Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання вертикальних жалюзів (за ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю)
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2024-08-03-000001-a 56496edb61e14e40b0a07f8f2f13da59
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Літус

+380978538293 lrslitus@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІЦЕЙ №20 ІМ.О.І.СТОВБИ" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 23372543
Вебсайт: https://school20imstovbi.klasna.com/
Місцезнаходження: 51909, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, вул. Стовби, 2
Контактна особа: Лариса Літус
+380978538293
lrslitus@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2024 00:06
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2024 11:00
Початок аукціону: 10 вересня 2024 14:41
Початок аукціону: 10 вересня 2024 14:41
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 5 000 гривень (п’ять тисяч гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія (електронна). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: повинно перевищувати 100 (сто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), та Закону України «Про страхування»
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, місцезнаходження Замовника - Україна, 51909, Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, ВУЛИЦЯ СТОВБИ, будинок 2, закупівля товару відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями)

категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, місцезнаходження Замовника - Україна, 51909, Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, ВУЛИЦЯ СТОВБИ, будинок 2, закупівля товару відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
64 штука
Жалюзі вертикальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51909, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, ВУЛИЦЯ СТОВБИ, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2024
ДК 021:2015: 39515440-1 — Вертикальні жалюзі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться Покупцем по факту надходження бюджетних коштів, шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання Сторонами акту приймання-передачі товару/ видаткової накладної, виставленого рахунку з можливим відтермінуванням платежу до 120 робочих днів. Форма оплати безготівкова. Пiсляоплата 120 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2024 00:06
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2024 00:06
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2024 00:06
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2024 00:06
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2024 00:06
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2024 00:06
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2024 00:06
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2024 00:06
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2024 00:06
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2024 00:06
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2024 00:06
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2024 00:06
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2024 00:06
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2024 00:06
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2024 00:06
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2024 00:06
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2024 00:06
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2024 00:06
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2024 00:06
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2024 00:06
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2024 00:06
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 серпня 2024 00:06
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2024 00:06
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 серпня 2024 00:06
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2024 00:06
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 серпня 2024 00:06

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 5 000 гривень (п’ять тисяч гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія (електронна). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: повинно перевищувати 100 (сто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), та Закону України «Про страхування»

Сума забезпечення: 5000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Забезпечення тендерної пропозиції подається у формі гарантії (електронної), яку Учасник завантажує в електронну систему закупівель. Гарантія (електронна) повинна бути підписана захищеним кваліфікованим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банківської установи/ фінансової установи /страхової компанії (у разі її використання).
Вимоги до документу: Форма гарантії повинна відповідати формі, яка наведена в Додатку 6 до тендерної документації. Гарантія повинна відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції зазначених у наказі Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з урахуванням пункту 3 Особливостей (Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей). Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції та умови (застереження) щодо випадків коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей
04 вересня 2024 21:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2024 21:27
Перелік змін до ТД _ жалюзі Ліцей 20 від 04.09.2024_ 3 _ на викоанння рішення АМКУ.pdf
04 вересня 2024 21:27
Перелік змін до ТД _ жалюзі Ліцей 20 від 04.09.2024_ 3 _ на викоанння рішення АМКУ.pdf
04 вересня 2024 21:27
Зміни на виконання рішення АМКУ_ТД за особливостями _придбання жалюзів.doc
04 вересня 2024 21:27
Зміни на виконання рішення АМКУ_ТД за особливостями _придбання жалюзів.doc
04 вересня 2024 21:27
Перелік змін до ТД _ жалюзі Ліцей 20 від 04.09.2024_ 3 _ на викоанння рішення АМКУ.doc
04 вересня 2024 21:27
Перелік змін до ТД _ жалюзі Ліцей 20 від 04.09.2024_ 3 _ на викоанння рішення АМКУ.doc
04 вересня 2024 21:27
Проект договору жалізі.pdf
04 вересня 2024 21:27
Проект договору жалізі.pdf
03 серпня 2024 00:06
ТД за особливостями _придбання жалюзів.pdf
03 серпня 2024 00:06
ТД за особливостями _придбання жалюзів.pdf
03 серпня 2024 00:06
Проект договору жалізі.pdf
03 серпня 2024 00:06
Проект договору жалізі.pdf
04 вересня 2024 21:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2024 00:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2024 21:27
Перелік змін до ТД _ жалюзі Ліцей 20 від 04.09.2024_ 3 _ на викоанння рішення АМКУ.pdf
04 вересня 2024 21:27
Перелік змін до ТД _ жалюзі Ліцей 20 від 04.09.2024_ 3 _ на викоанння рішення АМКУ.pdf
04 вересня 2024 21:27
Зміни на виконання рішення АМКУ_ТД за особливостями _придбання жалюзів.doc
04 вересня 2024 21:27
Зміни на виконання рішення АМКУ_ТД за особливостями _придбання жалюзів.doc
04 вересня 2024 21:27
Перелік змін до ТД _ жалюзі Ліцей 20 від 04.09.2024_ 3 _ на викоанння рішення АМКУ.doc
04 вересня 2024 21:27
Перелік змін до ТД _ жалюзі Ліцей 20 від 04.09.2024_ 3 _ на викоанння рішення АМКУ.doc
04 вересня 2024 21:27
Проект договору жалізі.pdf
04 вересня 2024 21:27
Проект договору жалізі.pdf
03 серпня 2024 00:06
ТД за особливостями _придбання жалюзів.pdf
03 серпня 2024 00:06
ТД за особливостями _придбання жалюзів.pdf
03 серпня 2024 00:06
Проект договору жалізі.pdf
03 серпня 2024 00:06
Проект договору жалізі.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 05 серпня 2024 15:52
Дата відповіді: 06 серпня 2024 21:54
Шановний Замовнику, в технічній специфікації Вами зазначено Розмір: ширина min 1550мм- max 3400мм , висота min 1500мм - max 2750мм., даний розбіг значний. Виходячи з технічного завдання Учасник сам вирішує який конкретно розмір на жалюзі надасть замовнику, головне щоб запропонований розмір входив в значенння "не більше", "не менше"? Тобто Переможець поставить Вам жалюзі розміром Ш1550мм х В1500 мм в кількості 64 шт. Уточніть будь ласка ваші вимоги
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Наразі готуються зміни до Тендерної документації в частині уточнення розмірів. Дякуємо за звернення
Незрозумілі розміри.
Дата подання: 05 серпня 2024 21:58
Дата відповіді: 06 серпня 2024 21:55
Дуже велика різниця може бути: сумарно від Ш1550мм х В1500 мм = 2,32 м.кв *64 = 148,8 м.кв. до 3400мм х 2750мм = 9,35 м.кв. *64 = 598,4 м.кв. Про всяк випадок, можлива різниця в 4 рази (598,4 / 148,8) !!! Приєднуємось до першого звернення - прорахувати ціну неможливо. Просимо надати кількість / точні розміри кожного виробу. Дякую, з повагою.
Відповідь: Шановний учаснику! Наразі готуються зміни до Тендерної документації в частині уточнення розмірів. Дякуємо за звернення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-08-03-000001-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "ТРОПША ДМИТРО ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3655010652
Дата подання: 06 серпня 2024 14:34
ТД містить неправомірні та незрозумілі вимоги. Замовник КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІЦЕЙ №20 ІМ.О.І.СТОВБИ" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Сума 350000грн
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 серпня 2024 15:27
Рішення від 08.08.2024 № 13456.pdf
Дата публікації: 08 серпня 2024 15:27
Рішення від 15.08.2024 № 13879.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2024 17:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13879-р/пк-пз від 15.08.2024 ВНЕСЕНО зміни до Тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів шляхом затвердження нової редакції тендерної документації (з Додатками до неї) та переліку змін від 04.09.2024 №3.
Дата виконання рішення замовником: 04 вересня 2024 21:32
Номер скарги: UA-2024-08-03-000001-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "ТРОПША ВАДИМ ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3732609155
Дата подання: 22 вересня 2024 15:39
Скарга на неправомірне відхилення моєї тендерної пропозиції (далі ТП). Замовник Комунальний заклад "Ліцей №20 ім.О.І.СТОВБИ" Кам'янської міської ради. Сума 350000грн.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 вересня 2024 16:56
рішення від 24.09.2024 № 15725.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2024 16:55
рішення від 02.10.2024 № 16207.pdf
Дата публікації: 04 жовтня 2024 17:11
Номер скарги: UA-2024-08-03-000001-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "ТРОПША ВАДИМ ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3732609155
Дата подання: 17 жовтня 2024 09:56
Неправомірність визначення Переможцем ТП, яка містить помилки. Замовник КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІЦЕЙ №20 ІМ.О.І.СТОВБИ" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Сума 350000грн.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 жовтня 2024 17:07
рішення від 21.10.2024 №17099.pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2024 17:07
рішення від 29.10.2024 №17547.pdf
Дата публікації: 01 листопада 2024 17:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Під час проведення закупівлі Придбання вертикальних жалюзів (за ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю) (UA-2024-08-03-000001-a) Замовником було прийнято рішення №11 від 12.10.2024 року, щодо визначення ТОВ "ІНТЕРЕНД ПРОГРЕС" (код – 45195246) переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю від 12.10.2024 року з переможцем Закупівлі, а саме ТОВ "ІНТЕРЕНД ПРОГРЕС" (код – 45195246). З метою усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №17547-р/пк-пз від 29.10.2024. Замовником ВИРІШЕНО: 1. Скасувати Рішення Замовника №11 від 12.10.2024 року, щодо визначення ТОВ "ІНТЕРЕНД ПРОГРЕС" (код – 45195246) переможцем Закупівлі, рішення про намір укласти договір про закупівлю від 12.10.2024 року з переможцем Закупівлі, а саме ТОВ "ІНТЕРЕНД ПРОГРЕС" (код – 45195246). 2. В електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення розмістити підтвердження, відповідно до абзацу 3 пункту 67 “ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Дата виконання рішення замовником: 05 листопада 2024 15:04
Номер скарги: UA-2024-08-03-000001-a.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "ТРОПША ВАДИМ ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3732609155
Дата подання: 12 листопада 2024 12:02
Скарга на неправомірне визначення Переможцем ТП, яка містить помилки. Замовник КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІЦЕЙ №20 ІМ.О.І.СТОВБИ" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Сума 350000грн.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 листопада 2024 16:37
рішення від 14.11.2024 № 18378.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2024 16:37
рішення від 21.11.2024 № 18702.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2024 15:14

Документи подані скаржником

06 серпня 2024 14:31
Витяг ЄДР Тропша Д.Д.pdf
06 серпня 2024 14:32
Електронний підпис

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

Документи Органу Оскарження

24 вересня 2024 16:55
рішення від 24.09.2024 № 15725.pdf

Документи подані скаржником

17 жовтня 2024 09:52
24 ГОДИНИ Переможець.docx
17 жовтня 2024 09:52
24 ГОДИНИ Тропша.docx
17 жовтня 2024 09:54
Електронний підпис

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

21 жовтня 2024 17:07
рішення від 21.10.2024 №17099.pdf
01 листопада 2024 17:10
рішення від 29.10.2024 №17547.pdf

Документи Органу Оскарження

14 листопада 2024 16:37
рішення від 14.11.2024 № 18378.pdf
26 листопада 2024 15:14
рішення від 21.11.2024 № 18702.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2024 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ТРОПША ВАДИМ ДМИТРОВИЧ" 350 000,00
UAH з ПДВ
350 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ІНТЕРЕНД ПРОГРЕС" 350 000,00
UAH з ПДВ
350 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 вересня 2024 10:48
Електронний підпис
16 вересня 2024 10:48
Шановний Замовнику.pdf.rar
16 вересня 2024 10:48
Шановний Замовнику.pdf
16 вересня 2024 10:48
Зміни 1 до гарантії 000810.zip
16 вересня 2024 09:08
Електронний підпис
15 вересня 2024 23:36
Електронний підпис
15 вересня 2024 23:35
Гарантія 000810.7z
15 вересня 2024 18:12
Електронний підпис
15 вересня 2024 18:11
24 ГОДИНИ КЕП.rar
09 серпня 2024 15:11
Електронний підпис
09 серпня 2024 15:11
Електронний підпис
09 серпня 2024 15:10
Довідки БАНК.rar
09 серпня 2024 15:10
3А ст.pdf
09 серпня 2024 15:10
17 Перс дані.pdf
09 серпня 2024 15:10
1 Повноваження.pdf
09 серпня 2024 15:10
39 Проєкт договору.pdf
09 серпня 2024 15:10
2 Аналогічні договори.pdf
09 серпня 2024 15:10
38 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
09 серпня 2024 15:10
34 Довкілля.pdf
09 серпня 2024 15:10
27 Ліцензування.pdf
09 серпня 2024 15:10
Дозвіл Тропша Д.А.rar
09 серпня 2024 15:10
Витяг-ТропшаВ-05-08-2024.pdf
09 серпня 2024 15:10
Гарантія 000810.7z

Публічні документи

11 листопада 2024 21:49
Електронний підпис
11 листопада 2024 21:48
Файл підпису.p7s.p7s
11 листопада 2024 21:48
Рішення єдиного учасника.pdf.p7s
11 листопада 2024 21:48
ДОВІДКИ ПЕРЕМОЖЦЯ.pdf.p7s
11 листопада 2024 21:48
Довідка.zip.p7s
11 листопада 2024 21:48
Довідка (1).zip.p7s
11 листопада 2024 21:48
Витяг.pdf.p7s
06 листопада 2024 12:36
Електронний підпис
06 листопада 2024 12:35
ДОГОВІР ЖАЛЮЗІ.pdf.p7s
16 жовтня 2024 21:23
Електронний підпис
16 жовтня 2024 21:22
Файл підпису.p7s.p7s
16 жовтня 2024 21:22
ДОВІДКИ ПЕРЕМОЖЦЯ.pdf.p7s
16 жовтня 2024 21:22
Довідка.zip.p7s
16 жовтня 2024 21:22
Довідка (1).zip.p7s
16 жовтня 2024 21:22
Витяг.pdf.p7s
16 жовтня 2024 21:22
J1402101 Витяг.pdf.p7s
11 жовтня 2024 12:46
Електронний підпис
11 жовтня 2024 12:44
ДОВІДКИ.pdf.p7s
11 жовтня 2024 12:44
Відгук.pdf.p7s
09 вересня 2024 01:56
Електронний підпис
09 вересня 2024 01:56
Електронний підпис
09 вересня 2024 01:55
Паспорт Граф А.В..pdf.p7s
09 вересня 2024 01:55
Витяг з ЄДРПОУ.pdf.p7s
09 вересня 2024 01:55
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
09 вересня 2024 01:55
Відгук.jpg.p7s
09 вересня 2024 01:55
Довідки банк.zip.p7s
09 вересня 2024 01:55
ГАРАНТІЯ.rar.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТРОПША ВАДИМ ДМИТРОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 000810.7z

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ІНТЕРЕНД ПРОГРЕС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ГАРАНТІЯ.rar.p7s

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ТРОПША ВАДИМ ДМИТРОВИЧ"
#3732609155
Відхилено 350 000,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2024 23:59
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 вересня 2024 11:19
ТОВ "ІНТЕРЕНД ПРОГРЕС"
#45195246
Рішення скасоване 350 000,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2024 15:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 жовтня 2024 20:20
ТОВ "ІНТЕРЕНД ПРОГРЕС"
#45195246
Переможець 350 000,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2024 23:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 листопада 2024 15:21

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 15.09.2024 року Придбання вертикальних жалюзів (за ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю) А) відповідно до п.20 Додатку 7 до тендерної документації, частини 3 Розділу VІ. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю, Додатку 5 до тендерної документації «Проект договору про закупівлю, який викладено у Додатку 5 до тендерної документації заповнюється, підписується учасником та подається у повному обсязі у складі тендерної пропозиції.» Учасником: не подано не заповнений проєкт договору Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати Проект договору про закупівлю, який викладено у Додатку 5 до тендерної документації заповнений у повному обсязі та підписаний Учасником. Б) відповідно до п.14 Додатку 7 до тендерної документації, Частини 2 Розділу V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку, яка містить інформацію про Учасника, а саме: повна та скорочена назва Учасника; код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або ідентифікаційний номер (для фізичної особи/фізичної особи-підприємця); юридична та фактична адреси; телефон та електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника та особу уповноважену на підписання тендерної пропозиції; найменування фінансової установи (банку) через яку будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі (найменування банку, номер банківського рахунку, МФО банку); зазначити код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (статуту (якщо вносились зміни до статуту, то зазначити коду доступу до останніх змін до статуту) відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (для юридичних осіб). Учасником подано довідку № 24 від 08.08.2024 р., яка містить не всі заповнення на вимогу тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати оновлену довідку№ 24 від 08.08.2024 р, яка містить інформацію про Учасника, а саме: повна та скорочена назва Учасника; код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або ідентифікаційний номер (для фізичної особи/фізичної особи-підприємця); юридична та фактична адреси; телефон та електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника та особу уповноважену на підписання тендерної пропозиції; найменування фінансової установи (банку) через яку будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі (найменування банку, номер банківського рахунку, МФО банку); зазначити код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (статуту (якщо вносились зміни до статуту, то зазначити коду доступу до останніх змін до статуту) відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (для юридичних осіб). В) відповідно до п.28,29 Додатку 7 та Додатку 1 до тендерної документації «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати: 1) Довідку складену за Формою 1, яка міститься в Додатку 1 до тендерної документації, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Сканований оригінал аналогічного (аналогічних) договору (договорів) в повному обсязі з додатковою(ими) угодою(ми) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці договору (договорів). На підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) Учасник повинен надати: 1) Сканований оригінал відгуку (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів). Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити: інформацію щодо найменування контрагента; дату та номеру договору, на який надано відгук; інформацію про добросовісне виконання таким учасником своїх обов’язків, відсутність претензій до нього протягом строку виконання договору. Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента (або його уповноваженим представником) та печаткою (у разі її використання). Підтвердженням виконання аналогічного договору (замість відгуку (відгуків)) може бути також звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель, який необхідно подати Учасником у складі пропозиції. Сканований оригінал видаткової (их) накладної (их) та/або акту (ів) приймання – передачі товару за договором (ами), що зазначений (і) у довідці (якщо видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару (ів) по даному договору більше одного, то додатково надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік видаткових накладних та/або актів із зазначенням номеру та суми кожного документу). Учасником подано довідку вих. № 2 від 08.08.2024 р., яка містить не всі дані відповідно до встановленої форми довідки, подано: - Аналогічний договір №236, видаткова накладна до нього та лист відгук, але лист відгук до даного договору містить не всю інформацію на вимогу тендерної документації (не містить інформації про відсутність претензій до нього протягом строку виконання договору). - Аналогічний договір 58/07-23, видаткова накладна до нього та лист відгук, але лист відгук до даного договору містить не всю інформацію на вимогу тендерної документації не містить інформації про відсутність претензій до нього протягом строку виконання договору) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати оновлену довідку вих. № 2 від 08.08.2024 р., яка містить всі дані відповідно до встановленої форми довідки, листи відгуку до договору №236 та 58/07-23, які містять всю інформацію на вимогу тендерної документації (в тому числі містить інформації про відсутність претензій до нього протягом строку виконання договору) Г) відповідно до пунктів 30, 31, 32 Додатку 7, формі Додатку 6, частині 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Учасником подається забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (електронної), яку Учасник завантажує в електронну систему закупівель. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 5 000 гривень (п’ять тисяч гривень 00 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам до даного забезпечення встановленим у частині 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та формі встановленій в Додатку 6 до тендерної документації. У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії, то така банківська гарантія повинна бути оформлена в банку, який має кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAА». Разом з електронною банківською гарантією учасником надається:  Ліцензія, яка видана банку або Витяг з державного реєстру банків, який містить інформацію про номер, дату статус (чинність) банківської ліцензії;  Сканований оригінал або копія документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію;  Документ (свідоцтво/рішення/довідка від банку/ тощо), що підтверджує кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAА» (тобто «uaAА», або «uaAА+», або «uaAАА»). У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної страхової гарантії, то така страхова гарантія повинна бути видана страховою організацією (гарантом), яка здійснює свою діяльність не менше ніж три роки та протягом останніх двох звітних періодів (тобто останніх двох календарних років) має чистий прибуток не менше ніж п’ятсот тисяч гривень за кожний звітний період. В підтвердження зазначеного учасник надає лист від страхової організації (гаранта) з даною інформацією та скріншотом з інтернет джерел, тощо про чистий прибуток або скріншотом з фінансової звітності страхової організації (гаранта) з інформацією про чистий прибуток). Разом з електронною страховою гарантією учасником надається:  Ліцензія на провадження страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків, яка видана уповноваженим на це органом. Якщо страховою організацією (гарантом), на виконання Постанови НБУ від 29.12.2023 року №199, переоформлено чинну ліцензію, то замість ліцензії на провадження страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків надається Витяг із Державного реєстру фінансових установ на діяльність із страхування (пряме страхування та вхідне перестрахування) в якому обов’язково зазначено клас 16 – страхування інших фінансових ризиків.  Свідоцтво про реєстрацію фінансової установи.  Програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником (принципалом/учасникам) вимог тендерної документації/ оголошення про проведення закупівлі (або оголошення про проведення відбору/оголошення про проведення спрощеної закупівлі/ відкритих торгів з особливостями тощо), яка повинна бути затверджена керівником фінансової установи (головою правління або іншою уповноваженою на це особою), мати дату затвердження та обов’язково містити: страхові ризики, які також передбачають застереження/умови відповідно до частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей (де визначення учасник/ переможець може бути замінено на принципал).  Лист (адресований на ім’я бенефіціара (вигодонабувача /замовника) в довільній формі від фінансової установи (страхової компанії), яка видала страхову гарантію, про наявність розроблених та затверджених керівником фінансової установи (або уповноваженою на це особою) Правил добровільного страхування фінансових ризиків із наданням: копії або оригіналу Правил добровільного страхування фінансових ризиків; У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії, то забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії повинно бути покритим. Покриття підтверджується учасником документально (платіжним дорученням/ платіжною інструкцією, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної страхової гарантії, то здійснення страхового платежу згідно договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації (далі – Договір) підтверджується надання платіжної інструкції, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель).» Учасником подано: - ГАРАНТІЯ №000810/2024/ГР, яка не відповідає вимогам до даного забезпечення встановленим у частині 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та формі встановленій в Додатку 6 до тендерної документації (а саме в реквізити гарантії, які є обов’язковими для складання гарантії і передбачені наказом Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», деякі відсутні в поданій учасником гарантій, а деякі не відповідають вимогам заповненню відповідно до наказу Мінекономіки), - Витяг з державного реєстру банків, який містить інформацію про номер, дату статус (чинність) банківської ліцензії, - Довіреність Синчук В.І., - Свідоцтво про кредитний рейтинг за національною шкалою «uaAАА». Платіжне доручення/ платіжна інструкція, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель) - ВІДСУТНЯ Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати: - зміни до ГАРАНТІЇ №000810/2024/ГР якими виправити невідповідності гарантії вимогам до даного забезпечення встановленим у частині 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та формі встановленій в Додатку 6 до тендерної документації (а саме в реквізитах гарантії, які є обов’язковими для складання гарантії і передбачені наказом Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», зазначити всю інформацію у відповідності до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628). - платіжне доручення/ платіжна інструкція, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель) Уповноважена особа _____________Лариса Літус

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 10.10.2024 року Придбання вертикальних жалюзів (за ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю) А) відповідно до п.21 Додатку 7 до тендерної документації, частини 3 Розділу VІ. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист-згоду щодо можливості поставки товару з відтермінуванням платежу до ста двадцяти робочих днів без припинення поставки товару.» Учасником: подано лист згоду №09-09 від 09.09.2024 року в якій не міститься зазначення щодо можливості поставки саме без припинення поставки товару. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати оновлений лист-згода щодо можливості поставки товару з відтермінуванням платежу до ста двадцяти робочих днів без припинення поставки товару. Б) відповідно до п. 29 Додатку 7 та Додатку 1 до тендерної документації « На підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) Учасник повинен надати: 1) Сканований оригінал відгуку (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів). Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити: інформацію щодо найменування контрагента; дату та номеру договору, на який надано відгук; інформацію про добросовісне виконання таким учасником своїх обов’язків, відсутність претензій до нього протягом строку виконання договору. Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента (або його уповноваженим представником) та печаткою (у разі її використання). Підтвердженням виконання аналогічного договору (замість відгуку (відгуків)) може бути також звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель, який необхідно подати Учасником у складі пропозиції. Сканований оригінал видаткової (их) накладної (их) та/або акту (ів) приймання – передачі товару за договором (ами), що зазначений (і) у довідці (якщо видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару (ів) по даному договору більше одного, то додатково надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік видаткових накладних та/або актів із зазначенням номеру та суми кожного документу). Учасником подано лист відгук № 25 від 16.07.2024 в якому не міститься інформація про відсутність претензій до Учасника протягом строку виконання договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати оновлений сканований оригінал відгуку (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів). Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити: інформацію щодо найменування контрагента; дату та номеру договору, на який надано відгук; інформацію про добросовісне виконання таким учасником своїх обов’язків, відсутність претензій до нього протягом строку виконання договору. Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента (або його уповноваженим представником) та печаткою (у разі її використання). В) відповідно до пунктів 11 Додатку 7, Частини 2 Розділу V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій «Учасник подає у складі пропозиції гарантійний лист (в довільній формі), яким:  гарантує та підтверджує, що Учасник, в межах даної закупівлі, не пропонує (не продає) Замовнику товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран;  підтверджує повне розуміння та дотримання того, що Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). Учасником подано гарантійний в якому не гарантовано та не підтверджено, що Учасник, в межах даної закупівлі, не пропонує (не продає) Замовнику товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати гарантійний лист в якому гарантовано та підтверджено, що Учасник, в межах даної закупівлі, не пропонує (не продає) Замовнику товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Уповноважена особа _____________Лариса Літус

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 05.11.2024 року Придбання вертикальних жалюзів (за ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю) А) відповідно до п.20 Додатку 7 до тендерної документації, частини 3 Розділу VІ. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю «Проект договору про закупівлю, який викладено у Додатку 5 до тендерної документації заповнюється, підписується учасником та подається у повному обсязі у складі тендерної пропозиції.» Учасником: У складі Пропозиції міститься Проєкт договору (файл ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf), у якому зазначено, зокрема: "__________, в особі ________, діючого на підставі _____, з одної Сторони (далі – Покупець), з однієї сторони, і та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЕНД ПРОГРЕС", в особі директора Граф Аліни Володимирівни, що діє на підставі Статуту, з іншої сторони, разом – Сторони, керуючись Законом України "Про публічні закупівлі", з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (зі змінами та доповненнями), уклали цей Договір про таке (далі - Договір): 4.2. Строк поставки товару: з "_____"_____.2024 року до "01"10.2024 року. ПОКУПЕЦЬ КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІЦЕЙ №20 ІМ.О.І.СТОВБИ" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Адреса: 51909, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, вул. Стовби, 2 тел. +380978538293 ел. адреса: lrslitus@gmail.com Код ЄДРПОУ 23372543 МФО 820172… ПОСТАЧАЛЬНИК ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЕНД ПРОГРЕС" Адреса: Україна, 01024, місто Київ, вул. Круглоуніверситетська, будинок 7, офіс 26 тел:+380664976987 електронна адреса:a79270172@gmail.com Код ЄДРПОУ (або код ІПН) 45195246 МФО300614 р/рUA113006140000026004500546262 в АТ "КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК". Разом з тим, вищенаведений проєкт договору не є заповнений учасником, зокрема, в частині: "__________, в особі ________, діючого на підставі _____, з одної Сторони (далі – Покупець)… 4.2. Строк поставки товару: з "_____"_____.2024 року до "01"10.2024 року". Р/р UA_______________________________ в ДКСУ м. Київ. Також у вищенаведеному проєкті договору відсутня інформація, визначена у Документації в частині: "(надалі Постачальник)". Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати заповнений в повному обсязі та підписаний Учасником проект договору про закупівлю, який викладено у Додатку 5 до тендерної документації. Уповноважена особа _____________Лариса Літус

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2024 23:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРЕНД ПРОГРЕС"
#45195246
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2025 15:07
Електронний підпис укладений
28 листопада 2024 15:19
Договор жалюзи.PDF укладений
28 листопада 2024 15:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 350 000,00
UAH з ПДВ