Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗВЯГЕЛЬСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01991820 |
Вебсайт: | https://zvyageltmo.com/zakupivli |
Місцезнаходження: | 11700, Україна , Житомирська обл., Звягельський р-н., м. Звягель, вул. Оржевської Наталії, будинок 13 |
Контактна особа: |
Лариса Лобащук +380971517692 lobachyk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2024 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 980 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок
Закупівля проводиться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2024 14:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2024 14:47 |
ТДзО джерело безперебійного живлення.docx | |
08 серпня 2024 14:47 |
ТДзО джерело безперебійного живлення.docx | |
08 серпня 2024 14:47 |
ДОДАТОК 5 до ТДзО джерело безперебійного живлення.docx | |
08 серпня 2024 14:47 |
ДОДАТОК 5 до ТДзО джерело безперебійного живлення.docx | |
08 серпня 2024 14:47 |
Додаток 1 до ТДзО джерело безперебійного живлення.docx | |
08 серпня 2024 14:47 |
Додаток 1 до ТДзО джерело безперебійного живлення.docx | |
08 серпня 2024 14:47 |
Додаток 4 до ТДзО джерело безперебійного живлення.docx | |
08 серпня 2024 14:47 |
Додаток 4 до ТДзО джерело безперебійного живлення.docx | |
08 серпня 2024 14:47 |
Додаток 2 до ТДзО джерело безперебійного живлення.docx | |
08 серпня 2024 14:47 |
Додаток 2 до ТДзО джерело безперебійного живлення.docx | |
08 серпня 2024 14:47 |
Додаток 3 до ТДзО джерело безперебійного живлення.docx | |
08 серпня 2024 14:47 |
Додаток 3 до ТДзО джерело безперебійного живлення.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-02-000060 ● abdbf2495492467f94bc79f5e5da1fcf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2024 12:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.09.2024
№ 62-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗакономУкраїни «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.09.2024 № 62-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2024-08-08-007783-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-06 14:54:49
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Обладнання для забезпечення безперебійного енергопостачання (Акумуляторна система накопичення енергії)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-007783-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП КИРИЄНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ на відповідність тендерній документації Комунального некомерційного підприємства «Звягельська багатопрофільна лікарня» Звягельської міської ради (далі – Замовник) (протоколу, рішення).
3. Відповідно до абзацу 10 пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Однак, підпункт 3.1.5 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (розпорядчі документи про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, виписка або витяг із ЄДРПОУ, довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, копія свідоцтва про державну реєстрацію або виписку або витягу із ЄДР, завірений переклад витягу з торгового реєстру тощо), які не оформлені як додатки до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, поясніть невідповідність тендерної документації вимогам абзацу 10 пункту 28 Особливостей, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
4. Відповідно до вимог частини 4 статті 23 Закону встановлено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
При цьому, відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей, зазанчено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Однак, тендерна документація Замовника (пункти 1 та 19 Додатку № 2 до тендерної документації) містить посилання на конкретні торгові марки, виробника та місце походження («SOCOMEC S.A.S», «Sicon S.r.l», «SOLIVE UPS») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання.
Враховуючи вищевикладене, поясніть невідповідність тендерної документації вимогам частини 4 статті 23 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
5. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що:
Відповідно до вимог Додатку № 2 та розділу І Додатку № 4 до тендерної документації від учасників в складі тендерної пропозиції вимагалося надати, зокрема, скан-копії Декларації про відповідність вимогам «Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання» (затвердженого Постановою КМУ №1067 від 16.12.2015р. з змінами) та ISO 14001 виробника джерела безперебійного живлення.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП КИРИЄНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ відсутні скан-копії Декларації про відповідність вимогам «Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання» (затвердженого Постановою КМУ №1067 від 16.12.2015р. з змінами) та ISO 14001 виробника джерела безперебійного живлення, чим не дотримано вимоги Додатку № 2 та розділу І Додатку № 4 до тендерної документації.
Також, Додатком № 2 та розділом І Додатку № 4 до тендерної документації від учасників в складі тендерної пропозиції вимагалося надати, зокрема, скан-копію Декларації про відповідність вимогам «Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання» (затвердженого Постановою КМУ №1077 від 16.12.2015р. з змінами).
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП КИРИЄНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ надано скан-копію Сертифікату експертизи типу № UA.TR.012.C.0170-22 про відповідність «SOCOMEC S.A.S» вимогам, зокрема, «Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання» (ПКМУ від 16.12.2015 р. № 1077), а не Декларації про відповідність вимогам «Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання» (затвердженого Постановою КМУ №1077 від 16.12.2015р. з змінами), чим не дотримано вимоги Додатку № 2 та розділу І Додатку № 4 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником ФОП КИРИЄНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ підтверджено відповідність вимогам Додатку № 2 та розділу І Додатку № 4 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-11 09:19:45
Відповідь на запит про надання пояснень
Відповідь на запит про надання пояснень
1.Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, визначенння його очікуваної вартості проводилось із застосуванням НАКАЗУ МІНЕКОНОМІКИ ВІД 18.02.2020 № 275 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ ВИЗНАЧЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ", в декілька етапів:
1. Визначення потреби в товарах
2. Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик
3. Аналіз ринку.
4.Визначення вимог до умов поставки і оплати.
5. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі - методом порівняння ринкових цін (на основі актуальних цін з пропозицій постачальників, які здійснюють реалізацію даного товару, що додаються).
Внаслідок проведеної поетапної роботи було визначено очікувану вартість закупівлі 1980000 грн та визначено технічне завдання (характеристики предмета закупівлі), зазначені в Додатку №2 до Тендерної документації закупівлі. Наведене підтверджується доданими документами, прикріпленими в доповнення до даної відповіді.
2. При розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП КИРИЄНКО ЮРІЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА у процедурі UA-2024-08-08-007783-а за вих. № 720 від 13.08.2024 встановлено, що сума тендерної пропозиції складає 1978000,00 грн. без ПДВ. Разом з тим, до тендерної пропозиції було надано погодження з проєктом договору про закупівлю, у п. 2.3. якого допущено технічну помилку/описку і вказано суму договору 1976000,00 грн., разом з тим у додатку 1 до вказаного проєкту договору «Специфікація» вказана сума договору 1978000,00 грн. без ПДВ, яка відповідає ціні тендерної пропозиції. Враховуючи п. 5.2.3. розділу V Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації, яким передбачений перелік формальних помилок, зроблених учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі, протоколом № 255 уповноваженої особи від 16.08.2024 року було надано учаснику 24 години на виправлення невідповідностей, а саме усунення технічної описки у проєкті договору про закупівлю та приведення останнього у відповідність до ціни тендерної пропозиції та специфікації. (Додаток протокол № 255).
3. Відповідно до абзацу 10 пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Підпунктом 3.1.5 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачений перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (розпорядчі документи про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, виписка або витяг із ЄДРПОУ, довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, копія свідоцтва про державну реєстрацію або виписку або витягу із ЄДР, завірений переклад витягу з торгового реєстру тощо), який не винесений як додатки до тендерної документації. Однак, враховуючи те, що учасником у процедурі закупівлі вказані документи були надані, останнє не перешкоджало проведенню кваліфікації останнього та не стало підставою для відхилення тендерної пропозиції.
4. Додатком 2 до тендерної документації «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» на виконання вимог абзацу 2 частини 3 та частини 4 статті 23 Закону, передбачено, що після посилання у цьому додатку на стандартні характеристики чи технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації, або національними стандартами, нормами та правилами, чи конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід доповнити та читати і сприймати з виразом «або еквівалент», чим дотримано вимоги закону щодо забезпечення конкуренції.
Окрім цього, незважаючи на посилання на конкретні торгові марки, виробника та місце походження для мінімізації дискримінаційних порушень в технічному завданні (додаток 2) вказані формулювання «не більше/не менше».
Замовник здійснює закупівлю товару із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю товару з такими характеристиками, або еквівалентними.
5. Звертаємо увагу органу державного фінансового контролю, що у тендерній пропозиції, поданій учасником ФОП КИРИЄНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ у процедурі закупівлі UA-2024-08-08-007783-a наявні:
1. Сертифікат виробника ISO 14001 – у переліку документів – Certificate_SICON_ISO14001.pdf експортовано 15-08-2024 о 21:21:27
2. Декларація про відповідність, видана 30.09.2022 р. НВО ЕМС UA.TR.012.C.0170-22_it.pdf експортовано 15-08-2024 о 21:21:27, вказана декларація підтверджує відповідність продукції Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого ПКМУ № 1067 від 16.12.2015 року та Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого ПКМУ № 1077 від 16.12.2015 року.
3. Завірений переклад учасником Сертифікатів від виробника.pdf, експортовано 15-08-2024 о 21:21:27
Чим дотримано вимоги Додатку № 2 та розділу І Додатку № 4 до тендерної документації.
- Крмерційна пропозиція Свальтера.pdf
- комерційна пропозиція Енерсіс.pdf
- Комерційна пропозиція Електропостачзбут.pdf
- Протокол № 255.pdf
- Certificate_SICON_ISO14001.pdf
- Декларація про відповідність НВО ЕМС UA.TR.012.С.0170-22_It.pdf
- Завірений переклад учасником Сертифікатів від виробника.pdf
- Відповідь на запит про надання пояснень.docx
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про результати моніторингу процедури закупівель UA-2024-08-08-007783-a «Обладнання для забезпечення безперебійного енергопостачання (Акумуляторна система накопичення енергії)» уповноважену особу Лобащук Л.В притягнуто до дисциплінарної відповідальності (оголошено догану) та попереджено про про недопущення порушень у подальшому під час проведення публічних закупівель. Додаток: Наказ № 306 від 19 вересня 2024 року.
2024-09-20 09:43:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності винної особи.
2024-09-20 10:04:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КИРИЄНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
1 978 000,00
UAH з ПДВ
|
1 978 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "КИРИЄНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3256404870 |
Переможець |
1 978 000,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2024 09:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 серпня 2024 15:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2024 09:11
|
Договір 2608.pdf | укладений |
26 серпня 2024 09:10
|