Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 40848524 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., місто Харків, вул.Конторська, будинок 35 |
Контактна особа: |
Ірина Стукалова +380959270512 i.stukalova@czo.kh.city |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Комунальне підприємство "Харківводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03361715 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2024 19:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2024 12:21 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2024 12:21 |
Очікувана вартість: | 90 704 754,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 907 047,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію. Учасник під час подання тендерної пропозиції разом з банківською гарантією повинен надати: - довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності; - документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. Допускається подання разом з банківською гарантією документів у вигляді засвідчених відповідно до ДСТУ 4163:2020 копій. Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій». Надання Учасником копій вищезазначених документів, які засвідчені неналежним чином, є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам тендреної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 450 000,00 грн. Строк дії: не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Наказ № 2628). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 450000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у вигляді електронної банківської гарантії. Учасник-переможець до підписання договору завантажує в електронну систему закупівель гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з укладанням договору, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію. Учасник разом з банківською гарантією повинен надати: - довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності; - документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. Розмір забезпечення виконання договору: 2 % (два) відсотки від ціни договору про закупівлю. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, статті 200 Господарського кодексу України та іншим положенням чинного законодавства України. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Передоплата (аванс) у розмірі 30% вартості партії Товару, з урахуванням ПДВ, здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати направлення Покупцем заявки на поставку Товару. | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Поставка товару | Остаточна оплата у розмірі 70% вартості партії Товару, з урахуванням ПДВ, здійснюється після його фактичного одержання Покупцем, на підставі належним чином оформлених документів, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) робочих днів, після отримання Покупцем бюджетних коштів на рахунок Покупця. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2024 20:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2024 20:09 |
2. Додаток 2_Кваліфікаційні критерії.docx | |
08 серпня 2024 20:09 |
4.1. Додаток 4_1_Перелік інших документів переможця.docx | |
08 серпня 2024 20:09 |
5. Додаток 5_Перелік документів учасника.docx | |
08 серпня 2024 20:09 |
7. Додаток 7_Проект договору ЗМІНИ.DOCX | |
08 серпня 2024 20:09 |
6. Додаток 6_Форма цінової пропозиції.docx | |
08 серпня 2024 20:09 |
1. Додаток 1 КГУ 2х1000х6,3 (об'єкт 6, Хв).doc | |
08 серпня 2024 20:09 |
4. Додаток 4_Перелік документів переможця по п.47.docx | |
08 серпня 2024 20:09 |
ТД_ГУ об'єкт 6 зміни.docx | |
08 серпня 2024 20:09 |
3. Додаток 3_Форма_Заявка учасника.docx | |
08 серпня 2024 20:09 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД _ ГУ об'єкт 6.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Міністерством економіки України у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Ця вимога не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару.
Для підтвердження, що постачання відповідного товару іноземного виробництва звільнене від необхідності підтвердження ступеня локалізації, Учасник надає лист в якому зазначає відповідну міжнародну угоду між Україною та країною походження товару, зазначає визначені в ній вартісні показники і зазначає, чому вимоги щодо локалізації не застосовуються до предмету закупівлі або його складових і гарантує надання сертифікату про походження товару під час укладання договору.
Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
За загальним правилом, проєкт договору може бути запропонований будь-якою зі сторін (частина 2 статті 638 Цивільного кодексу України). Однак у сфері публічних закупівель при проведенні конкурентних процедур це правило не діє, адже за змістом пункту 8 частини 2 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» проєкт договору складає саме замовник.
Звертаємо увагу в розділі 11 проєкту договору врегульоване питання, зокрема, щодо вирішення, вимог, які виникають із цього Договору, виконання, порушення, припинення чи недійсності тощо підлягають вирішенню у судовому порядку згідно з чинним законодавством України і умовами цього Договору.».
П. 12.3.проєкту договору перебачено, що взаємовідносини, що не обумовлені в даному Договорі, регламентуються чинним законодавством України.
Таким чином, відповідальність Покупця, у разі порушення ним договірних зобов´язань, буде вирішуватися відповідно до чинного законодавства, у спосіб визначений умовами договору.
Таким чином, проєкт договору складений відповідно до вимог чинного законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-10-000043 ● b9d12ef923ad46f28d2049a2c95ab5fa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2024 18:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.09.2024 № 156
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 10.09.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 10.09.2024 № 156
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9. UA-2024-08-06-011513-a 06.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-18 23:03:36
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Газопоршневі когенераційні установки сумарною електричною потужністю 2 000 кВт (ДК 021:2015: 31121000-0 - Генераторні установки)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-08-06-011513-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Згідно з підпунктом 5.3 пункту 5 «Документи та інформація, які Учасник повинен надати на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам до предмета закупівлі» Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, Учасник надає документ виробника товару: сертифікат якості/паспорт якості/технічний опис/технічний паспорт/інструкція з експлуатації/керівництво по монтажу/керівництво по обслуговуванню або інший документ виробника, встановлений для даного виду товару, який підтверджує інформацію, технічні, якісні характеристики, значення та вимоги до предмета закупівлі, які запропоновані Учасником та внесені Учасником до Таблиці 3 та Таблиці 4.
Разом з цим, згідно з підпунктом 5.6 пункту 5 «Документи та інформація, які Учасник повинен надати на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам до предмета закупівлі» Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати Ескіз/загальний вигляд/зразок/ креслення від виробника із зазначенням габаритно-монтажних розмірів установки.
Відповідно до вимог Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, якщо учасником надається документ, що складено іноземною мовою, Учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою засвідчений компетентною особою. Для цілей цього абзацу компетентною особою є особа (фізична, юридична), яка: має зареєстрований вид діяльності за КВЕД клас 74.30 Надання послуг перекладу або є нотаріусом або є Міністерством юстиції.
Проте, в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» завантажено файл «Паспорт 6,3.pdf» в якому на сторінці 18 міститься зображення з написом <1MW Gas engine Cogeneration system on site>, тобто на іншій мові ніж українська.
Слід зазначити, що автентичний переклад вищезазначеної сторінки українською мовою, яка засвідчена компетентною особою в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» відсутній.
Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного.
3. Згідно з пунктом 9 «Інформація щодо забезпечення виконання договору» розділу «Загальна інформація про закупівлю» тендерної документації Замовника, термін дії банківської гарантії повинен закінчуватись після спливу строку дії Договору.
Згідно з пунктом 10.1 договору від 29.08.2024 №46/8-ПЦ/24 строк дії договору встановлюється з дати його підписання сторонами та діє до 31.12.2024, а в частині розрахунків до повного їх виконання сторонами.
Відповідно до пункту 5 договору від 29.08.2024 №46/8-ПЦ/24 строк поставки до 25 листопада 2024 року.
Пунктом 3.1.2 договору від 29.08.2024 №46/8-ПЦ/24 передбачено, що остаточна оплата у розмірі 70% партії Товару, з урахуванням ПДВ, здійснюється після його фактичного одержання Покупцем, на підставі належним чином оформлених документів, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 робочих днів, після отримання Покупцем бюджетних коштів на рахунок Покупця.
Тобто, кінцева дата повного виконання сторонами розрахунків (дії договору) становить 06.01.2025 року.
Проте, в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» надана банківська гарантія № 119692/GL-151/5 від 29.08.2024 року (Файл «119692-GL-151-5.rar) термін дії якої до 31.12.2024 року.
Отже, термін дії банківської гарантії закінчується до спливу строку дії Договору.
Поясніть будь-ласка, в зв’язку з чим Учасником процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» не виконано вимоги пункту 9 «Інформація щодо забезпечення виконання договору» розділу «Загальна інформація про закупівлю» тендерної документації Замовника?
Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-23 18:32:38
На запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу по закупівлі: «Газопоршнева когенераційна установка» об’єкт № 6 ID: UA-2024-08-06-011513-a
Питання 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Відповідь.
Відповідно до рішення 15 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 28.02.2023 № 350/23 «Про організацію діяльності комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (далі - Рішення) Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (надалі по тексту – ЦЗО, Замовник) здійснює закупівлю товарів та послуг (крім поточного ремонту) в інтересах Харківської міської ради, її виконавчих органів, підприємств, установ та організацій, що належить до комунальної власності Харківської міської територіальної громади (надалі по тексту – Замовники-ініціатори).
Рішенням 27 сесії 8 скликання від 02.07.2024 року № 600/24 внесено зміни до додатку 1 Рішення і встановлено новий перелік товарів, закупівля яких є обов’язковою через ЦЗО для виконавчих органів, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності Харківської міської територіальної громади, в тому числі: «Газові установки» та «Газові когенераційні установки».
ЦЗО в інтересах Замовників-ініціаторів проводить тендери, що передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 року № 1216 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій».
На період проведення процедур закупівель правовідносини між ЦЗО та Замовниками-ініціаторами регулюються Регламентом взаємодії між комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» та замовниками, що здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім поточного ремонту) через централізовану закупівельну організацію, затверджений директором КП «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» 19.03.2024 року, погоджений директором Департаменту розвитку муніципального менеджменту Харківської міської ради 19.03.2024 року (далі - Регламент).
Відповідно до Регламенту Замовник-ініціатор самостійно відповідно до законодавства про публічні закупівлі визначає потребу в закупівлі (-ях) товарів, послуг (крім поточного ремонту), та їх очікувану вартість, визначає предмет закупівлі у своєму річному плані закупівель, закупівлю яких планує здійснити через ЦЗО.
Замовник-ініціатор подає ЦЗО інформацію про потребу в закупівлі, разом із Заявкою, з зазначенням технічних характеристик предмета закупівлі та розрахунком очікуваної вартості закупівлі згідно з Регламентом.
ЦЗО з метою проведення аналізу планованої закупівлі, здійснює попереднє опрацювання поданих документів Замовника-ініціатора, зокрема, щодо правильного визначення предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України, визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, коректного зазначення технічних характеристик предмета закупівлі та іншої інформації, необхідної для підготовки тендерної документації, зокрема, щодо критеріїв оцінки, кількості, місця та строків постачання товарів, у тому числі умов договору про закупівлю, щодо дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників тощо.
За наявними повними даними ЦЗО із залученням замовників-ініціаторів розробляє технічні специфікації для товарів, уніфікує технічні вимоги і специфікації для товарів, що закуповуються, уніфікує проекти договорів про закупівлю тощо.
Технічні характеристики предмета закупівлі «Газопоршнева когенераційна установка» - код ДК 021:2015: 31120000-3 «Генератори» були складені у відповідності до діючих в Україні нормативних документів: державних стандартів, технічних умов, міжнародних стандартів, стандартів країни-виробника, ISO, встановлених чинним законодавством України, в тому числі на даний вид устаткування. Крім того, при складанні вимог до предмету закупівлі та до учасників закупівлі, враховувався досвід попередніх закупівель Замовника.
Крім того, ЦЗО опрацювало та визначило очікувану вартість закупівлі.
Очікувана вартість закупівлі була визначена на підставі Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів і послуг (крім поточного ремонту), закупівля яких здійснюється через комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради», затвердженої наказом директора КП «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» від 15.07.2024 року, погодженої директором Департаменту розвитку муніципального менеджменту Харківської міської ради 15.07.2023 року (далі – Методика), розробленої на підставі та у відповідності з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 року № 275.
Враховуючи положення Методики, відділом аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами ЦЗО був проведений аналіз ринку виробників та постачальників газових установок, газових когенераційних установок.
На підставі отриманої інформації запити цінових пропозицій були направлені:
ТОВ «ЕСТАР УКРАЇНА», ТОВ «НКМ Груп», ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА», ТОВ «ЄВРОДИЗЕЛЬ», ТОВ «Дарекс Енерго», ТОВ «КТС Інжиніринг», ТОВ «Укравтономгаз», ТОВ «Емерем Технік», ТОВ «Віссманн», ТОВ «Синапс Проект Менеджмент», ПРАТ «НПП ІНТЕРЕНЕРГО», ТЗоВ «Тепло і Світло», ТОВ «Ворскла Енерджіз», ТОВ «ІВК Енергія», ТОВ «Кліар Енерджі», ТОВ з ІІ «Цеппелін Україна», ТОВ «АРГУС СЕРВІС», ТДВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ», ТОВ «АТОНМАШ», ТОВ «КВА», ТОВ «ПРО-ЕНЕРДЖІ», ТОВ «ЕНЕРГОМЕТМАШ».
Цінові пропозиції були отримані від ТОВ «ІВК Енергія», ТОВ «АТОНМАШ», ТОВ «АРГУС СЕРВІС», ТДВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ».
Результати опрацьованої інформації надаються в службовій записці начальника відділу аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами ЦЗО від 19 липня 2024 року № 95/2024-07-19 та в таблиці «Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» до неї.
Сума очікуваної вартості закупівлі для КП «Харківводоканал» – 90 704 754,00 грн. в т.ч. ПДВ.
Після вищеописаних дій, Замовник-ініціатор Комунальне підприємство «Харківводоканал» опублікував в електронній системі закупівель план на проведення закупівлі за предметом: «Газопоршнева когенераційна установка» - код ДК 021:2015: 31120000-3 «Генератори». План Замовника –ініціатора був взятий в роботу, включений в план закупівель ЦЗО та оголошена закупівля за предметом: «Газопоршнева когенераційна установка» - код ДК 021:2015: 31120000-3 «Генератори» з очікуваною вартістю 90 704 754,00 грн. в т.ч. ПДВ, оголошення № ID: UA-2024-08-06-011513-a.
Питання 2. Згідно з підпунктом 5.3 пункту 5 «Документи та інформація, які Учасник повинен надати на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам до предмета закупівлі» Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, Учасник надає документ виробника товару: сертифікат якості/паспорт якості/технічний опис/технічний паспорт/інструкція з експлуатації/керівництво по монтажу/керівництво по обслуговуванню або інший документ виробника, встановлений для даного виду товару, який підтверджує інформацію, технічні, якісні характеристики, значення та вимоги до предмета закупівлі, які запропоновані Учасником та внесені Учасником до Таблиці 3 та Таблиці 4. Разом з цим, згідно з підпунктом 5.6 пункту 5 «Документи та інформація, які Учасник повинен надати на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам до предмета закупівлі» Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати Ескіз/загальний вигляд/зразок/ креслення від виробника із зазначенням габаритно-монтажних розмірів установки. Відповідно до вимог Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, якщо учасником надається документ, що складено іноземною мовою, Учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою засвідчений компетентною особою. Для цілей цього абзацу компетентною особою є особа (фізична, юридична), яка: має зареєстрований вид діяльності за КВЕД клас 74.30 Надання послуг перекладу або є нотаріусом або є Міністерством юстиції. Проте, в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» завантажено файл «Паспорт 6,3.pdf» в якому на сторінці 18 міститься зображення з написом <1MW Gas engine Cogeneration system on site>, тобто на іншій мові ніж українська. Слід зазначити, що автентичний переклад вищезазначеної сторінки українською мовою, яка засвідчена компетентною особою в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» відсутній. Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного.
Відповідь.
П. 5.3. Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено, що Учасник надає документ виробника товару: сертифікат якості/паспорт якості/технічний опис/технічний паспорт/інструкція з експлуатації/керівництво по монтажу/керівництво по обслуговуванню або інший документ виробника, встановлений для даного виду товару, який підтверджує інформацію, технічні, якісні характеристики, значення та вимоги до предмета закупівлі, які запропоновані Учасником та внесені Учасником до Таблиці 3 та Таблиці 4, а саме: найменування товару, електрична потужність (електрогенерація), теплова потужність (теплогенерація), електричний ККД (електрогенерація), тепловий ККД (теплогенерація), напруга номінальна; частота номінальна; тип палива; тип виконання; гарантії виробника; стан, рік виготовлення.
На підтвердження інформації, технічних, якісних характеристик, значень та вимог до предмета закупівлі, які запропоновані Учасником та внесені Учасником до Таблиці 3 та Таблиці 4, учасником процедури закупівлі ТОВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» був наданий файл з назвою «Паспорт 6,3.pdf».
Файл з назвою «Паспорт 6,3.pdf» має загалом 27 аркушів і складається з різних документів: «Паспорт та інструкція з експлуатації», фото та креслень.
На другому аркуші документу «Паспорт та інструкція з експлуатації» розміщена інформація «ЗМІСТ». Згідно смислового змісту та нумерації паспорт містить 17 пронумерованих аркушів:
Крім того, всі аркуші паспорта мають книжну орієнтацію, єдиний формат А-4, містять захисну голограму:
і є єдиним цільним документом.
Надане в складі файлу з назвою «Паспорт 6,3.pdf» фото відсутнє в змісті документу «Паспорт та інструкція з експлуатації», це фото не містить жодної нумерації, не містить захисної голограми. Крім того, аркуш, на якому розміщено фото, має іншу, ніж в паспорті орієнтацію - альбомну. Отже, фото, в наданій пропозиції учасника ТОВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ», яке розміщено ним в файлі з назвою «Паспорт 6,3.pdf», не відноситься до складу паспорту.
Крім того, наголошуємо, що згідно п. 5. Додатку 1 до тендерної документації Замовником від Учасників не вимагались будь-які фото товару.
Пункт 6. Розділу І. Загальні положення тендерної документації «Мова (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» містить наступну інформацію:
«Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. ……
Виключення:
Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.»
Отже, Замовник не зобов’язаний розглядати надане учасником ТОВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» фото в складі файлу з назвою «Паспорт 6,3.pdf», яке не передбачалось вимогами тендерної документації та додатками до неї та які Учасник додатково надав на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
Стосовно вимоги п.5.6. Додатку 1 до тендерної документації зазначаємо, що Замовником встановлено надання Учасником ескізу/загального вигляду/зразку/креслення від виробника із зазначенням габаритно-монтажних розмірів установки.
Учасником процедури закупівлі ТОВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» був наданий файл з назвою «Паспорт 6,3.pdf» в якому, крім іншого, містяться аркуші формату А3 з назвою «Загальний вигляд. Вид зверху. Фасад А-Б, Фасад Б-А, Фасад 2-1, Фасад 1-2.» на запропонований товар КУМ-К1.0 згідно ТУ У 25.3- 05495354-002:2023 (установкакотельна модульна 1 000 кВт), на якому зазначені габаритно-монтажні розміри установки.
Отже, учасником процедури закупівлі ТОВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» надано у спосіб, що вимагався Замовником, всі встановлені тендерною документацією документи.
Питання 3. Згідно з пунктом 9 «Інформація щодо забезпечення виконання договору» розділу «Загальна інформація про закупівлю» тендерної документації Замовника, термін дії банківської гарантії повинен закінчуватись після спливу строку дії Договору. Згідно з пунктом 10.1 договору від 29.08.2024 №46/8-ПЦ/24 строк дії договору встановлюється з дати його підписання сторонами та діє до 31.12.2024, а в частині розрахунків до повного їх виконання сторонами. Відповідно до пункту 5 договору від 29.08.2024 №46/8-ПЦ/24 строк поставки до 25 листопада 2024 року. Пунктом 3.1.2 договору від 29.08.2024 №46/8-ПЦ/24 передбачено, що остаточна оплата у розмірі 70% партії Товару, з урахуванням ПДВ, здійснюється після його фактичного одержання Покупцем, на підставі належним чином оформлених документів, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 робочих днів, після отримання Покупцем бюджетних коштів на рахунок Покупця. Тобто, кінцева дата повного виконання сторонами розрахунків (дії договору) становить 06.01.2025 року. Проте, в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» надана банківська гарантія № 119692/GL-151/5 від 29.08.2024 року (Файл «119692-GL-151-5.rar) термін дії якої до 31.12.2024 року. Отже, термін дії банківської гарантії закінчується до спливу строку дії Договору. Поясніть будь-ласка, в зв’язку з чим Учасником процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» не виконано вимоги пункту 9 «Інформація щодо забезпечення виконання договору» розділу «Загальна інформація про закупівлю» тендерної документації Замовника? Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного.
Відповідь.
Відповідно до п. 9 Тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи замовника № 62/3 від «08» серпня 2024 р., банківська гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника-ініціатора суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, зазначених у договорі про закупівлю; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі (предмета договору), суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія;
Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається переможцю процедури закупівлі (Постачальнику), а сума банківської гарантії підлягає перерахуванню Гарантом на користь Бенефіціара за письмовою вимогою Бенефіціара у випадках:
- відмови або часткової відмови Постачальника (переможця процедури закупівлі) від виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю;
- порушення Постачальником (учасником-переможцем процедури закупівлі) умов договору про закупівлю щодо строків поставки товару, якості поставки товару.»
Переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВОМ З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ», яким на виконання вимог Додатку 4.1 до тендерної документації надано банківську гарантію №119692/GL-151/5 від 29.08.2024 року (Файл «Гарантія виконання 119692-GL-151-5.rar).
Згідно банківської гарантії №119692/GL-151/5 від 29.08.2024 року, Гарант бере на себе безвідкличні та безумовні зобов’язання виплатити Бенефіціару суму цієї Гарантії, що складає 1 604 160,00 гривень (один мільйон шістсот чотири тисячі сто шістдесят гривень 00 копійок), протягом 5 (п’яти) робочих днів, після отримання оригіналу першої належно представленої письмової вимоги (далі у тексті – «Вимога»), у якій повинно бути зазначено про невиконання (часткового виконання) умов Договору про закупівлю у наступних випадках:
- відмови або часткової відмови Принципала від виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю;
- порушення Принципалом умов договору про закупівлю щодо строків поставки товару, якості поставки товару.
Таким чином, АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «АЛЬТБАНК» (ЄДРПОУ 19358784) взяло на себе зобов’язання виплатити Комунальному підприємству «Харківводоканал» суму гарантії, що складає 1 604 160,00 гривень (один мільйон шістсот чотири тисячі сто шістдесят гривень 00 копійок), протягом 5 (п’яти) робочих днів, після отримання оригіналу першої належно представленої письмової вимоги лише у двох випадках:
1. Відмови або часткової відмови ТОВАРИСТВА З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» від виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю;
2. Порушення ТОВАРИСТВОМ З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» умов договору про закупівлю щодо строків поставки товару, якості поставки товару.
Аналогічні положення щодо перерахування суми банківської гарантії на користь Бенефіціара (Покупця) зазначені і в п. 12.15.5 Договору від 29.08.2024р. №46/8-ПЦ/24.
Згідно п. 5.1 договору від 29.08.2024р. №46/8-ПЦ/24 строк поставки - до 25 листопада 2024 року.
Вимоги до якості товару, врегульовано в розділі 4 Договору 29.08.2024р. №46/8-ПЦ/24.
Згідно з пунктом 10.1 Договору від 29.08.2024р. №46/8-ПЦ/24 строк дії договору встановлюється з дати його підписання сторонами та діє до 31.12.2024, а в частині розрахунків до повного їх виконання сторонами.
За змістом поданої банківської гарантії №119692/GL-151/5 від 29.08.2024 року Гарант не покривав ризики та не брав на себе зобов´язання оплати за невиконання/часткове виконання будь-яких інших зобов´язань по договору ТОВАРИСТВА З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ», а тим більше щодо виконання обов´язків проведення розрахунків комунальним підприємством «Харківводоканал».
Згідно банківської гарантії №119692/GL-151/5 від 29.08.2024 року ця Гарантія набуває чинності з моменту її підписання Банком і діє до «31» грудня 2024 року. Всі зобов’язання переможця процедури закупівлі мають бути виконані завчасно до цієї дати.
Відповідно до вищевикладеного, переможцем процедури закупівлі ТОВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» належним чином виконано вимоги пункту 9 «Інформація щодо забезпечення виконання договору» тендерної документації Замовника.
Додатки до відповіді:
1. Службова записка начальника відділу аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами від ЦЗО від 19 липня 2024 року № 95/2024-07-19 та таблиця «Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» до неї.
2. Запити цінових пропозицій до ТОВ «ЕСТАР УКРАЇНА», ТОВ «НКМ Груп», ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА», ТОВ «ЄВРОДИЗЕЛЬ», ТОВ «Дарекс Енерго», ТОВ «КТС Інжиніринг», ТОВ «Укравтономгаз», ТОВ «Емерем Технік», ТОВ «Віссманн», ТОВ «Синапс Проект Менеджмент», ПРАТ «НПП ІНТЕРЕНЕРГО», ТЗоВ «Тепло і Світло», ТОВ «Ворскла Енерджіз», ТОВ «ІВК Енергія», ТОВ «Кліар Енерджі», ТОВ з ІІ «Цеппелін Україна», ТОВ «АРГУС СЕРВІС», ТДВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ», ТОВ «АТОНМАШ», ТОВ «КВА», ТОВ «ПРО-ЕНЕРДЖІ», ТОВ «ЕНЕРГОМЕТМАШ».
3. Цінові пропозиції ТОВ «ІВК Енергія», ТОВ «АТОНМАШ», ТОВ «АРГУС СЕРВІС», ТДВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ».
Директор Валерій ОСТАПЧУК
Уповноважена особа –
начальник відділу організації
публічних закупівель Ірина СТУКАЛОВА
- Відповідь №2717_0_960-24 id15113587.pdf
- 1909.pdf
- 1910.pdf
- 1911.pdf
- 1912.pdf
- 1913.pdf
- 1914.pdf
- 1915.pdf
- 1916.pdf
- 1917.pdf
- 1918.pdf
- 1919.pdf
- 1920.pdf
- 1921.pdf
- 1922.pdf
- 1923.pdf
- 1926.pdf
- 1927.pdf
- 1928.pdf
- 1929.pdf
- 1930.pdf
- 1931.pdf
- 1932.pdf
- Додаток 1 до запиту_10тендеров.docx
- розрахунок.pdf
- скан_відповідей.pdf
- службова.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-20 01:56:48
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Газопоршневі когенераційні установки сумарною електричною потужністю 2 000 кВт (ДК 021:2015: 31121000-0 - Генераторні установки)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-08-06-011513-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Згідно з вимогами критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації Замовника, Довідку в довільній формі про те, що Учасник має в своєму штаті в Україні (без залучення іноземних спеціалістів) акредитованих виробником фахівців, не менше 3 осіб, які виконують, зокрема: навчання персоналу Покупця з експлуатації Товару. Довідка повинна містити ПІБ таких працівників та найменування їх посад. Крім того, Учасник надає дійсні сертифікати/дозволи/посвідчення про акредитацію працівника виробником Товару.
В складі тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» надана довідка від 09.08.2024 № 0908/2024-23 (файл «3 Довідка про працівників.pdf») про те, що ТОВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» має в своєму штаті працівників, а саме: Маляренко В. О., Зеленського М.А., Тирсу А. І. , які виконують навчання персоналу Покупця з експлуатації Товару.
На виконання вимоги Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації Замовника та на підтвердження інформації зазначеної в довідці від 09.08.2024 № 0908/2024-23 Учасник ТОВАРИСТВА З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» в складі тендерної пропозиції завантажив Сертифікат про акредитацію фахівців, виданий ТДВ «БЗКУ АРДЕНЗ» (файл «Сертифікат акредитації працівників.pdf»).
Проте, в наданому Сертифікаті не зазначено проведення робіт з навчання персоналу Покупця з експлуатації Товару.
Тобто, на підтвердження навчання персоналу Покупця з експлуатації Товару в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» дійсні сертифікати/дозволи/посвідчення про акредитацію працівника виробником Товару відсутні.
Поряд з цим, відповідно до пункту 2.3 розділу 2 «ЦІНА ТОВАРУ, ЦІНА ДОГОВОРУ» Додатку 7 (проект договору) до тендерної документації Замовника, Ціна включає, зокрема: навчання персоналу Покупця з експлуатації Товару, податки, збори та інші обов’язкові платежі.
Згідно з підпунктом 6.3.9 пункту 6.3 «Постачальник зобов'язаний» розділу 6 «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» Додатку 7 (проект договору) до тендерної документації Замовника, Постачальник зобов'язаний власними силами та/або залученими силами забезпечити навчання персоналу Покупця з експлуатації Товару (всі витрати несе Постачальник).
Поясніть будь-ласка, яким чином Учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» виконано вимоги критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації Замовника, в частині надання підтвердження на проведення робіт з навчання персоналу Покупця з експлуатації Товару, а саме: сертифікату/дозволу/посвідчення про акредитацію працівника виробником Товару?
Разом з цим, враховуючи те, що сертифікат/дозвіл/посвідчення про акредитацію працівника виробником Товару на проведення робіт з навчання персоналу Покупця з експлуатації Товару в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» відсутні поясніть будь-ласка, яким чином Переможцем процедури закупівлі (Постачальником) ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» виконано вимоги підпункту 6.3.9 пункту 6.3 «Постачальник зобов'язаний» розділу 6 «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» Додатку 7 (проект договору) до тендерної документації Замовника та як наслідок підпункту 6.3.9 пункту 6.3 договору від 29.08.2024 №46/8-ПЦ/24?
2. Відповідно до пункту 9 розділу «ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» Замовником вимагається внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у вигляді електронної банківської гарантії.
Учасник-переможець до підписання договору завантажує в електронну систему закупівель гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з укладанням договору, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно.
Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, статті 200 Господарського кодексу України та іншим положенням чинного законодавства України. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом.
Банківська гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника-ініціатора суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, зазначених у договорі про закупівлю; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі (предмета договору), суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія;
Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю завершується достроково у випадках, зокрема: у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей.
Всупереч наведеному у наданій БАНКІВСЬКІЙ ГАРАНТІЇ № 119692/GL-151/5 від 29.08.2024 року року не передбачено, що строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю завершується достроково у випадках передбачених пунктом 21 Особливостей.
Таким чином, умови БАНКІВСЬКІЙ ГАРАНТІЇ № 119692/GL-151/5 від 29.08.2024 року не відповідають вимогам пункту 9 розділу «ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» в наведеній частині, а саме: не передбачено, що строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю завершується достроково у випадках тільки повного виконання переможцем процедури закупівлі (Постачальником) договору про закупівлю, проведеного належним чином та у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене просимо надати пояснення.
3. Відповідно до пункту 9 розділу «ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» Замовником вимагається внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у вигляді електронної банківської гарантії.
Учасник-переможець до підписання договору завантажує в електронну систему закупівель гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з укладанням договору, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно.
Учасник разом з банківською гарантією повинен надати, зокрема: документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом.
Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, статті 200 Господарського кодексу України та іншим положенням чинного законодавства України. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом.
Банківська гарантія № 119692/GL-151/5 від 29.08.2024 року містить підпис Уповноважена особа: Заступник начальника Центру по роботі з корпоративними клієнтами АТ «АЛЬТБАНК» КЕП1 Петровська Марина Олексіївна.
Разом з Банківською гарантією №119692/GL-151/5 від 29.08.2024 року надана довіреність Акціонерного товариства «АЛЬТБАНК» від 22 лютого 2024 року, якою уповноважує громадянку України Петровську Марину Олексіївну (далі – Представник) представляти Банк у відносинах з будь-якими юридичними та фізичними особами, органами влади та місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами або працівниками. Згідно пункту ІІ Представник має право одноосібно (самостійно) від імені Банку вчиняти (укладати, підписувати) наступні правочини та підписувати наступні документи, зокрема, гарантії, за якими Банк є гарантом, сума якої не перевищує 5 000 000, 00 (п’ять мільйонів) гривень.
На підставі викладеного, Переможцем ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» не надана довіреність Акціонерного товариства «АЛЬТБАНК» на повноваження саме заступника начальника Центру по роботі з корпоративними клієнтами АТ «АЛЬТБАНК» Петровської Марини Олексіївни, які надають підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності).
Враховуючи вищевикладене просимо надати пояснення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-10-04 18:46:18
Щодо виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель у межах проведення моніторингу по закупівлі: «Газопоршнева когенераційна установка» об’єкт № 6 ID: UA-2024-08-06-011513-a
24.09.2024 року в межах моніторингу закупівлі отримано зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, а саме: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору, укладеного Замовником-ініціатором КП «Харківводоканал» з ТДВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ», та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.»
30.09.2024 року комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (надалі по тексту – ЦЗО, Замовник) в електронній системі закупівель повідомило Північно-східний офіс Держаудитслужби про прийняті замовником-ініціатором КП «Харківводоканал» заходи станом на 30.09.2024 року.
04.10.2024 року на адресу ЦЗО від замовника-ініціатора КП «Харківводоканал» надійшов лист № 01-01-23/3857-24 з додатковою угодою № 2 від 04.10.2024 року про розірвання договору № 46/8-ПЦ/24 від 29.08.2024 року на підставі ст.ст. 651-654 Цивільного кодексу України, п.10.7. договору, на виконання Висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби та припинення сторонами договору зобов’язань за договором.
Отже, замовником-ініціатором КП «Харківводоканал» виконано зобов'язання Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель шляхом розірвання договору, укладеного Замовником-ініціатором КП «Харківводоканал» з ТДВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ».
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заступнику начальника відділу контролю у сфері закупівель ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Ользі АЛЯБ’ЄВІЙ Щодо виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель у межах проведення моніторингу по закупівлі: «Газопоршнева когенераційна установка» об’єкт № 6 ID: UA-2024-08-06-011513-a 24.09.2024 року в межах моніторингу отримано зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, а саме: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору, укладеного Замовником-ініціатором КП «Харківводоканал» з ТДВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ», та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.» 25.09.2024 року ЦЗО на адресу замовника-ініціатора КП «Харківводоканал», який є стороною договору № 46/8-ПЦ/24 від 29.08.2024 року, був направлений лист № 2736/0/960-24 про виявлені порушення та отримані зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель. 27.09.2024 року на адресу ЦЗО від замовника-ініціатора КП «Харківводоканал» надійшов лист № 01-01-23/3720-24 з додатками про розірвання договору № 46/8-ПЦ/24 від 29.08.2024 року в односторонньому порядку за ініціативою КП «Харківводоканал». Отже, замовником-ініціатором КП «Харківводоканал» здійснено заходи щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель шляхом одностороннього розірвання договору № 46/8-ПЦ/24 від 29.08.2024 року та припинення за ним правовідносин 11.10.2024 року. Додатки до відповіді: 1. Лист ЦЗО на адресу замовника-ініціатора КП «Харківводоканал» від 25.09.2024 року № 2736/0/960-24. 2. Лист на адресу ЦЗО від замовника-ініціатора КП «Харківводоканал» від 27.09.2024 року № 01-01-23/3720-24. 3. Повідомлення КП «Харківводоканал» ТЗДВ «Броварський завод котельного устаткування «АРДЕНЗ» про розірвання договору № 46/8-ПЦ/24 від 29.08.2024 року від 27.09.2024 року № 01-01-23/3715-24. Директор Валерій ОСТАПЧУК Уповноважена особа – начальник відділу організації публічних закупівель Ірина СТУКАЛОВА
2024-09-30 16:28:45
- Виконання об 6.pdf
- Лист до КП Харківводоканал.pdf
- Лист ЦЗО про розірвання договорів АРДЕНЗ.pdf
- Повідомлення про розірвання договору № 46-8-ПЦ-24.pdf
- Електронний підпис
- Арденз дод угода № 2 до договору № 46-8-ПЦ-24.pdf
- Лист ЦЗО Остапчук по АРДЕНЗ дод угоди на розірвання.pdf
- ДАСУ розірвання дог об 6.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник не виявив невідповідність у поданих учасником документах в цій частині та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТДВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник не виявив невідповідність у поданих учасником документах в цій частині та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТДВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.) • усунуто
На виконання Висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби та припинення сторонами зобов’язань за договором, укладено додаткову угоду № 2 від 04.10.2024 року про розірвання договору № 46/8-ПЦ/24 від 29.08.2024 року на підставі ст.ст. 651-654 Цивільного кодексу України, п.10.7. договору.
2024-10-07 12:27:28
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 серпня 2024 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
2G Polska Sp. z o.o. |
68 494 510,00
UAH з ПДВ
|
68 494 510,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ" |
90 251 232,00
UAH з ПДВ
|
90 251 232,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
2G Polska Sp. z o.o. #0000404278 |
Відхилено |
68 494 510,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2024 12:54
|
|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ" #05495354 |
Переможець |
90 251 232,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2024 18:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2024 18:10
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 22 серпня 2024 18:03
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ" #05495354 |
90 251 232,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2024 17:10
|
Арденз дод угода № 2 до договору № 46-8-ПЦ-24.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 17:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 вересня 2024 15:10
|
Арденз дод угода № 1 до договору № 46-8-ПЦ-24.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2024 15:07
|
Повідомлення договіп № 46-8-ПЦ-24.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2024 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2024 17:20
|
46_8.pdf | укладений |
03 вересня 2024 17:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до Договору і викласти п.п.2.2.1 та п.п. 3.1.1. Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 46/8-ПЦ/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 29 серпня 2024 — 04 жовтня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | На підставі ст. ст. 651-654 Цивільного кодексу України, п.10.7. Договору, на виконання Висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі Строни дійшли згоди про розірвання Договору та припинення зобов'язань за Договором. |