Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Принтери
Очікувана вартість
1 170 000,00 UAH
UA-2024-08-08-010500-a ● 4fcc7978525e460e9cf5a7b155d2f20d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 22883141 |
Місцезнаходження: | 01044, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044 |
Контактна особа: |
Стрельнікова Надія +380442027017 ddso@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2024 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 170 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Принтери
Принтери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штука
Принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 вересня 2024
—
16 грудня 2024
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2024 16:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2024 16:24 |
т.д._принтери 2.pdf | |
08 серпня 2024 16:27 |
Проєкт договору принтери.pdf |
09 серпня 2024 16:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 серпня 2024 16:24 |
т.д._принтери 2.pdf
|
|||
08 серпня 2024 16:27 |
Проєкт договору принтери.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення щодо гарантійних талонів
Дата подання: 09 серпня 2024 12:42
Дата відповіді: 09 серпня 2024 16:23
Шановний Замовник,
Просимо Вас надати роз’яснення щодо вимоги зазначеної у Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», де вказано про те, учасники процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надають наступні документи, на підтвердження кваліфікаційним вимогам та на відповідність необхідним технічним та якісним характеристики предмета закупівлі - 2. Перелік сервісних центрів служби технічної підтримки, у яких буде здійснюватися гарантійне обслуговування принтерів на території України. Гарантійні талони зі строком гарантії з вказанням назви обладнання та їх серійні номери.
Термін поставки складає до 16 грудня 2024 року. На даний момент у нас не має обладнання. Ми не можемо заздалегідь знати серійні номери для того, щоб надати Вам гарантійні талони з вказанням серійних номерів.
Товар буде замовлений, у випадку нашої перемоги та укладення Договору, серійні номери ми можемо надати лише після того, як обладнання буде на нашому складі.
Просимо внести зміни до Тендерної документації, замінивши вимогу наступним чином: «- 2. Довідку в довільній формі, що містить перелік сервісних центрів служби технічної підтримки, у яких буде здійснюватися гарантійне обслуговування принтерів на території України. Гарантійний лист про те, що Учасник бере на себе зобов’язання під час постачання у комплекті з обладнанням надати гарантійні талони зі строком гарантії з вказанням назви обладнання та їх серійні номери.».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
За результатом розгляду Вашого звернення, будуть внесені в тендерну документацію відповідні зміни.
За результатом розгляду Вашого звернення, будуть внесені в тендерну документацію відповідні зміни.
с/н
Дата подання: 11 серпня 2024 14:19
Дата відповіді: 12 серпня 2024 14:52
корупція працює, тов кенон Україна вже надало так званий лист, свій нікчемний папірець, скоро дізнаємось кому.
Питання, вам не соромно працювати на відкатах?
Відповідь: На даний момент не було зафіксовано жодних випадків про відмову в отриманні авторизаційного листа будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі.
увага контолюючим органам!
Дата подання: 11 серпня 2024 14:20
Дата відповіді: 12 серпня 2024 14:50
Доброго дня!
Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 30 закупіввель оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Ви вороги держави?
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується.
Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік:
1. UA-2024-02-15-007952-a
2. UA-2024-02-19-006082-a
3. UA-2024-03-12-006494-a
4. UA-2024-03-05-002313-a
5. UA-2024-03-14-011101-a
6. UA-2024-03-14-002079-a
7. UA-2024-03-14-002079-a
8. UA-2024-03-18-011550-a
9. UA-2024-03-19-008292-a
10. UA-2024-04-03-008467-a
11. UA-2024-04-11-012180-a
12. UA-2024-04-11-012448-a
13. UA-2024-04-29-006618-a
14. UA-2024-03-29-007683-a
15. UA-2024-05-16-004466-a
16. UA-2024-05-06-004366-a
17. UA-2024-05-16-010680-a
18. UA-2024-05-06-004366-a
19. UA-2024-05-16-011391-a
20. UA-2024-05-31-006415-a
21. UA-2024-05-30-004179-a
22. UA-2024-05-30-007422-a
23. UA-2024-06-03-010026-a
24. UA-2024-06-18-004131-a
25. UA-2024-06-19-008553-a
26. UA-2024-06-21-004607-a
27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов
28. UA-2024-06-25-008790-a
29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-a
У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Наявність авторизаційного листа не є дискримінаційною вимогою по відношенню до інших суб'єктів господарювання та дає замовнику впевненість в постачанні товару належної якості, з подальшим гарантійним обслуговуванням уповноваженими сервісними центрами виробника на території України та зберіганням терміну гарантії. Окрім іншого, це є підтвердженням легального ввозу на митну територію України, зі сплатою всіх офіційних внесків та податків у відсутності можливих претензій з боку контролюючих органів та оригінальності витратних матеріалів.
Наявність листа від офіційного представника виробника (виробника) гарантує замовнику, що учасник буде додержуватись цих вимог. На даний момент не було зафіксовано жодних випадків про відмову в отриманні такого листа будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі.
Дана позиція Замовника підтверджена численною практикою розгляду скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Наявність авторизаційного листа не є дискримінаційною вимогою по відношенню до інших суб'єктів господарювання та дає замовнику впевненість в постачанні товару належної якості, з подальшим гарантійним обслуговуванням уповноваженими сервісними центрами виробника на території України та зберіганням терміну гарантії. Окрім іншого, це є підтвердженням легального ввозу на митну територію України, зі сплатою всіх офіційних внесків та податків у відсутності можливих претензій з боку контролюючих органів та оригінальності витратних матеріалів.
Наявність листа від офіційного представника виробника (виробника) гарантує замовнику, що учасник буде додержуватись цих вимог. На даний момент не було зафіксовано жодних випадків про відмову в отриманні такого листа будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі.
Дана позиція Замовника підтверджена численною практикою розгляду скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
фіктивний папір від тов кенон Україна
Дата подання: 11 серпня 2024 14:22
Дата відповіді: 12 серпня 2024 14:50
Звертаємо Вашу увагу, що так звані листи жодним чином не підтверджують поставку продукції та жодним чином не підтверджуються те, що товар офіційно імпортовано в Україну, тобто з нього сплачені всі податки і збори згідно законодавства України. Уважно ознайомтесь з рішенням АМКУ рішення від 13.03.2024 № 4617. Так званий лист - це фікція, папір, який ні чого не вартий, а потрібний для одного - знищення конкуренції! У разі не задоволення вимоги, ваші умови будемо оскаржувати в АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Наявність авторизаційного листа не є дискримінаційною вимогою по відношенню до інших суб'єктів господарювання та дає замовнику впевненість в постачанні товару належної якості, з подальшим гарантійним обслуговуванням уповноваженими сервісними центрами виробника на території України та зберіганням терміну гарантії. Окрім іншого, це є підтвердженням легального ввозу на митну територію України, зі сплатою всіх офіційних внесків та податків у відсутності можливих претензій з боку контролюючих органів та оригінальності витратних матеріалів.
Наявність листа від офіційного представника виробника (виробника) гарантує замовнику, що учасник буде додержуватись цих вимог. На даний момент не було зафіксовано жодних випадків про відмову в отриманні такого листа будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі.
Дана позиція Замовника підтверджена численною практикою розгляду скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Наявність листа від офіційного представника виробника (виробника) гарантує замовнику, що учасник буде додержуватись цих вимог. На даний момент не було зафіксовано жодних випадків про відмову в отриманні такого листа будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі.
Дана позиція Замовника підтверджена численною практикою розгляду скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄРЕМЕНКО ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ |
1 026 000,00
UAH з ПДВ
|
1 026 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄРЕМЕНКО ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ #3241613899 |
Переможець |
1 026 000,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2024 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2024 13:58
|
Принтери_28.08..pdf | укладений |
28 серпня 2024 13:57
|