Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВОДОКАНАЛ " |
Код ЄДРПОУ: | 03327121 |
Вебсайт: | http://vodokanal.zp.ua/ |
Місцезнаходження: | 69002, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ СВЯТОГО МИКОЛАЯ, будинок 61 |
Контактна особа: |
Станіслав Давидов +380612711406 davydov.s@vodokanal.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2024 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2024 15:13 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2024 15:13 |
Очікувана вартість: | 105 249 126,89 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 052 491,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата вартості товару здійснюється наступним чином: За поставлений товар, без врахування ПДВ, Дитячим фондом Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) шляхом перерахування коштів на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА на підставі рахунків, що виставлені ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, та видаткових накладних на отримання товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання акту пусконалагоджувальних робіт. Оплата суми ПДВ у розмірі 20% здійснюється ПОКУПЦЕМ шляхом перерахування коштів на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА на підставі рахунків, що виставлені ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, та видаткових накладних на отримання товару після підписання акту пусконалагоджувальних робіт протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту надходження грошових коштів з бюджету для фінансування предмету Договору на поточний рахунок ПОКУПЦЯ | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2024 17:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2024 17:21 |
02.08.2024 ТД Оголошення генератори - 09.08.2024 - відредаговано.doc | |
09 серпня 2024 17:20 |
09.08.2024 Зміни до тендерної документації генератори.doc |
09 серпня 2024 17:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 серпня 2024 17:21 |
02.08.2024 ТД Оголошення генератори - 09.08.2024 - відредаговано.doc
|
|||
09 серпня 2024 17:20 |
09.08.2024 Зміни до тендерної документації генератори.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-20-000018 ● 7bc7ad3bfd5040ffbd7c01480e4c53ff
- Статус: завершено ● Дата: 28 жовтня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2024 16:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.09.2024 № 253
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2024-08-02-009801-a 02.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-24 15:56:41
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі генераторів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2024-08-02-009801-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні:
Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-27 14:10:28
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 20.09.2024року UA-M-2024-09-20-000018) процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 31120000-3 Генератори з очікуваною вартістю 105 249 126,89 грн. без ПДВ , що оприлюднені в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-02-009801-a
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 20.09.2024року UA-M-2024-09-20-000018) процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 31120000-3 Генератори з очікуваною вартістю 105 249 126,89 грн. без ПДВ , що оприлюднені в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-02-009801-a, повідомляємо наступне:
1) Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
«Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.»
Вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не розповсюджується на закупівлю UA-2024-08-02-009801-a, оскільки КП «Водоканал» не є розпорядником бюджетних коштів в розумінні Бюджетного кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710, а є їх отримувачем.
КП «Водоканал», як Замовник визначає технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (зазначені у Додатку 2 до тендерної документації) відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178. Обґрунтування розміру бюджетного призначення відповідно до норм чинного законодавства не є обовʼязком КП «Водоканал», та не повинно ним здійснюватися. Даний обов’язок покладено виключно на розпорядника бюджетних коштів.
Також повідомляємо, що КП «Водоканал», за попередньою домовленістю з Дитячим фондом Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) (Далі - Донор), на підставі Обмінного листа з вих. №UKR/MOU2024515 від 05.09.2024р. (копія Обмінного листа на 7 листах додається) досягнуто згоди про часткове фінансування Донором витрат КП «Водоканал» (вартості товару без урахування ПДВ) при закупівлі товару, про що зазначено у тендерній документації Замовника та Договорі про закупівлю №6131/24 від 06.09.2024р. опублікованому на електронному майданчику за посиланням https://public-api.prozorro.gov.ua/api/2.5/contracts/0b8bf10cf12d40b8812ad6e7d1844329/documents/6175030b0bc242108633e8d85793fd20?download=a5c31683743643b6b6cf4b6698ebc596. Так, за умовами Договору про закупівлю №6131/24 від 06.09.2024р. Донор, за попередньою домовленістю з КП «Водоканал», оплачує вартість товару постачальнику у сумі 76 999 990,00 грн., а КП «Водоканал» здійснює оплату постачальнику суми ПДВ у розмірі 15 399 998,00 грн. за поставлений товар за рахунок коштів місцевого бюджету.
2) Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься у додатку 2 до тендерної документації, розроблена КП «Водоканал» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178 враховуючи:
• Проектно-кошторисну документацію за проектами «Реконструкція мереж енергопостачання Дніпровської водопровідної станції №2 (ДВС-2) КП «Водоканал» з дообладнанням джерелом аварійного живлення … м. Запоріжжя» та «Реконструкція мереж енергопостачання Дніпровської водопровідної станції №1 (ДВС-1) КП «Водоканал» з дообладнанням джерелом аварійного живлення. … м. Запоріжжя» (Далі – Проектно-кошторисна документація), які розроблено ТОВ «Дніпроводпроект» розробленими відповідно до чинних норм, правил та стандартів в рамках договорів на проектні роботи №5954/24 від 23.07.2024р. та №5953/24 від 23.07.2024р. відповідно з урахуванням технічних завдань на проектування затверджених КП «Водоканал» та погоджених розробником проектів (копії договорів на проектні роботи з технічними завданнями на 22 листах додаються);
• Отримані технічні, якісні та інші характеристики товару в складі комерційних пропозицій потенційних постачальників (копії комерційних пропозицій на 20 листах додаються).
3) Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами визначено його очікувану вартість.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі чотирьох цінових пропозицій, отриманих від постачальників відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 та внутрішніх нормативних документів Замовника (копії комерційних пропозицій на 20 листах додаються). При визначенні очікуваної вартості враховано курс валют НБУ станом на 02.08.2024р.
Також повідомляємо, що очікувана вартість предмету закупівлі на суму 105 249 126,89 грн. без ПДВ не перевищує вартість товарів, зазначену у розроблених кошторисах (копії локальних кошторисів на придбання устаткування на 2 листах додаються) в складі Проектно-кошторисній документації яка склала 115 000 000,00 грн. без ПДВ. Варто зазначити, що на Проектно-кошторисну документацію отримано у встановленому порядку позитивні експертні звіти щодо розгляду проектної документації на будівництво.
- UKR_MOU2024515_05_09_2024_UNICEF_Letter_of_Exchange_Template_BILINGUAL.pdf
- Договір №5953-24 від 23.07.24 ТОВ ДНІПРОВОДПРОЕКТ.pdf
- Договір №5954-24 від 23.07.24 ТОВ ДНІПРОВОДПРОЕКТ.pdf
- КП Гідромаш Сервіс ДВС-1.pdf
- КП Гідромаш Сервіс ДВС-2.pdf
- КП Далгакіран.pdf
- КП Процес Контрол - 1х1500-2.pdf
- КП Процес Контрол - 2х1800-2.pdf
- КП СК ГРУПС.pdf
- Локальний кошторис на придбання устаткування ДВС-1 02-02-02.pdf
- Локальний кошторис на придбання устаткування ДВС-2 02-02-02.pdf
- розрахунок очікуваної вартості.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 жовтня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 серпня 2024 15:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮФП ГРУП" |
52 840 139,80
UAH
|
52 840 139,80
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО |
94 465 331,24
UAH
|
76 999 990,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "БК ГАРАНТ" |
96 007 000,00
UAH
|
77 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮФП ГРУП" #39153507 |
Відхилено |
52 840 139,80
UAH
|
19 серпня 2024 17:02
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 серпня 2024 00:00
|
ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО #39423347 |
Переможець |
76 999 990,00
UAH
|
21 серпня 2024 16:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2024 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2024 08:34
|
Дод.угода № 1 від 31.10.2024 до договору № 6131-24 ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2024 08:33
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2024 15:07
|
Договір 6131-24 від 06.09.24 ТОВ Дарек-енерго.pdf | укладений |
11 вересня 2024 15:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною коду міського бюджету, що було прийнято на сесії Запорізької міської ради - відповідне рішення ЗМР від 23.10.2024 №27 «Про внесення змін до рішення міської ради від 22.12.2023 №75 «Про бюджет Запорізької міської територіальної громади на 2024 рік» (зі змінами)». Фінансування з міського бюджету по 1216013 Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства |
Номер договору про закупівлю: | 6131/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |