Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з видалення аварійних дерев з подальшою утилізацією гілок на Дарницькому кладовищі міста Києва
Очікувана вартість
1 518 853,00 UAH
UA-2024-08-07-004770-a ● 9451b3582b7e42e094057246a12cbb14
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОМБІНАТ ПІДПРИЄМСТВ КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 03358475 |
Вебсайт: | https://kievritual.com/ |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО-КУДРЯВСЬКА, будинок 47/14 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігоревич 380965205620 kashmarchik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2024 12:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2024 21:00 |
Очікувана вартість: | 1 518 853,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 594,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія, 5 (п՚ять) відсотків вартості договору про закупівлю |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
596 штука
Послуги з видалення аварійних дерев з подальшою утилізацією гілок на Дарницькому кладовищі міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, Київ, Дарницьке кладовище
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2024 10:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2024 10:17 |
Зміни №1 Видалення дерев на Дарницькому кладовищі.doc | |
12 серпня 2024 10:17 |
ТД - Видалення дерев на Дарницькому кладовищі(нова редакція).doc |
12 серпня 2024 10:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 серпня 2024 10:17 |
Зміни №1 Видалення дерев на Дарницькому кладовищі.doc
|
|||
12 серпня 2024 10:17 |
ТД - Видалення дерев на Дарницькому кладовищі(нова редакція).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
утилізація гілок
Дата подання: 09 серпня 2024 10:45
Дата відповіді: 12 серпня 2024 10:18
Доброго дня!
В технічному завданні у таблиці обсяг необхідних послуг зазначено утилізація гілок. В той же час, у самому техзавданні нижче розписано, що саме повинен робити Виконавець і зазначено, що він забезпечує лише винесення гілок та порубочних залишків деревини (розмір яких не повинен перевищувати 50 см у довжину) на алеї (доріжки) з послідуючим їх складанням. Місце складання гілок та порубочних залишків попередньо узгоджується з Замовником. Тобто утилізація гілок не передбачена. Внесіть, будь-ласка, відповідні зміни до техзавдання, чи потрібно утилізація гілок чи ні (якщо так, тоді навіщо складувати їх на алеї в купи а зразу не навантажувати на транспорт та вивозити, не роблячі зайву роботу), оскільки тоді потрібно мати та вказувати у довідці про МТБ транспорт для вивезення. Крім того, через це не можливо точно розрахувати ціну тендерної пропозиції, оскільки потрібно буде враховувати навантаження, вивезення та плату за саму утилізацію гілок на полігоні. Тобто, або прибирить утилізацію гілок, або внесіть зміни до складу послуг
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником було внесено зміни до тендерної документації
відповідність тендерної документації чинному законодавству
Дата подання: 09 серпня 2024 11:18
Дата відповіді: 12 серпня 2024 10:19
Добрий день!
У розділі 1 тендерної документації зазначено, що вона розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 травня 2023 р. № 471 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі – Особливості), що не відповідає чинному законодавству, оскільки вже більше десятка разів вносились відповідні зміни, зокрема остання була нещодавно: постанова КМУ № 782 від 05.07.2024.
У Розділі 3. Підготовка тендерних пропозицій п.3.6.зазначено, що переможець та учасник повинні надати документи згідно абзацу чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Якого вже не існує
У Розділі 3 п. 5.4. відсутня інформація щодо ірану та півічної кореї. Що дає можливість пов’язаним особам з цими державами подати пропозицію та виграти тендер
Просимо внести відповідні зміни згідно чинного законодавства. Щоб уникнути у подальшому можливості відміни тендеру через це
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником було внесено зміни до тендерної документації
Дискрімінаційні вимоги
Дата подання: 09 серпня 2024 12:15
Дата відповіді: 12 серпня 2024 12:12
Шановний Замовнику!
У Додатку 1 розділ «Інші документи від Учасника» п.6 зазначено:
«Наявність в Учасника Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з наступними видами небезпечних робіт:
1) Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
2) Верхолазні роботи та промисловий альпінізм.
Для підтвердження надати скан копію оригіналу відповідної Декларації за формою згідно Додатку 8 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021р.№77), яка зареєстрована Учасником в територіальному органі Держпраці, з датою реєстрації не пізніше дати подання пропозиції. (Вимагається, оскільки Постановою КМУ №77 внесено зміни до форми декларації, а відповідно до абц. 6 п. 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки: у разі зміни відомостей або виявлення суб’єктом господарювання помилки в поданій декларації суб’єкт господарювання в порядку, встановленому цим пунктом для подання декларації, подає оновлену декларацію протягом семи робочих днів з дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки).»
Вважаємо дані вимоги дискримінаційними по відношенню до учасників.
Взимку у попередній аналогічній закупівлі UA-2024-02-19-011075-a вже була аналогічна вимога у тендерній документації і на вимогу учасників Замовник вніс відповідні зміни до тендерної документації. Але зараз Замовник чомусь вернув цю дискримінаційну вимогу, причому у вигляді, що ще більш суперечить діючому законодавству, ніж минулого разу, що має всі ознаки пропису тендерної документації під конкретного учасника.
По-перше, роботи підвищеної небезпеки регламентуються Постановою Кабінету міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» зі змінами (далі – Порядок). Згідно Порядку, роботи підвищеної небезпеки виконуються або на підставі Декларації або на підставі Дозволу, в залежності від того, до якої групи А чи Б вони відносяться. Кожен рік до Порядку вносяться зміні, зокрема деякі роботи підвищеної небезпеки переходять з групи А до Б чи навпаки. Наприклад, верхолазні роботи то виконуються на підставі Дозволу, то на підставі Декларації, причому раніше видані Дозволи чи Декларації залишаються чинними, отримувати нові не потрібно. Тобто вимагати лише Декларацію на роботи підвищеної небезпеки є дискримінаційною вимогою по відношенню до учасників, які виконують дані роботи на підставі Дозволу.
По друге. Роботами підвищеної небезпеки згідно предмету закупівлі є верхолазні роботи та роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Назва Верхолазних робіт за останні кілька років у порядку змінювалася кілька разів: «Верхолазні роботи, що виконуються на висоті понад 5 метрів», «Верхолазні роботи та скелелазні», «Верхолазні роботи та промисловий альпінізм». Тобто вимагати «Верхолазні роботи та промисловий альпінізм» є дискримінаційною вимогою по відношенню до учасників, які, наприклад, мають Дозвіл чи Декларацію на «Верхолазні роботи та скелелазні», оскільки промисловий альпінізм не відноситься до робіт за предметом закупівлі і раніше дані роботи входили до Верхолазних робіт, це останнім часом їх розділили. Тому пропонуємо просто оставити «Верхолазні роботи», які і є роботами за предметом закупівлі.
По третє. Форма Декларації за останні декілька років також змінювалася декілька разів. Тому вимагати «формат» Декларації в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021р.№77 є дискримінаційною вимогою по відношенню до учасників, які отримали Декларацію раніше і мають право на виконання робіт підвищеної небезпеки згідно предмету закупівлі, оскільки в самій постанові Кабміну від 3 лютого 2021р.№77 (на яку посилається Замовник), якої вносяться зміни до порядку зазначено, що «декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані до набрання чинності цією постановою, є чинними до внесення змін до таких декларацій». А Щодо абц. 6 п. 21 Порядку.. то він застосовується лише, як і зазначає сам Замовник, у разі зміни відомостей або виявлення суб’єктом господарювання помилки. а не форми Декларації, тобто, наприклад, зміна місця виконання робіт підвищеної небезпеки тощо. Тобто у самій постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021р.№77. а саме – п.3 зазначено що всі раніше видані декларації є чинними. Але Замовник чомусь вважає їх нечинними, причому посилаючись на цю ж постанову. Це якщо так вважати, то і паспорти громадян України у вигляді книжечки а не id-картки є не чинними. Бо ж форма змінилась.
Зважаючи на вищевикладене, пропонуємо п.6 викласти в наступній редакції (що і було ВИЗНАНО і ВИКОНАНО Замовником у попередній закупівлі UA-2024-02-19-011075-a:
«Наявність в Учасника Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці або Дозволу на роботи підвищеної небезпеки з наступними видами небезпечних робіт (за предметом закупівлі):
1) Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
2) Верхолазні роботи.
Для підтвердження надати скан копію оригіналу відповідної Декларації чи Дозволу, з датою реєстрації або отримання не пізніше дати подання пропозиції»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що тендерна документація Замовника була складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-6/3812-06 від 07.02.2017).
У відповідності до чинного законодавства, у процедурах закупівлі, зокрема, й у відкритих торгах з Особливостями, учасники мають відповідати кваліфікаційним критеріям.
Кваліфікаційні критерії - це вимоги, які замовник встановлює до учасників державних закупівель. Вони допомагають замовнику пересвідчитися, що учасник може належно надати конкретні послуги чи виконати роботи у потрібному замовникові обсязі та якості.
Тому Замовник не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-6/3812-06 від 07.02.2017).
У відповідності до чинного законодавства, у процедурах закупівлі, зокрема, й у відкритих торгах з Особливостями, учасники мають відповідати кваліфікаційним критеріям.
Кваліфікаційні критерії - це вимоги, які замовник встановлює до учасників державних закупівель. Вони допомагають замовнику пересвідчитися, що учасник може належно надати конкретні послуги чи виконати роботи у потрібному замовникові обсязі та якості.
Тому Замовник не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2024 21:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
1 438 000,00
UAH з ПДВ
|
1 438 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3266504459 |
Переможець |
1 438 000,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2024 20:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2024 15:05
|
договір 85.pdf | укладений |
06 вересня 2024 15:05
|