Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОНЦЕРН “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ” |
Код ЄДРПОУ: | 32121458 |
Вебсайт: | http://teploseti.zp.ua |
Місцезнаходження: | 69091, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вулиця Героїв полку «Азов», будинок 137 |
Контактна особа: |
Бурмістров Кирило Вікторович 380974526056 burmistrov.kv@teploseti.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2024 17:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2024 13:38 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2024 13:38 |
Очікувана вартість: | 255 347 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 106 940,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата у розмірі до 10% (включно) від суми договору протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту надходження грошових коштів на поточний рахунок ПОКУПЦЯ | Аванс | 10 | Календарні | 10 |
Поставка товару | Оплата у розмірі 80% від суми поставленого Товару (партії Товару) протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту поставки Товару (партії Товару) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 80 |
Iнша подія | Остаточний розрахунок проводиться протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами Акту готовності Товару до експлуатації | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2024 17:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2024 17:57 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії, вимоги.doc | |
07 серпня 2024 17:57 |
Додаток 4.docx | |
07 серпня 2024 17:57 |
Додаток 3 Проект Договору про закупівлю.docx | |
07 серпня 2024 17:57 |
Тендерна документація.docx | |
07 серпня 2024 17:57 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини 1 статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої–восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Враховуючи те, що предмет закупівлі в кількості 3штук однієї номенклатурної позиції (що зазначено і в оголошенні, і в тендерній документації), має одинакові технічні та якісні характеристики та буде поставлятися згідно з вимогами, зазначеними в проекті договору про закупівлю, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) є недоцільним.
3. Когенераційні установки (далі КГУ) передбачено встановити на котельнях великої потужності в якості резервного джерела живлення. Вихідна електрична потужність кожної установки прийнята відповідно до існуючої потужності самої котельні, де передбачається встановлення КГУ, та інших котелень підприємства та об’єктів критичної інфракструктури, розташованих поруч, з метою забезпечення безперебійної роботи цих об’єктів при відсутності електропостачання. Тому вихідна електрична потужність має бути не менше 2 500 кВт.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-10-000047 ● 2255db44434e465691346f42ce77a2fa
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2024 18:09 |
Н А К А З
09.09.2024 № 75-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015: 31120000-3 - Генератори (ID: UA-2024-08-07-011221-a), яку проводить Концерн «Міські теплові мережі».
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 09.09.2024 № 75-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
1) UA-2024-08-07-011221-a, яку проводить Концерн "Міські теплові мережі";
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-11 15:51:02
Про надання інформації
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі: ДК 021:2015: 31120000-3 - Генератори (ID: UA-2024-08-07-011221-a), яку проводить Концерн «Міські теплові мережі» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін) на когенераційні установки, що є предметом даної закупівлі на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Тендерною документацією в Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» зазначено кваліфікаційний критерій наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Також, в вищезазначеному додатку зазначено про надання документів та/або інформації, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, за договором (договорами), який (які) виконується (виконуються).
Вказане положення ТД суперечить п.3 ч.2 ст.16 Закону №922, який передбачає кваліфікаційний критерій наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Вказана законодавча норма передбачає наявність документально підтвердженого досвіду саме виконання аналогічних договорів.
Таким чином, підтвердженням наявності означеного критерію не можуть слугувати договори, які не завершені. Отже, включення Замовником означеного положення до ТД не відповідає п.3 ч.2 ст.16 Закону №922.
Прошу надати пояснення стосовно включення до тендерної документації вимог, не передбачених чинним законодавством.
3. Переможцем торгів надано документи, які свідчать про укладення двох договорів з ТОВ «АККОРД ІМПОРТ» (на постачання газопоршневої електроустановки DJ 1000 NG) та з Звенигородським будинком інтернатом для інвалідів та престарілих (на постачання генератора дизельного DJ 109 BD).
За даними аналітично-інформаційної системи https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-18-000056-a Звенигородським будинком інтернатом для інвалідів та престарілих здійснено закупівлю генератору дизельного потужністю 80 кВт із наступними технічними характеристиками:
- максимальна потужність генератора дизельного не менше 80 кВт;
- тип палива – дизельне;
- габарити Ш x Д x В (mm) не більше 1100 х 3320 х 1600
- вага не більше 1560 кг.
В той же час відповідно технічного завдання предметом закупівлі UA-2024-08-07-011221-a є когенераційна установка, а не дизельний генератор із наступними технічними характеристиками:
- вихідна електрична потужність - не менше 2 500 кВт;
- тип палива - природний газ СН4 > 95 об’ємних відсотків тощо.
Відповідно наданого відгуку ТОВ «АККОРД ІМПОРТ» станом на момент подання тендерної пропозиції ТОВ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА" здійснено авансування у розмірі 20% від суми договору та отримано підтвердження стосовно можливості дотримання термінів поставки товару.
Враховуючі вищезазначене, прошу надати пояснення щодо відповідності переможця ТОВ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА" кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів, в частині взаємовідносин:
- з ТОВ «АККОРД ІМПОРТ»;
- з Звенигородським будинком інтернатом для інвалідів та престарілих;
- обидва надані договори відповідають документально підтвердженому досвіду постачання когенераційних установок.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Начальник відділу Валерій ГОЛУБ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-16 15:40:28
Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі когенераційних установок згідно ДК 021:2015 код 31120000-3 Генератори
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаю відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
1. Під час визначення очікуваної вартості Концерн «Міські теплові мережі» (далі-Замовник) завжди дотримується Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі — Примірна методика), та має розроблену на підприємстві (на основі Примірної методики) методику проведення моніторингу цін на товари, роботи та послуги, яка передбачає підтвердження очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема, у вигляді комерційних (цінових) пропозицій, отриманих від потенційних постачальників (виробників, дилерів) на умовах, визначених Замовником, та з дотриманням технічних вимог до предмета закупівлі Замовника. Згідно із Примірною методикою очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики при проведенні моніторингу цін для визначення очікуваної вартості на закупівлю когенераційних установок згідно ДК 021:2015 код 31120000-3 Генератори (далі-Закупівля) були надіслані запити до потенційних постачальників (виробників) та отримані відповідні пропозиції від ТОВ «ДАРЕКС–ЕНЕРГО», ТОВ «Далгакиран компресор Україна» та ТОА «Хайат Естейт» (додаються).
На основі отриманих пропозицій Замовником сформовано очікувану вартість предмета закупівлі (конкурентний лист №16_07_КЛ1 (додається).
Розмір витрат на Закупівлю на 2024 рік згідно бюджетного запиту становить 51 069 400,00 грн. без ПДВ, або 20,0% від очікуваної вартості закупівлі без ПДВ.
Згідно обмінного листа із ЮНІСЕФ, який діє в рамках міжнародного партнерства, узгодженого з Урядом України від 10 травня 2024 р. № 414-р, планується надання фінансової підтримки Концерну «Міські теплові мережі» у здійсненні заходів, пов’язаних із придбанням 3 шт. когенераційних установок в Україні на загальну суму 204 277 600,00 грн. без ПДВ або 80,0% від очікуваної вартості закупівлі без ПДВ.
Розмір витрат визначено як різниця між загальною очікуваною вартістю без ПДВ та фінансуванням міжнародним партнером.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами ДСТУ EN IEC 60204-11:2019 Електрообладнання промислових машин. Безпека. Частина 11. Вимоги до високовольтного обладнання, що працює за напруги понад 1 000 В змінного струму або 1 500 В постійного струму та не вище ніж 36 кВ (EN IEC 60204-11:2019, IDT; IEC 60204-11:2018, IDT); Директивою 2014/30/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 26.02.2014 «Електромагнітна сумісність», що регламентують відповідність когенераційних установок вимогам щодо якості, захисту здоров’я людей, охорони довкілля, забезпечення безпеки персоналу і майна при експлуатації обладнання. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб підприємства, де важливим критерієм вибору установки є вихідна електрична потужність Вихідна електрична потужність кожної установки прийнята відповідно до існуючої сумарної потужності всього обладнання котельні, де передбачається встановлення КГУ, та інших котелень підприємства та об’єктів критичної інфракструктури, розташованих поруч, з метою забезпечення безперебійної роботи цих об’єктів при відсутності електропостачання.
2. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною четвертою статті 22 Закону, встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Окрім того, пунктом 2 частини другої статті 22 Закону зазначено, що у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Частиною 1 статті 16 Закону визначено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
При цьому Закон не містить конкретного визначення, що таке аналогічний договір, та які вимоги до нього повинні встановлюватись.
Умовами тендерної документацією на Закупівлю встановлено кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». З метою підтвердження відповідності Учасника вказаному кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати:
довідку за формою Додатку 1 до тендерної документації на Закупівлю із зазначенням аналогічного (их) за предметом закупівлі договору (ів) (не менше одного);
не менш однієї копії договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору);
лист-відгук (рекомендаційний лист тощо) від контрагента про належне виконання аналогічного договору (копія якого надана у пропозиції учасника), із зазначенням дати та номеру такого договору. Інформація може надаватися про договір (договори), який (які) виконується (виконуються).
Пунктом 2 статті 4 ЗУ "Про захист економічної конкуренції" встановлено , що суб’єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Враховуючи, що аналогічний договір може знаходитися у стадії виконання, бути виконаним частково та з метою збільшення кількості учасників, додержання основних принципів Закону, у т.ч. недискримінація учасників та рівне ставлення до них, в тендерну документацію було включено вимогу про можливість надання інформації про договір (договори), який (які) виконується (виконуються). Вказана вимога не може обмежувати конкуренцію та призвести до дискримінації учасників.
3. Відповідно до норми статті 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Умовами тендерної документації Концерну «Міські теплові мережі» (далі-Замовник) передбачено, що учасники повинні підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та повинні надати: довідку за формою Додатку 1 тендерної документації із зазначенням аналогічного (их) за предметом закупівлі договору (ів) (не менше одного); не менш однієї копії договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору);лист-відгук (рекомендаційний лист тощо) від контрагента про належне виконання аналогічного договору (копія якого надана у пропозиції учасника), із зазначенням дати та номеру такого договору. Інформація може надаватися про договір (договори), який (які) виконується (виконуються).
На виконання зазначених вимог учасником ТОВ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА" було надано:
- довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за формою згідно тендерної документації від 14.08.2024 р. вих № 680-08/24-т;
- договір від 05.06.2024р. №ПЗ/2024-038 укладеного з ТОВ «Аккорд Імпорт» на закупівлю газопоршневої електроустановки DJ1000NG (у контейнері), який виконується;
- договір від 24.04.2023р. № 31, укладеного з Звенигородським будинком – інтернат для інвалідів та престарілих на закупівлю генератора дизельного DJ 109 BD (в капоті з АВР) за кодом за ДК 021:2015- 31120000-3 Генератори, який виконано;
- лист-відгук від 12.08.2024 №12/08 від ТОВ «Аккорд Імпорт», із зазначенням дати та номеру договору;
- рекомендаційний лист від 05.05.2023 №198 від Звенигородського будинку – інтернату для інвалідів та престарілих, із зазначенням дати та номеру договору.
При цьому учасником ТОВ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА" надано копії двох аналогічних договорів, тоді як відповідно до тендерної документації достатньо було лише копії одного договору.
Предметом закупівлі даної процедури закупівлі є когенераційні установки згідно ДК 021:2015 код 31120000-3 Генератори (далі-Закупівля). Тендерною документацією на Закупівлю не передбачено, що аналогічним вважається договір з таким ж технічними характеристиками, які зазначені в Додатку 2 до тендерної документації замовника, а лише наголошується що учасники повинні підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – предмет закупівлі договору - ДК 021:2015- 31120000-3 Генератори.
Закон та інші чинні нормативні акти не дають чіткого визначення поняттю «аналогічний договір». Міністерство економічного розвитку і торгівлі України (далі-Мінекономіки), як Уповноважений орган з надання роз’яснень щодо застосування законодавства у сфері закупівель, у своїх офіційних листах та у відповідях на запити зазначає наступне.
Відповідно до пункту 22 частини першої статті Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Так, наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі – Порядок).
Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Аналогічним (аналогічними) є договір (договори) щодо того самого предмету закупівлі відповідно до коду Єдиного закупівельного словника та пункту 22 частини першої статті 1 Закону (відповідь Мінекономіки на запити 1126/2020, 160/2024, лист Мінекономіки № 3323-04/78667-06 від 08.12.2022 Щодо особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування).
Отже, аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, якщо інше не зазначено в умовах документації.
Тендерна документація замовника не містить визначення «аналогічного договору», а також особливих вимог до таких договорів та стандартів, технічних характеристик та параметрів за якими вони мають бути виконані.
Окрім того, генератор – це пристрій, який перетворює механічну енергію, отриману від зовнішнього джерела, у вихідну електричну енергію, тобто забезпечує автономну подачу електроенергії. Основними складовими генераторів, в тому числі і когенераційних установок, є двигун та генератор змінного струму. Якраз двигун є джерелом механічної енергії, що надходить до генератора, а генератор змінного струму є частиною генератора, який перетворює механічну вхідну енергію двигуна на електричну енергію (вихідна електрична потужність). Двигуни генераторів можуть працювати на різних видах палива: природний газ, бензин, дизельне паливо. Принцип роботи генератора на різних видах палива - незмінний та не залежить від необхідної вихідної електричної потужності, їх габаритів та ваги.
Тобто предмет закупівлі у наданому договорі зі Звенигородським будинком – інтернатом для інвалідів та престарілих, а саме генератор дизельний DJ 109 BD (в капоті з АВР) аналогічний предмету Закупівлі Замовника.
Таким чином, Учасником ТОВ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА" у складі тендерної пропозиції надано ДОВІДКУ ПРО НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО (АНАЛОГІЧНИХ) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРУ (ДОГОВОРІВ) за формою згідно тендерної документації, в якій зазначені два договори із: ТОВ «Аккорд Імпорт» (договір, що виконується, копія додана) з листом відгуком від контрагента про належне виконання договору від 05.06.2024 №ПЗ2024-038 та Звенигородським будинком – інтернатом для інвалідів та престарілих (договір виконаний, копія додана) з рекомендаційним листом від контрагента про належне виконання аналогічного договору (договір виконано; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-18-000056-a).
Учасником ТОВ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА" виконані умови Додатку 1 до тендерної документації, а саме у складі пропозиції надані не менш однієї копії договору, зазначеного у довідці за формою тендерної документації, у повному обсязі (з усіма додатками та специфікаціями до договору); рекомендаційний лист від контрагента про належне виконання аналогічного договору (копія якого надана у пропозиції учасника), із зазначенням дати та номеру такого договору.
Беручи до уваги вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА" відповідає вимогам тендерної документації замовника, у т,ч. в частині надання інформації та документів на підтвердження кваліфікаційного критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-19 10:33:20
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі: ДК 021:2015: 31120000-3 - Генератори (ID: UA-2024-08-07-011221-a), яку проводить Концерн «Міські теплові мережі» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань:
Тендерною документацією, а саме пунктом 8 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено вимогу ступеню локалізації, товар, який пропонується учасником процедури закупівлі згідно предмету закупівлі, повинен мати локалізацію виробництва товарів, на 2024 рік, у відповідності до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861.
Відповідно до пункту 3 Особливостей під час здійснення публічної закупівлі відповідно до особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом.
Відповідно до підпункту 1 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році - 20 відсотків. Підпункт 2 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону містить перелік товарів, до яких застосовуються положення пункту 6-1, зокрема:
дизель-генераторні установки; генераторні установки з двигуном із іскровим запалюванням; турбогенераторні установки тощо.
Предметом закупівлі є когенераційні установки, які не містяться в переліку визначеному підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Когенераційна установка являє собою комплекс обладнання, що працює за способом комбінованого виробництва електричної і теплової енергії або перетворює скидний енергетичний потенціал технологічних процесів в електричну та теплову енергію.
Враховуючі вищезазначене, прошу надати пояснення щодо підстав включення в тендерну документацію вимог не передбачених чинним законодавством.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Начальник відділу Валерій ГОЛУБ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-23 08:49:29
Про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі когенераційних установок згідно ДК 021:2015 код 31120000-3 Генератори
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаю відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Ці особливості наразі затверджені постановою Уряду від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі-Особливості).
У пункті 61 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону передбачено, що тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень:
- замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує, зокрема, у 2024 році — 20 відсотків;
- особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, що вказані у цьому пункті Закону, зокрема дизель-генераторні установки; генераторні установки з двигуном із іскровим запалюванням; турбогенераторні установки (далі-Перелік)
В оголошенні про проведення відкритих торгів замовником зазначено код предмета закупівлі ДК 021:2015 31120000-3 Генератори. При цьому Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі — Національний класифікатор України), містить позицію, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі щодо товару, який має намір придбати замовник, ДК 021:2015 31121000-0 Генераторні установки, про що зазначено і в оголошенні про проведення закупівлі, і в тендерній документації замовника.
Відповідно до Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Технічна специфікація (Додаток 2 до тендерної документації) когенераційні установки є газопоршневими та поставляються в контейнері. Когенераційні установки укомплектовані газопоршневим двигуном, оснащеним усіма необхідними системами, вузлами, трубопроводами та силовими кабелями відповідно до типових проектів виробника, що забезпечують надійну та безперебійну роботу двигуна в кожному з передбачених режимів роботи, змонтованим разом з генератором на загальній рамі.
Когенераційна установка є генераторною установкою, яка генерує не тільки електричну але й теплову енергію, тому що теплова енергія також є видом генерації. Складовими когенераційної установки, яка є предметом закупівлі, є поршневий двигун внутрішнього згоряння, генератор та система утилізації тепла
Двигун внутрішнього згоряння, у якому теплова енергія газів, що розширюються і які утворились в результаті згоряння паливо-повітряної суміші у замкненому об'ємі, перетворюється у механічну роботу поступального руху поршня у циліндрі. Це машина, призначена для перетворення теплової енергії, яка виділяється при згоранні палива, у механічну енергію, необхідну для обертання ротору генератора. За допомогою генератора механічна енергія перетворюється в електричну. Це принцип роботи будь якого генератору з двигуном внутрішнього згоряння.
При охолодженні двигуна за допомогою охолоджувальних сумішей, утилізаторів або теплообмінників, які є складовими системи утилізації тепла, виробляється теплова енергія, яка в простих генераторах виходить в повітря, а в когенераційних установках за допомогою системи утилізації використовується в системах теплоспоживання.
Як пальне у поршневих двигунах внутрішнього згоряння використовуються:
рідини - бензин, дизельне паливо, спирти, біодизель;
гази - зріджений нафтовий газ, природний газ, водень, газоподібні продукти крекінгу нафти, біогаз та ін.
В газопоршневій когенераціїній установці як пальне використовується природний газ. За способом запалювання паливо-повітряної суміші даний двигун є двигуном із запалюванням від електроіскрового розряду, який виробляється системою запалювання.
Тобто, газопоршнева когенераціїна установка є генераторною установкою із іскровим запалюванням; генерує не тільки електричну але й теплову енергію, тому що теплова енергія також є видом генерації. Складовими когенераційної установки, яка є предметом закупівлі, є поршневий двигун внутрішнього згоряння, генератор та система утилізації тепла.
Основним призначенням генераторних установок є виробляння електричної енергії.
Перелік, визначений підпунктом 2 пункту 6¹ розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, містить генераторні установки з двигуном із іскровим запалюванням без розподілу на установки, що генерують тільки електричну енергію без використання вторинного ресурсу, або установки, що генерують електричну та теплову енергію, використовуючи вторинних ресурс, або установки що генерують електричну енергію, теплову енергію та енергію холоду використовуючи вторинних ресурс.
Беручи до уваги, що в Переліку наявний товар генераторні установки з двигуном із іскровим запалюванням, що є когенераційною установкою, в тендерній документації встановлена вимога, передбачена абзацом третім пункту 3 Особливостей та пунктом 61 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 жовтня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2024 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА" |
244 000 000,00
UAH
|
228 443 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІГРЕТ ЕНЕРГО" |
238 716 000,00
UAH
|
228 502 120,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО" |
255 347 000,00
UAH
|
255 347 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА" #33399780 |
Переможець |
228 443 000,00
UAH
|
19 серпня 2024 16:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2024 14:28
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2024 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2024 14:07
|
Договір №671-2024-Т від 26.08.2024.pdf | укладений |
28 серпня 2024 14:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись підпунктом 5 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів)» згідно з п 10.2.5 Договору про закупівлю № 671/2024/Т від 26.08.2024 (далі – Договір), та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились внести зміни до Договору та викласти в такій редакції пункт 3.1. Договору: «3.1. Загальна сума цього Договору становить 274 131 599.98грн. (двісті сімдесят чотири мільйона сто тридцять одна тисяча п’ятсот дев’яносто дев’ять грн. 98 коп.), у тому числі ПДВ 45 688 600,00 грн. (сорок п’ять мільйонів шістсот вісімдесят вісім тисяч шістсот грн. 00 коп.).». 2. Додаток № 1 до Договору про закупівлю викласти в новій редакції (додається). 3. Усі інші умови залишаються незмінними. |
Номер договору про закупівлю: | 671/2024/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |