Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) |
Код ЄДРПОУ: | 43315529 |
Місцезнаходження: | 49027, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 21А |
Контактна особа: |
Охременко Анастасія Василівна +380563712767 zakupivli2023@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2024 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2024 11:42 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2024 11:42 |
Очікувана вартість: | 1 011 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 056,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату Товару на протязі 20(двадцяти) днів з дати поставки Товару шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2024 17:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2024 16:55 |
ТД_БФП 77 01.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
- статус Учасника як партнера виробника з наданням Учаснику повноважень щодо участі у тендері щодо закупівлі. В листі має бути зазначено назва та юридична адреса учасника, найменування Замовника, найменування запропонованого Товару та номер оголошення про проведення закупівлі в електронній системі закупівель.
- запропонована продукція офіційно імпортована на територію України зі сплатою всіх необхідних податків і зборів згідно законодавства України.
Учасник ТОВ «В.М.» у складі тендерної пропозиції надав Лист-авторизацію за вих.№997-24/01-03 від 13.08.2024 (у складі файлу PDF "Відповідність вимогам до предмету закупівлі"), на бланку ТОВ «В.М.» та за підписом генерального директора ТОВ «В.М.» Петра Будаєва, у якому зазначив що Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» (код ЄДРПОУ 24095427, юридична адреса: 01010, м. Київ, вул. Івана Мазепи 4/6) є офіційним дистриб’ютором Pantum International Limited в Україні відповідно сертифікату № PD230703001 від 23 липня 2024 року та надав копію вказаного сертифікату. У листі вказано що ТОВ «В.М.» підтверджує спроможність поставки, гарантійних зобов’язань виробника, партнерських відносин між виробником та учасником, які необхідні для надання повноважень щодо участі у тендері. Це не відповідає вищевказаній вимозі Додатку 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015-30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку», (Багатофункціональні пристрої)» про надання учасником авторизаційного листа від Виробника або офіційного представництва Виробника запропонованого Учасником товару, чинного на дату подання тендерних пропозицій, бо не підтверджує статус надавача Листа-авторизації №997-24/01-03 від 13.08.2024 як Виробника або офіційного представництва Виробника запропонованого товару.
Скарги до процедури
Дата подання: 26 серпня 2024 16:09
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-04-000062 ● e084013f8a38478e9c7fc86b67d789b8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2024 15:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.11.2024
№ 76-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 04.11.2024 № 76-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2024-08-08-011095-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-06 10:15:31
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 06.11.2024 № 1
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної
Південним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м. Одеса) (далі – Замовник) по предмету «Багатофункціональні пристрої» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-011095-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1. Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) визначено, що Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) є розпорядником бюджетних коштів.
3. Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 таблиці 2 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника визначено, що до переліку додаткових документів, що має надати учасник у складі тендерної пропозиції віднесено лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності), щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, зокрема, постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію».
При тому, що зазначений нормативний акт (постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію») на момент проведення процедури закупівлі втратив чинність (втрата чинності з 23.09.2023).
Надайте пояснення, чому Вами у тендерній документації встановлено вищевказану умову, яка суперечить нормам передбаченим абзацу 1 пункту 28 Особливостей та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, в частині включення до тендерної документації вимог не у відповідності до законодавства?
До наданої відповіді прошу надати скан-копію протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08.08.2024 № 77/01 (щодо складання та затвердження тендерної документації).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-11 16:52:31
Відповідь на запит
Відповідь на запит.
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень (інформації, документів) від 06.11.2024 № 1 з приводу питань, які виникли під час проведення моніторингу до закупівлі згідно ДК 021:2015: 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Багатофункціональні пристрої), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 08.08.2024 за № UA-2024-08-08-011095-a, повідомляємо наступне.
Стосовно першого питання: з метою здійснення обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, було отримано цінову пропозицію від потенційного учасника (що додається) та здійснено попередній моніторинг цін на товар, що був предметом зазначеної закупівлі на наступних сайтах:
https://epicentrk.ua/ua/shop/mplc-pristrij-bfp-mono-a4-pantum-bm5100adw-z-wifi-bagatofunkcional-nij-bm5100adw-1ee6f375-1c88-651a-91db-f38bcc93e99a.html?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI6IOKw93TiQMVpaeDBx2i9i4tEAQYCCABEgJcYvD_BwE
https://voltyk.com.ua/periferiya-orgtehnika/printeri-1/bfp-pantum-bm5100adw-1
https://electrone.com.ua/perifer-ya-orgtehn-ka/printeri/uk-bfp-pantum-bm5100adw?utm_source=hotline&utm_medium=cpc&utm_campaign=%D0%9F%D1%80%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%8B,%20%D0%9C%D0%A4%D0%A3&utm_term=Pantum%20BM5100ADW&utm_content=BM5100ADW
https://zakupus.com.ua/ua/p1982449619-mnogofunktsionalnoe-ustrojstvo-pantum.html?utm_medium=cpc&utm_source=hotline&utm_campaign=%D0%9F%D1%80%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%8B%2C+%D0%9C%D0%A4%D0%A3&utm_term=Pantum+BM5100ADW&utm_id=hotline_3&utm_content=1982449619redprice.in.ua
stylus.ua/uk/hp-laserjet-pro-4102dw-2z622f-p1253173c1062.html
https://rozetka.com.ua/ua/brother-dcpl5510dwre1/p429370562/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI9vW5oN_TiQMV4Z2DBx32RDsbEAQYASABEgKWKvD_BwE
touch.com.ua/item/hp-laserjet-pro-4102dw-2z622f-mfu-111581-mfu-bfp/
https://touch.com.ua/item/hp-laserjet-pro-4102dw-2z622f-mfu-111581-mfu-bfp/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=pmax_1001_2000&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIs5-Kz9_TiQMVg6-DBx0FSClAEAQYASABEgIMYvD_BwE
stylus.ua/uk/develop-ineo-4020i-acer121-p706057c1062.html
Стосовно другого питання: надаємо Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке розміщене на офіційному вебсайті Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) - https://just-dnipro.gov.ua/?view=cat&category=1589 з додержанням вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710).
Стосовно третього питання: уповноваженою особою при складанні тендерної документації, зокрема пункту 4 таблиці 2 Додатку № 1 до тендерної документації, помилково було включено до тендерної документації вимогу про надання листа-гарантії, щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, зокрема, постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію».
З огляду на зазначену обставину було складено протокол від 06.11.2024 наради щодо розгляду питання про встановлення вимоги про надання листа-гарантії, щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, зокрема, постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію», при тому, що зазначений нормативний акт (постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію») на момент проведення процедури закупівлі втратив чинність (втрата чинності з 23.09.2023) та зобов’язано Уповноважених осіб при здійсненні закупівель чітко дотримуватись вимог Закону України «Про публічні закупівлі», інших нормативних документів та вживати заходів, що направлені на недопущення порушень у сфері публічних закупівель у подальшому.
Додаток:
- Цінова пропозиція учасника;
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- Протокол від 06.11.2024 наради;
- Протокол від 08.08.2024 № 77/1 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою (щодо складання та затвердження тендерної документації).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація, що свідчить про вжиття заходів. Відповідно до частини 1 статті 64 Закону України «Про державну службу», за невиконання або неналежне виконання посадових обов’язків, визначених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами у сфері державної служби, посадовою інструкцією, а також порушення правил етичної поведінки та інше порушення службової дисципліни державний службовець притягається до дисциплінарної відповідальності у порядку, встановленому цим Законом. Згідно з частиною 3 статті 63 Закону України «Про державну службу», безпосередній керівник державного службовця має право вносити клопотання керівнику державної служби про притягнення державного службовця до дисциплінарної відповідальності за вчинення дисциплінарного проступку. Аналізуючи чинне законодавство порушити дисциплінарне провадження можливо лише у відношенні державного службовця. Відповідно до частин 1 та 2 Закону України «Про державну службу», матеріальна та моральна шкода, заподіяна фізичним та юридичним особам незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю державних службовців під час здійснення ними своїх повноважень, відшкодовується за рахунок держави. Держава в особі суб’єкта призначення має право зворотної вимоги (регресу) у розмірі та порядку, визначених законом, до: 1) державного службовця, який заподіяв шкоду; 2) посадової особи (осіб), винної (винних) у незаконному звільненні, відстороненні або переведенні державного службовця чи іншого працівника на іншу посаду, щодо відшкодування матеріальної та моральної шкоди, заподіяної державному органу у зв’язку з оплатою часу вимушеного прогулу або часу виконання нижчеоплачуваної роботи. Згідно з частинами 1 та 2 статті 81 Закону України «Про державну службу», державний службовець зобов’язаний відшкодувати державі шкоду, заподіяну внаслідок неналежного виконання ним посадових обов’язків. Шкодою, заподіяною державним службовцем державі, є також виплачене державою відшкодування шкоди, заподіяної державним службовцем третій особі внаслідок неналежного виконання ним посадових обов’язків. Суб’єктом матеріальної відповідальності за законодавством про працю може бути лише працівник, який перебуває в трудових відносинах із роботодавцем. Наказом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 09.10.2024 № 5855- к «Про звільнення Охременко А.В.» звільнена з займаної посади 18.10.2024 та, станом на сьогоднішній день, не є державним службовцем, тому для порушення відносно неї дисциплінарного провадження або притягнути до матеріальної відповідальності відсутні законні підстави. З огляду на зазначену обставину було складено протокол від 06.11.2024 наради щодо розгляду питання про встановлення вимоги про надання листа-гарантії, щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, зокрема, постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію», при тому, що зазначений нормативний акт (постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію») на момент проведення процедури закупівлі втратив чинність (втрата чинності з 23.09.2023) та зобов’язано Уповноважених осіб при здійсненні закупівель чітко дотримуватись вимог Закону України «Про публічні закупівлі», інших нормативних документів та вживати заходів, що направлені на недопущення порушень у сфері публічних закупівель у подальшому.
2024-11-19 17:57:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері публічних закупівель.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2024 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
940 800,00
UAH з ПДВ
|
940 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАТИШ СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ |
1 010 880,00
UAH з ПДВ
|
1 010 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." #24095427 |
Рішення скасоване |
940 800,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2024 13:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2024 16:54
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." #24095427 |
Відхилено |
940 800,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2024 17:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 вересня 2024 16:37
|
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАТИШ СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ #3015206773 |
Переможець |
1 010 880,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2024 13:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2025 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2024 15:58
|
ду 1 до дог БФБ 64.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2024 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2024 11:44
|
Договір | укладений |
26 вересня 2024 11:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | БФП/64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Багатофункціональні пристрої | 64 |
15 795,00
UAH
|