Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 19477064 |
Вебсайт: | http://www.uksatse.ua |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., м. Бориспіль, Аеропорт |
Контактна особа: |
Іван Шекун +380443515133 shekun_iv@uksatse.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2024 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2024 11:38 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2024 11:38 |
Очікувана вартість: | 10 001 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 010,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату у розмірі 100% за надані послуги з впровадження Системи за відповідним етапом, або поставлене ПЗ, відповідно до Календарного плану не пізніше 20 (двадцяти) календарних днів після отримання від Виконавця рахунку-фактури, оформленого належним чином після підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання-передачі наданих послуг (або Акту приймання-передачі ПЗ та видаткової накладної. Замовник здійснює оплату у розмірі 100% щомісячної плати за кожний розрахунковий період (місяць) за надані послуги з надання технічно-інформаційного обслуговування (супроводження) Системи відповідно Календарного плану не пізніше 20 (двадцяти) календарних днів після отримання від Виконавця рахунку-фактури, оформленого належним чином після підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2024 15:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2024 15:50 |
ТД.site.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Повідомляємо, що відповідь на ваше звернення буде надана завтра в наступних ваших запитаннях.
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ (далі – Украерорух) використовує програмний продукт «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet» з 2019 року.
«Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet» є центральним програмним продуктом для подальшої автоматизації фінансово-господарської діяльності підприємства. Впровадження інших програмних продуктів повинно передбачати інтеграцію з вже впровадженими інформаційними системами, зокрема з системою електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet», що забезпечить скорочення термінів виконання відповідних ділових операцій та зменшення помилок ручного внесення інформації в інформаційні системи.
Практика надання авторизаційних листів та сертифікатів фахівців від виробників апаратного та програмного забезпечення є загальноприйнятою як на ринку ІТ України так і в тендерних процедурах міжнародних організацій, зокрема, Світового банку. За наявною у замовника інформацією, компанія «Інтекресі Бейз» (власник виключних майнових прав автора на програмний продукт «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet») має більше 10 партнерів (як юридичних осіб так і ФОП), які мають сертифікованих фахівців щодо програмних продуктів виробництва ТОВ «Інтекресі Бейз».
У вашому випадку, якщо Ви дійсно вважаєте, що дана вимога Вас дискримінує, рекомендуємо звернутись до органу оскарження у сфері публічних закупівель - Антимонопольного комітету України. А у разі якщо цим органом буде прийняте рішення про вилучення цієї вимоги Замовник внесе зміни до Документації.
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ (далі – Украерорух) використовує програмний продукт «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet» з 2019 року. Вказана система була придбана та впроваджена за результатами відкритих торгів. На даний момент проведено автоматизацію багатьох бізнес-процесів Украероруху.
Украерорух розглядає інформаційні системи управління фінансово-господарською діяльністю як комплекс інформаційних систем інтегрованих між собою з метою систематизації, оптимізації та стандартизації бізнес-процесів, скорочення термінів виконання ділових операцій, обробки інформаційних об’єктів та підвищення оперативності прийняття управлінських рішень. «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet» є центральним програмним продуктом для подальшої автоматизації діяльності підприємства. Впровадження інших програмних продуктів повинно передбачати інтеграцію вже з впровадженими інформаційними системами. Більшість ділових операцій з управління персоналом та розрахунку заробітної плати ґрунтуються на кадрових документів (наказах з особового складу, наказах про відрядження, наказах про відпустку та наказах про зміни в організаційно-штатній структурі, табелів обліку робочого часу) опрацювання яких має відбуватись за типовими процесами налаштованими в системі електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet». Враховуючи те, що кількість зазначених документів, що опрацьовуються в Украерорусі в рік становить більше 21000, автоматизація їх оброблення в системі електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet» забезпечить значне скорочення термінів виконання відповідних ділових операцій та зменшення помилок ручного внесення інформації в інформаційні системи. За наявною у замовника інформацією, компанія «Інтекресі Бейз» (власник виключних майнових прав автора на програмний продукт «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet») має більше 10 партнерів (як юридичних осіб так і ФОП), які мають сертифікованих фахівців щодо програмних продуктів виробництва ТОВ «Інтекресі Бейз». Таким чином, принципи ринкової конкуренції не порушуються.
У вашому випадку, якщо Ви дійсно вважаєте, що дана вимога Вас дискримінує, рекомендуємо звернутись до органу оскарження у сфері публічних закупівель - Антимонопольного комітету України. А у разі якщо цим органом буде прийняте рішення про вилучення цієї вимоги Замовник внесе зміни до Документації.
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ (далі – Украерорух) використовує програмний продукт «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet» з 2019 року, який є центральним програмним продуктом для подальшої автоматизації фінансово-господарської діяльності підприємства. Впровадження інших програмних продуктів повинно передбачати інтеграцію з вже впровадженими інформаційними системами. Інтеграція системи з управління персоналом та розрахунку заробітної плати з системою електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet» забезпечить значне скорочення термінів виконання відповідних ділових операцій та зменшення помилок ручного внесення інформації в інформаційні системи.
Практика надання авторизаційних листів та сертифікатів фахівців від виробників апаратного та програмного забезпечення є загальноприйнятою як на ринку ІТ України так і в тендерних процедурах міжнародних організацій, зокрема, Світового банку.
За наявною у замовника інформацією, компанія «Інтекресі Бейз» (власник виключних майнових прав автора на програмний продукт «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet») не надавало відмов щодо отримання авторизаційних листів на дані торги.
У вашому випадку, якщо Ви дійсно вважаєте, що дана вимога Вас дискримінує, рекомендуємо звернутись до органу оскарження у сфері публічних закупівель - Антимонопольного комітету України. А у разі якщо цим органом буде прийняте рішення про вилучення цієї вимоги Замовник внесе зміни до Документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-10-000047 ● a4bf93f2e9214347bb228c0a5cfbf066
- Статус: завершено ● Дата: 11 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2024 11:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
62 UA-2024-08-06-009285-a 06.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-14 12:58:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з впровадження корпоративної системи управління персоналом та розрахунку заробітної плати Украероруху, та послуги з надання технічно-інформаційного обслуговування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-06-009285-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-17 11:18:16
У межах наданого запиту надаємо наступне пояснення:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Послуги з впровадження корпоративної системи управління персоналом та розрахунку заробітної плати Украероруху, та послуги з надання технічно-інформаційного обслуговування» визначені виходячи з потреб:
─ систематизації, оптимізації та стандартизації бізнес-процесів управління персоналом та розрахунку заробітної плати;
─ скорочення термінів виконання ділових операцій та підвищення оперативності прийняття управлінських рішень;
─ забезпечення регламентованого та управлінського обліку з використанням єдиної корпоративної бази даних та єдиної нормативно-довідкової інформації;
─ впровадження єдиної системи корпоративної звітності всіх структурних підрозділів Украероруху;
─ підвищення рівня захищеності інформаційних ресурсів Украероруху.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проводився відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в Украерорусі, затвердженої наказом Украероруху (копія додається).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 серпня 2024 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" |
7 960 248,00
UAH з ПДВ
|
7 960 248,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФТЛАЙН ІТ" |
9 980 000,00
UAH з ПДВ
|
9 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОТОКА ЦЕНТР" |
9 996 000,00
UAH з ПДВ
|
9 996 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТЕР" |
10 000 000,00
UAH з ПДВ
|
10 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" #22902418 |
Відхилено |
7 960 248,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2024 12:03
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФТЛАЙН ІТ" #37962095 |
Переможець |
9 980 000,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2024 14:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2024 14:43
|
Договір 4-191_2024 від 29.08.2024 ТОВ СОФТЛАЙН ІТ.pdf | укладений |
30 серпня 2024 11:09
|