Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОНЦЕРН “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ” |
Код ЄДРПОУ: | 32121458 |
Вебсайт: | http://teploseti.zp.ua |
Місцезнаходження: | 69091, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вулиця Героїв полку «Азов», будинок 137 |
Контактна особа: |
Бурмістров Кирило Вікторович 380974526056 burmistrov.kv@teploseti.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2024 17:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2024 13:38 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2024 13:38 |
Очікувана вартість: | 255 347 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 106 940,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата у розмірі до 10% (включно) від суми договору протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту надходження грошових коштів на поточний рахунок ПОКУПЦЯ | Аванс | 10 | Календарні | 10 |
Поставка товару | Оплата у розмірі 80% від суми поставленого Товару (партії Товару) протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту поставки Товару (партії Товару) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 80 |
Iнша подія | Остаточний розрахунок проводиться протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами Акту готовності Товару до експлуатації | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2024 17:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2024 17:57 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії, вимоги.doc | |
07 серпня 2024 17:57 |
Додаток 4.docx | |
07 серпня 2024 17:57 |
Додаток 3 Проект Договору про закупівлю.docx | |
07 серпня 2024 17:57 |
Тендерна документація.docx | |
07 серпня 2024 17:57 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини 1 статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої–восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Враховуючи те, що предмет закупівлі в кількості 3штук однієї номенклатурної позиції (що зазначено і в оголошенні, і в тендерній документації), має одинакові технічні та якісні характеристики та буде поставлятися згідно з вимогами, зазначеними в проекті договору про закупівлю, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) є недоцільним.
3. Когенераційні установки (далі КГУ) передбачено встановити на котельнях великої потужності в якості резервного джерела живлення. Вихідна електрична потужність кожної установки прийнята відповідно до існуючої потужності самої котельні, де передбачається встановлення КГУ, та інших котелень підприємства та об’єктів критичної інфракструктури, розташованих поруч, з метою забезпечення безперебійної роботи цих об’єктів при відсутності електропостачання. Тому вихідна електрична потужність має бути не менше 2 500 кВт.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-10-000047 ● 2255db44434e465691346f42ce77a2fa
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2024 18:09 |
Н А К А З
09.09.2024 № 75-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015: 31120000-3 - Генератори (ID: UA-2024-08-07-011221-a), яку проводить Концерн «Міські теплові мережі».
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 09.09.2024 № 75-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
1) UA-2024-08-07-011221-a, яку проводить Концерн "Міські теплові мережі";
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-11 15:51:02
Про надання інформації
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі: ДК 021:2015: 31120000-3 - Генератори (ID: UA-2024-08-07-011221-a), яку проводить Концерн «Міські теплові мережі» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін) на когенераційні установки, що є предметом даної закупівлі на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Тендерною документацією в Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» зазначено кваліфікаційний критерій наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Також, в вищезазначеному додатку зазначено про надання документів та/або інформації, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, за договором (договорами), який (які) виконується (виконуються).
Вказане положення ТД суперечить п.3 ч.2 ст.16 Закону №922, який передбачає кваліфікаційний критерій наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Вказана законодавча норма передбачає наявність документально підтвердженого досвіду саме виконання аналогічних договорів.
Таким чином, підтвердженням наявності означеного критерію не можуть слугувати договори, які не завершені. Отже, включення Замовником означеного положення до ТД не відповідає п.3 ч.2 ст.16 Закону №922.
Прошу надати пояснення стосовно включення до тендерної документації вимог, не передбачених чинним законодавством.
3. Переможцем торгів надано документи, які свідчать про укладення двох договорів з ТОВ «АККОРД ІМПОРТ» (на постачання газопоршневої електроустановки DJ 1000 NG) та з Звенигородським будинком інтернатом для інвалідів та престарілих (на постачання генератора дизельного DJ 109 BD).
За даними аналітично-інформаційної системи https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-18-000056-a Звенигородським будинком інтернатом для інвалідів та престарілих здійснено закупівлю генератору дизельного потужністю 80 кВт із наступними технічними характеристиками:
- максимальна потужність генератора дизельного не менше 80 кВт;
- тип палива – дизельне;
- габарити Ш x Д x В (mm) не більше 1100 х 3320 х 1600
- вага не більше 1560 кг.
В той же час відповідно технічного завдання предметом закупівлі UA-2024-08-07-011221-a є когенераційна установка, а не дизельний генератор із наступними технічними характеристиками:
- вихідна електрична потужність - не менше 2 500 кВт;
- тип палива - природний газ СН4 > 95 об’ємних відсотків тощо.
Відповідно наданого відгуку ТОВ «АККОРД ІМПОРТ» станом на момент подання тендерної пропозиції ТОВ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА" здійснено авансування у розмірі 20% від суми договору та отримано підтвердження стосовно можливості дотримання термінів поставки товару.
Враховуючі вищезазначене, прошу надати пояснення щодо відповідності переможця ТОВ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА" кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів, в частині взаємовідносин:
- з ТОВ «АККОРД ІМПОРТ»;
- з Звенигородським будинком інтернатом для інвалідів та престарілих;
- обидва надані договори відповідають документально підтвердженому досвіду постачання когенераційних установок.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Начальник відділу Валерій ГОЛУБ
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2024 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА" |
244 000 000,00
UAH
|
228 443 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІГРЕТ ЕНЕРГО" |
238 716 000,00
UAH
|
228 502 120,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО" |
255 347 000,00
UAH
|
255 347 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА" #33399780 |
Переможець |
228 443 000,00
UAH
|
19 серпня 2024 16:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2024 14:28
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2024 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2024 14:07
|
Договір №671-2024-Т від 26.08.2024.pdf | укладений |
28 серпня 2024 14:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись підпунктом 5 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів)» згідно з п 10.2.5 Договору про закупівлю № 671/2024/Т від 26.08.2024 (далі – Договір), та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились внести зміни до Договору та викласти в такій редакції пункт 3.1. Договору: «3.1. Загальна сума цього Договору становить 274 131 599.98грн. (двісті сімдесят чотири мільйона сто тридцять одна тисяча п’ятсот дев’яносто дев’ять грн. 98 коп.), у тому числі ПДВ 45 688 600,00 грн. (сорок п’ять мільйонів шістсот вісімдесят вісім тисяч шістсот грн. 00 коп.).». 2. Додаток № 1 до Договору про закупівлю викласти в новій редакції (додається). 3. Усі інші умови залишаються незмінними. |
Номер договору про закупівлю: | 671/2024/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |