Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівлі закладу дошкільної освіти № 17 м. Миколаєва за адресою: м. Миколаїв, вул. Космонавтів, 144 Б, в частині заміни вікон та вхідних дверей, як заходи з енергозбереження з усунення аварії в бюджетній установі» Коригування
Очікувана вартість
553 537,20 UAH
UA-2024-08-05-006341-a ac83f96677f94976a37792118e26b660
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попович Юлія Олександрівна

+380512371005 popovych.deezit@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент енергетики,енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41210490
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м.Миколаїв вул.Адміральська,20
Контактна особа: Попович Юлія Олександрівна
+380512371005
popovych.deezit@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2024 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2024 15:00
Початок аукціону: 15 серпня 2024 12:05
Початок аукціону: 15 серпня 2024 12:05
Очікувана вартість: 553 537,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 535,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт будівлі закладу дошкільної освіти № 17 м. Миколаєва за адресою: м. Миколаїв, вул. Космонавтів, 144 Б, в частині заміни вікон та вхідних дверей, як заходи з енергозбереження з усунення аварії в бюджетній установі» Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54031, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Космонавтів, 144 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість: КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» та КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Оплату виконаних робіт Замовник проводить поетапно по мірі надходження з бюджету коштів на оплату видатків капітального будівництва в сумі, що не перевищує розмір фактичного надходження коштів з бюджету. Подальша оплата виконаних робіт здійснюється при наступних надходженнях коштів з бюджету до проведення повного розрахунку. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2024 14:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2024 14:01
Вимоги ЗДО 17.docx
05 серпня 2024 14:01
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
05 серпня 2024 14:01
Додаток 5 Перелік документів.docx
05 серпня 2024 14:01
Додаток 4 Проект договору 1.docx
05 серпня 2024 14:01
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
05 серпня 2024 14:01
Додаток 3 Технічне завдання.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2024 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЛМ ГРУПП " 498 514,80
UAH з ПДВ
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЧКО ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ 489 966,82
UAH з ПДВ
415 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2024 10:24
Електронний підпис
14 серпня 2024 10:24
Електронний підпис
14 серпня 2024 10:17
Кошторисні документи.pdf
14 серпня 2024 10:17
Модельний статут.pdf
14 серпня 2024 10:17
Договори ЦПХ.PDF

Публічні документи

09 серпня 2024 09:28
Електронний підпис
09 серпня 2024 09:28
Електронний підпис
09 серпня 2024 09:28
мтб.PDF
09 серпня 2024 09:28
уповноважена особа.PDF
09 серпня 2024 09:28
працівники.PDF
09 серпня 2024 09:28
сертифікат блоки.pdf
09 серпня 2024 09:28
субпідряд.PDF
09 серпня 2024 09:28
ЦПХ прораб.pdf
09 серпня 2024 09:28
Лист-Згода ТОВ МТБ-1.pdf
09 серпня 2024 09:28
лист згода.PDF
09 серпня 2024 09:28
наказ інженера.PDF
09 серпня 2024 09:28
технічний персонал.PDF
09 серпня 2024 09:28
витяг Бучко О 070923.pdf
09 серпня 2024 09:28
витяг податку.pdf
09 серпня 2024 09:28
паспорт.pdf
09 серпня 2024 09:28
ЦПХ працівники.pdf
09 серпня 2024 09:28
накладні МТБ.pdf
09 серпня 2024 09:28
пропозиція.PDF
09 серпня 2024 09:28
ідентифікаційний код.pdf
09 серпня 2024 09:28
згода.PDF
09 серпня 2024 09:28
Договір 269 - 372900.pdf
09 серпня 2024 09:28
додаток до паспорту.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЛМ ГРУПП "

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЧКО ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КЛМ ГРУПП "
#44848109
Переможець 350 000,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2024 15:25

Документи

20 серпня 2024 15:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2024 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КЛМ ГРУПП "
#44848109
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 серпня 2024 15:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2024 14:58
АКТ укладений
23 грудня 2024 14:55
Електронний підпис укладений
23 грудня 2024 14:52
ДУ 1 Договір 30 ЗДО 17 зменшення.pdf зміни до договору
23 грудня 2024 14:49
Електронний підпис укладений
27 серпня 2024 11:27
Кошториси укладений
27 серпня 2024 11:23
Договір Підряду укладений
27 серпня 2024 11:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму Договору на 25 528,46 грн. (двадцять п’ять тисяч п’ятсот двадцять вісім грн. 46 коп.) без ПДВ. 2. Внести зміни у п. 2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: 2.1. Вартість робіт за цим Договором становить 324 471 грн. 54 коп. (триста двадцять чотири тисячі чотириста сімдесят одна грн. 54 коп.), у т.ч. ПДВ 54 078 грн. 59 коп. (п’ятдесят чотири тисячі сімдесят вісім грн. 59 коп.) та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі: - вартість робіт по Договору на 2024 рік становить 324 471 грн. 54 коп. (триста двадцять чотири тисячі чотириста сімдесят одна грн. 54 коп.), у т.ч. ПДВ 54 078 грн. 59 коп. (п’ятдесят чотири тисячі сімдесят вісім грн. 59 коп.). 3. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки 1, 2, 4 (додаються) та викласти їх у новій редакції. 4. У зв’язку із виконанням Договору в повному обсязі відповідно до п. 11.1.1. Договору, Замовник та Підрядник дійшли згоди розірвати Договір достроково. 5. Сторони підтверджують, що на момент складання цієї Додаткової угоди Підрядником виконано робіт на суму 324 471 грн. 54 коп. (триста двадцять чотири тисячі чотириста сімдесят одна грн. 54 коп.), у т.ч. ПДВ 54 078 грн. 59 коп. (п’ятдесят чотири тисячі сімдесят вісім грн. 59 коп.), а Замовником оплачено фактично виконані роботи Підрядника у повному обсязі, що підтверджуються документами про обсяги виконаних робіт та їх вартість: КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» та КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». 6. З моменту набрання чинності цією Додатковою угодою зобов’язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, що виникли із Договором. 7. Сторони не мають права вимагати повернення того, що було виконане ними за Договором, до моменту його розірвання. 8. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору підряду № 30 від 27.08.2024 року, укладена в двох автентичних примірниках однакової юридичної сили та набуває чинності з дня її підписання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 324 471,54
UAH (в тому числі ПДВ 54 078,59 UAH)