Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ СОЛЕДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БАХМУТСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43121214 |
Місцезнаходження: | 84545, Україна , Донецька обл., місто Соледар, вул. Паркова, 3а |
Контактна особа: |
Ганна Буджина +380958756017 szn@solerada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги
Тендерна документація
07 серпня 2024 11:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-09-000001 ● 2016a51db9534524a71ee9dc3d3d18e8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2024 15:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.09.2024 № 49-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3(із змінами).
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ
Додаток
до наказу від 09.09.2024
№ 49-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ СОЛЕДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БАХМУТСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ UA-2024-08-07-003209-a 07.08.2024 пункт 4 частини 2 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-10 08:55:17
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поштові послуги. Послуга з пересилання поштових відправлень», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-07-003209-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтверджуючими документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Прошу пояснити причину не оприлюднення в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей, у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа який готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-12 18:02:31
На виконання Запиту Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 09.09.2024 надання пояснення
1. На виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 09.09.2024 на надання пояснення: «Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, (надати інформацію та розрахунки з підтверджуючими документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)» повідомляємо про те, що Управління соціального захисту населення Соледарської міської ради Бахмутського району Донецької області при закупівлі за предметом «Поштові послуги. Послуга з пересилання поштових відправлень», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-07-003209-a) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартість відображено у Додатку 1 до тендерної документації, що підтверджується Оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2024-07-18-010297-a, які відмінено через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з Особливостями. При заключенні договору без використання електронної системи закупівель на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладено договір про закупівлю, не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість.
Очікувана вартість: 201000 грн. (двісті одна тисяча грн.) з ПДВ, визначена методом порівняння ринкових цін. Було проведено аналіз тарифів з пересилання відправлень АТ «Укрпошта», «Нова пошта», Meest Пошта. Дану інформацію було взято з офіційних сайтів вищезазначених організацій в мережі інтернет.
Замовник є бюджетною установою, тому було взято до уваги найменшу ціну, яка може бути згідно тарифу - 75 грн за пересилання одного відправлення, кількість відправлень дорівнює приблизній кількості відправлень по Договору за І півріччя 2024 року, а саме: 2680 відправлень х 75 грн.= 201000 гривень.
2. На виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 09.09.2024 на надання пояснення: «Прошу пояснити причину не оприлюднення в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей, у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа який готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника» повідомляємо про те, що уповноваженою особою Управління соціального захисту населення Соледарської міської ради Бахмутського району Донецької області за результатами закупівлі при оприлюдненні Договору про закупівлю помилково не було оприлюднено Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді погодженого керівником установи документу через технічну помилку та неуважність уповноваженої особи. На виправлення даного порушення Замовником 12.09.2024 року дозагружений файл за назвою «Обґрунтування закупівлі УП 08.2024.pdf». На вимогу документального підтвердження надаємо діюче посилання на підгружений файл https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_contracting/view/21135427
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-09-19 16:57:27
На виконання "Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель" від 13.08.2024
На виконання «Зобов'язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель» Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 13.09.2024, Управління соціального захисту населення Соледарської міської ради Бахмутського району Донецької області з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, взявши до уваги виявлені порушення стосовно закупівлі опублікованій в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-07-003209-a, надає інформацію, що уповноважена особа в подальшому зобов’язується приділяти більше уваги навчанням, семінарам та вебінарам на тему економічних навчань, стосовно державних закупівель в системі Prozorro з метою недопущення порушення законодавства у сфері державних закупівель.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання «Зобов'язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель» Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 13.09.2024, Управління соціального захисту населення Соледарської міської ради Бахмутського району Донецької області з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, взявши до уваги виявлені порушення стосовно закупівлі опублікованій в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-07-003209-a, надає інформацію, що уповноважена особа в подальшому зобов’язується приділяти більше уваги навчанням, семінарам та вебінарам на тему економічних навчань, стосовно державних закупівель в системі Prozorro з метою недопущення порушення законодавства у сфері державних закупівель.
2024-09-19 17:02:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Ризики, що спрацювали
sas24-3-14-1
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" #21560045 |
Переможець |
201 000,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2024 11:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 вересня 2024 16:45
|
Обґрунтування закупівлі УП 08.2024.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2024 16:35
|
Договір 07.24 підписаний.pdf | укладений |
07 серпня 2024 11:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Оприлюднення "Обґрунтування застосування Замовником підстави пп.6 п.13 Особливостей при укладанні Договору про закупівлю" |
Номер договору про закупівлю: | 060824-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Обґрунтування застосування Замовником підстави пп.6 п.13 Особливостей |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |