Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 79820000-8 – Послуги, пов’язані з друком (виготовлення та встановлення інформаційних знаків, табличок з позначенням будинків та вулиць міста (одна послуга))
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2024-08-02-008098-a 2e9d105b7c4c47bda5ede8c50a7780ea
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дудка Катерина Іванівна

+380612237565 tendergkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38461952
Місцезнаходження: 69126, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а
Контактна особа: Дудка Катерина Іванівна
+380612237565
tendergkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2024 14:30
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2024 00:00
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 10 000 грн. (десять тисяч) 00 коп.*. *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: • відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; • непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; • ненадання переможцем у строк, визначений п. 47 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами), документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених п. 47 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами); • ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Реквізити для оформлення банківської гарантії: Департамент з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради, 69126, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а ЄДРПОУ 38461952 Рахунок для здійснення забезпечення тендерної пропозиції: UA748201720355119030024084397 Держказначейська служба України, м. Київ УДКСУ у м. Запоріжжі, МФО 820172. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 021:2015 – 79820000-8 – Послуги, пов’язані з друком (виготовлення та встановлення інформаційних знаків, табличок з позначенням будинків та вулиць міста (одна послуга))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Згідно Додатку 3 до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, на підставі оформленого належним чином акту приймання наданих послуг, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст.48,49 Бюджетного кодексу України протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок та підписання акту приймання послуг в порядку визначеному у пунктах 3.2.-3.4. цього Договору. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 14:30
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 14:30
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 14:30
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 14:30
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 14:30
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 14:30
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 14:30
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 14:30
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 14:30
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 14:30
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 14:30
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 14:30
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 14:30
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 14:30
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 14:30
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 14:30
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 14:30
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 14:30
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 14:30
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 14:30
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 14:30
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 14:30

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 10 000 грн. (десять тисяч) 00 коп.*. *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: • відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; • непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; • ненадання переможцем у строк, визначений п. 47 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами), документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених п. 47 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами); • ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Реквізити для оформлення банківської гарантії: Департамент з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради, 69126, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а ЄДРПОУ 38461952 Рахунок для здійснення забезпечення тендерної пропозиції: UA748201720355119030024084397 Держказначейська служба України, м. Київ УДКСУ у м. Запоріжжі, МФО 820172. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником.

Сума забезпечення: 10000 UAH
06 серпня 2024 14:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2024 15:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2024 14:34
Додаток 3 Технічна специфікація Нова редакція.docx
06 серпня 2024 14:34
Додаток 9 Перелік документів Нова редакція.doc
06 серпня 2024 14:34
Перелік змін.doc
02 серпня 2024 14:31
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
02 серпня 2024 14:31
Додаток 2 Проєкт договору.doc
02 серпня 2024 14:31
Додаток 3 (пояснення до рішення).pdf
02 серпня 2024 14:31
Додаток 3 Технічна специфікація.docx
02 серпня 2024 14:31
Додаток 3_технічні характеристики.pdf
02 серпня 2024 14:31
Додаток 4 Довідка про субпідрядників.doc
02 серпня 2024 14:31
Додаток 5 Довідка МТБ.doc
02 серпня 2024 14:31
Додаток 6 Довідка про працівників.doc
02 серпня 2024 14:31
Додаток 7 Довідка про аналогічний договір.doc
02 серпня 2024 14:31
Додаток 8 Лист-згода.doc
02 серпня 2024 14:31
Додаток 9 Перелік документів.doc
02 серпня 2024 14:31
ТД Таблиці.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Монтажні роботи
Дата подання: 05 серпня 2024 11:51
Дата відповіді: 06 серпня 2024 14:22
Доброго дня! Шановний замовник, в Додатку 9 до тендерної документації в пункті 3.1.1. передбачено "... У учасника у власності або користуванні повинна бути автовишка для надання послуг..." В Додатоку 3_технічні характеристики - "Відповідно до Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених Наказом Державного комітету України з питань житлово- комунального господарства від 17.05.2005 No76, на фасадах будинків розміщуються покажчики вулиці, провулка, площі, номер будинку. ...покажчики встановлюються на висоті 2,5 метра. В залежності від архітектурних особливостей фасаду допускається відхилення: мінімальна висота – 2,0 метра; максимальна –3,0 метра від рівня відмостки. Зважаючи на вищесказане, прошу переглянути потребу у використані автовишки та внести зніни в документацію, оскільки на висоті 2,5 м. не має потреби у її використані.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Встановлення адресних табличок на висоті над рівнем відмостки від 2,0 до 3,0 м визначено відповідно до рішення Запорізької міської ради. В залежності від містобудівної ситуації, показчики встановлюються в доступному місці для огляду.
При виконанні послуг із встановлення та виготовлення адресних табличок, відповідно до технічної специфікації необхідно врахувати демонтаж існуючих табличок. При проведеній інвентаризації існуючих адресних табличок встановлено, що деякі таблички старого зразку встановлені на висоті понад 4 метри, а інколи і на рівні 2 поверху житлових будинків, а тому демонтаж та монтаж табличок передбачає використання автовишки.
Відповідні зміни щодо демонтажу будуть внесені до тендерної документації.
Довідка про наявність працівників
Дата подання: 05 серпня 2024 16:01
Дата відповіді: 06 серпня 2024 14:24
Шановний Замовнику! У Додатоку 9 Перелік документів до ТД пунктом 3.2.вимагається: ... надання Довідки, " ...яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, в тому числі наявність в штаті у учасника працівників у кількості не менше 7 (семи) чоловік, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років)..." За досвідом виконання анологічних робіт, вважаємо, що така кількість працівників не потрібна. Для даного обсягу роботи, достатньо мати в штаті: оператора станка ЧПУ, оператора плоттера, та два монтажники. З огляду на вище сказане , вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною з тих підстав, що значно зменшує коло учасників, Вашою вимогою порушено принципи статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше звернення розглянуто та відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РА ШТРИХ" 445 687,50
UAH з ПДВ
445 687,50
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 серпня 2024 15:33
Електронний підпис
16 серпня 2024 15:33
Довідки.pdf.p7s
16 серпня 2024 15:33
Довідка.pdf.p7s
16 серпня 2024 15:33
Витяг Повний.pdf.p7s
16 серпня 2024 15:33
Довідки.pdf
16 серпня 2024 15:33
Довідка.pdf
16 серпня 2024 15:33
Витяг Повний.pdf
16 серпня 2024 15:33
Довідки.pdf.p7s
16 серпня 2024 15:33
Довідка.pdf.p7s
16 серпня 2024 15:33
Витяг Повний.pdf.p7s
16 серпня 2024 15:33
Довідки.pdf
16 серпня 2024 15:33
Довідка.pdf
16 серпня 2024 15:33
Витяг Повний.pdf
15 серпня 2024 11:43
Електронний підпис
15 серпня 2024 11:42
Калькуляція.pdf.p7s
15 серпня 2024 11:42
Додаток 8.pdf.p7s
15 серпня 2024 11:42
Відгук.pdf.p7s
15 серпня 2024 11:42
Калькуляція.pdf
15 серпня 2024 11:42
Додаток 8.pdf
15 серпня 2024 11:42
Відгук.pdf
15 серпня 2024 11:42
Калькуляція.pdf.p7s
15 серпня 2024 11:42
Додаток 8.pdf.p7s
15 серпня 2024 11:42
Відгук.pdf.p7s
15 серпня 2024 11:42
Калькуляція.pdf
15 серпня 2024 11:42
Додаток 8.pdf
15 серпня 2024 11:42
Відгук.pdf
09 серпня 2024 18:29
Електронний підпис
09 серпня 2024 18:29
Електронний підпис
09 серпня 2024 18:29
Реєстр.pdf.p7s
09 серпня 2024 18:29
1 Статутні док.Наказ.pdf
09 серпня 2024 18:29
2. Лист Згода Дод.8.PDF
09 серпня 2024 18:29
16.Гарантійний лист.pdf.p7s
09 серпня 2024 18:29
5. Лист Згода.PDF.p7s
09 серпня 2024 18:29
1 Статутні док.Опис.pdf
09 серпня 2024 18:29
13. Інформ. довідка.pdf.p7s
09 серпня 2024 18:29
9. Аналог. договір.pdf.p7s
09 серпня 2024 18:29
5. Лист Згода.PDF
09 серпня 2024 18:29
8. Лист Згода.PDF.p7s
09 серпня 2024 18:29
14. Інформ довідка.pdf.p7s
09 серпня 2024 18:29
ТОВ РА ШТРИХ_41226_p7s.7z
09 серпня 2024 18:29
12. Про працівників.pdf
09 серпня 2024 18:29
1 Статутні док.Витяг.pdf.p7s
09 серпня 2024 18:29
1 Статутні док.Опис.pdf.p7s
09 серпня 2024 18:29
18. Додаток 2.pdf.p7s
09 серпня 2024 18:29
1 Статутні док.Наказ.pdf.p7s
09 серпня 2024 18:29
19. Довідка МТБ.pdf
09 серпня 2024 18:29
1 Статутні док.Витяг.pdf
09 серпня 2024 18:29
11. Гарантійний лист.pdf.p7s
09 серпня 2024 18:29
8. Лист Згода.PDF
09 серпня 2024 18:29
16.Гарантійний лист.pdf
09 серпня 2024 18:29
9. Аналог. договір.pdf
09 серпня 2024 18:29
13. Інформ. довідка.pdf
09 серпня 2024 18:29
1 Статутні док.Статут.pdf
09 серпня 2024 18:29
Реєстр.pdf
09 серпня 2024 18:29
ТОВ РА ШТРИХ_41226_p7s.7z.p7s
09 серпня 2024 18:29
3.Гарантійний лист.PDF
09 серпня 2024 18:29
17. Наказ № 1.pdf
09 серпня 2024 18:29
2. Лист Згода Дод.8.PDF.p7s
09 серпня 2024 18:29
Податкова декларація.pdf
09 серпня 2024 18:29
14. Інформ довідка.pdf
09 серпня 2024 18:29
11. Гарантійний лист.pdf
09 серпня 2024 18:29
12. Про працівників.pdf.p7s
09 серпня 2024 18:29
18. Додаток 2.pdf
09 серпня 2024 18:29
3.Гарантійний лист.PDF.p7s
09 серпня 2024 18:29
19. Довідка МТБ.pdf.p7s
09 серпня 2024 18:29
4. Відомості учасника.PDF
09 серпня 2024 18:29
17. Наказ № 1.pdf.p7s
09 серпня 2024 18:29
16.Гарантійний лист.pdf.p7s
09 серпня 2024 18:29
13. Інформ. довідка.pdf
09 серпня 2024 18:29
19. Довідка МТБ.pdf
09 серпня 2024 18:29
1 Статутні док.Опис.pdf
09 серпня 2024 18:29
3.Гарантійний лист.PDF.p7s
09 серпня 2024 18:29
1 Статутні док.Опис.pdf.p7s
09 серпня 2024 18:29
5. Лист Згода.PDF.p7s
09 серпня 2024 18:29
11. Гарантійний лист.pdf
09 серпня 2024 18:29
5. Лист Згода.PDF
09 серпня 2024 18:29
14. Інформ довідка.pdf.p7s
09 серпня 2024 18:29
9. Аналог. договір.pdf
09 серпня 2024 18:29
18. Додаток 2.pdf
09 серпня 2024 18:29
13. Інформ. довідка.pdf.p7s
09 серпня 2024 18:29
Реєстр.pdf.p7s
09 серпня 2024 18:29
16.Гарантійний лист.pdf
09 серпня 2024 18:29
8. Лист Згода.PDF.p7s
09 серпня 2024 18:29
ТОВ РА ШТРИХ_41226_p7s.7z
09 серпня 2024 18:29
4. Відомості учасника.PDF
09 серпня 2024 18:29
2. Лист Згода Дод.8.PDF.p7s
09 серпня 2024 18:29
3.Гарантійний лист.PDF
09 серпня 2024 18:29
12. Про працівників.pdf.p7s
09 серпня 2024 18:29
1 Статутні док.Наказ.pdf.p7s
09 серпня 2024 18:29
1 Статутні док.Наказ.pdf
09 серпня 2024 18:29
12. Про працівників.pdf
09 серпня 2024 18:29
ТОВ РА ШТРИХ_41226_p7s.7z.p7s
09 серпня 2024 18:29
19. Довідка МТБ.pdf.p7s
09 серпня 2024 18:29
8. Лист Згода.PDF
09 серпня 2024 18:29
1 Статутні док.Статут.pdf
09 серпня 2024 18:29
9. Аналог. договір.pdf.p7s
09 серпня 2024 18:29
17. Наказ № 1.pdf
09 серпня 2024 18:29
17. Наказ № 1.pdf.p7s
09 серпня 2024 18:29
Податкова декларація.pdf
09 серпня 2024 18:29
18. Додаток 2.pdf.p7s
09 серпня 2024 18:29
14. Інформ довідка.pdf
09 серпня 2024 18:29
1 Статутні док.Витяг.pdf
09 серпня 2024 18:29
1 Статутні док.Витяг.pdf.p7s
09 серпня 2024 18:29
2. Лист Згода Дод.8.PDF
09 серпня 2024 18:29
11. Гарантійний лист.pdf.p7s
09 серпня 2024 18:29
Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РА ШТРИХ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РА ШТРИХ"
#23789421
Переможець 445 687,50
UAH з ПДВ
16 серпня 2024 10:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 серпня 2024 09:27

Вимога про усунення невідповідностей

Враховуючи п.43 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р., Положення про уповноважену особу, що затверджене Наказом по Департаменту з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради від 31.12.2021 р. №141р, за результатами розгляду пропозиції учасника ТОВ "РА ШТРИХ" (далі – Учасник), яка подана на закупівлю послуг «Код ДК 021:2015 – 79820000-8 – Послуги, пов’язані з друком (виготовлення та встановлення інформаційних знаків, табличок з позначенням будинків та вулиць міста (одна послуга))» на відповідність вимогам тендерної документації та прийняття рішення щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, подання яких вимагалось тендерною документацією. ВСТАНОВИВ: Учасником було подано пропозицію на закупівлю послуг «Код ДК 021:2015 – 79820000-8 – Послуги, пов’язані з друком (виготовлення та встановлення інформаційних знаків, табличок з позначенням будинків та вулиць міста (одна послуга))». Згідно проведеного розгляду пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Так, відповідно до п.43 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. (зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерної пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та/або документах наступного змісту: 1.У складі пропозиції Учасника надано документ: «Лист-згода Мамедов С.Г.- на обробку персональних даних», «Лист-згода Павлюк Г.Г. - на обробку персональних даних» та «п.8 Лист-згода», в яких зазначено обробка персональних даних Голови правління АТ «КБ ГЛОБУС», директора департаменту документарних операцій АТ «КБ ГЛОБУС» та від особи, уповноваженої на підписання тендерної документації відповідно. Це не відповідає Додатку 9 до тендерної документації, Нової редакції Переліку документів Розділ 1. Документи п.9, де зазначено, що «Підписаного уповноваженим представником учасника Листа-згоди на обробку персональних даних. Лист-згода також надається іншими суб’єктами персональних даних (зазначених учасником в додатку 6 до тендерної документації) згідно Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, якщо їх персональні дані надаються учасником у складі тендерної пропозиції (Додаток 8)». Зазначена вимога передбачена Додатком 9 до тендерної документації, Нової редакції Переліку документів, Розділ 1. Документи, а саме п.9. У зв’язку з тим, Учаснику потрібно надати документи: Підписаного уповноваженим представником учасника Листа-згоди на обробку персональних даних. Лист-згода також надається іншими суб’єктами персональних даних (зазначених учасником в додатку 6 до тендерної документації) згідно Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, якщо їх персональні дані надаються учасником у складі тендерної пропозиції (Додаток 8). 2. У складі пропозиції Учасника надано документ « 9. Аналогічний договір.pdf, в якому на п’ятій сторінці надано лист-відгук, в якому зазначено, що «ТОВ «Ленол-Пром» підтверджує належне виконання ТОВ «РА Штрих» умов договору 18/4 від 18.04.2024р. та відсутність претензій, що пов’язані з його виконанням. Робота за даним договором виконані у повному обсязі». Це не відповідає підпункту 3.3.2 абзацу 3 пункту 3.3 Додатку 9 до тендерної документації Нової редакції Переліку документів, Розділ 3. Документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Зазначена вимога передбачена підпунктом 3.3.2 абзацу 3 пункту 3.3 Додатку 9 до тендерної документації Нової редакції Переліку документів, Розділ 3. Документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. У зв’язку з тим, Учаснику потрібно надати документ Відгук від замовника про належне виконання учасником договору, зазначеного у довідці (Додаток 7), де зазначити «інформацію стосовно якості та строків виконання договору». 3. У складі пропозиції Учасника надано документ «Калькуляція витрат», при розрахунку тендерної пропозиції на закупівлю по предмету виявлено помилки в калькуляції витрат на виготовлення та монтаж інформаційних табличок із композитного алюмінія з нанесенням зображення ск плівкой, в якому при складанні суми по витратам не відповідає розрахунковій ціни. Це не відповідає Додатку 9 до тендерної документації, Нової редакції Переліку документів, Розділ 4 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, де зазначено, що «розрахунок ціни та калькуляцію, які підтверджують вартість послуг, складені відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Зазначена вимога передбачена Додатком 9 до тендерної документації, Нової редакції Переліку документів, Розділ 4 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, де зазначено, що «розрахунок ціни та калькуляцію, які підтверджують вартість послуг, складені відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». У зв’язку з тим, Учасник повинен надати відкориговану калькуляцію розрахункової ціни. Згідно до п.43 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. (зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерної пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У зв’язку із цим, необхідно надати можливість Учаснику надати зазначені вище документи для усунення виявлених невідповідностей. ВИРІШИВ: 1.Прийняти рішення щодо розміщення повідомлення з вимогою про усуненя невідповідностей в інформації та/або документах вищезазначеного змісту. 2.Оприлюднити повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах згідно з п.43 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. (зі змінами).

Документи

16 серпня 2024 10:57
Довідка НАЗК
16 серпня 2024 10:57
Електронний підпис
16 серпня 2024 10:55
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2024 10:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РА ШТРИХ"
#23789421
445 687,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 серпня 2024 10:57
Довідка НАЗК
16 серпня 2024 10:57
Електронний підпис
16 серпня 2024 10:55
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2024 09:38
ДУ_2 Таблички.pdf зміни до договору
01 жовтня 2024 09:34
Електронний підпис укладений
03 вересня 2024 10:22
ДУ1 Таблички.pdf зміни до договору
03 вересня 2024 10:17
Електронний підпис укладений
27 серпня 2024 10:45
Договір укладений
27 серпня 2024 10:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна п.1.1
Номер договору про закупівлю: Таб24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна Додатку №1
Номер договору про закупівлю: Таб24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML