Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з конфігурації та впровадження автоматизованої системи виконавчого провадження (АСВП) на базі наявного ліцензійного програмного забезпечення, що забезпечуватиме автоматизацію процесу діяльності департаменту муніципальної варти Луцької міської ради з інформаційної взаємодії з органами державної виконавчої служби та забезпечення онлайн-сплати заборгованості за виконавчими провадженнями
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2024-08-07-008419-a ea4f2abd0eb64079a582f89e38c5a1d6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маїло Іванна Олексіївна

380667807877 urist2dmv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 серпня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ МУНІЦИПАЛЬНОЇ ВАРТИ ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 39985748
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 17
Контактна особа: Маїло Іванна Олексіївна
380667807877
urist2dmv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48920000-3: Пакети програмного забезпечення для автоматизації офісу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з конфігурації та впровадження автоматизованої системи виконавчого провадження (АСВП) на базі наявного ліцензійного програмного забезпечення, що забезпечуватиме автоматизацію процесу діяльності департаменту муніципальної варти Луцької міської ради з інформаційної взаємодії з органами державної виконавчої служби та забезпечення онлайн-сплати заборгованості за виконавчими провадженнями
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 48920000-3 — Пакети програмного забезпечення для автоматизації офісу

Тендерна документація

07 серпня 2024 15:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТУМС"
#44326395
Переможець 1 500 000,00
UAH
07 серпня 2024 15:18

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2025 12:49
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2024 14:54
ДУ №1 до Договору №116 від 01.08.2024.pdf зміни до договору
29 листопада 2024 14:54
Свідоцтво (1).PDF укладений
07 серпня 2024 15:18
Ліцензійна угода (1).PDF укладений
07 серпня 2024 15:18
Обгрунтування.pdf укладений
07 серпня 2024 15:18
Договір 116.pdf укладений
07 серпня 2024 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 серпня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 1 500 000,00
UAH