Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ґрунтосуміш за ДК 021:2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2024-08-05-009740-a ● e9bf6043fa514b3698e518951e1d6ef5
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 39605452 |
Місцезнаходження: | 02217, Україна , Київська обл., Київ, Закревського, 15 |
Контактна особа: |
Аміров Дмитро Ібрагімович 380445159374 kkdesntender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2024 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Ґрунтосуміш за ДК 021:2015(CPV) 14212400-4 Ґрунт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 тонна
Ґрунтосуміш за ДК 021:2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 серпня 2024 11:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 серпня 2024 10:59 |
16.08.2024 НР ТД грунт.pdf | |
17 серпня 2024 10:59 |
16.08.2024 ПЕРЕЛІК ЗМІН грунт.pdf | |
06 серпня 2024 12:08 |
06.08.2024 НР ТД грунт.pdf | |
06 серпня 2024 12:07 |
06.08.2024 НР ТД грунт.pdf | |
06 серпня 2024 12:05 |
Перелік змін до ТД.pdf |
17 серпня 2024 11:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 серпня 2024 10:59 |
16.08.2024 НР ТД грунт.pdf
|
||||||
17 серпня 2024 10:59 |
16.08.2024 ПЕРЕЛІК ЗМІН грунт.pdf
|
||||||
06 серпня 2024 12:08 |
06.08.2024 НР ТД грунт.pdf
|
||||||
06 серпня 2024 12:07 |
06.08.2024 НР ТД грунт.pdf
|
||||||
06 серпня 2024 12:05 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги тендерної документації щодо якості товару
Дата подання: 08 серпня 2024 10:46
Дата відповіді: 09 серпня 2024 12:59
Шановний Замовник, в Додатку № 3 до тендерної документації Ґрунтосуміш за ДК 021:2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі в Таблиці № 1 встановлені Основні технічні вимоги до предмета закупівлі товару, а саме –
«Ґрунтосуміш повинна бути екологічно чиста, однорідна, пухка, зерниста та/або зернисто-грудкова, призначена для озеленення та благоустрою територій (для підготовки верхнього шару газонів, схилів, влаштування квітників, під посадку дерев і кущів в міських умовах).
Оптимальний склад ґрунтосуміші: різні види торфу, окультурений ґрунт, компости, рештки рослинного походження, річковий пісок.
Агрохімічні характеристики:
Вміст рухомого фосфору (мг/кг): в межах 50,0 - 80,0 Вміст калію (мг/кг): в межах 65,0 - 100,0
Вміст гідролізованого азоту (мг/кг): в межах 45,0 - 70,0 Кислотність (од.pH): в межах 5,5 - 7,0
Ґрунтосуміш повинна мати природну вологість, але не бути перезволоженою. Масова частка вологи (%): в межах 15,0 - 30,0
Насипна густина не менше 1400 кг/м3.
Зольність ґрунту повинна становити не менше 40%. За механічним складом:
Вміст піщаних та глиняних домішок – не більше 10%; Вміст торфу та мулу – 10-30%.
В складі грунтосуміші не допускається наявність сторонніх
домішок (крупних механічних включень: каміння, відходів будівельних матеріалів, деревини, коренів рослин тощо).»
Враховуючи вищевикладені технічні вимоги, незрозуміло чим керувався Замовник при встановленні характеристик грунтосуміші. Наприклад згідно ДСТУ 4114:2002 встановлено допустимо граничну концентрацію вмісту рухомого фосфору в межах 30-125 мг/кг, але Замовник встановив вимогу в межах 50,0 - 80,0 мг/кг. Також є невідповідності по іншим технічним вимогам Замовника. Така позиція Замовника порушує принципи, що встановлені ЗУ «Про публічні закупівлі» Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з вказаної інформації, вимагаємо:
1. Надати обґрунтовану відповідь, чим керувався Замовник при встановленні технічних вимог до предмета закупівлі по кожному пункту техвимог;
2. Привести технічні вимоги до предмета закупівлі згідно до вимог встановлених нормативів та стандартів;
3. Внести відповідні зміни до тендерної документації.
Залишаємо за собою право на звернення до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за звернення! Ваші зауваження будуь розглянуті та зарезультатом будутьвнесені зміни.
Дякуємо за звернення! Ваші зауваження будуь розглянуті та зарезультатом будутьвнесені зміни.
Щодо надання роз'яснень
Дата подання: 14 серпня 2024 17:13
Дата відповіді: 17 серпня 2024 11:04
Шановний Замовник. В Додатку № 3 до тендерної документації Ґрунтосуміш (UA-2024-08-05-009740-a) встановлені наступні вимоги до документів, що є підтвердженням необхідних технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, які повинен надати Учасник, а саме:
«2.2. Документ, що підтверджує проведення на товар радіологічного дослідження, агрохімічного аналізу, що підтверджує його придатність для використання в озелененні. для підтвердження екологічної безпеки товару.». Учасник має в наявності два документа – Протокол Випробувань та Протокол Аналізу, кожен з яких в своєму складі має інформацію про показники продукту (в тому числі зазначені у таблиці № 1 додатку № 3 до тендерної документації) та підтверджує його придатність для використання в озелененні. для підтвердження екологічної безпеки товару.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати відповідь чи є тотожними витребуваний Замовником документ, що підтверджує проведення агрохімічного аналізу та наявні в Учасника Протокол Випробувань та Протокол Аналізу? Чи буде достатньо надання в складі тендерної пропозиції Протоколу Випробувань чи Протоколу Аналізу для підтвердження проведення агрохімічного аналізу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! 16.08.2024 були внесені зміни до тенерної документації, які опубліковані 17.08.2024, якими змінено пункт 2.2 Додатку № 3 до тендерної документації.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 15 серпня 2024 10:24
Дата відповіді: 17 серпня 2024 11:04
Доброго дня. Замовником в п. 2.3 (Додаток 3) вимагається наступне – «2.3. Документи (висновки, сертифікати, технічні умови, протоколи аналізу тощо) дата видачі, яких не пізніше січня 2024 року на підтвердження якості товару зазначеним у таблиці № 1 додатку № 3 до тендерної документації».
Не зрозуміло, якими нормами законодавства користувався Замовник, коли встановлював вимогу «дата видачі, яких не пізніше січня 2024 року», особливо до таких документів як Технічні Умови та Висновки. Звертаю увагу Замовника на те, що відповідно до діючого законодавства Технічні умови повинні переглядатися 1 раз на 5 років. Висновки також надаються на певний термін дії, встановлений відповідними нормами законодавства. Вважаємо отримання нових («дата видачі, яких не пізніше січня 2024 року») вищевказаних документів (Технічні Умови та Висновки), при наявності в Учасника діючих ТУ та висновків НЕДОЦІЛЬНИМ, такими що змушує Учасника нести необгрунтовані додаткові витрати, що загалом порушує вимоги діючого законодавства (Стаття 5, Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недискримінації учасників).
Вимагаємо від Замовника виключити з тендерної документації (Додаток 3) вимогу до Учасника, а саме: замінити наступну фразу в п. 2.3. «дата видачі, яких не пізніше січня 2024 року» на фразу «діючими на весь час поставки» або іншу тотожну на вибір Замовника з метою виключення дискримінаційних вимог.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! 16.08.2024 були внесені зміни до тенерної документації, які опубліковані 17.08.2024, якими змінено пункт 2.3 Додатку № 3 до тендерної документації.
Щодо надмірних вимог
Дата подання: 20 серпня 2024 14:13
Дата відповіді: 23 серпня 2024 22:30
Шановний Замовник. Після внесення змін тендерну документацію п. 1.1.9. Розділу ІІІ та п. 8 Додатку 7 (Ґрунтосуміш (UA-2024-08-05-009740-a)), встановлена нова вимога до учасників, а саме:
«Учасники зобов'язані зареєструвати податкові накладні в ЄРПН за результатами здійснення господарських операцій з замовником.
Для гарантування замовнику його права на податковий кредит учасники надають докази відсутності зупинення реєстрації у них виданих податкових накладних з кодами УКТ ЗЕД/ДКПП товарів, робіт та послуг, вказаних у документації тендеру, такі як: враховану таблицю даних платника податку з кодами УКТ ЗЕД/ ДКПП товарів, робіт та послуг вказаних у документації тендеру (за наявності); лист головного управління ДПС (Міжрегіонального управління та/або ДПС України) за місцем обліку про відсутність виданих податкових накладних, складених учасником тендеру, реєстрація яких була зупинена з кодами УКТ ЗЕД/ДКПП товарів, робіт та послуг, вказаних у документації тендеру за останній календарний рік до дати подання документів.»
Повідомляємо Замовника, що вказана вимога є дискримінаційною та порушує Принципи здійснення публічних закупівель. Позиція АМКУ відображена в рішенні по закупівлі UA-2024-03-19-011791-a.
Вимагаємо виключити вищевказану вимогу та внести відповідні зміни до тендерної документації.
В разі порушення наших законних інтересів, залишаємо за собою право на звернення до АМКУ та правоохоронних органів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Розглянувши ваше звернення, повідомляємо, що, відповідно до п. 28. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами), Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту п. 1.1.9. Розділу ІІІ та п. 8 Додатку 7 тендерної документації, учасники торгів для гарантування замовнику його права на податковий кредит надають наявні у них докази відсутності фактів зупинення реєстрації виданих податкових накладних з кодами УКТ ЗЕД/ДКПП товарів, робіт та послуг, вказаних у документації тендеру, такі як (на вибір учасника торгів):
- враховану таблицю даних платника податку з кодами УКТ ЗЕД/ ДКПП товарів, робіт та послуг, вказаних у документації тендеру (ЗА НАЯВНОСТІ);
- лист головного управління ДПС (Міжрегіонального управління та/або ДПС України) за місцем обліку про відсутність виданих податкових накладних, складених учасником тендеру, реєстрація яких була зупинена з кодами УКТ ЗЕД/ДКПП товарів, робіт та послуг, вказаних у документації тендеру за останній календарний рік до дати подання документів.
Звертаємо увагу, що подання таблиці даних платника податків є правом, а не обов’язком платника податків, тож, врахована таблиця даних платника податку з кодами УКТ ЗЕД/ ДКПП товарів, робіт та послуг вказаних у документації тендеру (про яку йде мова у рішенні АМКУ по закупівлі UA-2024-03-19-011791-a) надається учасниками лише за її наявності.
Підтвердження ж відсутності фактів зупинення податкових накладних за операціями, аналогічними вказаним в тендерній документації, є правомірною вимогою замовника тендеру, і має на меті гарантування спроможності учасника виконувати свої обов’язки за тендером, зокрема, здійснювати своєчасну та безперешкодну реєстрацію податкових накладних для запобігання створенню власних податкових ризиків для замовника та дотримання умов податкового планування.
Така вимога не є дискримінаційною для жодного з учасників торгів, та містить однакові для всіх учасників способи її виконання ( надсилання запиту до ГУ ДПС стосовно підтвердження фактів, викладених у змісті вимоги, та отримання листа-відповіді).
Розглянувши ваше звернення, повідомляємо, що, відповідно до п. 28. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами), Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту п. 1.1.9. Розділу ІІІ та п. 8 Додатку 7 тендерної документації, учасники торгів для гарантування замовнику його права на податковий кредит надають наявні у них докази відсутності фактів зупинення реєстрації виданих податкових накладних з кодами УКТ ЗЕД/ДКПП товарів, робіт та послуг, вказаних у документації тендеру, такі як (на вибір учасника торгів):
- враховану таблицю даних платника податку з кодами УКТ ЗЕД/ ДКПП товарів, робіт та послуг, вказаних у документації тендеру (ЗА НАЯВНОСТІ);
- лист головного управління ДПС (Міжрегіонального управління та/або ДПС України) за місцем обліку про відсутність виданих податкових накладних, складених учасником тендеру, реєстрація яких була зупинена з кодами УКТ ЗЕД/ДКПП товарів, робіт та послуг, вказаних у документації тендеру за останній календарний рік до дати подання документів.
Звертаємо увагу, що подання таблиці даних платника податків є правом, а не обов’язком платника податків, тож, врахована таблиця даних платника податку з кодами УКТ ЗЕД/ ДКПП товарів, робіт та послуг вказаних у документації тендеру (про яку йде мова у рішенні АМКУ по закупівлі UA-2024-03-19-011791-a) надається учасниками лише за її наявності.
Підтвердження ж відсутності фактів зупинення податкових накладних за операціями, аналогічними вказаним в тендерній документації, є правомірною вимогою замовника тендеру, і має на меті гарантування спроможності учасника виконувати свої обов’язки за тендером, зокрема, здійснювати своєчасну та безперешкодну реєстрацію податкових накладних для запобігання створенню власних податкових ризиків для замовника та дотримання умов податкового планування.
Така вимога не є дискримінаційною для жодного з учасників торгів, та містить однакові для всіх учасників способи її виконання ( надсилання запиту до ГУ ДПС стосовно підтвердження фактів, викладених у змісті вимоги, та отримання листа-відповіді).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ |
348 999,00
UAH з ПДВ
|
348 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ #37354345 |
Очікує рішення |
348 999,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2024 09:00
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2024 13:18 |
Кінець періоду оскарження: | 04 жовтня 2024 00:00 |
Дата скасування відміни: | 23 вересня 2024 13:17 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку зі скороченням видатків на закупівлю товару Ґрунтосуміш за ДК 021:2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі ID UA-2024-08-05-009740-a (надалі - Закупівля) надійшла службова записка заступника директора з економічних питань та планування Глущенко Інни Анатоліївни № 1 від «23» вересня 2024 р. про необхідність відмінити Закупівлю. Вирішив: керуючись пп. 3 п. 50 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» відмінити відкриті торги на закупівлю: Ґрунтосуміш за ДК 021:2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, у зв’язку з скороченням обсягу видатків на здійснення закупівлі товару. |
Документи:
23 вересня 2024 13:18
|
Електронний підпис |
23 вересня 2024 13:17
|
Протокол 161-2024 від 23.09.2024.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2024-08-05-009740-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ, Код ЄДРПОУ:37354345
Дата подання: 30 вересня 2024 16:44
Дата подання: 30 вересня 2024 16:44
Скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника
Вих №30\09\2024\17-С\1 від 30.09.2024 року
Орган оскарження: Постійно діючій адміністративній
Комісії Антимонопольного комітету
України з розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних закупівель
ін.03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ»
код: ЄДРПОУ: 37354345
адреса: ін.01054, м. Київ,
вул. Богдана Хмельницького, будинок 17/52, поверх, 4
Телефон:+380 (50) 398-88-98
Замовник: КП "Керуюча компанія з обслуговування
житлового фонду Деснянського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 39605452
адреса: ін.02217, м. Київ, вул. Закревського, 15
Телефон: +380445159374
Ідентифікатор закупівлі: № UA-2024-08-05-009740-a
Скарга
на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника
05 серпня 2024 року Комунальним підприємством "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва (далі-Замовник) було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі Ґрунтосуміш за ДК 021:2015(CPV) 14212400-4 Ґрунт - у кількості 1000 тон (далі-товар), ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-05-009740-a (далі-закупівля).
Відповідно до річного плану UA-P-2024-08-05-012079-a джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Очікувана вартість закупівлі становить: 400 000,00 UAH з ПДВ.
В торгах прийняв участь один учасник - ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» (далі-Скаржник).
23 вересня 2024 року Замовник прийняв та оприлюднив протокольне рішення №161\2024 про відміну торгів через скорочення видатків на здійснення закупівлі (далі-протокольне рішення).
В протокольному рішенні уповноваженою особою Замовника керуючись підпунктом 3 пункту 50 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Постанова) було прийнято рішення відмінити відкриті торги з особливостями на закупівлю: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі Ґрунтосуміш за ДК 021:2015(CPV) 14212400-4 Ґрунт вказавши причину відміни торгів – цитата:
– «У зв’язку зі скороченням видатків на закупівлю товару Ґрунтосуміш за ДК 021:2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі ID UA-2024-08-05-009740-a надійшла службова записка заступника директора з економічних питань та планування Глущенко Інни Анатоліївни № 1 від «23» вересня 2024 р. про необхідність відмінити Закупівлю.
Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Постанови Замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення видатків на таку закупівлю взагалі, тобто у разі якщо ці видатки було скорочено повністю до 0 гривень на 2024 рік на закупівлю такого товару.
Отже, Замовник з метою не порушеня пункту 11 Постанови не може в майбутньому у поточному плановому році проводити одну з процедур закупівель\або спрощену закупівлю на закупівлю такого товару.
Згідно пункту 5 Постанови Замовникам торгів забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей).
Замовник не може укладати договори на закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти уникаючи проведення відкритих торгів\спрощеної закупівлі та інших процедур закупівлі передбачених Закон України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) для закупівлі товарів, робіт і послуг.
На думку Скаржника, при прийнятті протокольного рішення Замовником було порушено Закон та Постанову, безпідставно та неправомірно було прийнято рішення про відміну торгів за ідентифікатором закупівлі UA-2024-08-05-009740-a.
Пунктом 1 Постанови визначено: «Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Згідно з пунктом 55 Постанови оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Абзацом 4 пункту 59 Постанови встановлено: «Скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом)..
В зв’язку із зазначеним Скаржник вимушений звернутися з цією скаргою за захистом своїх прав, що були порушені в результаті недотримання Замовником Закону та Постанови при прийнятті протокольного рішення про відміну торгів.
ОБГРУНТУВАННЯ ПО СУТІ СКАРГИ
Відповідно до основних видів діяльності Замовника, останній надає послуги з утримання будинків та прибудинкових територій за такими основними напрямами роботи:
– аварійне обслуговування житлового та нежитлового фонду;
– проведення поточного ремонту будинків, будівель, споруд та приміщень;
– обслуговування димовентиляційних каналів;
– періодичне обстеження об’єктів житлового та нежитлового фонду з метою визначення їх технічного стану та відповідності вимогам нормативних документів;
– складання технічних умов і проектно-технічної документації на реконструкцію та ремонт об’єктів житлового та нежитлового фонду;
– забезпечення утримання житлового та нежитлового фонду, що відноситься до комунальної власності району;
– планування та проведення оплати робіт з обслуговування, реконструкції ремонту житлового та нежитлового фонду;
– облік житлового фонду;
– технічний нагляд та виконання робіт по благоустрою району, ремонту об’єктів житлового та нежитлового фондів;
– вивезення великогабаритного та побутового сміття;
– здійснення ремонтно-будівельних робіт житлових та інших приміщень;
– надання платних послуг (на договірних умовах) населенню, підприємствам, установам та організаціям з обслуговування житлового і нежитлового фонду;
– організація конкурсного відбору підприємств для виконання окремих видів робіт з обслуговування житлового та нежитлового фонду.
Також КП «Керуюча компанія» здійснює організацію виконання цільових програм, транспортне обслуговування, забезпечує структурні підрозділи необхідними матеріалами для виконання робіт власними силами.
Абзацом другим пункту 1.1. Статуту Замовника передбачено, що власником останнього є Територіальна громада міста Києва в особі якої виступає - Київська міська рада (Власник).
Відповідно до пункту 1.2. Статуту Замовника, останній керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями Київська міська рада, розпорядженнями міського голови КМДА, (розпорядженням органу Київської міської ради (КМДА) №139 від 19 січня 2022 р.) Деснянської РДА в м. Києві, іншими нормативно-правовими актами та Статутом Замовника.
Згідно пункту 5.2.1. Статуту Замовника, останній повинен виконувати рішення Власника (Київська міська рада), розпорядження Київського міського голови, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації.
Пунктом 8.4. Розділу 8 Статуту Замовника зазначено, що планування фінансово-господарської діяльності здійснюється Підприємством шляхом складання у порядку та за формою, що визначаються виконавчим органом Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), річних фінансових планів, які затверджуються Департаментом комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) після попереднього погодження Деснянською районною в місті Києві державною адміністрацією.
Пунктом 8.5. Розділу 8 Статуту Замовника вказано, що Підприємство звітує про стан виконання річного фінансового плану в порядку та за формою, що визначаються Департаментом комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), та щоквартально на балансовій комісії Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації.
Пунктом 8.6. Розділу 8 Статуту Замовника встановлено, що Директор Підприємства та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність бухгалтерського обліку й фінансової звітності.
І також потрібно звернути увагу, що пунктом 8.7. Розділу 8 Статуту Замовника зазначено, що директор Підприємства зобов’язаний спрямовувати діяльність Підприємства на виконання річного фінансового плану, з метою одержання запланованих сум доходів та чистого прибутку, не припускаючись при цьому витрат невиробничого характеру, не передбачених річним фінансовим планом.
Оскільки Замовник здійснює з метою отримання прибутку господарську діяльність відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України у останнього повинно бути заплановані для виконання безперебійної роботи ресурси, які потрібно закуповувати щоб виконувати зобов’язання перед третіми особами.
Відповідно до пункту 14 Постанови, закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється Замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів).
Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель (далі-річний план) Замовника відповідно до статті 4 Закону.
Згідно частини 1 статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються Замовником в електронній системі закупівель протягом п'яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Однак, станом на 30.09.2024 року (дата прийняття рішення про відміну торгів) Замовником не вносилися зміни у річний план UA-P-2024-08-05-012079-a по цій закупівлі.
На думку Скаржника, з метою недопущення акцепту найвигіднішої пропозиції закупівлі, тобто акцепту пропозиції - Скаржника, Замовником було відмінено цю закупівлю.
Відповідно до фінансового плану Замовника на 2024 рік та внесення до річного плану закупівлі на 2024 рік за ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі Ґрунтосуміш за ДК 021:2015(CPV) 14212400-4 Ґрунт, сума закупівлі по якій становило – 400 000, 00 гривень Замовник повинен закупити у 2024 році цей товар.
З огляду на те, що закупівля товару проводиться відповідно до фінансового плану Замовника на 2024 рік та річного плану закупівель на 2024 рік, для виконання основних видів діяльності Замовника, така закупівля такого товару не може бути не потрібною на 2024 рік, а повинна бути здійсненна Замовником для виконання розпорядження органу управляння майном (Власника) щодо затвердження видатків на закупівлю такого товару на 2024 рік.
Відповідно до пункту 5.1 Розділу 5 Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів підприємств, організацій, установ, об’єднань територіальних громад міста Києва, затвердженого Розпорядженням органу Київської міської ради (КМДА) №139 від 19 січня 2022 року (далі-Порядок) зміни у фінансовий план Замовника можуть вноситися не більше ніж два рази протягом планового року.
Абзацом 2 пункту 5.2. Розділу 5 Порядку вказано, що проєкт змін до затвердженого фінансового плану надається Замовником суб’єктам погодження за 30 календарних днів до початку періоду в який вносяться зміни
Пунктом 5.3. Розділу 5 Порядку встановлено, що суб’єкт управляння забезпечує внесення фінансового плану зі змінами в електронному вигляді в ІКС «БАЛАНС» протягом 5 календарних днів після затвердження змін у такий фінансовий план.
Враховуючи вищенаведене, підтвердженням внесення змін у фінансовий план підприємства (Замовника) на 2024 рік є: - внесення такого плану зі змінами в електронному вигляді в ІКС «БАЛАНС» суб’єктом управління протягом - 5 календарних днів з дня затвердження таких змін.
Станом на 30.09.2024 року така інформація в електронному вигляді в ІКС «БАЛАНС» відсутня.
Службова записка №1 від 23 вересня 2024 року надана уповноваженій особі Замовника від заступника директора з економічних питань та планування - Глущенко Інни Анатоліївни про необхідність відмінити закупівлю, не є офіційним документом (фінансовий план на 2024 рік зі змінами) який би підтверджував скорочення видатків на цю закупівлю, оскільки алгоритм та строки внесення змін у фінансовий план передбачені Порядком.
В таких діях посадової особи заступника директора з економічних питань та планування - Глущенко Інни Анатоліївни вбачається перевищення посадового становища та халатність в її діяльності.
Крім того, рішення про відміну закупівлі не було підтверджено жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на те причинами, отже, таке рішення не відповідає чинному законодавству України.
Замовник жодним чином у своєму протокольному рішенні не аргументує питання відсутності фінансування, що у сукупності факторів надає підстави для твердження, що Замовником застосовано штучну підставу для відміни цієї закупівлі.
Скаржнику взагалі незрозуміла доцільність відміни тендеру Замовником, адже пунктом 4 розділу 6 тендерної документації по цій закупівлі та пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону передбачається можливість внесення змін до договору у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.
Враховуючи вище викладене, Замовник не вносив зміни у фінансовий план підприємства щодо скорочення видатків на закупівлю та отже не може відміняти процедуру закупівлі, і згідно вимог Закону та Постанови повинен у разі відповідності тендерної пропозиції Скаржника вимогам тендерної документації по цій закупівлі, акцептувати таку пропозицію, укласти договір та зменшити обсяг закупівлі і пропорційно зменшеному обсягу закупівлі зменшити суму договору та укласти додаткову угоду до цього договору зі зменшеним обсягом товару та сумою договору.
Тому, оскільки у Замовника наявна подальша потреба у закупівлі товару, що є предметом закупівлі за цими торгами, а сталося лише скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів (як це зазначає Замовник), то нічого не заважає Замовнику закінчити цю процедуру закупівлі та укласти договір з переможцем торгів ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» та після укладання відповідного договору, укласти додаткову угоду до нього на зменшення обсягу поставки товару, тим самим не доводячи до зриву закупівлі такого товару на 2024 рік.
Отже, виходячи з вищенаведеного Замовник повинен закупити у 2024 році цей товар не зважаючи, що його кількість може бути меншою ніж передбачалося на початку 2024 року.
За таких обставин, вбачається безпідставність дій Замовника щодо відміни торгів.
Протокольним рішенням щодо відміни торгів Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив правомірність відміни процедури закупівлі згідно підстави скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Під час відміни закупівлі Замовник не обґрунтував, не надав пояснень і документально не підтвердив, на якій підставі відбулися "скорочення видатків" через які Замовник відмінив торги.
Зважаючи на зазначене вище, вважаємо, що Замовник формально виніс дане протокольне рішення з метою відмінити процедуру закупівлі.
Внаслідок неправомірних дій Замовника було грубо порушено право Скаржника на укладення договору за результатом процедури закупівлі та отримання прибутку.
У діях Замовника містяться ознаки порушення принципів здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі.
Такі дії Замовника, порушують права Скаржника та особисті інтереси як учасника торгів і не дають можливості останньому бути переможцем у цих торгах, також Скаржник як учасник торгів повністю відповідає пунктам 44, 45, 47 Постанови та статтям 16, 17, 28, 29, 32, 41 Закону.
Внаслідок порушення Замовником статей 5, 16, 17, 28, 29, 32, 41 Закону, пунктів 44, 45, 47 Постанови та вимог передбачених Порядком були порушені права Скаржника на добросовісну конкуренцію, недискримінацію, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, Закону та інші права передбачені Конституцією України і законодавством України.
На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону та з урахуванням особливостей встановлених пунктами 55 – 67 Постанови.
ПРОСИМО:
1) Прийняти цю скаргу до розгляду.
2) Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення №161\2024 від 23 вересня 2024 року про відміну процедури закупівлі № UA-2024-08-05-009740-a.
Додатки:
- Копія Розпорядження органу Київської міської ради (КМДА) №139 від 19 січня 2022 року «Про затвердження порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів підприємств, організацій, установ, об’єднань територіальних громад міста Києва.
- Копія Статуту Замовника.
- Копія ВИПИСКИ з ЄДР Скаржника.
Директор Кундзіч В.В.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 жовтня 2024 14:45
рішення від 02.10.2024 № 16176.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2024 14:44
Інформація про перенесення розгляду скарги та надання інформації від 10.10.2024 1654.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2024 17:04
інформація про резолютивну частину рішення від 15.10.2024 №16884.pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2024 13:12
рішення від 15.10.2024 №16884.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2024 18:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: Розглянуто рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - Комісія) № 16884-р/пк-пз від 15.10.2024 по скарзі UA-2024-08-05-009740-a.с1 (надалі - рішення Комісії), яким зобов'язало комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва» скасувати рішення про відміну процедури закупівлі - Ґрунтосуміш за ДК 021:2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-05-009740-a.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками. Тому, з метою виконання рішення Комісії необхідно скасувати рішення уповноваженої особи оформлене протоколом № 161/2024 від 23.09.2024 про відміну процедури закупівлі - Ґрунтосуміш за ДК 021:2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі.
ВИРІШИВ:
Скасувати рішення уповноваженої особи оформлене протоколом № 161/2024 від 23.09.2024 про відміну процедури закупівлі - Ґрунтосуміш за ДК 021:2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі.
Дата виконання рішення замовником: 13 листопада 2024 14:29
Виконано
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2024 20:43 |
Кінець періоду оскарження: | 30 листопада 2024 00:00 |
Дата відміни: | 30 листопада 2024 00:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку зі скороченням видатків на закупівлю товару Ґрунтосуміш за ДК 021:2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі ID UA-2024-08-05-009740-a (надалі - Закупівля) надійшла службова записка заступника директора з економічних питань та планування Глущенко Інни Анатоліївни № 16 від «18» листопада 2024 р. про необхідність відмінити Закупівлю. Вирішив: керуючись пп. 3 п. 50 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» відмінити відкриті торги на закупівлю: Ґрунтосуміш за ДК 021:2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, у зв’язку з скороченням обсягу видатків на здійснення закупівлі товару. |
Документи:
19 листопада 2024 20:42
|
Електронний підпис |
19 листопада 2024 20:40
|
19.11.2024 Відміна грунт.pdf |