Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
1 011 200,00 UAH
UA-2024-08-08-011095-a 47679bb3b6844446a32b4aeb3cb26686
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Охременко Анастасія Василівна

+380563712767 zakupivli2023@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса)
Код ЄДРПОУ: 43315529
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 21А
Контактна особа: Охременко Анастасія Василівна
+380563712767
zakupivli2023@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2024 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2024 00:00
Початок аукціону: 16 серпня 2024 11:42
Початок аукціону: 16 серпня 2024 11:42
Очікувана вартість: 1 011 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 056,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
64 штука
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 105 (у кількості 42 шт.), Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Театральна, 6/7 (у кількості 22 шт.).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Товару на протязі 20(двадцяти) днів з дати поставки Товару шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Постачальника. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 16:55
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 16:55
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 16:55
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 16:55
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 16:55
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 16:55
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 16:55
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 16:55
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 16:55
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 16:55
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 16:55
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 16:55
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 16:55
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 16:55
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 16:55
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 16:55
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 16:55
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 16:55
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 16:55
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 16:55
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 16:55
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 16:55

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

08 серпня 2024 17:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2024 16:55
ТД_БФП 77 01.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-08-08-011095-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАТИШ СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3015206773
Дата подання: 21 серпня 2024 18:31
Неправомірне обрання переможця
Рішенням замовника від 21.08.2024, оформленим протоколом № 77/03, за результатом розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника ТОВ "В.М." визнано пропозицію ТОВ "В.М." переможцем в процедурі закупівлі товару UA-2024-08-08-011095-a за кодом ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Багатофункціональні пристрої). Учасник ФОП Латиш С.В. не погоджується з даним рішеням замовника з огляду на наступне. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «В.М.» (код ЄДРПОУ 24095427) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації так як у Додатку 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015-30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку», (Багатофункціональні пристрої)» міститься вимога про надання учасниками на підтвердження якості запропонованого товару авторизаційного листа від Виробника або офіційного представництва Виробника запропонованого Учасником товару, чинного на дату подання тендерних пропозицій, який підтверджує:
- статус Учасника як партнера виробника з наданням Учаснику повноважень щодо участі у тендері щодо закупівлі. В листі має бути зазначено назва та юридична адреса учасника, найменування Замовника, найменування запропонованого Товару та номер оголошення про проведення закупівлі в електронній системі закупівель.
- запропонована продукція офіційно імпортована на територію України зі сплатою всіх необхідних податків і зборів згідно законодавства України.
Учасник ТОВ «В.М.» у складі тендерної пропозиції надав Лист-авторизацію за вих.№997-24/01-03 від 13.08.2024 (у складі файлу PDF "Відповідність вимогам до предмету закупівлі"), на бланку ТОВ «В.М.» та за підписом генерального директора ТОВ «В.М.» Петра Будаєва, у якому зазначив що Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» (код ЄДРПОУ 24095427, юридична адреса: 01010, м. Київ, вул. Івана Мазепи 4/6) є офіційним дистриб’ютором Pantum International Limited в Україні відповідно сертифікату № PD230703001 від 23 липня 2024 року та надав копію вказаного сертифікату. У листі вказано що ТОВ «В.М.» підтверджує спроможність поставки, гарантійних зобов’язань виробника, партнерських відносин між виробником та учасником, які необхідні для надання повноважень щодо участі у тендері. Це не відповідає вищевказаній вимозі Додатку 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015-30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку», (Багатофункціональні пристрої)» про надання учасником авторизаційного листа від Виробника або офіційного представництва Виробника запропонованого Учасником товару, чинного на дату подання тендерних пропозицій, бо не підтверджує статус надавача Листа-авторизації №997-24/01-03 від 13.08.2024 як Виробника або офіційного представництва Виробника запропонованого товару.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2024 14:57
Відхилити Вимогу (скаргу), 21.08.2024, 18:31. ID: UA-2024-08-08-011095-a.a1, яка надійшла від ФОП ЛАТИШ СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ щодо неправомірного обрання переможця процедури закупівлі товару за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – ДК 021:2015 – 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (Багатофункціональні пристрої), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-08-011095-a.

Документи подані скаржником

21 серпня 2024 18:31
ТД_БФП 77 01.docx

Документи

23 серпня 2024 14:56
Протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-08-08-011095-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАТИШ СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3015206773
Дата подання: 26 серпня 2024 16:09
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо обрання переможця закупівлі
Скарга подається на рішення Замовника про визнання тендерної пропозиції Учасника ТОВ "В.М," переможцем в процедурі закупівлі товару згідно код ДК 021:2015 - 30120000-6 "Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку" (Багатофункціональні пристрої) очікуваною вартістю 1 011 200,00 грн. з ПДВ, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 77/03 від 21.08.2024
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 серпня 2024 15:48
Рішення від 28.08.2024 № 14440.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2024 15:47
рішення від 05.09.2024 № 14898.pdf
Дата публікації: 10 вересня 2024 15:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконане
Дата виконання рішення замовником: 16 вересня 2024 13:31

Документи подані скаржником

23 серпня 2024 20:20
Пр_бфп.pdf
23 серпня 2024 20:20
ТД_БФП 77 01.docx
23 серпня 2024 20:20
Виписка з ЄДР.pdf
23 серпня 2024 20:20
Довідка ВПО.pdf
23 серпня 2024 20:20
ІПН.pdf
23 серпня 2024 20:20
Паспорт.pdf
23 серпня 2024 20:21
Електронний підпис

Документи подані замовником

30 серпня 2024 12:43
Протокол
30 серпня 2024 12:43
Протокол

Документи Органу Оскарження

10 вересня 2024 15:21
рішення від 05.09.2024 № 14898.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-11-04-000062 ● e084013f8a38478e9c7fc86b67d789b8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2024 15:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

04.11.2024
№ 76-з

Житомир

Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 04.11.2024 № 76-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2024-08-08-011095-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-11-06 10:15:31

Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 06.11.2024 № 1

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної
Південним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м. Одеса) (далі – Замовник) по предмету «Багатофункціональні пристрої» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-011095-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).

1. Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) визначено, що Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) є розпорядником бюджетних коштів.

3. Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 таблиці 2 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника визначено, що до переліку додаткових документів, що має надати учасник у складі тендерної пропозиції віднесено лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності), щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, зокрема, постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію».
При тому, що зазначений нормативний акт (постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію») на момент проведення процедури закупівлі втратив чинність (втрата чинності з 23.09.2023).
Надайте пояснення, чому Вами у тендерній документації встановлено вищевказану умову, яка суперечить нормам передбаченим абзацу 1 пункту 28 Особливостей та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, в частині включення до тендерної документації вимог не у відповідності до законодавства?
До наданої відповіді прошу надати скан-копію протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08.08.2024 № 77/01 (щодо складання та затвердження тендерної документації).

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-11-11 16:52:31

Відповідь на запит

Відповідь на запит.
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень (інформації, документів) від 06.11.2024 № 1 з приводу питань, які виникли під час проведення моніторингу до закупівлі згідно ДК 021:2015: 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Багатофункціональні пристрої), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 08.08.2024 за № UA-2024-08-08-011095-a, повідомляємо наступне.
Стосовно першого питання: з метою здійснення обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, було отримано цінову пропозицію від потенційного учасника (що додається) та здійснено попередній моніторинг цін на товар, що був предметом зазначеної закупівлі на наступних сайтах:

https://epicentrk.ua/ua/shop/mplc-pristrij-bfp-mono-a4-pantum-bm5100adw-z-wifi-bagatofunkcional-nij-bm5100adw-1ee6f375-1c88-651a-91db-f38bcc93e99a.html?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI6IOKw93TiQMVpaeDBx2i9i4tEAQYCCABEgJcYvD_BwE

https://voltyk.com.ua/periferiya-orgtehnika/printeri-1/bfp-pantum-bm5100adw-1
https://electrone.com.ua/perifer-ya-orgtehn-ka/printeri/uk-bfp-pantum-bm5100adw?utm_source=hotline&utm_medium=cpc&utm_campaign=%D0%9F%D1%80%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%8B,%20%D0%9C%D0%A4%D0%A3&utm_term=Pantum%20BM5100ADW&utm_content=BM5100ADW
https://zakupus.com.ua/ua/p1982449619-mnogofunktsionalnoe-ustrojstvo-pantum.html?utm_medium=cpc&utm_source=hotline&utm_campaign=%D0%9F%D1%80%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%8B%2C+%D0%9C%D0%A4%D0%A3&utm_term=Pantum+BM5100ADW&utm_id=hotline_3&utm_content=1982449619redprice.in.ua
stylus.ua/uk/hp-laserjet-pro-4102dw-2z622f-p1253173c1062.html
https://rozetka.com.ua/ua/brother-dcpl5510dwre1/p429370562/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI9vW5oN_TiQMV4Z2DBx32RDsbEAQYASABEgKWKvD_BwE
touch.com.ua/item/hp-laserjet-pro-4102dw-2z622f-mfu-111581-mfu-bfp/
https://touch.com.ua/item/hp-laserjet-pro-4102dw-2z622f-mfu-111581-mfu-bfp/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=pmax_1001_2000&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIs5-Kz9_TiQMVg6-DBx0FSClAEAQYASABEgIMYvD_BwE
stylus.ua/uk/develop-ineo-4020i-acer121-p706057c1062.html

Стосовно другого питання: надаємо Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке розміщене на офіційному вебсайті Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) - https://just-dnipro.gov.ua/?view=cat&category=1589 з додержанням вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710).

Стосовно третього питання: уповноваженою особою при складанні тендерної документації, зокрема пункту 4 таблиці 2 Додатку № 1 до тендерної документації, помилково було включено до тендерної документації вимогу про надання листа-гарантії, щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, зокрема, постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію».
З огляду на зазначену обставину було складено протокол від 06.11.2024 наради щодо розгляду питання про встановлення вимоги про надання листа-гарантії, щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, зокрема, постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію», при тому, що зазначений нормативний акт (постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію») на момент проведення процедури закупівлі втратив чинність (втрата чинності з 23.09.2023) та зобов’язано Уповноважених осіб при здійсненні закупівель чітко дотримуватись вимог Закону України «Про публічні закупівлі», інших нормативних документів та вживати заходів, що направлені на недопущення порушень у сфері публічних закупівель у подальшому.

Додаток:
- Цінова пропозиція учасника;
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- Протокол від 06.11.2024 наради;
- Протокол від 08.08.2024 № 77/1 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою (щодо складання та затвердження тендерної документації).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація, що свідчить про вжиття заходів. Відповідно до частини 1 статті 64 Закону України «Про державну службу», за невиконання або неналежне виконання посадових обов’язків, визначених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами у сфері державної служби, посадовою інструкцією, а також порушення правил етичної поведінки та інше порушення службової дисципліни державний службовець притягається до дисциплінарної відповідальності у порядку, встановленому цим Законом. Згідно з частиною 3 статті 63 Закону України «Про державну службу», безпосередній керівник державного службовця має право вносити клопотання керівнику державної служби про притягнення державного службовця до дисциплінарної відповідальності за вчинення дисциплінарного проступку. Аналізуючи чинне законодавство порушити дисциплінарне провадження можливо лише у відношенні державного службовця. Відповідно до частин 1 та 2 Закону України «Про державну службу», матеріальна та моральна шкода, заподіяна фізичним та юридичним особам незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю державних службовців під час здійснення ними своїх повноважень, відшкодовується за рахунок держави. Держава в особі суб’єкта призначення має право зворотної вимоги (регресу) у розмірі та порядку, визначених законом, до: 1) державного службовця, який заподіяв шкоду; 2) посадової особи (осіб), винної (винних) у незаконному звільненні, відстороненні або переведенні державного службовця чи іншого працівника на іншу посаду, щодо відшкодування матеріальної та моральної шкоди, заподіяної державному органу у зв’язку з оплатою часу вимушеного прогулу або часу виконання нижчеоплачуваної роботи. Згідно з частинами 1 та 2 статті 81 Закону України «Про державну службу», державний службовець зобов’язаний відшкодувати державі шкоду, заподіяну внаслідок неналежного виконання ним посадових обов’язків. Шкодою, заподіяною державним службовцем державі, є також виплачене державою відшкодування шкоди, заподіяної державним службовцем третій особі внаслідок неналежного виконання ним посадових обов’язків. Суб’єктом матеріальної відповідальності за законодавством про працю може бути лише працівник, який перебуває в трудових відносинах із роботодавцем. Наказом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 09.10.2024 № 5855- к «Про звільнення Охременко А.В.» звільнена з займаної посади 18.10.2024 та, станом на сьогоднішній день, не є державним службовцем, тому для порушення відносно неї дисциплінарного провадження або притягнути до матеріальної відповідальності відсутні законні підстави. З огляду на зазначену обставину було складено протокол від 06.11.2024 наради щодо розгляду питання про встановлення вимоги про надання листа-гарантії, щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, зокрема, постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію», при тому, що зазначений нормативний акт (постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію») на момент проведення процедури закупівлі втратив чинність (втрата чинності з 23.09.2023) та зобов’язано Уповноважених осіб при здійсненні закупівель чітко дотримуватись вимог Закону України «Про публічні закупівлі», інших нормативних документів та вживати заходів, що направлені на недопущення порушень у сфері публічних закупівель у подальшому.

2024-11-19 17:57:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 листопада 2024
Кінцевий строк оскарження: 27 листопада 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері публічних закупівель.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2024 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 940 800,00
UAH з ПДВ
940 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАТИШ СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 1 010 880,00
UAH з ПДВ
1 010 880,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 вересня 2024 11:08
Електронний підпис
22 серпня 2024 11:12
Електронний підпис
22 серпня 2024 11:08
Статут ТОВ В.М..pdf
22 серпня 2024 11:08
Витяг МВС 07.08.2024.zip
22 серпня 2024 11:08
Довідка НАЗК ТОВ В.М..zip
21 серпня 2024 15:29
Електронний підпис
15 серпня 2024 12:55
Електронний підпис
15 серпня 2024 12:54
Аналогічний договір.pdf
15 серпня 2024 12:54
Свідоцтво ПДВ.pdf
15 серпня 2024 12:54
Довідки пропозиції.pdf
15 серпня 2024 12:54
Витяг ЄДР.pdf.p7s
15 серпня 2024 12:54
Аналогічний договір.pdf.p7s
15 серпня 2024 12:54
Довідки пропозиції.pdf.p7s
15 серпня 2024 12:54
Витяг з ПДВ.pdf
15 серпня 2024 12:54
Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
15 серпня 2024 12:54
Витяг ЄДР.pdf
15 серпня 2024 12:54
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
15 серпня 2024 12:54
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
15 серпня 2024 12:54
Витяг з ПДВ.pdf.p7s

Публічні документи

20 вересня 2024 15:03
Електронний підпис
20 вересня 2024 15:03
Паспорт.pdf.p7s
20 вересня 2024 15:03
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
20 вересня 2024 15:03
Паспорт.pdf
20 вересня 2024 15:03
Виписка з ЄДР.pdf
20 вересня 2024 15:03
Довідка НАЗК 20.09.2024.zip
20 вересня 2024 15:03
Витяг-3997902-Латиш-2024-05-30.pdf.p7s
20 вересня 2024 15:03
Витяг-3997902-Латиш-2024-05-30.pdf
14 серпня 2024 14:54
Електронний підпис
14 серпня 2024 14:54
Електронний підпис
14 серпня 2024 14:54
1 Цінова пропозиція.pdf.p7s
14 серпня 2024 14:54
1 Цінова пропозиція.pdf
14 серпня 2024 14:54
4.2 Порівняльна таблиця.pdf
14 серпня 2024 14:54
4.6 Авторизаційний лист.pdf
14 серпня 2024 14:54
9.5.1 Довідка ВПО.pdf
14 серпня 2024 14:54
7.3 ІПН.pdf
14 серпня 2024 14:54
2.1 Довідка про досвід.pdf
14 серпня 2024 14:54
7.2 Паспорт.pdf
14 серпня 2024 14:54
9.5.1 Довідка ВПО.pdf.p7s
14 серпня 2024 14:54
2.1.2 Лист-відгук.pdf.p7s
14 серпня 2024 14:54
7.3 ІПН.pdf.p7s
14 серпня 2024 14:54
7.1 Виписка з ЄДР.pdf.p7s
14 серпня 2024 14:54
Довідка щодо печатки.pdf
14 серпня 2024 14:54
7.1 Виписка з ЄДР.pdf
14 серпня 2024 14:54
2.1.2 Лист-відгук.pdf
14 серпня 2024 14:54
9.4 Довідка про товар.pdf
14 серпня 2024 14:54
7.2 Паспорт.pdf.p7s
14 серпня 2024 14:54
9.4 Довідка про товар.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

учасник відповідає вищезазначеному критерію

Підтверджую

ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАТИШ СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

учасник відповідає вищезазначеному критерію

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Рішення скасоване 940 800,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2024 13:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2024 16:54
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Відхилено 940 800,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2024 17:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 вересня 2024 16:37
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАТИШ СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#3015206773
Переможець 1 010 880,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2024 13:35

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ № 77/02 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Дніпро 20 серпня 2024 р. Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 06.10.2021 № 769/03-08 та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника ТОВ «В.М.» поданої для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – ДК 021:2015 – 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (Багатофункціональні пристрої), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-08-011095-a. ПО ПИТАННЮ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: 08.08.2024 в системі електронних закупівель за № UA-2024-08-08-011095-a було оголошено процедуру закупівлі товару за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (Багатофункціональні пристрої). 16.08.2024 в електронній системі закупівель відбувся аукціон, для участі у якому було подано дві остаточні тендерні пропозиції, а саме від: За результатами аукціону електронною системою закупівель автоматично було обрано переможця, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а саме: пропозицію Учасника ТОВ «ВМ.» з ціною 940 800,00 грн. Пунктом 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Уповноважена особа уважно розглянувши тендерну пропозицію Учасника ТОВ «В.М.» виявила наступне. Підпунктом 1.1. пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» таблиці 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про виконання аналогічного (-их) договору (-ів), в якій повинно бути зазначено: номер та дата договору, повне найменування контрагента з яким укладено договір, код ЄДРПОУ та адреса контрагента, предмет договору (аналогічний даній закупівлі), сума договору, контактний телефон уповноваженої особи. У складі тендерної пропозиції надається копія договору (-ів) (з усіма додатками), видаткова накладна та оригінал (-и) листа (-ів)-відгука (-ів) від контрагента (-ів), підписаний керівником контрагента, який підтверджує повне виконання аналогічного договору та належне виконання Учасником обов’язків за аналогічним договором. В листі-відгуці має бути зазначено дату та номер договору, предмет договору, суму договору (з урахуванням змін). Лист-відгук повинен мати вихідний номер та дату складання. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «В.М.» надано вищезазначені документи, але за розглядом яких встановлено, що - довідка (вих.№997-17/01-03 від 13.08.2024) про виконання аналогічного договору не містить повної інформації щодо конкретного найменування предмету аналогічного договору; - лист-відгук (№9-28-1724 від 23.12.2021) не містить інформацію щодо суми договору. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції довідку про виконання аналогічного договору та лист-відгук, підготовлені у відповідності до вимог тендерної документації в цій частині. Пунктом 43 Особливостей, передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки, допущені Учасником ТОВ «В.М.» помилки не призводить до зміни предмета закупівлі, уповноважена особа, вирішила надати можливість Учаснику протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему закупівель зазначених виправлень. ВИРІШИЛА: 1. Керуючись пунктом 43 Особливостей, надати можливість Учаснику ТОВ «В.М.», протягом 24 годин виправити невідповідності у тендерній пропозиції, поданій для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (Багатофункціональні пристрої), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-08-011095-a. 2. Оприлюднити протокольне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (dzo.com.ua). Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) – головний спеціаліст центрального відділу договірної роботи та ресурсного забезпечення Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Анастасія ОХРЕМЕНКО

Документи

21 серпня 2024 17:22
Довідка НАЗК
21 серпня 2024 17:22
Електронний підпис
21 серпня 2024 17:20
Протокол
16 серпня 2024 12:05
Звіт з ЄДР (припинено)

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ № 77/07 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Дніпро 16 вересня 2024 р. Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 06.10.2021 № 769/03-08 та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника ТОВ «В.М.» поданої для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – ДК 021:2015 – 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (Багатофункціональні пристрої), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-08-011095-a. ПО ПИТАННЮ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: 08.08.2024 в системі електронних закупівель за № UA-2024-08-08-011095-a було оголошено процедуру закупівлі товару за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (Багатофункціональні пристрої). 16.08.2024 в електронній системі закупівель відбувся аукціон, для участі у якому було подано дві остаточні тендерні пропозиції, а саме від: За результатами аукціону електронною системою закупівель автоматично було обрано переможця, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а саме: пропозицію Учасника ТОВ «ВМ.» з ціною 940 800,00 грн. Пунктом 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Уповноважена особа уважно розглянувши тендерну пропозицію Учасника ТОВ «В.М.» виявила наступне. Підпунктом 8.5 пункту 8 Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Авторизаційний лист від Виробника або офіційного представництва Виробника запропонованого Учасником товару, чинного на дату подання тендерних пропозицій, який підтверджує: - статус Учасника як партнера виробника з наданням Учаснику повноважень щодо участі у тендері щодо закупівлі. В листі має бути зазначено назва та юридична адреса учасника, найменування Замовника, найменування запропонованого Товару та номер оголошення про проведення закупівлі в електронній системі закупівель; - запропонована продукція офіційно імпортована на територію України зі сплатою всіх необхідних податків і зборів згідно законодавства України. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «В.М.» надано лист-авторизацію № 997-24/01-03 від 13.08.2024 (файл «Відповідність вимогам до предмета закупівлі.pdf»), який складено на фірмовому бланку Учасника ТОВ «В.М.» та підписаний керівником Учасника ТОВ «В.М.», а не виданий від імені Виробника або офіційного представництва Виробника запропонованого Учасником товару, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції авторизаційний лист, виданий Виробником або офіційним представництвом Виробника запропонованого Учасником товару, підготовлений у відповідності до вимог тендерної документації в цій частині. Пунктом 43 Особливостей, передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки, допущена Учасником ТОВ «В.М.» помилка не призводить до зміни предмета закупівлі, уповноважена особа, вирішила надати можливість Учаснику протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему закупівель зазначених виправлень. ВИРІШИЛА: 1. Керуючись пунктом 43 Особливостей, надати можливість Учаснику ТОВ «В.М.», протягом 24 годин виправити невідповідності у тендерній пропозиції, поданій для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (Багатофункціональні пристрої), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-08-011095-a. 2. Оприлюднити протокольне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (dzo.com.ua). Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) – заступник начальника Управління – начальник центрального відділу договірної роботи та ресурсного забезпечення Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Наталія НЕУБАУЕР

Документи

19 вересня 2024 17:35
Електронний підпис
19 вересня 2024 17:32
Протокол
16 вересня 2024 13:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
16 вересня 2024 13:32
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

20 вересня 2024 13:35
Довідка НАЗК
20 вересня 2024 13:34
Електронний підпис
20 вересня 2024 13:22
Протокол
19 вересня 2024 17:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2024 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАТИШ СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#3015206773
1 010 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 вересня 2024 13:35
Довідка НАЗК
20 вересня 2024 13:34
Електронний підпис
20 вересня 2024 13:22
Протокол
19 вересня 2024 17:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2025 15:29
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2024 15:58
ду 1 до дог БФБ 64.pdf зміни до договору
01 жовтня 2024 15:56
Електронний підпис укладений
26 вересня 2024 11:44
Договір укладений
26 вересня 2024 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Постачальника
Номер договору про закупівлю: БФП/64
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Багатофункціональні пристрої 64 15 795,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 1 010 880,00
UAH