Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 00135390 |
Вебсайт: | http://www.ukrnafta.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
Контактна особа: |
Рогатюк Юлія Василівна 380687293692 Yuliia.Rohatiuk@Ukrnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2024 11:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 1 536 000,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція
Тендерна документація
08 серпня 2024 11:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2024 11:09 |
_ ТД Додаток 10.xlsx | |
08 серпня 2024 11:08 |
_ТД Домішки_01111.3003_08.08.2024.docx |
08 серпня 2024 11:09 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 серпня 2024 11:09 |
_ ТД Додаток 10.xlsx
|
|||
08 серпня 2024 11:08 |
_ТД Домішки_01111.3003_08.08.2024.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 09 вересня 2024 16:24
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-28-000089 ● 775527116bb0451da88f3329f334759c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2024 17:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.10.2024
№ 75-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.10.2024 № 75-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2024-08-08-003206-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-29 09:31:32
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Спеціалізована хімічна продукція (2 лоти)» здійсненої Публічним акціонерним товариством «УКPНAФТА» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-003206-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого (-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-31 16:33:27
Відповідь на запит
У відповідь на запит УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ в рамках моніторингу процедури закупівлі (Змащувальні домішки) згідно коду ДК 021:2015 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція (Лот 1 Змащувальна домішка синтетична) згідно коду ДК 021:2015 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція (Лот 2 Змащувальна домішка органічна) згідно коду ДК 021:2015 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція, ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-08-003206-a надаю інформацію стосовно наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Щодо питання 1 повідомляємо:
Джерело фінансування Закупівлі – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Для визначення очікуваної вартості Замовник керувався:
- Наказом № 280 від 28.06.2024 «Про затвердження регламенту взаємодії структурних підрозділів ПАТ «Укрнафта» під час закупівель товарів, робіт та послуг».
- Результатами попереднього моніторингу цін, зокрема моніторингом ринку на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender (https://smarttender.biz/, процедура № 24664591 від 23.07.2024) та шляхом запиту комерційних пропозицій виробникам/постачальникам електронною поштою.
При проведенні попереднього моніторингу цін були отримані цінові пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій та у вигляді цін на майданчику SmartTender) від потенційних постачальників та визначена очікувана вартість за найбільш економічно вигідною пропозицією відповідно до технічних та інших вимог Замовника:
- ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК» (ЦП № 2036 від 01.08.2024);
- ТОВ «Інтермінералбілдінг» (ЦП № 24/07/26-01 від 26.07.2024);
- ТОВ «Інтермінералбілдінг» (ЦП № 24/07/26-02 від 26.07.2024);
- ТОВ «ЕМ-АЙ СВАКО УКРАЇНА» (ЦП № 0308/23-1 від 03.08.2023);
- ТОВ БПК «Газiнвестпроект» (ЦП № 071/07 від 25.07.2024).
За результатами моніторингу ринку очікувана вартість закупівлі визначена в розмірі
Лот 1- 340 000,00 без ПДВ; Лот 2 - 1 196 000,00 без ПДВ.
Аналітична таблиця формування очікуваної вартості додається.
Слід зазначити, відповідно до Програми буріння та промивки свердловин Великобубнівського родовища для забезпечення безаварійного будівництва свердловини невід’ємною складовою компонентного складу є змащувальні домішки, для обробки бурового розчину в об’ємі 1379,32 м3 для буріння в інтервалі 30-950м під кондуктор та 950-2065м під проміжну колону, в кількості 33,26 тис. літрів (відповідно СОУ 11.2-00135390-129:2011 концентраційна добавка до БПР змащувальної домішки складає 2-3%). Для отримання якісних змащувальних властивостей та попередження ускладнень під час буріння (диференціального прихоплення бурового інструменту) із врахуванням в розрізі порід-ангідритів, які носять безпосередній вплив на параметри БПР розроблено рецептуру компонентний склад якої передбачає органічну та синтетичну основу – сумарно до закупівлі заплановано 30 тис. літрів, що від об’єму бурового розчину складає 2,17 %. Основні вимоги до параметрів забезпечують закупівлю якісних змащувальних домішок і дають можливість брати участь різним виробникам, як вітчизняного так і імпортного виробництва.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які викладені в Додатку 3 тендерної документації, визначені відповідно до потреб та умов подальшого використання предмета закупівлі Замовником, а також з урахуванням наявних стандартів до відповідного товару.
Щодо питання 2 повідомляємо:
Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – постанова № 710) визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Зокрема, відповідно до пункту 4(1) постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів доручено забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Враховуючи викладену вище інформацію, ПАТ «Укрнафта» не відповідає критеріям суб’єктів, визначених абзацом першим пункту 4(1) постанови № 710, тож вимога щодо забезпечення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі чинним Законодавством для Товариства не передбачено.
Додатки:
1. Додаток 1 Аналіз ринку
2. Додаток 2 Розрахунок очікуваної вартості
3. Додаток 3_ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК» _Цінова пропозиція
4. Додаток 4_ ТОВ «Інтермінералбілдінг» _Цінова пропозиція
5. Додаток 5_ ТОВ «Інтермінералбілдінг» _Цінова пропозиція
6. Додаток 6 _ТОВ «ЕМ-АЙ СВАКО УКРАЇНА»_Цінова пропозиція
7. Додаток 7 ТОВ БПК «Газiнвестпроект»_Цінова пропозиція
- Відповідь на запит ДАСУ_Змащувальні домішки.doc
- Додаток 1_Аналіз ринку.xlsx
- Додаток 2_ ОВ.xlsx
- Додаток 3_КП СВК змащ.домішки зі знижкою 01.08.24р..pdf
- Додаток 4_КП ІМБ-УН КП СБР 26.07.24.pdf
- Додаток 5_КП ІМБ-УН КП Лабрикол 26.07.24.pdf
- Додаток 6_КП _M-I SWACO UKRAINE LUBE+DD+PIPE-LAX__04.08.2023.pdf
- Додаток 7_КП ГІП 25.07.24р. змащувальні домішки.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-09 22:15:34
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної ПУБЛІЧНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «УКPНAФТА» «Спеціалізована хімічна продукція» (ДК 021:2015:24950000-8: Змащувальна домішка синтетична, змащувальна домішка органічна)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-003206-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
1 Відповідно до протоколів уповноваженої особи щодо відхилення учасника ТОВ «БПК Газінвестпроект» від 26.08.2024 № 01/01/13/10/19/01-01/01/335-ЮР/1 по лоту 1 та від 26.08.2024 № 01/01/13/10/19/01-01/01/335-ЮР/2 по лоту 2 зазначено, що «Проте, всупереч вимогам тендерної документації, у наданій Учасником у складі тендерної пропозиції Таблиці 1, що є частиною Технічної специфікації (технічних вимог), не зазначено країну походження Товару (стовпчик 6 Таблиці 1 Розділу ІІ .додатку 3 до тендерної документації).
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника по лотах 1 та 2 підлягає відхиленню відповідно абзацу 2 підпункту 2 ст. 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.».
Також, відповідно до протоколу уповноваженої особи щодо відхилення учасника ТОВ «ПАЛТЕХ» від 02.09.2024 № 01/01/13/10/19/01-01/01/335-ЮР-4 по лоту 1 зазначено, що «Проте, всупереч вимогам тендерної документації, у наданій Учасником у складі тендерної пропозиції надано звіт за результатами досліджень ефективності змащувальної добавки для бурових розчинів Innolube E, у якому відсутня дата видачі документу.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника по лоту 1 підлягає відхиленню відповідно абзацу 2 підпункту 2 ст. 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.».
Відповідно вимог Розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що учасник, на підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним характеристикам, має надати таблицю запропонованого товару за формою даного Розділ.
Учасник ТОВ «БПК Газінвестпроект» по лотах 1 та 2, у складі тендерної пропозиції надав заповнену таблицю за формою Розділу ІІ Додатку 3 із запропонованим товаром (файл «технічна специфікація(лот 1)») та (файл «технічна специфікація (лот 2)»).
Однак, у колонці наданої таблиці за формою Розділу ІІ Додатку 3 у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БПК Газінвестпроект» «Виробник (повне найменування) Країна походження товару» зазначено лише виробника, та не зазначено країну походження товару.
Також, відповідно до пункту 2.13 Розділу ІІ Додатку 4 до тендерної документації встановлено вимогу, що учасник має надати у складі тендерної пропозиції скан-копію документу, в якому зазначено про вплив товару, або його компонентів, як сумішевої продукції, на людину та навколишнє середовище: або токсиколого-гігієнічний паспорт або чинну карту даних небезпечного фактору або паспорт безпеки хімічної продукції (MSDS, SDS, PSDS).
Учасник ТОВ «ПАЛТЕХ» по лоту 1 у складі тендерної пропозиції надав звіт за результатами досліджень ефективності змащувальної добавки для бурових розчинів Innolube E (файл «звіт Innolube.pdf»).
Однак, у наданому у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПАЛТЕХ» по лоту 1 звіті за результатами досліджень ефективності змащувальної добавки для бурових розчинів Innolube E відсутня дата видачі.
Протоколами уповноваженої особи щодо відхилення учасника ТОВ «БПК Газінвестпроект» по лотах 1 та 2 ТОВ «ПАЛТЕХ» по лоту 1 передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Так, пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, не зазначення країни походження товару у наданій таблиці за формою Розділу ІІ Додатку 3 по лотах 1 та 2 у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БПК Газінвестпроект» та не зазначення дати видачі звіту за результатами досліджень ефективності змащувальної добавки для бурових розчинів Innolube E у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПАЛТЕХ» по лоту 1, є невідповідностями, які підлягали усуненню у відповідності до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі ТОВ «БПК Газінвестпроект» по лотах 1 та 2, а також ТОВ «ПАЛТЕХ» по лоту 1, у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Таким чином, Замовником в порушення вимог передбачених пунктом 44 Особливостей та пунктом 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, безпідставно відхилено тендерні пропозиції поданих учасників ТОВ «БПК Газінвестпроект» по лотах 1 та 2, а також ТОВ «ПАЛТЕХ» по лоту 1 з найменшими ціновими пропозиціями, чим в свою чергу порушено принципи здійснення публічних закупівель (об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, максимальна економія, ефективність та пропорційність), дотримання яких передбачено пунктом 3 Особливостей та статтею 5 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-12 17:07:10
Відповідь на запит
У відповідь на запит УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ в рамках моніторингу процедури закупівлі (Змащувальні домішки) згідно коду ДК 021:2015 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція (Лот 1 Змащувальна домішка синтетична) згідно коду ДК 021:2015 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція (Лот 2 Змащувальна домішка органічна) згідно коду ДК 021:2015 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція, ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-08-003206-a надаю інформацію та обгрунтування позиції Замовника.
Щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БПК Газінвестпроект» повідомляю наступне.
Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності запропонованого товару, що є предметом закупівлі технічним, якісним, кількісним характеристикам, що встановлені Замовником в Додатку 3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції надає «Технічну специфікацію» (у тому числі заповнену Таблицю 1), що складається з Розділу І-ІІ Додатку 3 до тендерної документації.
Відповідно до підпункту 2.2. Розділу ІІ Додатку 4 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати заповнену у стверджувальній формі та підписану Технічну специфікацію (технічні вимоги) згідно з Додатком 3 до цієї ТД.
Додаток 3 до тендерної документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
Учасник в тендерній пропозиції повинен у тому числі заповнити Таблицю 1:
№
п/п Найменуваняня Товару Од.
вим К-ть Найменування Товару
(заповнюється Учасником)* Виробник (повне найменування)
Країна походження товару **Технічні вимоги до предмету закупівлі Норма
Проте, всупереч вимогам тендерної документації, у наданій Учасником у складі тендерної пропозиції Таблиці 1, що є частиною Технічної специфікації (технічних вимог), не зазначено країну походження Товару (стовпчик 6 Таблиці 1 Розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації).
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно абзацу 2 підпункту 2 ст. 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
Слід зазначити, що у своїй діяльності Замовник керується сталою практикою рішень постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Позиція щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника за аналогічними підставами підтверджується одним з рішень постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2174-р/пк-пз від 23.02.2023 (UA-2023-02-01-016929-a). (Копія додається).
Враховуючи викладене, пропозиція Учасника ТОВ «БПК Газінвестпроект» відхилена правомірно.
Щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПАЛТЕХ" повідомляю наступне.
Відповідно до підпункту 2.12. Розділу ІІ Додатку 4 до тендерної документації, Учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати скан-копію або сертифікату аналізу, або паспорту якості, або іншого аналогічного документу на будь-яку попередню одиницю (партію) товару щодо відповідності запропонованого товару встановленим в Додатку 3 до цієї тендерної документації технічним та функціональним вимогам. Сертифікат аналізу, або паспорт якості, або інший аналогічний документ виданий виробником або лабораторією акредитованою згідно національного стандарту що відповідає ISO/IEC 17025 або яка має свідоцтво про технічну компетентність згідно національного стандарту що відповідає ISO 10012. Дата видачі документу чи проведення аналізу має бути не більше трьох років на момент подання документації. Для підтвердження акредитації/технічної компетентності лабораторії додатково подається сертифікат акредитації/технічної компетентності з додатком до нього.
Для Лоту 1: відповідний документ вимагається на підтвердження вимог таблиці №1 технічної специфікації Додатку 3 до тендерної документації, а саме: п.2 «Густина», п.3 «Розчинність у воді», п.5 «Зниження коефіцієнта тертя (∆ Ктр) 10% глинистого розчину при добавці 0,5 % реагенту» та п.6 «Зниження коефіцієнта тертя (∆ Ктр) 10% глинистого розчину при добавці 2 % реагенту».
Для Лоту 2: відповідний документ вимагається на підтвердження вимог таблиці №1 технічної специфікації Додатку 3 до тендерної документації, а саме: п.2 «Густина», п.4 «Точка замерзання», п.5 «Зниження коефіцієнта тертя (∆ Ктр) 10% глинистого розчину при добавці 0,5 % реагенту» та п.6 «Зниження коефіцієнта тертя (∆ Ктр) 10% глинистого розчину при добавці 2 % реагенту».
Всупереч вимогам тендерної документації, Учасником ТОВ "ПАЛТЕХ" у складі тендерної пропозиції надано звіт за результатами досліджень ефективності змащувальної добавки для бурових розчинів Innolube E, у якому відсутня дата видачі документу.
Слід зазначити, що вимогу щодо дати видачі документу не більше трьох років на момент подання документації зазначено виходячи із періодичним ребрендингом продукції, а також слід врахувати, що змащувальні домішки є в більшій мірі відходи виробництва харчової промисловості де відмічено різну сировинну базу, яка може покращувати або погіршувати властивості бурових промивальних рідин, що в свою чергу у разі негативного впливу викликає аварійні ситуації при будівництві свердловин.
Враховуючи викладене вище та зважаючи на специфіку предмету закупівлі, вимога щодо дати видачі документу є важливим для Замовника підтвердженням технічних та якісних характеристик предмету закупівлі. Однак, Учасником ТОВ "ПАЛТЕХ" не виконано вимоги тендерної документації щодо підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та не надано документи на підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі які б відповідали вимогам тендерної документації.
Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Наданий Учасником документ, а саме, звіт за результатами досліджень ефективності змащувальної добавки для бурових розчинів Innolube E є документом, що підтверджує технічні та якісні характеристики предмета закупівлію. Відповідно до пункту 43 Особливостей Замовник не став розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
Отже, підсумовуючи зазначене, тендерну пропозицію Учасника правомірно відхилено відповідно абзацу 2 підпункту 2 ст. 44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-11-12 17:13:34
Відповідь на додатковий Запит ДАСУ
У відповідь на запит УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ в рамках моніторингу процедури закупівлі (Змащувальні домішки) згідно коду ДК 021:2015 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція (Лот 1 Змащувальна домішка синтетична) згідно коду ДК 021:2015 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція (Лот 2 Змащувальна домішка органічна) згідно коду ДК 021:2015 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція, ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-08-003206-a надаю інформацію та обгрунтування позиції Замовника.
Щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БПК Газінвестпроект» повідомляю наступне.
Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності запропонованого товару, що є предметом закупівлі технічним, якісним, кількісним характеристикам, що встановлені Замовником в Додатку 3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції надає «Технічну специфікацію» (у тому числі заповнену Таблицю 1), що складається з Розділу І-ІІ Додатку 3 до тендерної документації.
Відповідно до підпункту 2.2. Розділу ІІ Додатку 4 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати заповнену у стверджувальній формі та підписану Технічну специфікацію (технічні вимоги) згідно з Додатком 3 до цієї ТД.
Додаток 3 до тендерної документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
Учасник в тендерній пропозиції повинен у тому числі заповнити Таблицю 1:
№
п/п Найменуваняня Товару Од.
вим К-ть Найменування Товару
(заповнюється Учасником)* Виробник (повне найменування)
Країна походження товару **Технічні вимоги до предмету закупівлі Норма
Проте, всупереч вимогам тендерної документації, у наданій Учасником у складі тендерної пропозиції Таблиці 1, що є частиною Технічної специфікації (технічних вимог), не зазначено країну походження Товару (стовпчик 6 Таблиці 1 Розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації).
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно абзацу 2 підпункту 2 ст. 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
Слід зазначити, що у своїй діяльності Замовник керується сталою практикою рішень постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Позиція щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника за аналогічними підставами підтверджується одним з рішень постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2174-р/пк-пз від 23.02.2023 (UA-2023-02-01-016929-a). (Копія додається).
Враховуючи викладене, пропозиція Учасника ТОВ «БПК Газінвестпроект» відхилена правомірно.
Щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПАЛТЕХ" повідомляю наступне.
Відповідно до підпункту 2.12. Розділу ІІ Додатку 4 до тендерної документації, Учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати скан-копію або сертифікату аналізу, або паспорту якості, або іншого аналогічного документу на будь-яку попередню одиницю (партію) товару щодо відповідності запропонованого товару встановленим в Додатку 3 до цієї тендерної документації технічним та функціональним вимогам. Сертифікат аналізу, або паспорт якості, або інший аналогічний документ виданий виробником або лабораторією акредитованою згідно національного стандарту що відповідає ISO/IEC 17025 або яка має свідоцтво про технічну компетентність згідно національного стандарту що відповідає ISO 10012. Дата видачі документу чи проведення аналізу має бути не більше трьох років на момент подання документації. Для підтвердження акредитації/технічної компетентності лабораторії додатково подається сертифікат акредитації/технічної компетентності з додатком до нього.
Для Лоту 1: відповідний документ вимагається на підтвердження вимог таблиці №1 технічної специфікації Додатку 3 до тендерної документації, а саме: п.2 «Густина», п.3 «Розчинність у воді», п.5 «Зниження коефіцієнта тертя (∆ Ктр) 10% глинистого розчину при добавці 0,5 % реагенту» та п.6 «Зниження коефіцієнта тертя (∆ Ктр) 10% глинистого розчину при добавці 2 % реагенту».
Для Лоту 2: відповідний документ вимагається на підтвердження вимог таблиці №1 технічної специфікації Додатку 3 до тендерної документації, а саме: п.2 «Густина», п.4 «Точка замерзання», п.5 «Зниження коефіцієнта тертя (∆ Ктр) 10% глинистого розчину при добавці 0,5 % реагенту» та п.6 «Зниження коефіцієнта тертя (∆ Ктр) 10% глинистого розчину при добавці 2 % реагенту».
Всупереч вимогам тендерної документації, Учасником ТОВ "ПАЛТЕХ" у складі тендерної пропозиції надано звіт за результатами досліджень ефективності змащувальної добавки для бурових розчинів Innolube E, у якому відсутня дата видачі документу.
Слід зазначити, що вимогу щодо дати видачі документу не більше трьох років на момент подання документації зазначено виходячи із періодичним ребрендингом продукції, а також слід врахувати, що змащувальні домішки є в більшій мірі відходи виробництва харчової промисловості де відмічено різну сировинну базу, яка може покращувати або погіршувати властивості бурових промивальних рідин, що в свою чергу у разі негативного впливу викликає аварійні ситуації при будівництві свердловин.
Враховуючи викладене вище та зважаючи на специфіку предмету закупівлі, вимога щодо дати видачі документу є важливим для Замовника підтвердженням технічних та якісних характеристик предмету закупівлі. Однак, Учасником ТОВ "ПАЛТЕХ" не виконано вимоги тендерної документації щодо підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та не надано документи на підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі які б відповідали вимогам тендерної документації.
Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Наданий Учасником документ, а саме, звіт за результатами досліджень ефективності змащувальної добавки для бурових розчинів Innolube E є документом, що підтверджує технічні та якісні характеристики предмета закупівлію. Відповідно до пункту 43 Особливостей у Замовника відсутні підстави для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
Отже, підсумовуючи зазначене, тендерну пропозицію Учасника правомірно відхилено відповідно абзацу 2 підпункту 2 ст. 44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
- Пояснення та обгрунтування позиції Замовника_12.11.2024.docx
- рішення від 23.02.2023 № 2174 (5)_не зазначено країну походження товару.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ ПАТ «Укрнафта» (далі - Замовник) не погоджується з інформацією, викладеною у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-08-003206-a від 19.11.2024 (далі – Висновок), та надає наступні аргументовані заперечення. 1.Щодо правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БПК Газінвестпроект» Так, відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД) на підтвердження відповідності запропонованого товару, що є предметом закупівлі технічним, якісним, кількісним характеристикам, що встановлені Замовником в Додатку 3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції надає «Технічну специфікацію» (у тому числі заповнену Таблицю 1), що складається з Розділу І-ІІ Додатку 3 до тендерної документації. Підпунктом 2.2. Розділу ІІ Додатку 4 до ТД встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції (далі – ТП) повинен надати заповнену у стверджувальній формі та підписану Технічну специфікацію (технічні вимоги) згідно з Додатком 3 до цієї ТД. Відповідно до примітки Частини 2 Додатку 3 «Технічні характеристики» ТД учасником обов'язково заповнюються всі порожні комірки колонки. Згідно з вимогами ТД Учасник в тендерній пропозиції повинен у тому числі заповнити Таблицю 1, яка має наступний вигляд: № п/п Найменуваняня Товару Од. вим К-ть Найменування Товару (заповнюється Учасником)* Виробник (повне найменування) Країна походження товару **Технічні вимоги до предмету закупівлі Норма Проте, всупереч технічним вимогам ТД, у наданій ТОВ «БПК Газінвестпроект» у складі ТП Таблиці 1, що є частиною Технічної специфікації (технічних вимог), не вказано країну походження запропонованого Товару (стовпчик 6 Таблиці 1 Розділу ІІ Додатку 3 до ТД). Замовник звертає увагу, що у долучених у складі ТП документах ТОВ «БПК Газінвестпроект» відсутня інформація щодо країни походження запропонованого товару Отже, з огляду на те, що технічними вимогами до предмету закупівлі, а саме частиною 2 Технічної специфікації Додатку 3 ТД вимагалось зазначення саме «Країни походження товару» та беручи до уваги факт того, що тендерна пропозиція ТОВ «БПК Газінвестпроект» не містить жодної інформації та/або документів, які б підтверджували або вказували на країну походження запропонованого товару, то у даному випадку для Замовника настають обставини, передбачені пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), а саме у випадку відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонуються учасником процедури в його тендерній пропозиції Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до абзацу другого пп. 2 п. 44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Слід зазначити, що у своїй діяльності Замовник керується сталою практикою рішень постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Звертаємо увагу, що такий висновок відповідає існуючим практикам, зокрема: Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), № 2174-р/пк-пз від 23.02.2023. (Додається). З огляду на зазначене, виявлені Замовником невідповідності не відносяться до невідповідностей, які можуть бути усунені відповідно до вимог пункту 43 Особливостей. 2. Щодо правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПАЛТЕХ». Відповідно до підпункту 2.12. Розділу ІІ Додатку 4 до тендерної документації, Учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати скан-копію або сертифікату аналізу, або паспорту якості, або іншого аналогічного документу на будь-яку попередню одиницю (партію) товару щодо відповідності запропонованого товару встановленим в Додатку 3 до цієї тендерної документації технічним та функціональним вимогам. Сертифікат аналізу, або паспорт якості, або інший аналогічний документ виданий виробником або лабораторією акредитованою згідно національного стандарту що відповідає ISO/IEC 17025 або яка має свідоцтво про технічну компетентність згідно національного стандарту що відповідає ISO 10012. Дата видачі документу чи проведення аналізу має бути не більше трьох років на момент подання документації. Для підтвердження акредитації/технічної компетентності лабораторії додатково подається сертифікат акредитації/технічної компетентності з додатком до нього. Для Лоту 1: відповідний документ вимагається на підтвердження вимог таблиці №1 технічної специфікації Додатку 3 до тендерної документації, а саме: п.2 «Густина», п.3 «Розчинність у воді», п.5 «Зниження коефіцієнта тертя (∆ Ктр) 10% глинистого розчину при добавці 0,5 % реагенту» та п.6 «Зниження коефіцієнта тертя (∆ Ктр) 10% глинистого розчину при добавці 2 % реагенту». Всупереч вимогам тендерної документації, Учасником ТОВ "ПАЛТЕХ" у складі тендерної пропозиції надано звіт за результатами досліджень ефективності змащувальної добавки для бурових розчинів Innolube E, у якому відсутня дата видачі документу. Слід зазначити, що дата видачі документу не більше трьох років на момент подання пропозиції є важливою характеристикою з огляду на періодичний ребрендинг продукції, а також слід врахувати, що змащувальні домішки є в більшій мірі відходи виробництва харчової промисловості де відмічено різну сировинну базу, яка може покращувати або погіршувати властивості бурових промивальних рідин, що в свою чергу у разі негативного впливу викликає аварійні ситуації при будівництві свердловин. Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Наданий Учасником документ, а саме, звіт за результатами досліджень ефективності змащувальної добавки для бурових розчинів Innolube E є документом, що підтверджує технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Відповідно до пункту 43 Особливостей у Замовника відсутні підстави для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене вище та зважаючи на специфіку предмету закупівлі, вимога щодо дати видачі документу є важливим для Замовника підтвердженням технічних та якісних характеристик предмету закупівлі. Однак, Учасником ТОВ "ПАЛТЕХ" не виконано вимоги тендерної документації щодо підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та не надано документи на підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі які б відповідали вимогам тендерної документації. Отже, ураховуючи викладене та відповідно до вимог пункту 43 Особливостей Уповноважена особа, відповідальна за проведення процедур закупівель/ спрощених закупівель товарів, робіт і послуг в ПАТ «Укрнафта» не мала підстав для розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення такої вимоги. Таким чином, доводи Висновку про те, що Замовником нібито допущено порушення вимог пунктів 43 та 44 Особливостей, а також принципів публічних закупівель, які визначені в статті 5 Закону – не відповідають дійсності та спростовуються вищенаведеним. Слід зауважити, що Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області не взято до уваги пояснення та обгрунтування позиції Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що відповідно на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договорів про закупівлю по лоту № 1 та № 2, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. У даному випадку, Замовник наголошує на тому, що згідно з абзацом другим частини першої статті 8 Закону моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Поруч з цим, слід зазначити, що в процесі здійснення моніторингу договірні зобов’язання за договорами, укладеними за результатами процедури закупівлі, було виконано в повному обсязі. Звіти про виконання Договору №13/4022-МТР від 04.10.2024 та Договору №13/3797-МТР від 20.09.2024 оприлюднено в електронній системі закупівель у встановлені чинним законодавством терміни. Разом з цим, Замовник вважає, що зміст зобов`язання щодо усунення порушення (порушень) у сфері публічних закупівель не відповідає вимогам чинного законодавства України. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі - орган державного фінансового контролю). Статтею 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»визначено, що контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом №922, проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно з ч. 1 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). За результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання (ч. 6 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі"). Пунктом 5 частини 7 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що у висновку обов`язково зазначається зобов`язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Згідно норм розділу ІІІ Наказу від 08.09.2020 № 552 "Порядок заповнення констатуючої частини форми висновку", у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов`язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов`язання щодо їх усунення. Разом з тим, висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області не містить посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов`язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення. Зазначене є порушенням вимог Наказу від 08.09.2020 № 552 "Порядок заповнення констатуючої частини форми висновку" в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії. Водночас ні ст. 5, ні ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ні ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі", ні інші нормативно-правові акти не містять у повноваженнях органу державного фінансового контролю зобов’язувати замовника припиняти зобов’язання за договором. Аналогічну правову позицію Верховний Суд висловив, зокрема, у постановах від 10 грудня 2019 року в справі №160/9513/18, від 05 березня 2020 року в справі №640/467/19, від 23 квітня 2020 року в справі №160/5735/19, від 11 червня 2020 року в справі №160/6502/19, від 12 серпня 2020 року в справі №160/11304/19, від 21 січня 2021 року в справах №240/9993/19, №400/4458/19, №420/3411/19 та №480/3179/19, від 28 січня 2021 року в справі №160/12925/19, від 05 лютого 2021 року в справі №160/4347/19, від 19 квітня 2021 року в справі №1.380.2019.006879 та від 13 травня 2021 року в справі №160/13090/19. Так, згідно з умовами Договору про закупівлю № 13/4022-МТР від 04.10.2024, укладеного між ПАТ «Укрнафта» та ПП «Науково-виробнича Фірма СВК» (далі – Договір № 1) а саме у п. 11.2, 11.3 та 11.3.1. розділу 11 передбачені підстави розірвання (припинення) договірного зобов`язань.Поруч з цим, ідентичні підстави припинення (розірвання) договірних правовідносин передбачені умовами Договору про закупівлю № 13/3797-МТР від 20.09.2024, укладеного між ПАТ «Укрнафта» та ПП «Науково-виробнича Фірма СВК» (далі – Договір № 2). Звертаємо увагу, що умовами Договорів № 1 та № 2 не передбачено такої підстави розірвання договірного зобов`язання як зобов`язувальний про це характер Висновку. Отже, ініціювання Замовником розірвання Договорів № 1 та № 2 на підставах, не передбачених їх умовами, - порушуватиме майнові права ПП «Науково-виробнича Фірма СВК», яке у даному випадку, виступало Постачальником та, при цьому, належно виконало свої зобов`язання за укладеними правочинами. Описані обставини матимуть негативний вплив на ділову репутацію ПАТ «Укрнафта» як Замовника у сфері публічних закупівель. До того ж, згідно з частиною першою статті 41 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 628 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Частиною першою статті 629 ЦК України встановлено, що договір є обов'язковим для виконання сторонами. Підсумовуючи означене, повторно наголошуємо, що сторони Договорів № 1 та № 2 не узгоджували та не визначали умови розірвання зобов`язань у випадку наявності відповідного Висновку, який містить таку вказівку. Разом з тим, підстави для розірвання договору врегульовані статтею 651 ЦК України, згідно з частиною першою якої зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору Отже, беручи до уваги факт того, що обставини, встановлені у статті 651 ЦК України у Сторін за Договорами № 1 та № 2 відсутні, то підстав для розірвання договірних зобов`язань, згідно з цивільним законодаством, - не настало. Водночас, частиною третьою статті 653 ЦК України визначено, що у разі зміни або розірвання договору зобов'язання змінюється або припиняється з моменту досягнення домовленості про зміну або розірвання договору, якщо інше не встановлено договором чи не обумовлено характером його зміни. Якщо договір змінюється або розривається у судовому порядку, зобов'язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили. Враховуючи зазначене, за системним аналізом норм ЦК України та беручи до уваги умови Договорів № 1 та № 2 договірні зобов`язання підлягають розірванню виключно за наявності спільної згоди Сторін та/або на підставі відповідного рішення суду, а не на підставі Висновку. З огляду на зазначене, висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-08-003206-a не відповідає критеріям обґрунтованості, та розсудливості, складений без урахування усіх обставин, що мають значення для їх прийняття, та з порушенням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів замовника та третіх осіб, а також суспільних інтересів, і цілями, на досягнення яких вони спрямовані, як наслідок, є протиправним та підлягає скасуванню. Враховуючи викладе, просимо орган державного фінансового контролю погодитися з фактом відсутності порушення з боку Замовника законодавства у сфері публічних закупівель, тобто, по суті фактом усунення таких порушень, викладених у висновку, про що зазначити в електронній системі закупівель в передбачений Законом строк, в іншому випадку задля захисту прав і інтересів Замовника – висновок буде оскаржено в судовому порядку. Додатки: Додаток 1: Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних, № 2174-р/пк-пз від 23.02.2023 на 5 арк. в 1 прим. Уповноважена особа ______________________ Рогатюк Ю.В. (підпис)
2024-11-26 16:48:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері публічних закупівель.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері публічних закупівель.) • усунуто
Враховано неможливість розірвання договору у зв'язку з його виконанням.
2024-11-29 11:20:42
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-5
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | (Лот 1 Змащувальна домішка синтетична) згідно коду ДК 021:2015 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 340 000,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 400,00 UAH без ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за весь Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Дата подання: 09 вересня 2024 16:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2024 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БПК Газінвестпроект" |
329 000,00
UAH
|
317 990,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПАЛТЕХ" |
336 000,00
UAH
|
318 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК" |
340 000,00
UAH
|
340 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БПК Газінвестпроект" #36470766 |
Відхилено |
317 990,00
UAH
|
26 серпня 2024 13:08
|
ТОВ "ПАЛТЕХ" #40912746 |
Відхилено |
318 000,00
UAH
|
02 вересня 2024 11:50
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК" #20257936 |
Переможець |
340 000,00
UAH
|
09 вересня 2024 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2024 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2024 10:59
|
ПП НВФ СВК_13 4022.pdf | укладений |
08 жовтня 2024 10:57
|
Протокол продовження строків.pdf | укладений |
08 жовтня 2024 10:57
|