Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Обладнання телемеханіки контрольованого пункту для тягових підстанцій, код 31680000-6 за ДК 021:2015 «Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання»
Очікувана вартість
48 902 480,00 UAH
UA-2024-08-06-011030-a ● b6936edd10b14d88abfbef4ac6187c52
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Галина Горбач +380442546656 sakupki@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2024 17:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2024 15:34 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2024 15:34 |
Очікувана вартість: | 48 902 480,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 244 512,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта відповідно до вимог ст. 25 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.2, 3 Розділу ІІІ та у Додатку №8 цієї тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 489000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 0,5 % (нуль цілих п’ять десятих відсотки) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечення виконання договору про закупівлю, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору. Переможець перераховує забезпечення виконання договору про закупівлю на поточний рахунок Замовника у розмірі 0,5 % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Крім того, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 комплект
Шафа КП телемеханіки об’ємом 96 ТС, 48 ТК, 8 ТВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03113, Україна, м. Київ, Київ, Дегтярівська, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31682100-1 — Електрошафи
5 комплект
Контролер інтелектуальний телемеханічний з пристроєм безперебійного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03113, Україна, м. Київ, Київ, Дегтярівська, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31682210-5 — Вимірювальне та контрольне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2024 15:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2024 15:44 |
ЗТД Обладнання телемеханіки.docx | |
09 серпня 2024 15:44 |
Перелік змін 1.docx |
09 серпня 2024 15:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 серпня 2024 15:44 |
ЗТД Обладнання телемеханіки.docx
|
|||
09 серпня 2024 15:44 |
Перелік змін 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо аналогів
Дата подання: 08 серпня 2024 10:56
Дата відповіді: 09 серпня 2024 15:31
В ДОДАТОК 6 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» для обладнання «Шафа КП телемеханіки об’ємом 96 ТС, 48 ТК, 8 ТВ» в переліку складових обладнання, вказані конкретні комплектуючі що повинні міститися в шафі без можливості використання аналогічного, а саме:
– Контролер інтелектуальний телемеханічний КІТ-2м з радіомодулем системи стільникового зв’язку - 1шт;
– Модуль вводу/виводу УРм-08/04/04 - 2 шт.;
– Модуль вводу/виводу УРм-16/08/00 - 5 шт.
Аналогічна вимога для позиції 2: «Контролер інтелектуальний телемеханічний з пристроєм безперебійного живлення», де вказано: Контролер інтелектуальний телемеханічний КІТ-2м з радіомодулем системи стільникового зв’язку - 1шт.
Просимо уточнити чи допускається використання в складі «Шафа КП телемеханіки об’ємом 96 ТС, 48 ТК, 8 ТВ» та «Контролер інтелектуальний телемеханічний з пристроєм безперебійного живлення» використання іншого, аналогічного за характеристиками обладнання?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана закупівля виконується для продовження модернізації системи контрольованих пунктів телемеханіки об’єктів – тягових підстанцій для їх інтеграції в існуючу інфраструктуру автоматизованої системи диспетчерського керування енергозабезпеченням (АСДК ЕЗ), яка перебуває в експлуатації, з метою її подальшої розбудови. Тому вимагається обов’язкова програмна, апаратна і монтажна сумісність обладнання предмету закупівлі з системою АСДК ЕЗ.
Щодо терміну постачання
Дата подання: 09 серпня 2024 13:28
Дата відповіді: 12 серпня 2024 16:21
У додатку №4 до ТД (Проєкт догговору) п. 5.5. вказано, що «Поставка партії Товару здійснюється не пізніше 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Постачальником письмової заявки, або протягом строку визначеного в самій заявці». Товар що необхідно виготовити та поставити є унікальним (не серійним), тому після підписання договору необхідно:
- Замовити та поставити комплектуючі вироби, в т.ч. імпортні;
- Здійснити виробництво з контролем усіх етапів технологічного циклу;
- Здійснити пакування, доставку і т.д.
Умови щодо терміну поставки не пізніше 10 календарних днів після заявки є дискримінаційними.
Просимо змінити термін поставки товару до 31.12.2024 та внести відповідні зміни в ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана закупівля виконується для продовження модернізації системи контрольованих пунктів (КП) телемеханіки об’єктів – тягових підстанцій для їх інтеграції в існуючу інфраструктуру автоматизованої системи диспетчерського керування енергозабезпеченням (АСДК ЕЗ), яка перебуває в експлуатації, з метою її подальшої розбудови. Обладнання, яке планується до закупівлі, повинно працювати за стандартними протоколами телемеханіки в енергетиці, а отже не потребує окремої розробки і впровадження.
Товар має поставлятися поетапно окремими партіями, оскільки обладнання кожного КП повинно бути змонтоване, налагоджене на взаємодію з електрообладнанням підстанції, а також з існуючим верхнім рівнем АСДК ЕЗ та передане в експлуатацію без збоїв і помилок у програмному забезпеченні і телекомунікації.
Враховуючи вищевикладене, підстави для проводження строку поставки товару до 31.12.2024 відсутні.
Товар має поставлятися поетапно окремими партіями, оскільки обладнання кожного КП повинно бути змонтоване, налагоджене на взаємодію з електрообладнанням підстанції, а також з існуючим верхнім рівнем АСДК ЕЗ та передане в експлуатацію без збоїв і помилок у програмному забезпеченні і телекомунікації.
Враховуючи вищевикладене, підстави для проводження строку поставки товару до 31.12.2024 відсутні.
щодо терміну надання пропозицій
Дата подання: 09 серпня 2024 13:44
Дата відповіді: 12 серпня 2024 16:23
Шановний Замовнику!
Враховуючи значий обʼєм інформації необхідний для підготовки пропозиції прошу Вас перенести термін подачі пропозицій на 7 (сім) днів.
Відповідь: Відповідно до п. 24 Особливостей замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Ввраховуючи, що тендерною документацією не передбачено надання документів, які потребують тривалого часу для їх оформлення та подання, підстави для продовження строку подання тендерних пропозицій відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 серпня 2024 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАМЕРЛАЙН" |
47 400 000,00
UAH з ПДВ
|
47 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЕК ЕНЕРГО-ТАЙМ |
47 512 040,00
UAH з ПДВ
|
47 512 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАМЕРЛАЙН" #42776621 |
Переможець |
47 400 000,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2024 15:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2024 14:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2024 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2024 15:39
|
52.24-500.pdf | укладений |
29 серпня 2024 15:38
|