Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | Україна , Київська обл., Київ, |
Контактна особа: |
Панченко Ольга Олександрівна 380442986950 PANCHENKO-OA@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2024 14:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2024 15:00 |
Початок аукціону: | 20 серпня 2024 11:15 |
Початок аукціону: | 20 серпня 2024 11:15 |
Очікувана вартість: | 3 214 440,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 144,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно вимог Додатку 6.1 та пункту 4.10 Розділу І тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 96000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно вимог Додатку 4, Додатку 6.2 та пункту 4.11 Розділу І тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14810000-2: Абразивні вироби
14810000-2 Абразивні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до умов Проекту договору-Додаток 4 до тендерної документації | Аванс | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2024 14:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2024 14:19 |
24-1179-Додаток 1.1.-Гарантійний лист .docx | |
06 серпня 2024 14:19 |
24-1179-Додаток_5_ФОРМА ОЦІНКИ.pdf | |
06 серпня 2024 14:19 |
24-1179-Додаток_3_Вимоги до переможця.docx | |
06 серпня 2024 14:19 |
24-1179-Додаток 6.1. вимоги до тендерного забезпечення .docx | |
06 серпня 2024 14:19 |
24-1179-ТД.docx | |
06 серпня 2024 14:19 |
24-1179-Додаток_2_Перелік інформації.docx | |
06 серпня 2024 14:19 |
24-1179-Додаток 4 - Проект договору .docx | |
06 серпня 2024 14:19 |
24-1179-Додаток 6.2. вимоги до забезпечення виконання договору.docx | |
06 серпня 2024 14:19 |
24-1179-Додаток 1-ТЗ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовник згоден на умови постачання EXW, при цьому має бути враховане положення п.5.4 проекту договору «Завантаження Товару на транспорт Покупця, наданий Покупцем у місці поставки, здійснюється за рахунок та силами Постачальника.»
Відповідно до визначення термінів Інкотермс-Категорія Е (товар надано продавцем на власному складі):
Назва та суть торговельного терміна :
EXW (Ex Works) – франко-завод<...> (назва місця).
Поставка відбулася в момент, коли продавець передав товар покупцеві на площі підприємства-продавця або в іншому зазначеному місці (наприклад, на складі). Перехід ризиків – з моменту поставки. Розподіл затрат – у місці поставки. Вид транспорту – будь-який.
Зона відповідальності продавця - Контроль безпеки; перевірка якості, кількості, ваги, розміру; пакування, маркування товару; навантаження товару на транспортний засіб (далі – ТЗ) у місці поставки, якщо це окремо прописано в договорі купівлі-продажу.
Продавець зобов’язаний повідомити покупця про поставку та подати документи: комерційний інвойс для оплати, накладну.
Зона відповідальності покупця - Виконання митних формальностей (ліцензії, митні платежі) під час експорту, імпорту, транзиту; доставка товару.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-28-000059 ● 1fe7454dd8734acbbab36269c1ced57d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2024 17:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.10.2024 Одеса № 217
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 28.10.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 28.10.2024 № 217
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
12 UA-2024-08-06-006898-a 06.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-11 15:08:07
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або вебсайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕРХВУГІЛЛЯ» (далі – ТОВ «ВЕРХВУГІЛЛЯ») та укладання з ним договору, тоді як переможцем процедури закупівлі не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 12 пункту 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) щодо директора ТОВ «ВЕРХВУГІЛЛЯ» Моор Анни Володимирівни.
3. Надайте інформацію про стан виконання договору від 30.08.2024 № 4600009900.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-13 17:12:55
ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України від 11.11.2024 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-06-006898-a
ПОЯСНЕННЯ
на запит Державної аудиторської служби України від 11.11.2024 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-06-006898-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до вимог ДСТУ-Н Б А.3.1-29 «Магістральні трубопроводи. Нанесення захисних покривів та улаштування теплової ізоляції. Настанова» та ДСТУ ISO 8501-1 «Підготовка сталевих поверхонь перед нанесенням фарб і подібних покриттів. Візуальне оцінювання чистоти поверхні. Частина 1. Ступені іржавіння та ступені підготовки непофарбованих сталевих поверхонь і сталевих поверхонь після повного видалення попередніх покриттів».
Нормативні документи на підставі яких формувалися технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівель є стандартами України застосування і розповсюдження яких регламентується Законом України від 5 червня 2014 року № 1315-VII «Про стандартизацію» (далі – Закон).
Відповідно до частини 1 статті 24 Закону національні стандарти, кодекси усталеної практики, зміни до них та розроблені національним органом стандартизації каталоги видаються, відтворюються та розповсюджуються національним органом стандартизації.
Згідно з частиною 3 статті 25 Закону забороняється повністю чи частково видавати, відтворювати з метою розповсюдження і розповсюджувати як офіційні видання будь-які національні стандарти, кодекси усталеної практики та розроблені національним органом стандартизації каталоги або їх частини на будь-яких носіях інформації без дозволу національного органу стандартизації чи уповноваженої ним особи.
Отже, ТОВ «Оператор ГТС України» не має права розповсюджувати зміст національних стандартів (зокрема в електронній формі) третім особам без дозволу національного органу стандартизації України чи уповноваженої ним особи.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) та Закупівельної політики Товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» методом порівняння ринкових цін на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників.
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту https://tsoua.com/, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://tsoua.com/wp-content/uploads/2024/08/UA-2024-08-06-006898-a_teo.pdf (Інформація за 09.08.2024: UA-2024-08-06-006898-a – Обґрунтування https://tsoua.com/zakupivli/teo-zakupivel/teo-zakupivel-3-kvartal-2024-rik/ ).
2. По другому питанню, відповідно до пункту 47 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Оскільки повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ВЕРХВУГІЛЛЯ» замовником оприлюднено 22.08.2024, останній день, у який переможець повинен надати документи зазначені у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей - 26.08.2024.
Протягом зазначеного строку, переможцем завантажено документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Звертаємо увагу, що директором ТОВ «ВЕРХВУГІЛЛЯ» у період з 22.08.2024 по 26.08.2024 був саме Шаповал Максим Володимирович, що підтверджено відповідними документами наданими переможцем, які завантажені в систему електронних закупівель.
Зміна керівника ТОВ «ВЕРХВУГІЛЛЯ» Шаповала Максима Володимировича на Моор Анну Володимирівну відбулася 27.08.2024, а саме після терміну, у який переможець повинен надати документи визначені у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, що підтверджено даними з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, які зазначені на сайті Міністерства юстиції України.
Враховуючи викладене, у ТОВ «Оператор ГТС України» відсутні підстави для відхилення пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «ВЕРХВУГІЛЛЯ».
3. По третьому питанню, на дату запиту Державної аудиторської служби України надаємо інформацію щодо виконання договору №4600009900 від 30.08.2024, укладеному між ТОВ «Оператор ГТС України» та ТОВ «ВЕРХВУГІЛЛЯ» на поставку Абразивних виробів (Абразивні матеріали із феросплавних шлаків), на загальну суму 3 363 760,80 грн, в т. ч. ПДВ, а саме:
Графік видачі заявок відповідно до умов договору
Строк видачі заявки Кількість по заявці, т
Протягом 7 к.д з дати підписання Договору 500,00
Не раніше 31 к.д., але не пізніше 38 к.д з дати підписання Договору 500,00
Не раніше 62 к.д., але не пізніше 69 к.д з дати підписання Договору 500,00
Не раніше 124 к.д., але не пізніше 131 к.д з дати підписання Договору 500,00
Не раніше 155 к.д., але не пізніше 162 к.д з дати підписання Договору 402,00
Разом 2402,00
Номер заявки Дата та номер вихідного документа ТОВ «Оператор ГТС України» Кількість до поставки,
т Дата виконання зобов’язань по заявці Поставлено, т Сума виконаних зобов’язань, грн. з ПДВ
Заявка №1 ТОВВИХ-24-13460 від 02.09.2024 500,00 02.10.2024 500,00 700 200,00
Заявка №2 ТОВВИХ-24-14879 від 30.09.2024 500,00 30.10.2024 500,00 700 200,00
Заявка №3 ТОВВИХ-24-16904 від 05.11.2024 500,00 05.12.2024 84,00 117 633,60
Разом 1500,00 1084,00 1 518 033,60
Додаток: 1. Обґрунтування очікуваної вартості
2. Комерційна пропозиція ТОВ "АБРАЗИВ-СЕРВИС"
3. Комерційна пропозиція ТОВ "Побузький завод абразивів"
4. Комерційна пропозиція ТОВ "ВЕРХВУГІЛЛЯ"
5. Заявка №1 (вих №ТОВВИХ-24-13460 від 02.09.2024)
6. Заявка №2 (вих. №ТОВВИХ-24-14879 від 30.09.2024)
7. Заявка №3 (вих №ТОВВИХ-24-16904 від 05.11.2024)
Інформацію та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-06-006898-a
- Додаток 1. Обгрунтування очікуваної вартості.pdf
- Додаток 2. ТОВ АБРАЗИВ-СЕРВИС.pdf
- Додаток 3. ТОВ Побузький завод абразивів.pdf
- Додаток 4. ТОВ ВЕРХВУГІЛЛЯ.pdf
- Заявка №1 ТОВВИХ-24-13460.pdf
- Заявка №2 ТОВВИХ-24-14879.pdf
- Заявка №3 ТОВВИХ-24-16904.pdf
- Пояснення на запит ДАСУ_13.11.24.docx
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку Державної аудиторської служби України від 15.11.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-06-006898-a. Згідно з висновком Державної аудиторської служби України від 15.11.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення абзаців 1 та 8 пункту 28 Особливостей, а саме Замовник у тендерній документації не зазначив підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей. Замовник аргументовано не погоджується з висновком Державної аудиторської служби України від 15.11.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-06-006898-a з огляду на таке. Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей «тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей». Згідно абзацу 8 пункту 28 Особливостей «підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами». У пункті 4 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерних пропозицій» Тендерної документації зазначено: «4. Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені пунктом 47 Особливостей.». Також пунктом 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що «…інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників та переможця процедури закупівлі встановленим вимогам згідно пункту 47 Особливостей, викладено серед іншої інформації у пп. 1.1 та пп.1.2 п.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та у Додатку 3 до тендерної документації.» Так відповідно до пп. 1.1 зазначено: «…Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну1, інші критерії оцінки1 (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів/інформації/файлу/-ів, перелік яких визначено у додатку 2 до цієї тендерної документації.» пп. 1.2. зазначено: «1.2. Шляхом самостійного декларування в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції учасник підтверджує*: - відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7). * Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Також Замовник у Додатку 3 до тендерної документації передбачив перелік документів, що подаються Переможцем торгів, зокрема зазначивши: 1.4. Інформація про відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей 1.4.1 Для юридичних осіб – оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія документу/-ів, виданого не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів наданого/-их відповідним органом виконавчої влади (ГУМВС або УМВС України або Національною поліцією тощо) про те що: - керівник учасника, не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку; 1.4.2. Для фізичних осіб – оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія документу, виданого не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів наданого/-их відповідним органом виконавчої влади (ГУМВС або УМВС України або Національною поліцією тощо) про те що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. 1.4.3. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія довідки/інформації, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Орієнтовний текст довідки: "Цією довідкою ми (назва Учасника) підтверджуємо відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей." 1.4.4. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія документу/-ів виданого не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (у формі Інформаційної довідки або витягу з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення) про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. та вказавши примітку: «Ненадання замовнику документів (інформації) згідно вимог п. 1.4. у строк, визначений частиною 1 Додатку 3, буде підставою для відхилення - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.». Отже, умовами тендерної документації передбачені підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей. Отже Замовником не були порушені абзаци 1 та 8 пункту 28 Особливостей Окремо зауважуємо, що висновок ДАСУ від 15.11.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-06-006898-a буде оскаржено Замовником до суду у передбачений Законом строк, про що буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
2024-11-19 08:48:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення абзаців 1 та 8 пункту 28 Особливостей.)
Оскарження в суді
Опис: | Номер позовної заяви ТОВВИХ-24-18440 від 29.11.2024 р. Номер провадження та Дату відкриття провадження в суді буде додатково оприлюднено в електронній системі закупівель після отримання цієї інформації замовником (за наявності такої можливості в електронній системі закупівель для замовника). |
Дата публікації: | 12 грудня 2024 |
Документи:
12 грудня 2024 09:10
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 серпня 2024 11:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОСПЕРІТАС-Н ГРУП" |
3 122 600,00
UAH
|
2 786 320,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРХВУГІЛЛЯ" |
3 182 650,00
UAH
|
2 803 134,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОСПЕРІТАС-Н ГРУП" #45610910 |
Відхилено |
2 786 320,00
UAH
|
21 серпня 2024 12:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРХВУГІЛЛЯ" #36933723 |
Переможець |
2 803 134,00
UAH
|
22 серпня 2024 10:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2024 09:41
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2024 09:41
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2024 11:34
|
Договір 4600009900 від 30.08.2024_Абразив.pdf | укладений |
03 вересня 2024 11:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до підпункту 3 пукту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022. Для поліпшення умов оплати та оперативної поставки товару. |
Номер договору про закупівлю: | 4600009900 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |