Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Калоприймач для дорослих, однокомпонентний, відкритий (з дренуючим отвором), без оглядового вікна, звичайний, рівна пластина, діаметр отвору : 12-75, з фільтром
Очікувана вартість
43 200,00 UAH
UA-2024-08-05-009855-a 4d1e5923549646978dc3a24cf9a50db3
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Станович Маряна Андріївна

380324753061 maranastanovic100@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 серпня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01984228
Вебсайт: https://tml.org.ua
Місцезнаходження: 82200 , Україна , Львівська обл., Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Контактна особа: Станович Маряна Андріївна
380324753061
maranastanovic100@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Розрахунки за товар проводяться Замовником за фактом отримання товару, на умовах відстрочки платежу терміном до 15 банківських днів з дати отримання товару (партії товару). Оплата за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткових накладних. У випадку затримки оплати товару Замовником через відсутність коштів на розрахунковому рахунку у зв’язку з невчасним фінансуванням тощо, Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 15-ти банківських днів з дня надходження коштів на рахунок підприємства.
Строк поставки товару: до 31 грудня 2024 року, протягом 5-ти календарних днів з моменту замовлення. При кожній поставці товару Постачальник повинен надавати копії документів що засвідчують якість товару. Місце поставки (передачі) товарів : 82200, Львівська обл., м. Трускавець, вул. Данилишиних, 62. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника. Постачальник несе відповідає за збереження цілісності та якості товару при транспортуванні. Зобов’язання Постачальника щодо поставки товару вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі товару по кількості та якості уповноваженому представнику Замовника у місці поставки. Факт отримання товару підтверджується підписаною відповідальною особою накладною.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
540 штука
Калоприймач для дорослих, однокомпонентний, відкритий (з дренуючим отвором), без оглядового вікна, звичайний, рівна пластина, діаметр отвору : 12-75, з фільтром
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

05 серпня 2024 16:15
Проект договору.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Виріб Можливі значення:
  • Калоприймач
  • Вікова категорія Можливі значення:
  • Для дорослих
  • Тип Можливі значення:
  • Однокомпонентний
  • Вид мішка Можливі значення:
  • Відкритий (з дренуючим отвором)
  • Оглядове вікно Можливі значення:
  • Ні
  • Тип пластини Можливі значення:
  • Рівна
  • Діаметр отвору для вирізання, від (внутрішній) від 12
    Діаметр отвору для вирізання, до (зовнішній) до 75
    Фільтр Можливі значення:
  • Так
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 08 серпня 2024 17:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ТОВ "СТМ-Фарм" 40 224,06
    UAH з ПДВ
    40 224,06
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    06 серпня 2024 16:17
    Електронний підпис
    06 серпня 2024 16:17
    Електронний підпис
    06 серпня 2024 15:57
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Фільтр Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Діаметр отвору для вирізання, до (зовнішній) 75
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Діаметр отвору для вирізання, від (внутрішній) 12
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Тип пластини Рівна
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Оглядове вікно Ні
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Вид мішка Відкритий (з дренуючим отвором)
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Тип Однокомпонентний
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Вікова категорія Для дорослих
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Виріб Калоприймач

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ТОВ "СТМ-Фарм"
    #43808856
    Переможець 40 224,06
    UAH з ПДВ
    09 серпня 2024 09:14

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 09 серпня 2024 09:14

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ТОВ "СТМ-Фарм"
    #43808856
    40 224,06
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    13 грудня 2024 10:28
    Електронний підпис укладений
    13 серпня 2024 12:48
    договір 571.pdf укладений
    13 серпня 2024 12:48

    Виконання договору

    Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
    Строк дії за договором: 12 серпня 2024 — 31 грудня 2024
    Сума оплати за договором: 40 224,06
    UAH (в тому числі ПДВ 2 631,48 UAH)