Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування в навчальних закладах міста (ДК 021:2015: 55510000-8 – Послуги їдалень)
Очікувана вартість
60 865 389,50 UAH
UA-2024-08-08-003299-a 34c17d4b52aa4faaac916375c1b2e040
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лелека Леонід

+0512374169 lelekala44@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145010
Вебсайт: http://osvita.mkrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3
Контактна особа: Лелека Леонід
+0512374169
lelekala44@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2024 11:11
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2024 00:00
Очікувана вартість: 60 865 389,50 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 304 326,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації харчування в навчальних закладах міста (ДК 021:2015: 55510000-8 – Послуги їдалень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 11:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 11:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 11:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 11:11
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 11:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 11:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 11:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 11:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 11:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 11:11
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 11:11
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 11:11
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 11:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 11:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 11:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 11:11
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 11:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 11:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 11:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 11:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 11:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 11:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 11:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 серпня 2024 11:11

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

08 серпня 2024 11:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2024 11:11
Додаток 1.doc
08 серпня 2024 11:11
Тендерна документацiя.doc
08 серпня 2024 11:11
Додаток 10.docx
08 серпня 2024 11:11
Додаток 6.doc
08 серпня 2024 11:11
Додаток 7.docx
08 серпня 2024 11:11
Додаток 2.doc
08 серпня 2024 11:11
Додаток 3.docx
08 серпня 2024 11:11
Додаток 5.doc
08 серпня 2024 11:11
Додаток 8.doc
08 серпня 2024 11:11
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
08 серпня 2024 11:11
Додаток 4.docx
08 серпня 2024 11:11
Додаток 9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

прийоми харчування для дітей, та їх кількість за день
Дата подання: 08 серпня 2024 19:16
Дата відповіді: 09 серпня 2024 13:59
Шановний Замовник! В додатку 3, тендерної документації , вказані вікові категорії дітей для надання послуг харчування але без зазначення прийомів харчування. В пункті "А" до додатку 3, Заклади загальної середньої освіти, харчування учнів пільгової категорії учнів 6-11 років, 11-14 років та 14-18 років, не вказано прийом харчування за яким буде здійснено надання послуг харчування. В пункті "Б" до додатку 3, Заклади дошкільної освіти, для триразового харчування дітей віком від 1 до 4 років, та від 4 до 6 років, не вказано прийоми харчування за якимм буде здійснено надання послуг харчування. Уточніть будь ласка, це має бути сніданок, обід, вечеря, чи це має бути сніданок, обід, підвечірок. В пункті "В" до додатку 3, Миколаївська спеціальна школа для дітей з порушеннями зору шкільне відділення категорії учнів 6-11 років, 11-14 років, 14-18 років,не вказано прийом харчування та їх кількість за яким буде здійснено надання послуг харчування. А також дошкільне відділення для груп: дітей віком від 1 до 4 років , та від 4 до 6 років, не вказано прийом харчування та їх кількість за яким буде здійснено надання послуг харчування. Які саме прийоми харчування для дітей, та їх кількість за день?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, на Ваш запит повідомляємо, що в тендерній документації зроблено посилання на рішення виконавчого комітету Миколаївської Міської Ради, яким встановлено гранична вартість на послуги з організації харчування дітей у закладах освіти м. Миколаєва. В рішенні виконавчого комітету Миколаївської Міської Ради від 26.04.2023 №241 визначено, що для дітей віком до 6 (7) років та для дітей з порушеннями зору у Миколаївській спеціальній школі для дітей з порушеннями зору Миколаївської міської ради Миколаївської області передбачено триразове харчування (сніданок, обід та вечеря).
Для учнів, батьки яких належать до учасників бойових дій, та учнів пільгових категорій, безкоштовне харчування яких забезпечується за рахунок місцевого бюджету, передбачено одноразове гаряче харчування.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-09-20-000044 ● 883267440ad94bdd8957a81baa590b24
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2024 16:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.09.2024 № 253

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2024-08-08-003299-a 08.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-09-24 09:51:50

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з організації харчування в навчальних закладах міста (ДК 021:2015: 55510000-8 – Послуги їдалень) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-003299-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-27 16:06:10

Відповідь на запит

1. Закупiвля за предметом «Послуги з органiзацiї харчування в навчальних закладах мicтa (ДК 021:2015: 55510000-8 Послyги їдалень)» проводилась відповідно до Норм організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку (далі – Норми харчування) і Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку (далі – Порядок) затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
П. 1 Порядку визначено, що Порядок визначає принципи планування та механізм організації харчування здобувачів освіти/дітей у закладах дошкільної освіти, закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти (далі - заклади освіти), дитячих закладах оздоровлення та відпочинку (далі - заклади оздоровлення та відпочинку) з метою створення безпечного, здорового освітнього середовища та безпечних умов для оздоровлення та відпочинку.
В п. 8. Порядку вказано, що потреби закладів освіти на організацію гарячого харчування задовольняються засновником (засновниками) таких закладів першочергово відповідно до Норм харчування.
Вартість харчування в закладах дошкільної освіти переглядається і встановлюється засновником (засновниками) таких закладів щороку відповідно до норм харчування з урахуванням режиму (кратності) харчування. Для забезпечення повноцінного раціону обсяги видатків на харчування здобувачів освіти закладів дошкільної освіти за рішенням засновника (засновників) можуть регулюватися встановленням відсотка батьківської доплати.
Вартість безоплатного гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, встановлюється засновником (засновниками) таких закладів щороку відповідно до норм харчування з урахуванням режиму (кратності) харчування.
Сума закупівлі була сформована виходячи з очікуваної кількості дітей в закладах освіти, які ймовірно зможуть працювати (враховуючи факт воєнного стану та технічний стан приміщень) та граничної вартості на послуги з організації харчування дітей у закладах освіти визначених Рішенням виконавчого комітету Миколаївської міської ради про встановлення граничної вартості на послуги з організації харчування в закладах освіти м. Миколаєва від 26.04.2023 № 241 (далі – Рішення).
П. 1. Рішення визначено:
- встановити граничну вартість на послуги з організації харчування дітей у закладах освіти на день:
1.1. У закладах дошкільної освіти (з моменту відновлення освітнього процесу):
- триразове харчування діти до 4-х років - 92,30 грн;
- діти 4-6(7) років - 121,20 грн.
1.2. У Миколаївській спеціальній школі для дітей з порушеннями зору Миколаївської міської ради Миколаївської області (з моменту відновлення освітнього процесу):
1.2.1. У дошкільному відділенні (з моменту відновлення освітнього процесу):
- групи для дітей до 4-х років - 92,30 грн;
- групи для дітей 4-6(7) років - 121,20 грн.
1.2.2. У шкільному відділенні (з моменту відновлення освітнього процесу в очному режимі):
- учні 6-11 років – 126,30 грн;
- учні 11-14 років – 150,50 грн;
- учні 14-18 років – 174,80 грн.
1.3. У закладах загальної середньої освіти (з моменту відновлення освітнього процесу в очному режимі):
1.3.1. Гранична вартість на послуги з організації харчування для учнів, батьки яких належать до учасників бойових дій на підставі підтверджуючих документів, та учнів пільгових категорій, безкоштовне харчування яких забезпечується за рахунок місцевого бюджету, здійснюється відповідно до діючого законодавства.
- 6-11 років- 50,50 грн.;
- 11-14 років- 60,20 грн.;
- 14-18 років- 69,90 грн.
Загальна сума закупівлі визначена шляхом множення граничної вартості на послуги з організації харчування дітей у закладах освіти на день на відповідну кількість дітей (діто-днів) певної категорії з послідуючим додаванням даних по кожній категорії дітей.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті управління освіти Миколаївської міської ради за посиланням https://osvita.mkrada.gov.ua/pro-uo/. Далі на сторінці треба вибрати вкладку «фінансова діяльність» та перейти за посиланням «оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі». У списку, що відкриється, знайти файл «Обґрунтування технічних та якісних характеристик Харчування вересень-грудень.docx».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-09-25 16:02:16

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з організації харчування в навчальних закладах міста (ДК 021:2015: 55510000-8 – Послуги їдалень) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-003299-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на підставі яких документів підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів Комунального виробничого підприємства по організації харчування у навчальних закладах (надати посилання на файл в тендерній пропозиції) вимогам тендерної документації, зокрема:
підпункту 2.1 пункту 2 Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації щодо надання останнім листа-згоди, в довільній формі на обробку, персональних даних осіб, які зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 15.08.2024 № 83-2/48.01-15, зокрема складеної та підписаної Толкачовою Оленою Василівною особисто;
підпункту 1.1 пункту 1 Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації щодо надання копій відповідних свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що будуть підтверджувати право користування автотранспортом, враховуючи що учасник у своїй тендерній пропозиції надав договір послуг з перевезення від 28.07.2024 № 25/07/24/1, укладений з фізичною особою - підприємцем Макаренко Т.П., проте відповідно до наданих свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів FORD TRANSIT реєстраційний номер ВН6915РХ та FORD TRANSIT реєстраційний номер ВН0216ТІ власником вказаних транспортних засобів є Сухін Віталій Вікторович;
підпункту 1.1 пункту 1 Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації щодо надання договору на дезинфекцію транспортних засобів, а також копій останнього акту на профілактичну дезінфекцію або обробку транспортних засобів, а саме FORD TRANSIT реєстраційний номер ВН6915РХ та FORD TRANSIT реєстраційний номер ВН0216ТІ.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-30 12:20:58

Відповідь на запит

Державній аудиторській службі України
Про надання пояснень

У відповідь на запит від 25.09.2024 щодо закупівлі Послуги з організації харчування в навчальних закладах міста (ДК 021:2015: 55510000-8 – Послуги їдалень) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-003299-a (далі – Запит) управління освіти Миколаївської міської ради повідомляє наступне.
1. Надати пояснення з приводу позиції Додатку № 1 до тендерної документації щодо надання останнім листа-згоди, в довільній формі на обробку, персональних даних осіб, які зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 15.08.2024 № 83-2/48.01-15, зокрема складеної та підписаної Толкачовою Оленою Василівною особисто.
Лист-згода, в довільній формі на обробку, персональних даних Толкачової Олени Василівни опубліковано учасником у файлі. Назва файлу «ЛИСТ- ЗГОДА.PDF» сторінка 43.

2. Надати пояснення з приводу позиції підпункту 1.1 пункту 1 Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації щодо надання копій відповідних свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що будуть підтверджувати право користування автотранспортом, враховуючи що учасник у своїй тендерній пропозиції надав договір послуг з перевезення від 28.07.2024 № 25/07/24/1, укладений з фізичною особою - підприємцем Макаренко Т.П., проте відповідно до наданих свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів FORD TRANSIT реєстраційний номер ВН6915РХ та FORD TRANSIT реєстраційний номер ВН0216ТІ власником вказаних транспортних засобів є Сухін Віталій Вікторович;
Підпунктом 1.1 пункту 1 Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації визначена умова: - У разі, якщо учасник для надання послуги не буде використовувати власний автотранспорт, а буде використовувати найманий або орендований автотранспорт, або послуги перевезення, то він повинен надати копію (ї) відповідного (их) договору (ів), дійсного (их) на дату подання тендерної пропозиції та копії відповідних свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що будуть підтверджувати право користування Учасника автотранспортом.
Наявність копій відповідних свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів підтверджує факт наявності відповідних транспортних засобів та можливість їх використання за призначенням на території України. Учасником підтверджено право користування автотранспортом Договором про надання послуг з перевезення від 25.07.2024 №25/07/24/1, опубліковано в файлі PDF«ДОГОВІР №25_07_24_1 з перевезення…». В правовому полі України існує ряд правових норм, які регулюють умови розпорядження транспортними засобами, в даному випадку між фізичною особою - підприємцем Макаренко Т.П. та приватною особою Сухіним Віталієм Вікторовичем (власником транспортних засобів) правовідносини врегульовані Договорами позички автомобілів від 25 грудня 2023 року №5 і №7.
В тендерної документації не ставилась вимога про надання документів, що підтверджують право розпорядження автотранспортом орендодавцем.

3. Надати пояснення з приводу позиції підпункту 1.1 пункту 1 Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації щодо щодо надання договору на дезинфекцію транспортних засобів, а також копій останнього акту на профілактичну дезінфекцію або обробку транспортних засобів, а саме FORD TRANSIT реєстраційний номер ВН6915РХ та FORD TRANSIT реєстраційний номер ВН0216ТІ.
Копії договору на дезинфекцію транспортних засобів, а також копій останнього акту на профілактичну дезінфекцію або обробку транспортних засобів опубліковані учасником в файлі «Договір та акти по дезінфекції на залучений автотранспорт.pdf».

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель встановлених за результатами моніторингу закупівлі «Послуги з організації харчування в навчальних закладах міста (ДК 021:2015: 55510000-8 – Послуги їдалень)» та здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, повідомляємо, що фахівці управління освіти Миколаївської міської ради, які займаються питаннями закупівель систематично приймають участь у семінарах – навчаннях з питань вивчення змін в законодавстві з питань закупівель. Враховуючи значну кількість закупівель проведених управлінням освіти (за 2023 рік було проведено 203 закупівлі за процедурою відкритих торгів а за 9 місяців 2024 року 128 закупівель) і відповідно значну кількість закупівель за якими проводиться моніторинг, питання притягнення до відповідальності уповноваженої особи, якою були допущені порушення буде розглядатись за підсумками роботи за квартал.

2024-10-16 09:03:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 жовтня 2024
Кінцевий строк оскарження: 25 жовтня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 60 865 389,50
UAH
60 865 389,50
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 серпня 2024 11:07
Електронний підпис
23 серпня 2024 11:07
Несудимість.rar
23 серпня 2024 11:07
Корупція ЮО.zip
23 серпня 2024 11:07
Корупція ФО.zip
23 серпня 2024 11:07
83-14 ДОВІДКА пп.12 п.47.PDF
16 серпня 2024 15:40
Електронний підпис
16 серпня 2024 15:40
Електронний підпис
16 серпня 2024 15:22
Електронний підпис
16 серпня 2024 15:22
Електронний підпис
16 серпня 2024 15:21
1 НЕСТЕРОВА Н.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
розпорядження316рк.PDF
16 серпня 2024 15:21
83-8 ДОВІДКА пп.6 п.47.PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ДЕМО І.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
КОНСТАНТИНОВА О.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
ВІКЕНТІЄВА Н.А..PDF
16 серпня 2024 15:21
НЕСТЕРОВА Н.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ОСЬМІХОВСЬКА О.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
СУХОЗАДОВА О.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ПРОЦИК Г.І..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ТОЛКАЧОВА О.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
ЛИСТ- ЗГОДА.PDF
16 серпня 2024 15:21
83-14 ДОВІДКА пп.12 п.47.PDF
16 серпня 2024 15:21
ГРИВЦОВА Н.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
83-15 ДОВІДКА п.47.PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ПОЛЄВИК С.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
81-7 ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.PDF
16 серпня 2024 15:21
НАКАЗ 03_07-1.PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ГОЛЕНИЩЕВА Л.О..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 СУХОЗАДОВА О.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ЗГАМА В.С..PDF
16 серпня 2024 15:21
ГОЛЕНИЩЕВА Л.О..PDF
16 серпня 2024 15:21
ЖЕЛО Л.Ф..PDF
16 серпня 2024 15:21
МИХАЙЛЮК С.А..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ЛІХАЧОВА Л.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
ЛІХАЧОВА Л.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
83-7 ДОВІДКА пп.5 п.47.PDF
16 серпня 2024 15:21
ЗАХАРЧУК Н.О..PDF
16 серпня 2024 15:21
БУРКОВСЬКА Т.О..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ШУМСЬКА С.І..PDF
16 серпня 2024 15:21
наказ194к 1.PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ШВЕЦЬ І.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
АКТ № ОУ349_0824.PDF
16 серпня 2024 15:21
БОДНАРЮК Л.І..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ДАЦКО Т.Б..PDF
16 серпня 2024 15:21
ЛОСЄВА Т.О..PDF
16 серпня 2024 15:21
83-10 ДОВІДКА пп.8 п.47.PDF
16 серпня 2024 15:21
83-9 ДОВІДКА пп.7 п.47.PDF
16 серпня 2024 15:21
ДАЦКО Т.Б..PDF
16 серпня 2024 15:21
ДУБРОВА О.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
КОРМІЧ Н.А..PDF
16 серпня 2024 15:21
83-6 ДОВІДКА пп.4 п.47.PDF
16 серпня 2024 15:21
ЄФИМЕНКО І.О..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ХРИСТО Н.С..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ДУБРОВА О.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
83-30 ДОВІДКА щодо ППМ.PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ІВАНОВА В.М..PDF
16 серпня 2024 15:21
ДЕМО І.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
МАЦУЄВА В.І..PDF
16 серпня 2024 15:21
ІВАНОВА В.М..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ХАДЖИ В.К..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ЗУБЦОВА Т.М..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ПОГОРЕЛОВА М.М..PDF
16 серпня 2024 15:21
МОІСЕЄВА Н.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 МОЇСЕЄВА Н.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ЛИМАРЕНКО В.Ю..PDF
16 серпня 2024 15:21
ОЛИЗЬКО Т.А..PDF
16 серпня 2024 15:21
ЗУБЦОВА Т.М..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ТАМАРЯНСЬКА Г.М..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ЖЕЛО Л.Ф..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ВОРОБЙОВА Г.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
договір 335.PDF
16 серпня 2024 15:21
ЗАБОЛОТНА Ю.П..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ЯКУШОВА Т.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ГРИВЦОВА Н.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
РУДЕНКО Н.Є..PDF
16 серпня 2024 15:21
83-4 ДОВІДКА пп.2 п.47.PDF
16 серпня 2024 15:21
1 КОНСТАНТИНОВА О.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
ПРОЦИК Г.І..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ЗАХАРЧУК Н.О..PDF
16 серпня 2024 15:21
ПУРДИК Т.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ЄМЕЛЬЯНОВА В.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
Акт Управління освіти.pdf
16 серпня 2024 15:21
1 НІКОЛАЄВА С.Ю..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 МАЦУЄВА В.І..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ПУРДИК Т.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
ЧЕРНЕНКО Н.М..PDF
16 серпня 2024 15:21
ТАМАРЯНСЬКА Г.М..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 НЕСТЕРОВА Н.О..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ЗАБОЛОТНА Ю.П..PDF
16 серпня 2024 15:21
ДОВІДКА ДПСС.PDF
16 серпня 2024 15:21
МАР_ЯНКО О.М..PDF
16 серпня 2024 15:21
ОСЬМІХОВСЬКА О.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 БОГАТОВА А.О..PDF
16 серпня 2024 15:21
АНТОНОВА І.Є..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 МАР_ЯНКО О.М..PDF
16 серпня 2024 15:21
ГОНЧАРОВА Л.М..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 МЕРВЕНКО К.І..PDF
16 серпня 2024 15:21
ВОРОБЙОВА Г.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 СЕРТАКОВА І.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ОЛИЗЬКО Т.А..PDF
16 серпня 2024 15:21
ПОГОРЕЛОВА М.М..PDF
16 серпня 2024 15:21
ТОЛКАЧОВА О.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
НЕСТЕРОВА Н.О..PDF
16 серпня 2024 15:21
Наказ, АКП.pdf
16 серпня 2024 15:21
БОНДАРЕНКО О.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
ШВЕЦЬ І.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
16 серпня 2024 15:21
1 БОДНАРЮК Л.І..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 РУКОВИЦАН С.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ФІСТІК Т.Ю..PDF
16 серпня 2024 15:21
ДОВІРЕНІСТЬ № 3.PDF
16 серпня 2024 15:21
1 КУЧЕРЕНКО О.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 РУДЕНКО Н.Є..PDF
16 серпня 2024 15:21
ПП СЕЗОНЕ МЕНЮ.PDF
16 серпня 2024 15:21
1 МИХАЙЛЮК С.А..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 КОРМІЧ Н.А..PDF
16 серпня 2024 15:21
ФІСТІК Т.Ю..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 АЛЄКСЄЄНКО Н.І..PDF
16 серпня 2024 15:21
МАЛЬЧЕНЮК К.М..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 БУРКОВСЬКА Т.О..PDF
16 серпня 2024 15:21
ШУМСЬКА С.І..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ЄФИМЕНКО І.О..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ВІКЕНТІЄВА Н.А..PDF
16 серпня 2024 15:21
83-11 ДОВІДКА пп.9 п.47.PDF
16 серпня 2024 15:21
свідоц пдв.PDF
16 серпня 2024 15:21
83-12 ДОВІДКА пп.10 п.47.PDF
16 серпня 2024 15:21
1 КАРМАНОВА Т.М..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 МИРОНОВА І.Б..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 БОНДАРЕНКО О.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 МАЛЬЧЕНЮК К.М..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ГУРОВА Н.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 АНТОНОВА І.Є..PDF
16 серпня 2024 15:21
СТАТУТ.PDF
16 серпня 2024 15:21
Витяг З ЄДР 10.06.24.pdf
16 серпня 2024 15:21
БОГАТОВА А.О..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 АНТОНІВ І.Ю..PDF
16 серпня 2024 15:21
ХАДЖИ В.К..PDF
16 серпня 2024 15:21
договір 349.PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ГОРДІЄНКО І.О..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ЧЕЛОВЕНКО О.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 КЛІЩЕНКО О.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ГОНЧАРОВА Л.М..PDF
16 серпня 2024 15:21
АНТОНІВ І.Ю..PDF
16 серпня 2024 15:21
АЛЄКСЄЄНКО Н.І..PDF
16 серпня 2024 15:21
ЄМЕЛЬЯНОВА В.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 САГАЙДАК О.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
ЗГАМА В.С..PDF
16 серпня 2024 15:21
експл доз.PDF
16 серпня 2024 15:21
ЯКУШОВА Т.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
договір 26 05 1вс.PDF
16 серпня 2024 15:21
1 РУБАН О.О..PDF
16 серпня 2024 15:21
МЕРВЕНКО К.І..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ПАВЛОВА О.А..PDF
16 серпня 2024 15:21
81-5 ЛИСТ-РОЗ_ЯСНЕННЯ.PDF
16 серпня 2024 15:21
ХРИСТО Н.С..PDF
16 серпня 2024 15:21
ЧЕЛОВЕНКО О.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
ЛИМАРЕНКО В.Ю..PDF
16 серпня 2024 15:21
САГАЙДАК О.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
Лист-відгук УО.pdf
16 серпня 2024 15:21
КЛІЩЕНКО О.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
КУЧЕРЕНКО О.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
РУКОВИЦАН С.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
МИРОНОВА І.Б..PDF
16 серпня 2024 15:21
ПОЛЄВИК С.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ЛОСЄВА Т.О..PDF
16 серпня 2024 15:21
83-13 ДОВІДКА пп.11 п.47.PDF
16 серпня 2024 15:21
АКТ № ОУ335_0824.PDF
16 серпня 2024 15:21
1 ЧЕРНЕНКО Н.М..PDF
16 серпня 2024 15:21
КАРМАНОВА Т.М..PDF
16 серпня 2024 15:21
РУБАН О.О..PDF
16 серпня 2024 15:21
НІКОЛАЄВА С.Ю..PDF
16 серпня 2024 15:21
СЕРТАКОВА І.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
83-5 ДОВІДКА пп.3 п.47.PDF
16 серпня 2024 15:21
ПАВЛОВА О.А..PDF
16 серпня 2024 15:21
ГУРОВА Н.В..PDF
16 серпня 2024 15:21
ГОРДІЄНКО І.О..PDF
16 серпня 2024 15:21
паспорт.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
#05475854
Переможець 60 865 389,50
UAH
23 серпня 2024 10:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2024 10:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
#05475854
60 865 389,50
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2024 09:24
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
11 вересня 2024 09:23
Електронний підпис укладений
30 серпня 2024 13:48
Договір № 30-08-3-вс.pdf укладений
30 серпня 2024 13:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 30/08/3-вс
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML