Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СОЛОНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04369699 |
Місцезнаходження: | 81131, Україна , Львівська обл., с. Солонка, вул. Центральна, 3 |
Контактна особа: |
Ірина Корда +380508039155 korda.iryna@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2024 20:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2024 15:45 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2024 15:45 |
Очікувана вартість: | 11 220 790,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 56 103,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2024 20:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2024 20:33 |
Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx | |
08 серпня 2024 20:33 |
Перелік документів та_або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.docx | |
08 серпня 2024 20:33 |
Тендерна документація.doc | |
08 серпня 2024 20:33 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
08 серпня 2024 20:33 |
ДОДАТОК №2 Технічна специфікація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
«Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, скановані в форматі PDF :
- договірну ціну (складена відповідно з чинними кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва»);
- пояснювальну записку;
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат.
Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника. У разі використання при розрахунку іншої програми, ніж АВК-5, необхідно надати розгорнутий розрахунок кожної розцінки із зазначенням кількості людино-годин, матеріалів, механізмів для повного та об’єктивного розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»»(цитата).
Учасником на виконання даної вимоги було надано кошторисну документацію файл ДЦ, яка НЕ ВІДПОВІДАЄ зазначеним вимогам, а саме в кошторисному розрахунку Договірна ціна не зазначено, згідно якого нормативного документу він був виконаний, що підтверджується наступним скрін-шотом:
Таким чином, кошторисна документація Учасника НЕ підтверджує повну вiдповiднiсть пропозиції технічним, якісним та інших характеристикам предмета закупівлі згідно вимог Додатку № 2 до тендерної документації Замовника, не містить інформацію про те, що Договірна складена згідно з вимогами «Кошторисні норми України Настанова з визначення вартості будівництва», а також не складена за формою відповідно до Настанови (як вимагається в тендерній документації) як того прямо вимагала тендерна документація.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи викладене, Пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника закупівлі підлягала відхиленню згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Аналогічне РІШЕННЯ № 15543-р/пк-пз від 29.09.2023 (п. 3).
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям № 1178.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ:
1. Дискваліфікувати Учасника закупівлі.
В пункті 5.2 Настанови зазначено, що "Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови", однак з зазначеного положення випливає, що в додатку 30 міститься лише приклад договірної ціни, а не єдино можливий стандарт.
Єдиною вимогою в Документації було те, що договірна ціна має бути складена відповідно з чинними кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», тобто включати всі передбачені розділи, а не відповідати самій формі Додатку 30 до Настанов. Жодною вимогою Документації не встановлено, що Договірна ціна повинна бути складена у відповідності до форми Додатку 30 до Настанов. Крім того, форма Додатку 30 до Настанова з визначення вартості будівництва не містить заповненого поля чи вимоги заповнювати у форму рядок «визначена згідно з».
Таким чином, Замовник торгів вважає, що договірна ціна Учасника складена у відповідності із Настановами із визначення вартості будівництва та вимогами Тендерної документації.
Зазначене підтверджується рішеннями Антимонопольного комітету України:
№ 4092-р/пк-пз від 05.03.2024
№9530 -р/пк-пз від 30.05.2024
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-10-000027 ● 8c86205847e445c9838e07594b95ea26
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2024 11:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
57 UA-2024-08-08-011944-a 08.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-15 09:31:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі “Заходи щодо відновлення і підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану р. Зубра, а також для боротьби з шкідливою дією вод на території сіл Вовків, Загір’я, Кугаїв Львівського району Львівської області. Капітальний ремонт (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)”, (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-011944-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-17 16:25:07
Відповідь на звернення
У відповідь на ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне
Що до питання: 1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації по об’єкту Заходи щодо відновлення і підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану р. Зубра, а також для боротьби з шкідливою дією вод на території сіл Вовків, Загір’я, Кугаїв Львівського району Львівської області. Капітальний ремонт, виконаній відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, та інших нормативних документів. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству. Робочий проект пройшов експертизу, в результаті якої було отримано позитивний Експертний звіт. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені у проекті Заходи щодо відновлення і підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану р. Зубра, а також для боротьби з шкідливою дією вод на території сіл Вовків, Загір’я, Кугаїв Львівського району Львівської області. Капітальний ремонт. У розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація при закупівлі робіт - це встановлена замовником сукупність технічних умов, що необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва. Вона повинна містити опис усіх необхідних характеристик робіт, що закуповуються, та може містити опис конкретного технологічного процесу виконання необхідних робіт.
Закон окремо не визначає джерела формування технічної специфікації при закупівлі робіт, проте згідно з вимогами «Настанови з визначення вартості будівництва» для розрахунку ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає як технічне завдання:
– відомість обсягів робіт (за рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною замовником) та відомість ресурсів до неї без цін;
– або затверджену проєктну документацію;
– або при закупівлі окремих видів капітальних ремонтів (а до таких, відповідно до пункту 8.4 ДБН А.2.2-3, відносяться капітальні ремонти, пов’язані виключно з поліпшенням експлуатаційних показників, введених в експлуатацію в установленому порядку об’єктів будівництва) — дефектний акт, у якому визначаються фізичні об’єми будівельних робіт та умови їх виконання.
Замовником виконано вимоги «Настанови з визначення вартості будівництва» при формуванні технічної специфікації. Технічна специфікація на дану закупівлю сформована з відомості обсягів робіт та відомості ресурсів до неї без цін, які є частиною проектної документації, яка пройшла експертизу встановленим порядком, та щодо якої отримано позитивний експертний звіт.
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено з урахуванням будівельних норм і та із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації на Заходи щодо відновлення і підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану р. Зубра, а також для боротьби з шкідливою дією вод на території сіл Вовків, Загір’я, Кугаїв Львівського району Львівської області. Капітальний ремонт. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Обґрунтування розміру бюджетних призначень
Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб територіальної громади, вартості, визначеної зведеним кошторисним розрахунком та затверджений рішенням сесії Солонківської сільської ради Львівського району Львівської області №4654 від 08.08.2024 р.
Що до питання: 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://solonkivska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-jogo-ochikuvanoi-vartosti-konkurentnoi-proceduri-zakupivli-17-17-55-03-11-2021/
З повагою!
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-18 10:41:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Заходи щодо відновлення і підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану р. Зубра, а також для боротьби з шкідливою дією вод на території сіл Вовків, Загір’я, Кугаїв Львівського району Львівської області. Капітальний ремонт (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)», (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-011944-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні додаткових пояснень (інформації та/або відповідних документів), а саме: яким чином підтверджено відповідність тендерної пропозиції переможця торгів КП «Вектор» вимогам підпункту 2.3 пункту 2 Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації в частині надання документів (посвідчення та протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань), що містять інформацію про навчання і перевірку знань з питань охорони праці головного інженера Петріва В.П., а саме за НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.75-15 (надати посилання на файл в тендерній пропозиції).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-21 11:17:44
Відповідь на звернення
У відповідь на ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне.
Згідно підпункту 2.3 пункту 2 Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації Зазначено про необхідність додатково надати документи встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про навчання і перевірку знань з питань охорони праці (чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій) на головного інженера в тому числі щодо навчання та перевірки знань за НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.75-15.
На підтвердження вимог пункту 2 Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно якої Петрів Василь Петрович є головним інженером в учасника КП ВЕКТОР. Також, Учасником на підтвердження вимог підпункту 2.3 пункту 2 Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації надано файл "2.2 Витяг головний інженер.pdf", в якому міститься Посвідчення ДП "Західний ЕТЦ" №21 та витяг з протоколу № 01-142 засідання комісії по перевірці знань з охорони праці ДП "Західний експертно-технічний центр Держпраці" від 14.05.2024 р. в тому числі щодо навчання та перевірки знань за НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.75-15, щодо Петрів Василя Петровича на посаді головного інженера КП "Вектор"
Відповідні документи надаємо разом з поясненням.
З повагою!
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2024 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "МП Сантехмонтаж" |
9 988 305,60
UAH з ПДВ
|
9 988 305,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КП ВЕКТОР |
10 865 599,20
UAH з ПДВ
|
10 865 599,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "МП Сантехмонтаж" #30297532 |
Відхилено |
9 988 305,60
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2024 13:14
|
|
КП ВЕКТОР #30873486 |
Переможець |
10 865 599,20
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2024 11:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2024 17:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2024 18:11
|
IMG_0099.pdf | укладений |
19 вересня 2024 18:09
|