано-Франківської області ».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення розміщено в термін згідно вимог постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті Пасічнянської сільської ради (посилання на сайт – https://pasichna-tg.gov.ua/wp-content/uploads/2024/07/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-zakupivli-kapitalnyj-remont-prymishhennya-pasichnyanska-pochatkova-shkola-2-s.postoyata.pdf).
Експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок, дефектний акт додаються.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 вересня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2024 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДОРАК ТЕТЯНА РОМАНІВНА |
8 122 290,00
UAH з ПДВ
|
8 122 290,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД"" |
10 341 297,74
UAH з ПДВ
|
10 341 297,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДОРАК ТЕТЯНА РОМАНІВНА #2463303967 |
Переможець |
8 122 290,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2024 12:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2024 16:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2024 17:04
|
Додаткова угода №1 від 18.09.2024 року.pdf | укладений |
18 вересня 2024 17:03
|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2024 13:19
|
договір 10001.PDF | укладений |
13 вересня 2024 13:18
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 13 вересня 2024 — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель |