Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42698149 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ПОШТОВА , будинок 159-Б |
Контактна особа: |
Наталія Шкода 380972100950 dpmdzo-tdv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2024 09:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2024 12:29 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2024 12:29 |
Очікувана вартість: | 106 987 966,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 069 879,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | На підставі положень ст.25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 500 000,00 гривень. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам наказу Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Забезпечення тендерної пропозиції повертається Учаснику в разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з Учасником, який став Переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: - відкликання тендерної пропозиції Учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю Учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; - ненадання Переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються Учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі Замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок Замовника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 500000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Замовник здійснює розрахунки за виконані роботи з Підрядником протягом 7 календарних днів після отримання коштів від головного розпорядника коштів по цьому Договору та на підставі підписаних «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2024 15:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2024 15:52 |
Перелік змін від 20.08.2024.docx | |
20 серпня 2024 15:52 |
Додаток 4 до тендерної документації документи Переможця зі змінами.docx | |
20 серпня 2024 15:52 |
Додаток 3 до тендерної документації Проєкт договору зі змінами.doc | |
20 серпня 2024 15:52 |
Додаток 2.1 до тендерної документації Підсумкова відомість ресурсів зі змінами.rtf | |
20 серпня 2024 15:52 |
Додаток 2 до тендерної документації Технічне завдання зі змінами.docx | |
20 серпня 2024 15:52 |
Додаток 1 до тендерної документації Документи від учасника зі змінами.docx | |
20 серпня 2024 15:52 |
Тендерна документація зі змінами.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розміри шахти ліфту у відповідності до креслень становлять 1,5м х 1,5м.
Найменування та характеристика обладнання, а саме ліфту зазначено в Локальному кошторисі № 02-01-03/АР «ліфти та підйомники».
Розміри шахти у відповідності до креслень становлять 1,5м х 1,5м.
Комплектація Системи автоматики ПВ 1 повинна бути повна у відповідності до характеристик виробника та забезпечити безперебійну роботу припливно-витяжної установки GreenSTR 15, Aerostar Україна.
Скарги до процедури
Дата подання: 10 вересня 2024 10:00
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-10-000055 ● abb573010ae34f0faf7778889703183a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2024 11:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2024-08-09-000580-a 09.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-15 11:46:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізького академічного ліцею № 46 Запорізької міської ради - м. Запоріжжя, вул. Павлокічкаська, 29» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-08-09-000580-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме, надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-16 14:35:58
Щодо надання пояснень до моніторингу, ID: UA-M-2024-10-10-000055
Пояснення
Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області» розглянуто запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 2024-10-15 11:46:19, в рамках триваючого моніторингу ID: UA-M-2024-10-10-000055, опублікованого від 10 жовтня 2024 11:29, стосовно закупівлі робіт: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізького академічного ліцею № 46 Запорізької міської ради - м. Запоріжжя, вул. Павлокічкаська, 29» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель; закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-08-09-000580-a.
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на Ваші запитання:
1. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, визначено на підставі кошторисного розрахунку. За результатами розрахунків, очікувана вартість закупівлі склала: 106 987 966,00 грн з ПДВ.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-17 13:56:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізького академічного ліцею № 46 Запорізької міської ради - м. Запоріжжя, вул. Павлокічкаська, 29» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-08-09-000580-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень та відповідних документів (назвати файл та номер сторінки) якими учасник ТОВ «МЕЛСІТІ» виконав умови пункту 1.3 Додатку 1 до тендерної документації в частині наявності трудових відносин між учасником та інженером з проектно-кошторисної роботи Максименко Світланою Іванівною, враховуючи що цивільно-правовий договір від 06.05.2024 №2/6-05-24 діяв до 31.05.2024.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-22 11:27:35
Щодо надання пояснень до моніторингу, ID: UA-M-2024-10-10-000055
Пояснення
Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – Замовник) розглянуто запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 2024-10-17 13:56:30, в рамках триваючого моніторингу ID: UA-M-2024-10-10-000055, опублікованого від 10 жовтня 2024 11:29, стосовно закупівлі робіт: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізького академічного ліцею № 46 Запорізької міської ради - м. Запоріжжя, вул. Павлокічкаська, 29» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель; закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-08-09-000580-a (далі – Закупівля).
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на Ваші запитання:
1. Уповноваженою особою Замовника, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "МЕЛСІТІ" (далі – Учасник) , поданої щодо Закупівлі, виявлено невідповідності. Відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі — Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Отже, 26.10.2024 розміщено повідомлення про усунення невідповідностей. Учасник виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під час підготовки рішення про визначення Учасника переможцем Закупівлі Замовником виявлено невідповідність, а саме наданий договір від 06.05.2024 № 2/6-05-24, укладений між Учасником та інженером з проектно-кошторисної роботи Максименко Світланою Іванівною діяв до 31.05.2024. Згідно з пунктом 43 Особливостей замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі, зокрема, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Поняття «порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути» нормативно не регламентовано – немає визначення таких «порушень», немає встановленого переліку чи критеріїв відбору. На практиці замовникам практично неможливо переконати Орган оскарження в правомірності відміни процедури закупівлі по причині допущених помилок, що неможливо виправити, наявна практика щодо позиції, якої дотримується Орган оскарження при розгляді скарг про відміну торгів щодо неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель:
в тендернiй документацiї виявленi помилки, якi потребують виправлення, а саме: в об'ємах аналогiчних робiт та в кiлькостi механiзмiв (відміну скасовано АМКУ) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-18-002633-b;
скарга на неправомірне рішення замовника (відміну скасовано АМКУ) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-05-006991-a;
оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися Пропозиції та інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій (відміну скасовано АМКУ) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-02-002640-c;
перевищено термін розгляду по 5 днів (відміну скасовано АМКУ) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-15-000266-a;
враховуючи неможливість виконання умов попередньої оплати (авансування) визначених у Запиті та проекті договору про закупівлю згідно з умовами тендерної документації, що у свою чергу унеможливлює початок виконання робіт (відміну скасовано АМКУ) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-03-005348-a;
не було можливості укласти договори постачання до закінчення року дії річного плану закупівлі із дотриманням всіх вимог законодавства, в тому числі беручи до уваги відсутність затвердженого встановленим порядком фінансового плану Замовника на 2021 рік (відміну скасовано АМКУ) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-31-005803-c;
наявний висновок Держаудитслужби з встановленими порушеннями (відміну скасовано АМКУ) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-22-007852-c;
з технічних причин Замовник не зміг опублікувати відповідь на вимогу Учасника відповідно до статті 18 Закону у визначений строк, чим грубо порушив дану норму (відміну скасовано АМКУ) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-20-011978-c;
неправомірна відміна процедури закупівлі (відміну скасовано АМКУ) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-05-004625-a;
тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону: п.3 ч. 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (відміну скасовано АМКУ) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-07-004324-b.
Замовником було прийнято рішення не відміняти Закупівлю, оскільки проведення нового тендеру або оскарження затягнуло період, передбачений для проведення процедури закупівлі.
Вкрай важливо зазначити, Запоріжжя як прифронтове місто постійно зазнає артилерійських обстрілів, повітряних нальотів та застосування КАБів, здійснених російськими окупантами, виходячи з цього неможливо організувати учбовий процес в запорізьких школах в звичайному режимі. Враховуючи, що освітні втрати від онлайн-навчання колосальні, є потреба максимально залучити дітей до очної форми навчання, максимально впроваджувати в школах змішану форму навчання, безумовно, ця освіта неможлива без безпеки, без укриттів. Тому, на державному рівні поставлена задача про термінове розгортання по всій країні, а в першу чергу в прифронтових містах, мережі бомбосховищ, зокрема в школах. В пріоритеті — будівництво та облаштування укриттів саме в школах, оскільки користуватися протирадіаційним укриттям зможуть і школи, які знаходяться поряд. Отже, наявна нагальна потреба в Закупівлі, тому відміна, затягування тендерну в умовах воєнного стану – неприйнятне рішення для Замовника.
Враховуючи вище викладене, нагальну потребу в Закупівлі та відповідно до пункту 42 Особливостей замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, було прийнято рішення звернутися до Максименко Світлани Іванівни за підтвердженням відповідної інформації.
Листом від 26.09.2024 № 07/1141-1 Замовник звернувся до Максименко Світлани Іванівни для підтвердження правових відносин між нею та Учасником станом на 26.09.2024 (додається).
На підставі наданих пояснень та документів підтверджено наявність трудових відносин між Учасником та Максименко Світланою Іванівною, а саме надано: чинний цивільно-правовий договір від 01.09.2024 №1/9-09-24, укладений між Учасником та Максименко Світланою Іванівною (далі – Договір) (додається); налогова звітність Учасника, Додаток 4 ДФ відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору (далі – Додаток 4 ДФ) (додається). Згідно з Договором реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) Максименко Світлани Іванівни – 2870307588. В Додатку 4 ДФ в позиції 25 наявний (РНОКПП) Максименко Світлани Іванівни – 2870307588.
Отже, зважаючи на відповідні підтвердження інформації, у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Додатки:
1. Лист щодо надання інформації від 26.09.2024 № 07/1141-1;
2. Пояснення від Максименко Світлани Іванівни;
3. Договір від 01.09.2024 №1/9-09-24;
4. Додаток 4 ДФ.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-11-07 13:48:15
Щодо надання пояснень до моніторингу, ID: UA-M-2024-10-10-000055
Уповноваженою особою Державного підприємства «Місцеві дороги Запорізької області» уважно проаналізовано Висновок Держаудитслужби, порушення, виявлені під час моніторингу процедури закупівлі, і зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (ідентифікатор закупівлі – UA-2024-08-09-000580-a). Відповідно до Висновку Держаудитслужби встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Слід зазначити, що доводи наведені у висновку, а саме, що дата розкриття тендерних пропозицій 26.08.2024; цивільно-правовий договір від 01.09.2024 №1/9-09-24, наданий Максименко Світланою Іванівною на звернення, закінчив тому доводи, що учасник ТОВ «МЕЛСІТІ» не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям - не вірні. свою дію 30.09.2024; договір укладений за результатами Закупівлі від 11.10.2024, Тому Замовник, згідно з вимогами тендерної документації, визначає відповідність кваліфікаційному критерію, а саме наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть безпосередньо залучені до виконання договору, укладеного за результатами проведення даної закупівлі. Оцінка тендерної пропозиції ТОВ «МЕЛСІТІ» відбулася 27.09.2024, тобто на момент оцінки наявні трудові відносини між ТОВ «МЕЛСІТІ» та Максименко Світланою Іванівною, тобто наявний інженер з проектно-кошторисної роботи – не менше 1 особи, отже ТОВ «МЕЛСІТІ» підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям.
Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Отже, не зрозуміло в чому саме не підтвердилась на момент оцінки (27.09.2024) відповідність такому кваліфікаційному критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід при наявності у Замовника підтверджуючих документів, оскільки на момент оцінки Учасник і інженер з проектно-кошторисної роботи – Максименко Світлана Іванівна перебували у трудових відносинах, що підтверджується цивільно-правовим договором від 01.09.2024 №1/9-09-24.
За таких обставин, враховуючи викладене вище, з огляду на частину 8 статті 8 Закону ПРОСИМО:
1. Роз’яснити висновок Держаудитслужби від 04.11.2024 (ідентифікатор закупівлі – UA-2024-08-09-000580-a), а саме підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника, при наявності на момент оцінки всіх необхідних документів, підтверджуючих, згідно з вимогами тендерної документації, інженера з проектно-кошторисної роботи.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2024-11-11 09:23:17
Надання роз’яснення щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 04.11.2024 № UA-2024-08-09-000580-a
Замовник, керуючись вимогами Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в тендерній документації встановив кваліфікаційні критерії процедури закупівлі UA-2024-08-09-000580-a, зокрема і щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Пунктом 1.3 додатку 1 до тендерної документації визначено, що учасник повинен надати довідку в довільній формі, що містить відомості про ПІБ, посаду, кваліфікацію та досвід працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання договору, укладеного за результатами проведення даної закупівлі (далі – Довідка).
До переліку обов’язкових ключових посад працівників, в кількісті необхідній для проведення контролю будівельних робіт (згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) по предмету закупівлі) відноситься, зокрема інженер з проектно-кошторисної роботи – не менше 1 особи.
На підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, які містяться в Довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати: копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в Довідці, а саме - витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників, або цивільно правові угоди, або трудові угоди тощо.
Довідка від 21.08.2024 №21.08-20, надана учасником ТОВ «МЕЛСІТІ» у складі тендерної пропозиції, містить відомості про інженера з проєктно-кошторисної роботи Максименко Світлану Іванівну, форма відносин з працівником - договір ЦПХ.
Цивільно-правовий договір від 06.05.2024 №2/6-05-24 (далі – договір №2/6-05-24), наданий на підтвердження інформації, вказаної у довідці від 21.08.2024 №21.08-20, укладений між ТОВ «МЕЛСІТІ» та Максименко Світланою Іванівною. Строк зазначеного договору - до 31.05.2024.
Відповідно до пункту 39 Особливостей розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються).
Згідно з абзацом другим пункту 1 статті 28 Закону розкриття тендерних пропозицій/пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.
Пунктом 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до пункту 1 статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до пункту 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Враховуючи наведені норми Закону та Особливостей, тендерна пропозиція учасника ТОВ «МЕЛСІТІ» повинна була відповідати вимогам тендерної документації на день розгляду Замовником тендерних пропозицій.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 26.08.2024, завершення електронного аукціону - 26.08.2024, отже Замовник почав розглядати тендерні пропозиції учасників - 26.08.2024 (одразу після завершення електронного аукціону)
Зважаючи на зазначене учасник ТОВ «МЕЛСІТІ» для підтвердження трудових відносин з інженером з проєктно-кошторисної роботи Максименко Світланою Іванівною повинен надати у складі тендерної пропозиції цивільно-правовий договір, який підтверджує трудові відносини з інженером з проєктно-кошторисної роботи, залученим до виконання договору про закупівлю до 26.08.2024.
Крім того законодавець надав можливість замовникам у випадках, передбачених пунктом 43 Особливостей, у разі встановлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, надавати учаснику вимогу про усунення таких невідповідностей у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Замовник не виявив та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо строку дії договору №2/6-05-24. Зазначене не заперечується Замовником, про що вказано у його поясненнях (виявлено ним тільки під час підготовки рішення про визначення учасника переможцем).
Звернення Замовником безпосередньо до фізичної особи Максименко Світлани Іванівни (хоча вимогами пункту 42 передбачено право замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції) не підтвердило наявності інженера з проєктно-кошторисної роботи, залученого до виконання договору, укладеного за результатами проведення даної закупівлі, оскільки строк дії наданого Максименко С.І. іншого договору від 01.09.2024 №1/9-09-24 закінчився 30.09.2024.
Підкреслюємо, що саме Замовник установив вимогу в тендерній документації щодо наявності відповідних працівників, які будуть залучені до виконання договору про закупівлю.
Слід зазначити, що договір за результатами проведення даної закупівлі між Замовником та ТОВ «МЕЛСІТІ» був укладений 11.10.2024. Відповідно до пункту 5.1. вказаного договору: термін виконання робіт з 11.10.2024 до 31.12.2025.
Тобто цивільно-правові договори з Максименко Світланою Іванівною, строк дії яких закінчився 30.05.2024 та 30.09.2024 та умови яких не передбачають автоматичної пролонгації договору, не підтверджують наявності в учасника-переможця інженера з проєктно-кошторисної роботи, залученого до виконання договору про закупівлю (з 11.10.2024 до 31.12.2025). Інші умови тендерної документації не встановлюють вимог щодо підтвердження трудових відносин з працівниками.
Враховуючи вищезазначене, учасник ТОВ «МЕЛСІТІ» не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям установленим Замовником відповідно до статті 16 Закону, а саме: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть безпосередньо залучені до виконання договору, укладеного за результатами проведеної даної закупівлі.
Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Однак, з огляду на установлені порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «МЕЛСІТІ», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку: Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольними рішеннями уповноваженої особи Замовника від 09 серпня 2024 року №229 та від 20 серпня 2024 року №241 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 26 серпня 2024 року, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО» (далі – ТОВ «АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО») та Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕЛСІТІ» (далі – ТОВ «МЕЛСІТІ»), повідомлення про намір укласти договір від 27 серпня 2024 року, договір від 11 жовтня 2024 року №11/10- НБ46 на суму 101 362 966,00 грн з ПДВ (далі – Договір), додаткові угоди від 23 жовтня 2024 року № 1 та від 24 жовтня 2024 року № 2 до Договору, пояснення на запит Держаудитслужби, отримані 16 жовтня 2024 року та 22 жовтня 2024 року через електронну систему закупівель, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 23 вересня 2024 року № 15633-р/пкпз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду рішень Комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МЕЛСІТІ» установлено порушення пункту 42, 43 та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Замовник категорично не погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі та повідомляє наступне: стосовно установленого порушення пункту 42 Особливостей – виходячи з положень Особливостей, замовник у разі потреби має можливість і право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. При цьому, згідно з роз’ясненнями Мінекономіки, перелік цих органів, підприємств, установ, організацій не є вичерпним, в порядку пункту 42 Особливостей, таке звернення має бути оформлено офіційно, у свою чергу, замовник має отримати офіційну відповідь (письмову або електронну) із відомостями (інформацією), яку перевіряє замовник. Таким чином норми пункту 42 Особливостей не є обов’язковими, право Уповноваженої особи приймати самостійні рішення в межах та на виконання вимог чинного законодавства відповідно до обставин. Стосовно не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕЛСІТІ» – дата розкриття тендерних пропозицій 26.08.2024; цивільно-правовий договір від 01.09.2024 №1/9-09-24, наданий Максименко Світланою Іванівною на звернення, закінчив свою дію 30.09.2024; договір укладений за результатами Закупівлі від 11.10.2024, тому доводи, що учасник ТОВ «МЕЛСІТІ» не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям - не вірні. Замовник, згідно з вимогами тендерної документації, визначає відповідність кваліфікаційному критерію, а саме наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть безпосередньо залучені до виконання договору, укладеного за результатами проведення даної закупівлі. Оцінка тендерної пропозиції ТОВ «МЕЛСІТІ» відбулася 27.09.2024, тобто на момент оцінки наявні трудові відносини між ТОВ «МЕЛСІТІ» та Максименко Світланою Іванівною, тобто наявний інженер з проектно-кошторисної роботи – не менше 1 особи, отже ТОВ «МЕЛСІТІ» підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям. Підсумовуючи наведене вище, замовник не згодний з інформацією, викладеною у висновку та скористається своїм правом на його оскарження.
2024-11-11 15:14:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Оскарження в суді
Опис: | ПОЗОВНА ЗАЯВА про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-09-000580-a від 04.11.2024 |
Дата публікації: | 18 листопада 2024 |
Номер відкриття провадження: | 280/10649/24 |
Дата відкриття провадження: | 18 листопада 2024 |
Документи:
19 листопада 2024 10:03
|
Електронний підпис |
18 листопада 2024 10:15
|
Витяг з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями.html |
19 листопада 2024 10:03
|
Електронний підпис |
18 листопада 2024 10:15
|
Електронний підпис |
18 листопада 2024 10:15
|
Витяг з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями.html |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2024 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО" |
101 450 176,00
UAH з ПДВ
|
100 380 296,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕЛСІТІ" |
105 562 966,00
UAH з ПДВ
|
101 362 966,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО" #43173964 |
Відхилено |
100 380 296,34
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2024 12:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2024 17:12
|
ТОВ "МЕЛСІТІ" #41490056 |
Переможець |
101 362 966,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2024 10:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 вересня 2024 10:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2024 12:08
|
Додаткова угода від 24.10.2024 №2.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2024 12:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2024 10:18
|
Додаткова угода від 23.10.2024 № 1.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2024 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
14 жовтня 2024 09:11
|
Договір від 11.10.2024 від 11-10-НБ46.pdf | укладений |
14 жовтня 2024 09:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. На підставі листа Підрядника від 22.10.2024 № 01-22/10, п. 4.7. договору від 11.10.2024 № 11/10-НБ46 (надалі - Договір) встановити, що розмір попередньої оплати для виконання робіт за Договором становить 24 451 325,00 грн (двадцять чотири мільйони чотириста п’ятдесят одна тисяча триста двадцять п’ять гривень 00 копійок). Попередня оплата (аванс) надається на строк до 18.12.2024 включно. По закінченню вказаного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Ця додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 11/10-НБ46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. З метою уточнення джерел фінансування Сторони домовились внести зміни до п. 3.1. розділу ІІІ «Ціна договору» Договору від 11.10.2024 № 11/10-НБ46 (далі – Договір) та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 101 362 966,00 грн (сто один мільйон триста шістдесят дві тисячі дев’ятсот шістдесят шість грн 00 коп.), в т. ч. ПДВ – 16 893 827,67 грн (шістнадцять мільйонів вісімсот дев’яносто три тисячі вісімсот двадцять сім гривень 67 копійок). З них кошти бюджету Запорізької міської територіальної громади – 81 504 418,00 грн. З них на 2024 рік – 81 504 418,00 грн. З них кошти на 2025 рік – 19 858 548,00 грн. Обсяги фінансування визначаються додатковими угодами до договору на підставі планів фінансування (відповідних рішень розпорядників бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, тощо)». 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Ця додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 11/10-НБ46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |