Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське міське комунальне підприємство "Львівтеплоенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 05506460 |
Місцезнаходження: | 79040, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Данила Апостола, будинок 1 |
Контактна особа: |
Халак Олег 380673712220 robota_lte@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2024 10:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 470 662 472,98 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 353 312,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 000 000 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія (банківська/ страхова / фінансової установи). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Реквізити замовника для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго» Місцезнаходження Замовника: 79040, м. Львів, вул. Д.Апостола,1 Код ЄДРПОУ: 05506460 IBAN: UA633204780000000260021215883 в АБ «УКРГАЗБАНК» МФО 320478 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2000000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно Розділу 4 Проекту Договору, який міститься в Додатку 3 до тендерної документації | Аванс | 15 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Наступні розрахунки проводяться тільки за фактично виконані Роботи проміжними платежами в міру виконання робіт протягом 30 календарних днів після підписання Замовником наданих Виконавцем належно оформлених Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) (далі – Акт КБ-2в), Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) (далі – Довідка) та рахунка на оплату, у безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця у розмірі 60% від вартості підписаних Актів КБ-2в. Виконавець несе повну відповідальність за правильність вказаних ним у цьому Договорі банківських реквізитів та зобов'язується своєчасно у письмовій формі повідомляти Замовника про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов'язаних із ним несприятливих наслідків. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 60 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 серпня 2024 18:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 серпня 2024 17:39 |
Перелік змін.docx | |
22 серпня 2024 17:38 |
Тендерна документація за Особливостями в новій редакції 2.docx | |
22 серпня 2024 17:36 |
Додаток 3 Проект договору проектуй-будуй в новій редакції.docx | |
22 серпня 2024 17:36 |
Додаток 1 до тендерної документації в новій редакції 2.docx | |
09 серпня 2024 10:29 |
Додаток 4 до тендерної документації (6).docx | |
09 серпня 2024 10:29 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) (1).docx |
22 серпня 2024 18:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 серпня 2024 17:39 |
Перелік змін.docx
|
|||
22 серпня 2024 17:38 |
Тендерна документація за Особливостями в новій редакції 2.docx
|
|||
22 серпня 2024 17:36 |
Додаток 3 Проект договору проектуй-будуй в новій редакції.docx
|
|||
22 серпня 2024 17:36 |
Додаток 1 до тендерної документації в новій редакції 2.docx
|
|||
09 серпня 2024 10:29 |
Додаток 4 до тендерної документації (6).docx
|
|||
09 серпня 2024 10:29 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до частини 5 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
У свою чергу, відповідно до пункту 37 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» до об’єднання учасників належать:
окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів;
окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів);
об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи.
Отже, виходячи з вищенаведеного закупівельне законодавство встановлює порядок та спосіб підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям об’єднанням учасників.
Замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-11-000053 ● 314398fe69784f7b8afef1eb8f940a7f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2024 16:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.09.2024 № 192
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.09.2024 № 192.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 18. UA-2024-08-09-001865-a, 09.08.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-16 16:34:40
Про надання пояснення
Дата: 16.09.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-08-09-001865-a, яка проведена Львівським міським комунальним підприємством «Львівтеплоенерго» (далі – Замовник).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-18 17:27:27
Пояснення щодо запиту від 16.09.2024
Для визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості замовником перед оголошенням закупівлі було замовлено підготовку передпроєктного рішення (ТЕР) по об’єкту.
Передпроєктне рішення (ТЕР) було розроблене, зокрема, на підставі проєкту Завдання на проектування підготовленим відповідними службами та фахівцями замовника, яке базувалось на аналізі потреб і можливостей замовника.
Передпроєктним рішенням (ТЕР) було, зокрема, розраховано примірну очікувану вартість закупівлі (Зведений кошторисний розрахунок - ст. 48 (ТЕР) та попереднє Технічне завдання (ст. 55 (ТЕР)).
Кінцевий варіант технічного завдання по об’єкту був підготовлений службами та фахівцями замовника, які обізнані в специфіці робіт, що є предметом закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-23 18:46:18
Про надання пояснення
Дата: 23.09.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-08-09-001865-a, яка проведена Львівським міським комунальним підприємством «Львівтеплоенерго» (далі – Замовник).
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-26 09:34:50
Переможчем процедури закупівлі було дотримано вимогу пункту 17 Особливостей №1178 та надано відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Скановані копії документів додаються.
Переможчем процедури закупівлі було дотримано вимогу пункту 17 Особливостей №1178 та надано відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Скановані копії документів додаються.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-25 16:46:59
Про надання пояснення
Дата: 25.09.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-08-09-001865-a, яка проведена Львівським міським комунальним підприємством «Львівтеплоенерго» (далі – Замовник).
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Під час моніторингу встановлено, що в електронній системі закупівель опубліковано укладений між Замовником та ТОВ «Кавер Енерджі Плюс» договір від 12.09.2024 №09-24-426 без окремих пунктів розділу 13 «Антикорупційне застереження» (пункти 13.1-13.2), розділу 14 «Ризики знищення або пошкодження об'єкта будівництва та їх страхування» (пункти 14.1-14-4); розділу 15 «Вирішення спорів» (пункти 15.1-15.2), розділу 16 «Строк дії договору» (пункти 16.1-16.2 та 16.3), які містяться у проєкті договору, що наведений у додатку до тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Пояснити причини не опублікування вищезгаданих розділів та пунктів укладеного договору від 12.09.2024 №09-24-426 ?
Також, під час моніторингу встановлено, що за вимогами пункту 1.3 Додатку №1 тендерної документації Замовника на підтвердження кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі пропозиції повинен надати:
- довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічних (аналогічного) за предметом закупівлі договору (договорів), що містить інформацію назву замовника, адреса, код ЄДРПОУ, предмет договору, вартість договору, вид робіт, що виконувались/строк виконання робіт;
- копії(ї) аналогічного договору (аналогічних договорів), зазначених в довідці;
- копії документів на підтвердження виконання договорів, зазначених в наданій учасником довідці (акти виконаних робіт/послуг довідки за формою №КБ-3 або інший документ, який підтверджує факт виконання робіт);
- копії листів-відгуків про співпрацю за договором, що вказані в довідці.
При цьому, за умовами примітки у пункті 1.3. таблиці розділу «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку №1 до тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність впродовж останніх 5-ти років досвіду виконання проєктних та будівельних, електромонтажних та пусконалагоджувальних робіт на об’єктах електроенергетики та теплоенергетики (теплоцентралі та теплоелектростанцій) клас наслідків (відповідальності) не нижче СС2, вищенаведені роботи не обов’язково повинні бути предметом одного договору, учасник може надати кілька договорів для підтвердження наявності відповідного досвіду.
Отже, за умовами тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність досвіду виконання таких робіт: проєктних та будівельних, електромонтажних та пусконалагоджувальних робіт на об’єктах як електроенергетики, так і теплоенергетики.
Слід зазначити, що відповідно до Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі по предмету закупівлі (визначені у Додатку №2 тендерної документації) за досліджуваною процедурою закупівлі передбачено, зокрема, виконання таких робіт: улаштування будівлі когенераційної установки (далі – КГУ) на базі газо-поршневих двигунів; підключення до нововстановленої димової труби відхідних газів від КГУ з улаштування місць встановлення газоходів та глушників для відводу відхідних газів КГУ; підключення КГУ до теплових мереж (в т.ч. встановлення на підготовлені фундаменти теплообмінників з запірною арматурою, трубопроводами обов’язки та приладами КВПіА згідно вимог заводу виробника КГУ із підключенням до контурів охолодження КГУ, а також циркуляційних насосів ЦНКГУ з трубопроводами обв’язки, запірною арматурою, загальними всмоктувальним і напірним колекторами із блоком частотного регулювання електропривода на кожному насосі та підключення теплообмінників КГУ і колекторів циркуляційних насосів до місця врізки в зворотний колектор (трубопровід)); підключення КГУ до газопроводів (зокрема, внесення змін газоспоживаючого обладнання в проекті існуючого ВОГ та погодити ці зміни з Львівська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України»); розроблення схеми приєднання та режиму роботи КГУ визначити проектом з врахування технічних умов виданих ОСР тощо.
Відповідно до Примірної відомості обсягів робіт (розділ 4 Додатку №1 тендерної документації) за предметом закупівлі передбачено виконання, зокрема, таких робіт: улаштування стін та перекриття споруди, улаштування даху, улаштування димових труб; улаштування аварійної системи охолодження, монтаж КГУ, монтаж системи вентиляції КГУ, монтаж устаткування системи теплопостачання, газопостачання, водопостачання та водовідведення, монтаж системи маслопостачання, повітропроводів, улаштування захисту споруди І-рівня «Країна Фортеця»; монтаж системи внутрішнього та зовнішнього електропостачання, монтаж та налагодження системи управління та автоматизації КГУ.
Під час моніторингу встановлено, що учасником ТОВ «Кавер Енерджі Плюс» у складі тендерної пропозиції надано довідку (від 26.08.2024 №317/2) про виконання аналогічних договорів, у якій як аналогічні зазначено: договір №5507 від 13.06.2022 з АТ «Вінницяобленерго» щодо виконання робіт з нового будівництва двоколової лінії 110 кВ від підстанції до підстанції та договір №23-11/21СП від 23.11.2021 з ЛМКП «Зелене місто» щодо виконання проєктних робіт з будівництва зовнішніх електромереж для приєднання механіко-біологічного комплексу перевантаження та переробки твердих побутових відходів.
До вказаних вище договорів надано копії відповідних підтверджуючих документів щодо їх виконання.
Так, за договором №5507 від 13.06.2022 щодо виконання робіт з нового будівництва двоколової лінії 110 кВ виконувалися роботи з підвішування проводів, монтаж кабелів (підвішування грозозахисних проводів), монтаж оптичних муфт, земляні роботи (буріння котлованів, навантаження та розробка ґрунту, засипка траншей), демонтаж залізобетонних опор, встановлення залізобетонних опор та рігелів, встановлення металевих опор ВЛ, заземлення опор, розвезення на трасі залізобетонних стояків опор для ВЛ, облаштування проколу методом ГНБ, прокладання кабелів.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Просимо надати інформацію про те, якими документами учасником ТОВ «Кавер Енерджі Плюс» підтверджено наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом досліджуваної закупівлі договору (договорів) в частині підтвердження виконання будівельних та пусконалагоджувальних робіт на об’єктах теплоенергетики, а також робіт, визначених Примірною відомістю обсягів робіт (розділ 4 Додатку №1 тендерної документації), про які зазначено вище.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-30 14:55:51
Відповідь на запит від 25.09.2024
1.) Окремі пункти розділу 13 «Антикорупційне застереження» (пункти 13.1-13.2), розділу 14 «Ризики знищення або пошкодження об'єкта будівництва та їх страхування» (пункти 14.1-14-4); розділу 15 «Вирішення спорів» (пункти 15.1-15.2), розділу 16 «Строк дії договору» (пункти 16.1-16.2 та 16.3) містяться на сторінці 13 договору.
Договір оприлюднювався у вигляді копії сканованої з оригіналу. Тому договір спершу був відсканований, потім з метою приховання інформації про конкретне місце виконання робіт, оприлюднення якої може нести загрозу, сканкопія договору була переведена в формат «PDF» і відретушована в частині місця виконання робіт.
На якомусь з цих етапів, наведена договору сторінка, очевидно, і була пропущена, що призвело до допущення технічної (механічної) помилки при внесенні інформації про укладений договір в електронну систему.
Відповідно до Положення ЛМКП «Львівтеплоенерго» «Про уповноважену особу», у разі допущення технічних (механічних) помилок при внесенні інформації уповноважена особа може скласти відповідний протокол щодо виправлення помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю.
Керуючись вищенаведеним, уповноваженою особою було складено «Протокол щодо виправлення помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю» №107 від 30 вересня 2024 року, який було оприлюднено разом з копією договору, яка містить сторінку сторінку 13 , на якій міститься інформація з розділу 13 «Антикорупційне застереження» (пункти 13.1-13.2), розділу 14 «Ризики знищення або пошкодження об'єкта будівництва та їх страхування» (пункти 14.1-14-4); розділу 15 «Вирішення спорів» (пункти 15.1-15.2), розділу 16 «Строк дії договору» (пункти 16.1-16.2 та 16.3).
2. При прийнятті рішення щодо кваліфікації учасника-переможця ми виходили з наступного:
Кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (зрештою, як й інші критерії) є опціональним та встановлюється за рішенням замовника.
Закупівельне законодавство не містить визначення терміну «аналогічний договір» та переліку документів, які замовники повинні вимагати для підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію.
Натомість, з норм закупівельного законодавства випливає, що саме замовник уповноважений наповнювати конкретним змістом та вимогами кваліфікаційні критерії, зокрема, визначати, який договір чи договори будуть ним прийматись в якості підтвердження наявності необхідного досвіду.
Жодними нормами закупівельного законодавства не передбачено прямого обов’язку учасників, по замовчуванню, підтверджувати досвід виконання усіх видів робіт передбачених технічним завданням тендерної документації.
В свою чергу, і в замовника відсутній обов’язок вимагати підтвердження досвіду виконання всіх видів робіт передбаченим технічним завданням закупівлі, яка ним проводиться чи вимагати підтвердження досвіду на аналогічному об’єкті.
Більше того, нам видається, що вимога в тендерній документації щодо обов’язкової наявності договору, який буде ідентичним, тотожним за усіма видами робіт чи за обсягами, за умовами, тощо буде мати ознаки дискримінаційності (адже неможливо надати договори, які були б абсолютно однаковими).
При формуванні вимог щодо даного кваліфікаційного критерію, так як закупівля передбачає виконання комплексу робіт, які включають одночасно і проектування і будівництво, замовником було визначене за необхідне перевірити наявність досвіду в потенційних учасників щодо виконання як проектних, так і будівельних, електромонтажних та пусконалагоджувальних робіт.
Щоб досвід був відносно свіжий – було передбачено вимогу, що підходящий досвід – це досвід набутий впродовж останніх 5-ти років.
Щоб роботи виконувались на максимально подібних об’єктах – було звужено перелік об’єктів виконання аналогічних договорів до об’єктів електроенергетики та теплоенергетики.
Водночас, для підтвердження досвіду відповідних робіт учаснику дозволено було надати лише один договір, якщо він містить підтвердження виконання вищенаведених робіт (адже вимогами ТД було передбачено надання «Довідки … про виконання аналогічних* (аналогічного) .. договору (договорів)..» та копія(ї) аналогічного договору (аналогічних договорів)… Більше одного договору учасник мав надати лише у тому випадку, якщо в одному договорі відсутні усі види робіт, наявність досвіду яких потрібно підтвердити (як зазначалось в ТД - «Вищенаведені роботи не обов’язково повинні бути предметом одного договору. Учасник може надати кілька договорів для підтвердження наявності відповідного досвіду.»).
З огляду на вищенаведене, випливає, що наведене Вами в запитанні сприйняття (трактування) вимоги щодо підтвердження досвіду аналогічних договорів зовсім не співпадає з змістом наведеної вимоги, який в неї вкладав замовник при підготовці тендерної документації.
Адже, по перше, тендерною документацією не було передбачено окремих вимог, що учасник повинен документально підтвердити досвід виконання робіт, визначених Примірною відомістю обсягів робіт (розділ 4 Додатку №1 тендерної документації).
По друге, тендерною документацією не було передбачено окремих вимог, що в складі пропозиції учасника повинно бути підтверджено досвід виконання робіт «на об’єктах як електроенергетики, так і теплоенергетики».
По третє, замовником допускалось надання навіть одного аналогічного договору, який буде містити описані в вимозі види робіт (очевидно, що, за таких умов замовник точно не припускав, що йому можуть надати договір укладений одночасно з електростанцією та теплоелектростанцією та ще й з усіма видами робіт визначених технічним завданням).
На нашу думку, Учасником ТОВ «Кавер Енерджі Плюс» було документально підтверджено досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом досліджуваної закупівлі договору вимогам, які було визначено тендерною документацією.
А саме учасник підтвердив, що в нього є досвід роботи:
- впродовж останніх 5-ти років
- виконання проєктних робіт
- виконання будівельних, електромонтажних та пусконалагоджувальних робіт
- на об’єктах, що відносяться до об’єктів електроенергетики та теплоенергетики
- об’єкти на які виконувались роботи мають клас наслідків (відповідальності) не нижче СС2.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або ПОДАННЯ ЯКИХ ПЕРЕДБАЧАЛОСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
За таких умов, не можна вважати невідповідповідністю відсутність інформації та/або документів, подання яких чітко і однозначно не було передбачено вимогами тендерної документації.
Тендерною документацією замовника не було передбачено чітких та однозначних вимог, що в складі пропозиції учасника повинно бути підтверджено досвід виконання робіт «на об’єктах ЯК електроенергетики, ТАК І теплоенергетики» чи вимог, що учасник повинен документально підтвердити досвід виконання робіт, визначених Примірною відомістю обсягів робіт (розділ 4 Додатку №1 тендерної документації).
Відповідно, замовник не вбачав невідповідностей в пропозиції переможця в цій частині і замовником не було надіслано вимогу до учасника щодо виправлення невідповідностей в складі пропозиції.
Свідченням того, що трактування даного кваліфікаційного критерію, яке прослідковується з Вашого запитання, не є очевидним і безапеляційним, є те, що наведений кваліфікаційний критерій і учасником трактувався в відмінний спосіб.
Адже нам достовірно відомо, що в учасника не було б труднощів з наданням договорів з підприємствами теплоенергетичної сфери. Адже лише з нашим підприємством в переможця є повністю виконані договори, зокрема, можемо навести, як приклад: договір на «Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція системи електропостачання ТЕЦ-1 ЛМКП "Львівтеплоенерго» з підключенням когенераційної установки Jenbacher JMS 420 GS-N.L за адресою вул. Козельницька, 5 в м. Львів (UA-2023-12-22-016645-a, сума договору згідно звіту про виконаний договір - 920 000,00 UAH), договір на Розроблення проектно-кошторисної документації на об’єкт: «Реконструкція системи електропостачання котельні з влаштуванням точки підключення когенераційної установки Flexi 260 за адресою вул. Караджича, 11а в м. Львів» (UA-2024-01-25-016411-a, договору згідно звіту про виконаний договір - 586 000,00 грн.). З пошуку в системі Прозоро можна знайти виконані договори і з іншими підприємствами теплоенергетичної сфери, зокрема, договір на Капітальний ремонт фундаменту опори № 87 ПЛ220 кВ Бурштинська ТЕС Стрий (А) і (Б) інв. №030038 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (UA-2022-09-01-006329-a, сума оплати за договором: 1 334 855,50)
Проте, так як тендерна документація замовника не містила однозначних вимог, що учасник має підтвердити досвід одразу як на об’єктах електроенергетики, так і на об’єктах теплоенергетики та вимог, що учасник повинен документально підтвердити досвід виконання робіт, визначених Примірною відомістю обсягів робіт, то учасник, очевидно, і не вбачав за необхідне надавати додатково договори, окрім тих, які були ним надані.
Додатково, просимо звернути увагу, що «об’єкт теплоенергетики» не є поняттям, яке має нормативно закріплене визначення. Натомість, в законодавстві є поняття «об'єкт енергетики - електрична станція (крім ядерної частини атомної електричної станції), лінійний об’єкт енергетичної інфраструктури, електрична підстанція, електрична мережа, підключені до об'єднаної енергетичної системи України, а також котельня, підключена до магістральної теплової мережі, магістральна теплова мережа, споруда альтернативної енергетики тощо» (ЗУ «Про землі енергетики та правовий режим спеціальних зон енергетичних об'єктів 2480-VI). Тобто об’єкти електроенергетики та теплоенергетики об’єднується за законодавством в одне поняття об'єкт енергетики.
За таких умов, при відсутності в тендерній документації однозначних вимог щодо необхідності підтвердження учасником досвіду виконання робіт «на об’єктах як електроенергетики, так і теплоенергетики», за відсутності вимог щодо підтвердження досвіду виконання всіх видів робіт передбаченим технічним завданням, і навіть нормативно закріпленого визначення поняття «об’єкта теплоенергетики», на нашу думку, у замовника були відсутні підстави стверджувати про наявність невідповідностей в пропозиції учасника в цій частині.
З практики органу оскарження випливає, що замовник при визначенні невідповідностей в частині документально підтвердженого досвіду виконаних договорів має довести та документально підтвердити, що «наданий учасником договір не є аналогічним саме У РОЗУМІННІ ВИМОГ ДОКУМЕНТАЦІЇ» (рішення від 27.02.2024 № 3672/ UA-2024-02-02-006905-a; рішення від 13.09.2023 № 14599 / UA-2023-07-12-009988-a; рішення від 20.09.2023 № 15036/ UA-2023-08-21-006994-a).
Аналогічних висновків можна дійти і при аналізі судової практики.
У справі №640/13818/19 (Детальніше з текстом постанови КАС ВС від 09.02.2023 можна ознайомитися за посиланням: https://reyestr.court.gov.ua/Review/108883363) Верховний Суд погоджується з висновками судів попередніх інстанцій про те, що наданий ТОВ Договір є аналогічним за кодом, предметом закупівлі, за змістом та по суті послуг, що надаються, що свідчить про те, що позивачем надано належне документальне підтвердження досвіду виконання таких робіт та зазначив, зокрема, що Спеціальним законодавством у галузі публічних закупівель регламентовано вимоги до тендерної документації та окреслено імперативні межі кваліфікаційних критеріїв, у рамках яких замовник наділений диспозитивними повноваженнями щодо встановлення певних вимог до учасників торгів.
У справі № 826/7832/18 (Детальніше з текстом постанови КАС ВС від 13.05.2020 року можна ознайомитися за посиланням: https://reyestr.court.gov.ua/Review/89191859) Верховний Суд зазначає: «Чинним законодавством не передбачено вимог щодо документів, якими виконання учасником аналогічного договору може бути підтверджено обмеження їх кількості тощо. Чинне законодавство не містить визначення поняття «аналогічний договір», а відтак в кожному конкретному випадку замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 цього Закону.
Виходячи з вищенаведеного, вважаємо, що замовник не вправі на етапі розгляду пропозицій встановлювати невідповідності, які не базуються на вимогах тендерної документації, а також доповнювати чи надавати додаткові тлумачення своїх вимог.
Надмірно прискіпливий і формальний підхід в трактуванні вимог документації, за обставин, коли у нас, як в замовника, дійсно наявна нагальна обґрунтована потреба в критично важливій для міста закупівлі з нашого боку була б не дуже доречна, особливо за умов, коли участь у закупівлі виявив бажання взяти лише один учасник. Критичність і важливість даної закупівлі підтверджується, зокрема тим, що закупівельне законодавство в нинішній час дає можливість здійснити її в неконкурентний спосіб без застосування відкритих торгів і, відповідно, взагалі без встановлення кваліфікаційних критеріїв, керуючись пп. 22 п. 13 Особливостей 1178.
Єдина причина, чому ми не пішли по цьому простішому шляху – це бажання провести закупівлю відкрито і прозоро з надією залучити побільше учасників, відібрати виконавця спроможного виконати замовлення і зекономити кошти держави.
На нашу думку, за умов можливого неоднозначного чи множинного трактування вимог тендерної документації, будь-які сумніви мають трактуватись на користь учасника.
Враховуючи все вищекладене, вважаємо, що учасник підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям в спосіб визначений тендерною документацією.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ
2024-10-11 15:50:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».)
Оскарження в суді
Опис: | Замовником прийнято рішення про подання позову за зареєстрованим у встановленому законом порядку місцем знаходження особи-позивача, тобто до Львівського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 18 жовтня 2024 |
Номер відкриття провадження: | П/380/21668/24 |
Дата відкриття провадження: | 04 листопада 2024 |
Документи:
04 листопада 2024 13:03
|
Електронний підпис |
04 листопада 2024 13:03
|
Електронний підпис |
18 жовтня 2024 12:12
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАВЕР ЕНЕРДЖІ ПЛЮС" |
470 662 470,00
UAH з ПДВ
|
470 662 470,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАВЕР ЕНЕРДЖІ ПЛЮС" #41221900 |
Переможець |
470 662 470,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2024 13:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 серпня 2024 09:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2024 14:45
|
Протокол № 107 та договір.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2024 14:41
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2024 15:58
|
Дог 09-24-426.pdf | укладений |
16 вересня 2024 15:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол щодо виправлення допущеної помилки при внесенні інформації про закупівлю, а саме при опублікуванні договору |
Номер договору про закупівлю: | №09-24-426 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол №107 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |