Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143235 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця В.Бердичівська, 7 |
Контактна особа: |
Хайрутдінов Марат Ерікович +380973859813 marat_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2024 14:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 11 вересня 2024 11:13 |
Початок аукціону: | 11 вересня 2024 11:13 |
Очікувана вартість: | 22 722 615,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 113 613,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час укладення договору про закупівлю замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним забезпечення виконання договору у розмірі 5 (п’яти) відсотків від вартості договору у формі перерахування коштів на рахунок департаменту освіти Житомирської міської ради. Забезпечення вноситься на рахунок департаменту освіти Житомирської міської ради: Р/р UA298201720355199009002009183 Держказначейська служба України м. Київ ЄДРПОУ 02143235 МФО 820172. У призначенні платежу обов’язково вказати: “Забезпечення виконання договору згідно оголошення про проведення відкритих торгів ___________. Документ, який підтверджує внесення учасником забезпечення виконання договору, надається замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених ст. 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Замовник повертає Постачальнику Забезпечення виконання цього Договору після належного (без порушень) виконання Постачальником умов цього Договору або дострокового розірвання цього Договору Сторонами (за їх взаємною згодою та за умови відсутності на дату розірвання цього Договору порушення виконання Постачальником з його вини зобов’язань за цим Договором), у разі визнання судом результатів процедури закупівлі недійсними або цього Договору про закупівлю нікчемним, а також у випадках, передбачених ст. 43 Закону але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів із дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання цього Договору (Завдаток) не повертається Постачальнику в разі порушення Постачальником умов цього Договору, у тому числі щодо кінцевого строку поставки товару. У складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист щодо надання таким учасником забезпечення виконання договору про закупівлю згідно з умовами цієї тендерної документації та у випадку прийняття рішення замовником про намір укласти договір про закупівлю з таким учасником. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно договору | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2024 17:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2024 17:06 |
перелік змін до ТД мультимедійне обладнання (4).docx | |
06 вересня 2024 17:06 |
Додаток 7 до ТД (забезпечення виконання договору) нова редакція.docx | |
06 вересня 2024 17:06 |
Додаток 5 до ТД (проект договору) нова редакція (1).docx | |
06 вересня 2024 17:06 |
Додаток 3 до ТД (технічне завдання) нова редакція.docx | |
06 вересня 2024 17:06 |
Додаток 1 до ТД (перелік документів та інформації_ які подає учасник в складі пропозиції нова редакція.docx | |
06 вересня 2024 17:06 |
ТД інтерактивна дошка на 2024 рік.docx | |
04 вересня 2024 16:59 |
Додаток 6 до ТД (документи_ які подає переможець закупівлі) нова редакція.docx | |
08 серпня 2024 14:11 |
Додаток 2 до ТД (інформація по п.47 постанови 1178).docx | |
08 серпня 2024 14:11 |
Додаток 4 до ТД (лист-згода ОПД за формою).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
У тендерній документації обов’язково зазначаються:
- один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
З урахуванням пункту 24 Особливостей та дотриманням принципів здійснення процедури закупівлі та недискримінації учасників, які закріплені частиною першою статті 5 Закону, Замовник має право самостійно визначати перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Дана вимога встановлена з метою підтвердження можливості та досвіду Учасника щодо постачання великого обсягу товару, що є предметом даної закупівлі, відповідно до коду ДК 021:2015 – 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання»
Крім того зазначаємо, що ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 не встановлено обмежень в сумі (обсязі) аналогічного договору при підтвердженні даної вимоги.
Встановлюючи вимогу щодо надання аналогічного договору за 2023 рік, Замовник прагне вибрати Учасника, який має досвід постачання товару, що є предметом закупівлі , у великих об’ємах в умовах військового часу з постійним, систематичним відключенням світла, що не може бути дискримінаційним. Адже, наявність досвіду виконання аналогічного договору наприклад за 2021 рік не може вважатися релевантним, оскільки, з початком повномасштабної війни, багато компаній вже не можуть якісно та вчасно виконувати постачання товару.
Так, Ви посилаєтесь на Рішення АМКУ за 2018 та 2020 роки, тобто прийняті до початку повномасштабного вторгнення. Наразі практика розгляду Скарг з даного питання вже інша, з огляду на обставини, що склалися в країні.
Крім того, дана вимога встановлена таким чином, що Учасники можуть надати аналогічний договір , як з замовником в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», так і замовником, який не відноситься до замовників в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», що не може бути дискримінаційним по відношенню до Учасників.
Зважаючи на викладене вище замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною і не буде вносити зміни у тендерну документацію.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
У тендерній документації обов’язково зазначаються:
- один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
З урахуванням пункту 24 Особливостей та дотриманням принципів здійснення процедури закупівлі та недискримінації учасників, які закріплені частиною першою статті 5 Закону, Замовник має право самостійно визначати перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Дана вимога встановлена з метою підтвердження можливості та наявності релевантного досвіду Учасника щодо постачання великого обсягу товару, що є предметом даної закупівлі, відповідно до коду ДК 021:2015 – 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання»
Встановлюючи вимогу щодо надання аналогічного договору сума (ціна) якого є не меншою ніж 60% очікуваної вартості даної закупівлі, Замовник прагне вибрати Учасника, який має досвід постачання товару, що є предметом закупівлі , у великих об’ємах в умовах військового часу з постійним, систематичним відключенням світла, що не може бути дискримінаційним.
Також, Ви посилаєтесь на:
1. Рішення АМКУ від 30.05.2024 №9517/ UA-2024-05-16-008419-a, звертаємо увагу, що оскаржувальна вимога звучала так: «Під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір на послуги з розробки проекту землеустрою, (фактична сума не менше 30% від очікуваної вартості даної закупівлі), укладені не раніше 2022 року. На підтвердження Учасником надаються скани, виготовлені з оригіналів аналогічних договорів (не менше ніж 2 договори) та акти, які згідно земельних норм підтверджують прийняття замовником наданих послуг у повному обсязі. Також Учасником надаються відгуки щодо виконання аналогічних договорів (вимоги до відгуку: дата - не раніше 2024 року, з інформацію щодо реквізитів договору (дата укладення, номер), а також найменування виконуваних послуг згідно договору, інформацію про достатність технічного потенціалу учасника та наявність необхідних виробничих фахівців під час виконання договору, дотримання учасником вимог чинного законодавства України).» , що не є дослівною або тотожною вимозі встановленої в Тендерній документації по цій конкретній закупівлі. Тендерна документація не містить вимог щодо надання «не менше ніж 2 договори» та вимогу щодо надання вигуків, а отже зазначене Рішення АМКУ не може бути прийнято АМКУ до уваги, оскільки предметом оскарження були зовсім інші вимоги Тендерної документації.
2. Рішення АМКУ від 29.02.2024 № 3865/UA-2024-02-13-014189-a, звертаємо увагу, що оскаржувальна вимога звучала так: «Зважаючи на необхідність підтвердження можливості виконання встановленого технічним завданням обсягу послуг, аналогічним вважається договір, серед послуг якого є послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту (серед послуг з технічного обслуговування повинні бути системи пожежогасіння) та системи централізованого пожежного спостерігання (спостереження) (системи передавання тривожних сповіщень), або послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (системи оповіщення), системи пожежогасіння та системи централізованого пожежного спостерігання (спостереження) (системи передавання тривожних сповіщень) з наданням таких послуг в принаймні половині від загальної кількості об’єктів згідно даної закупівлі. У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником в розумінні пункту 11 частини першої статті 1 Закону - такий договір повинен бути опублікований на веб -порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним на суму не менше 15% очікуваної вартості даної процедури закупівлі Для підтвердження виконання договору на суму не менше 15% очікуваної вартості даної закупівлі на веб — порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. Додатково надати оригінал листа - відгуку від замовника про виконання учасником, вказаного в довідці аналогічного договору (відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку, містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень). У разі відсутності опублікованого звіту про виконання договору в електронній системі закупівель, на підтвердження виконання договору учасники зобов'язані надати акти виконаних робіт наданих послуг, тощо з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі, а також лист - відгук від Замовника з обов'язковим зазначенням номеру та дати договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт (надання послуг), своєчасність, наявність чи відсутність зауважень, лист - роз'яснення щодо причини відсутності опублікованого звіту про виконання договору на веб порталі Уповноваженого органу, акти звірки з Замовником. 3 У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розумінні пункту 11 частини першої статті 1 Закону - такий договір повинен бути укладеним і виконаним на суму не менше 15% очікуваної вартості даної процедури закупівлі. У складі пропозиції обов 'язкове надання копії такого договору, листа - відгуку від такого замовника, документи для підтвердження виконання договору на суму не менше 15% очікуваної вартості даної закупівлі (акти виконаних робітнаданих послуг та або видаткові накладні, або інші документи), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) згідно аналогічного договору".», оскільки Тендерна документація не містить зазначених вимог до аналогічного договору, то зазначене Рішення АМКУ не може бути прийнято АМКУ до уваги, оскільки предметом оскарження були зовсім інші вимоги Тендерної документації.
Також, Замовник керується практикою АМКУ щодо зазначеного питання (рішення № 2116-р/пк-пз від 15.12.2016р.) згідно з якої визначення мінімальної вартості аналогічного договору виходячи із специфіки закупівлі не є дискримінацією.
Крім того, вимога Тендерної документації, встановлена таким чином, що Учасники можуть надати аналогічний договір , як з замовником в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», так і замовником, який не відноситься до замовників в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», що не може бути дискримінаційним по відношенню до Учасників.
Зважаючи на викладене вище замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною і не буде вносити зміни у тендерну документацію.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
У тендерній документації обов’язково зазначаються:
- один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
З урахуванням пункту 24 Особливостей та дотриманням принципів здійснення процедури закупівлі та недискримінації учасників, які закріплені частиною першою статті 5 Закону, Замовник має право самостійно визначати перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Дана вимога встановлена з метою підтвердження можливості та досвіду Учасника щодо постачання великого обсягу товару, що є предметом даної закупівлі, відповідно до коду ДК 021:2015 – 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання»
Крім того зазначаємо, що ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 не встановлено обмежень в сумі (обсязі) аналогічного договору при підтвердженні даної вимоги.
Встановлюючи вимогу щодо надання аналогічного договору за 2023 рік, Замовник прагне вибрати Учасника, який має досвід постачання товару, що є предметом закупівлі , у великих об’ємах в умовах військового часу з постійним, систематичним відключенням світла, що не може бути дискримінаційним. Адже, наявність досвіду виконання аналогічного договору наприклад за 2021 рік не може вважатися релевантним, оскільки, з початком повномасштабної війни, багато компаній вже не можуть якісно та вчасно виконувати постачання товару.
Також, Ви посилаєтесь на:
1. Рішення АМКУ від 09.04.2024 № 6326/ UA-2024-03-26-009187-a, звертаємо увагу, що оскаржувальна вимога звучала так: « Копії аналогічних договорів, з актами (або без) щодо надання послуг не менше 2 (двох) вказаних в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів протягом 2022-2023 рр. (один Договір за 2022 р. та один Договір за 2023 рік).» , що не є дослівною або тотожною вимозі встановленої в Тендерній документації по цій конкретній закупівлі. Тендерна документація не містить вимог щодо надання «не менше ніж 2 договори», а отже зазначене Рішення АМКУ не може бути прийнято АМКУ до уваги, оскільки предметом оскарження були зовсім інші вимоги Тендерної документації.
Крім того, вимога Тендерної документації, встановлена таким чином, що Учасники можуть надати аналогічний договір , як з замовником в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», так і замовником, який не відноситься до замовників в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», що не може бути дискримінаційним по відношенню до Учасників.
Зважаючи на викладене вище замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною і не буде вносити зміни у тендерну документацію.
Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною і не буде вносити зміни у тендерну документацію.
Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: 10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом).
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47.
Використання магазину додатків залежить від встановленої операційної системи. При встановленій операційній системі Android використовується Google Play Store. При встановленій операційній системі OS або iOS використовується Apple Store.
В тендерній документації та додатках до ТД не встановлена конкретна вимога до операційної системи.
В зв’язку з вищевикладеним в додатки до ТД будуть внесені відповідні зміни.
Щодо розгляду пропозицій Замовник буде діяти відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.41 Особливостей.
Вимоги про усунення порушення
Таблиця Додатку 3 до Тендерної документації містить такі вимоги щодо технічних характеристик панелей: «вбудований ПК: об’єм оперативної пам’яті не менше
ніж 4 Гб, об’єм накопичувачів не менше 240 Гб SSD та підтримувати стандарти IEEE не гірше 802.11 n;».
ТОВ "АВАЛОН ЕКСПОТРЕЙД" в складі пропозицій надав файл «12. порівняльна таблиця.pdf», який містить інформацію, що об’єм накопичувачів не менше 240 Гб SSD.
Проте, за результатами перевірки на офіційному сайті, запропонована ТОВ "АВАЛОН ЕКСПОТРЕЙД" модель інтерактивної панелі TE6512MIS-B3AG містить об’єм накопичувача 64 Гб (https://iiyama.com/ua_ru/produkty/prolite-te6512mis-b3ag/), що не відповідає вимогам Тендерної документації:
Отже, запропонований ТОВ "АВАЛОН ЕКСПОТРЕЙД" товар «інтерактивна панель IIYAMA PROLITE TE6512MIS-B3AG» не відповідає вимогам Тендерної документації, оскільки містить об’єм накопичувача 64 Гб, а не «не менше 240 Гб SSD», як вимагається Таблицею Додатку 3 до Тендерної документації.На підтвердження додаємо Скріншот.
Пропозиція ТОВ "АВАЛОН ЕКСПОТРЕЙД" має бути відхилена Замовником на підставі абз. 2 п.п.2 п.44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації .
Пропозиція ТОВ "ІРІДАН", Код ЄДРПОУ:43907241 Замовником не розглядалась та не відхилялась.
Виходячи із вищевикладеного Ваша вимога про усунення порушення є такою, що суперечить ч.4 ст.33 Закону та п.46 Особливостей і розглядатись Замовником не буде.
Скарги до процедури
Дата подання: 13 серпня 2024 11:34
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-10-000005 ● ac643ce9276f4f7d851bb95efd3e4685
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2024 12:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2024-08-08-006870-a 08.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-15 16:40:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі комплектів мультимедійного обладнання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-006870-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1 Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк
Відповіді ще немає
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 вересня 2024 11:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАЛОН ЕКСПОТРЕЙД" |
21 699 997,83
UAH з ПДВ
|
18 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Санрайз Партнерс» |
19 837 000,00
UAH з ПДВ
|
18 976 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІРІДАН" |
22 705 000,00
UAH з ПДВ
|
19 720 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАЛОН ЕКСПОТРЕЙД" #45189096 |
Рішення скасоване |
18 000 000,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2024 15:04
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАЛОН ЕКСПОТРЕЙД" #45189096 |
Відхилено |
18 000 000,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2024 15:09
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Санрайз Партнерс» #45647982 |
Відхилено |
18 976 600,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2024 10:48
|
|
ТОВ "ІРІДАН" #43907241 |
Переможець |
19 720 000,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2024 13:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2024 10:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2024 10:59
|
Договір комплекти мультимедійного обладнання.pdf | укладений |
16 жовтня 2024 10:57
|