Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
5 337 696,00 UAH
UA-2024-08-02-007168-a 73696bafdae5487b82c6c25aed9b2afe
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лінкіна Ірина Віталіївна

380676829422 Irina.Linkina@e-forest.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 44768034
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., вул.Руставелі Шота, будинок 9А
Контактна особа: Лінкіна Ірина Віталіївна
380676829422
Irina.Linkina@e-forest.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2024 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2024 00:00
Очікувана вартість: 5 337 696,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53 376,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги») у розмірі: 1,5 % - 80 065 (Вісімдесят тисяч шістдесят п’ять) грн 44 коп. Гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Форма гарантії передбачена Додатком № 5 до Тендерної документації. Гарант відповідає перед Замовником (бенефіціаром) та гарантує, що в разі настання обставин, передбачених умовами гарантії, він сплатить на рахунок Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. Тендерні пропозиції, що не містять документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Разом з гарантією учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копію ліцензії, яка надає право фінансовій установі, що видала гарантію на провадження відповідного виду діяльності або копію рішення відповідного органу ліцензування про видачу такої ліцензії або копію витягу з Державного реєстру банків; - копії документів що підтверджують повноваження особи щодо підпису гарантії. У випадку якщо гарантія підписана не керівником фінансової установи, то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтверджені оригіналом або копією відповідного документу гаранта (протокол, наказ, довіреність, тощо); - лист-згода від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на Учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений Учасником на відповідний строк. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє фінансову установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п'яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються Учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню на рахунок Замовника.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 80065.44 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39480 людино-година
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2025
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Виконавцем послуг здійснюється Замовником в особі відокремленого підрозділу (філії) протягом 30 календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту наданих послуг, за наявності рахунку Виконавця. Оплата здійснюється в безготівковому порядку, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 15:15
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 15:15
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 15:15
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 15:15
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 15:15
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 15:15
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 15:15
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 15:15
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 15:15
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 15:15
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 15:15
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 15:15
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 15:15
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 15:15
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 15:15
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 15:15
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 15:15
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 15:15
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 15:15
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 15:15
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 15:15
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 серпня 2024 15:15

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги») у розмірі: 1,5 % - 80 065 (Вісімдесят тисяч шістдесят п’ять) грн 44 коп. Гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Форма гарантії передбачена Додатком № 5 до Тендерної документації. Гарант відповідає перед Замовником (бенефіціаром) та гарантує, що в разі настання обставин, передбачених умовами гарантії, він сплатить на рахунок Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. Тендерні пропозиції, що не містять документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Разом з гарантією учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копію ліцензії, яка надає право фінансовій установі, що видала гарантію на провадження відповідного виду діяльності або копію рішення відповідного органу ліцензування про видачу такої ліцензії або копію витягу з Державного реєстру банків; - копії документів що підтверджують повноваження особи щодо підпису гарантії. У випадку якщо гарантія підписана не керівником фінансової установи, то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтверджені оригіналом або копією відповідного документу гаранта (протокол, наказ, довіреність, тощо); - лист-згода від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на Учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений Учасником на відповідний строк. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє фінансову установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п'яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються Учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню на рахунок Замовника.

Сума забезпечення: 80065.44 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»)
Вимоги до документу: Гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Форма гарантії передбачена Додатком № 5 до Тендерної документації.

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

акт огляду
Дата подання: 02 серпня 2024 17:09
Дата відповіді: 05 серпня 2024 17:05
Шановний замовнику, у своїй ТД ви вимагаєте надання акту огляду обєктів, що підлягають охороні. Зазначаємо, що дана вимога є незаконною і дискримінаційною по відношенню до нас, як потенційного учасника закупівлі. По-перше, учасники можуть ввести діалог із Замовником виключно шляхом зверненням через поставлене запитання чи вимоги шляхом опублікування в електронній системі закупівель. По-друге,обмін і збереження інформації та документів в електронній системі має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій / пропозицій під час проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій / пропозицій (частина 1 статті 12 Закону про публічні закупівлі). По-третє, факт відсутності огляду (обстеження) об’єкта охорони учасником на об`єкті до аукціону, не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника, згідно ст.31 Закону про публічні закупівлі. По-четверте, Замовник зобов’язаний опублікувати в Документації у повному обсязі всю інформація для ознайомлення учасникам. Технічні характеристики предмета закупівлі впливають на конкуренцію серед учасників на етапі торгів, і вони мають бути сформульовані об'єктивно та обґрунтовано. Крім того, практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) у подібних випадках свідчить про неправомірність встановлення зазначеної вимоги, а саме: 1). Рішення Колегії №10669-р/пк-пз від 29.05.2020 (закупівля UA-2020-05-06-000306-c); 2). Рішення Колегії № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 (закупівля UA-2021-02-22-003442-a); 3). Рішення Колегії № 18417-р/пк-пз від 11.08.2021 (закупівля UA-2021-07-09-000599-c); 4). Рішення Колегії № 21047-р/пк-пз від 15.09.2021 (закупівля UA-2021-08-25-004585-a). 5). Рішення Колегії № 5781 від 02.05.2023 р. (закупівля UA-2023-04-18-009342-a). Дана вимога ставить нас у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не завантажать у складі пропозиції письмове підтвердження про ознайомлення та погодження з умовами даної закупівлі, в тому числі про огляд об’єктів охорони із дотриманням вимог статті 5 закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи те, що жодною нормою чинного законодавства України не передбачено право замовника вимагати такий документ, а навпаки, його витребування є порушенням законодавства, просимо: 1) прибрати дискримінаційну вимогу щодо необхідності здійснення огляду обєктів, а натомість надати таке право учаснику на добровільних засадах; 2) повідомити, чи не буде підставою для відхилення вами нашої тендерної пропозиції надання нами замість акту огляду листа довідки, передбаченої вашою тендерною документацією, а саме: "Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у ДОВІДЦІ, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (ЗА НАЯВНОСТІ), у складі своєї тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, НЕ МОЖЕ бути підставою для її відхилення". Дякуємо за вчасну і обгрунтовану відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, на Ваше звернення повідомляємо: що закупівля Охоронні послуги (Код за ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги) оголошена з метою охорони об’єктів, які входять до складу Замовника. Як зазначено в Тендерній документації Замовника, тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та інших вимог чинного законодавства. При формуванні вимог до Учасників Замовник, зокрема, враховував вимоги закону України «Про охоронну діяльність», яким регулюються відносини суб'єктів господарювання під час організації та здійснення ними охоронної діяльності. Як передбачено вимогами вказаного закону суб'єкт охоронної діяльності, зокрема, має право: за згодою замовника послуг з охорони (його представника) оглядати територію, будинки, приміщення, майно, що охороняються (п. 7 ч. 1 ст. 9 закону України «Про охоронну діяльність»).
Зважаючи на вимоги закону України «Про публічні закупівлі», визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Відповідно до абзацу 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тож, розробляючи тендерну документацію Замовник у даному випадку враховував і вимоги законодавства щодо дотримання прав Учасників - суб'єктів охоронної діяльності та мав за мету отримати послуги належної якості, для чого, дотримуючись принципів рівного ставлення до учасників, надав їм можливість оглянути об’єкти охорони перед тим, як буде укладатися договір, що в свою чергу ніяким чином не суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник до тендерної документації обґрунтовано включив вимоги щодо надання певної інформації, яку вважав за необхідне включити, беручи до уваги, що такі вимоги передбачені законодавством. Закон не має виключень та заборон щодо надання учасниками інформації Замовнику, яка йому необхідна, для закупівлі, зважаючи на характер послуг.
При цьому слід зазначити, що форма Акту огляду об’єкта охорони замовника не містить вимог щодо зазначення назви Учасника, скріплення його печаткою тощо, що може ідентифікувати його до моменту проведення торгів. Також, необхідно зазначити, що ні Тендерна документація замовника, ні її додатки не містять будь-яких посилань/вимог на те, що він передається Замовнику у паперовій формі, та складається в декількох примірниках. Як передбачено тендерною документацією тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Звертаємо Вашу увагу, що вимогами п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, зокрема, у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Тендерна документація Замовника містить в собі положення щодо підстав відхилення тендерних пропозицій, які визначені законодавством.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Вимоги Замовника щодо огляду об’єктів охорони, відносяться до функціональних характеристик предмета закупівлі, тому в жодному разі не мають дискримінаційного характеру та не обмежують права участі у закупівлі. Предмет закупівлі відповідає коду за ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги. Замовник діє відкрито і прозоро. Дана вимога направлена виключно для можливості залучення заінтересованих осіб, які забезпечать якісне та вчасне надання охоронних послуг, та не містить в собі дискримінаційного підґрунтя до окремих учасників.
Враховуючи викладене, вимоги вашого звернення не підлягають задоволенню.
протокол УО
Дата подання: 02 серпня 2024 22:06
Дата відповіді: 05 серпня 2024 12:05
ТД затверджена протоколом УО від 12 серпня. сьогодні тільки 2 серпня, зверніть увагу.
Відповідь: Шановний Учасник. Тендерна документація Замовника фактично затверджена протоком № 12 від "02" серпня 2024 р. При відображені вказаної інформації було допущено описку. Замовником до тендерної документації будуть внесеня відповідні зміни.
гарантія
Дата подання: 02 серпня 2024 22:59
Дата відповіді: 05 серпня 2024 11:57
Шановний замовнику, на стор 27 тенденої документації у переліку додатків у вас зазначено, що додаток 5 це Форма забезпечення тендерної пропозиції (банківська гарантія). при цьому, додаток 5 не містить конкретизації, що гарантія має бути саме банківська, таких уточнень не містить і п.2 розділу 3 ТД забезпечення тендерної пропозиції. просимо внести відповідні зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Ваше звернення прийнято до уваги. Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Пункт центрального спостереження
Дата подання: 05 серпня 2024 10:52
Дата відповіді: 07 серпня 2024 09:13
Шановний Замовнику. Відповідно до Додотку 3 п. 7 Характеристики/вимоги: п.п. 12 "Контроль несення служби охоронниками у нічний час з використанням пульту централізованого спостереження. Огляд зовнішнього периметра території об’єкту охоронниками з інтервалом не менше 1 година. Учасник повинен мати в наявності пульт централізованого спостереження. Надати довідку в довільній формі про наявність власного пункту централізованого спостереження з диспетчерським персоналом для здійснення цілодобового режиму чергування – не менше 3 працівників, які відповідають за контроль прийняття сигналів, які надходять на ПЦС з досвідом роботи не менше одного року." відповідно до вимоги Замовника про власний пункт центрального спостереження, чи може Учасник вказати ПЦС орендований або як власність субпідрядника/співвиконавця?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Положення статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» передбачають забезпечення охоронної діяльності. Так, охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення таких заходів, зокрема, використання пунктів централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування, службових собак; контроль за станом майнової безпеки об'єкта охорони (ч.1.ст.6).
Зважаючи на норми законодавства, суб’єкт охоронної діяльності забезпечує охоронну діяльність використовуючи пункт централізованого спостереження.
Вимогами тендерної документації передбачено, що Учасник повинен зазначити про наявність власного пункту централізованого спостереження. У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю, для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у складі тендерної пропозиції учасник може подати інформацію та документи на підтвердження виконання вимог замовника від субпідрядників/співвиконавців.
Щодо кваліфікаційних вимог (автомобілі)
Дата подання: 05 серпня 2024 16:39
Дата відповіді: 07 серпня 2024 09:14
Доброго дня! Шановний Замовнику, просимо надати уточнення щодо наступних питань: 1. Відповідно до Додатку №2 до ТД п. 1.1.2 Замовником вимагається автомобіль у кількості не менше 4 шт. (питання: для яких потреб необхідні автотранспортні засоби- для службових перевірок, чи для прибуття мобільних груп?), а також у Додатку №3 до ТД п. 11 таблиці Замовником вимагається наступне: "Час прибуття мобільної групи від місця розташування до об’єкта охорони Замовника становить не більше 10-15 хв. 00 сек. На підтвердження наявності в Учасника автотранспорту у складі тендерної пропозиції надати довідку та копії документів про наявність в Учасника автомобілів відповідно до вимог п.п.1.1.1.-1.1.4. розділу 1 Додатку № 2 до тендерної документації." Питання: автомобілі Учасника повинні бути службовими чи бути спеціальним транспортом реагування, обладнаним засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, де на підтвердження надаються: - копії технічних паспортів транспорту реагування; - копії дозволів на встановлення світлових сигналів на транспорт реагування; - копії довідок про перебування транспортних засобів (транспорту реагування) на військовому обліку (відповідно до Постанови КМУ від 17.06.2015 № 405). Просимо також надати пояснення, щодо кількісного складу мобільної групи реагування? У пункті 1.1.2 Додатку №2 та у пункті 11 Додатку №3 до ТД мова йдеться про одні й ті самі автомобілі, чи різні? (автомобілі та/або спецтранспорт реагування?). У разі відсутності власних груп реагування, чи може Учасник надати у складі пропозиції договір на надання послуг предметом якого є прибуття мобільних груп на сигнали тривоги (на території надання послуг) з іншим охоронним підприємством?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією Замовника визначено вимоги щодо підтвердження наявності в Учасника автотранспорту. У додатку № 3 до тендерної документації передбачено вимоги, яким повинні відповідати послуги з охорони об’єктів Замовника, зокрема, послуги повинні надаватися з дотриманням вимог Закону України «Про охоронну діяльність» У Виконавця послуг в наявності повинні бути дозволи та ліцензії на охоронну діяльність, що необхідна для надання зазначених послуг. При наданні послуг охорони суб’єкт охоронної діяльності повинен дотримуватися вимог Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI, Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами, затвердженого Наказом МВС України 18.04.2013 № 375 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 травня 2013 р. за № 746/23278 та Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960. Згідно з пунктом 5 статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Тож, вимоги до транспорту, який використовується суб’єктом охоронної діяльності передбачено законодавством, якого суб’єкт охоронної діяльності повинен дотримуватися у відповідності до того, з якою ціллю ним використовується транспорт. Кількісний склад мобільної групи формується суб’єкт охоронної діяльності з урахуванням обставин за яких необхідний виїзд мобільної групи. Вимогами тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати на підтвердження кваліфікаційних та інших вимог тендерної документації. У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю, для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у складі тендерної пропозиції учасник може подати інформацію та документи на підтвердження виконання вимог замовника від субпідрядників/співвиконавців.»;
Щодо рацій
Дата подання: 05 серпня 2024 16:43
Дата відповіді: 07 серпня 2024 09:14
Відповідно до п .10 Додатку №3 до ТД Замовником вимагається:"Охоронники на Об’єктах охорони, повинні бути додатково забезпечені переносними радіостанціями потужністю не менше 2 Вт, використання, яких може здійснюватися у відповідній області України, з групою швидкого реагування або між собою в межах досягнення. " та п.1.1.2 Додатку №2 до ТД "● рації потужністю не менше 2 Вт – не менше 10 шт.;". Питання, чи необхідно Учаснику надавати Договір з ДП «Український державний центр радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності (зі всіма додатками), дозволи на викоритсання на території надання послуг. Чи вимагається лише наявність рацій, що підтверджуються, договором оренди, видаткової накладної тощо?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією Замовника визначено вимоги щодо підтвердження наявності в Учасника рацій потужністю не менше 2 Вт – не менше 10 шт. У додатку № 3 до тендерної документації передбачено вимоги, яким повинні відповідати послуги з охорони об’єктів Замовника, зокрема, послуги повинні надаватися з дотриманням вимог Закону України «Про охоронну діяльність». У Виконавця послуг в наявності повинні бути дозволи та ліцензії на охоронну діяльність, що необхідна для надання зазначених послуг. Тож, при наданні послуг охорони суб’єкт охоронної діяльності повинен дотримуватися вимог Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI, п.8.ч.1.ст.10 якого передбачено, що використовувати засоби радіозв'язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах забороняється. Відповідальність за дотримання вимог діючого законодавства при здійсненні охоронних послуг суб’єктом охоронної діяльності покладається на суб’єкта охоронної діяльності
акт огляду
Дата подання: 05 серпня 2024 17:37
Дата відповіді: 07 серпня 2024 09:21
Шановний замовнику, ми уважно ознайомилися з вашою відповідддю на поставлене нами раніше питання і зрозуміли вашу позицію. Проте, ваша відповідь не містить інформації, чи не буде підставою для відхилення вами нашої тендерної пропозиції надання нами замість акту огляду листа довідки, передбаченої вашою тендерною документацією, а саме: "Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у ДОВІДЦІ, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (ЗА НАЯВНОСТІ), у складі своєї тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, НЕ МОЖЕ бути підставою для її відхилення". Просимо надати відповідь на поставлене питання. Завчасно дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Відповідь на попереднє Ваше звернення було надано за розглядом Вашого звернення в цілому. Ще раз звертаємо увагу, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. На етапі розгляду звернень у Замовника відсутні підстави надавати оцінку документам Учасника. Тендерна документація Замовника містить перелік підстав, за яких тендерна пропозиція Учасника має бути відхилена
щодо змін
Дата подання: 05 серпня 2024 17:51
Дата відповіді: 07 серпня 2024 09:19
Шановний замовнику, Відповідно до частини 2 статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює ПЕРЕЛІК ЗМІН, що вносяться. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону. 5 серпня 2024 року ви внесли зміни до ТД, проте перелік таких змін У ОКРЕМОМУ ДОКУМЕНТІ НЕ ОПУБЛІКУВАЛИ, чим порушили Закон. ДАСУ у висновку за результатами моніторингу НЕОДНОРАЗОВО визнавала таке порушення, наприклад по процедурі закупівлі UA-2021-02-09-010564-a. Просимо здійснити заходи, спрямовані на усунення порушення та опублікувати У ОКРЕМОМУ ФАЙЛІ ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК ВНЕСЕНИХ ЗМІН. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Питання Вашого звернення вирішено
Дискримінаційна вимога щодо витягу МВС
Дата подання: 06 серпня 2024 10:36
Дата відповіді: 07 серпня 2024 09:22
Дискримінаційна вимога щодо витягу МВС Відповідно до Розділу ІІ. Документи, які повинен подати переможець торгів «1. Документи, які подаються з метою виконання вимог пункту 47 Особливостей, що підтверджують відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі передбачених пунктом 47 Особливостей.». Пункт 1.2 та пункт 1.3 Таблиці вимог згідно пункту 47 Особливостей та пункту 1.2 та 1.3 Додатку №7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» переможець процедури закупівлі повинен надати: «Оригінал повного витягу в електронній формі із інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», засвідченого електронною печаткою Департаменту інформатизації Міністерства внутрішніх справ України, про те, що керівник учасника (та фізичну особу, яка є учасником ) не був засуджений за злочин, вчинений з корисних мотивів, судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю». Зазначаємо, що термін отримання даного витягу, який вимагає Замовник, може тривати до 30 днів, про що свідчить Порядок доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2023 №207. Крім цього, згідно з Порядком доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2023р. №207 витяг – це документ у паперовій або електронній формі, що сформовано засобами програмного забезпеченням ІАС, який місить відомості актуальні на дату та час його формування. Кожному Витягу присвоюється унікальний електронний ідентифікатор 11 (QR-код), який забезпечує перехід за посиланням на відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах ІАС. Нормативно-правовими актами України, у тому числі Наказом № 207 від 30.03.2023р. не встановлено строку дії витягу. У витязі відображається результат перевірки за персонально-довідковим обліком на дату здійснення перевірки. За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які нададуть наведений вище витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання (що технічно не можливо оскільки його отримання може тривати до 30 днів). Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Комісія АМКУ неодноразово зазначала, що вимоги щодо строку давності витягу є дискримінаційними. Зокрема, така думка викладена в рішенні від 26.07.2023 № 11455-р/пк-пз, прийнятому в закупівлі UA-2023-07-06-011637-a↗. Таку ж рекомендацію надає уповноважений орган Мінекономіки за листом від 19.06.2023 № 3323-04/29308-06↗. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене вимагаємо у Замовника усунути дискримінаційну вимогу шляхом внесення відповідних змін до Тендерної Документації прибравши вимогу про строк дати отримання Витягу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Питання Вашого звернення прийнято до уваги
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 07 серпня 2024 10:23
Кінець періоду оскарження: 18 серпня 2024 00:00
Дата відміни: 18 серпня 2024 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відкриті торги відмінено у зв'язку з тим, що при поданні заявки про здійснення, запланованої на 2024 рік закупівлі Охоронні послуги (Код предмета закупівлі – ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги), очікуваною вартістю 5 337 696 грн 00 коп. було невірно розраховано обсяг закупівлі, тобто невірно вказано необхідну кількість потреби людино-годин для належного надання охоронних послуг на об’єктах філії, як замовника. Потреба вираховувалася з розрахунку, що кількість людино-годин нічного посту охорони складає – 12 год., та 24 год. – цілодобовий пост у вихідні та святкові дні, а фактично на об’єктах філії необхідно здійснювати охорону з 17-00 год. вечора до 08-00 год. ранку, тобто кількість людино-годин нічного посту охорони складає: 15 людино-годин. Враховуючи наявну потребу у здійсненні охоронних послуг, обсяг закупівлі має бути – 6420 людино-годин. За таких обставин Управлінням з виробництва філії невірно визначено і очікувану вартість закупівлі, яка вираховується відповідно до того, що надання послуг планувалося строком: з 01.09.2024 по 31.08.2025, тобто на 12 місяців, що відповідало 39480 людино-годинам надання послуг, з розрахунку 12 годин чергування у нічні зміни в будні дні та 24 години (доба) чергування у вихідні та святкові дні. Очікувана вартість предмета закупівлі – Охоронні послуги (код ДК 021:2015: 90910000-9 Охоронні послуги) становила 5 337 696 грн 00 коп., та була визначена з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Однак, очікувана вартість закупівлі послуг з розрахунку наявної потреби обсягу закупівлі – 6420 людино-годин, має складати 867954 грн. Згідно з вимогами п. 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі — Особливості) закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до вимог п. 54 Особливостей Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. Тож, внести зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів можливо, але тоді буде допущено порушення відображення в оголошенні про проведення відкритих торгів очікуваної вартості закупівлі. Так як, очікувана вартість закупівлі не буде відповідати очікуваній вартості вже включеній до річного плану закупівель Замовника по вже оголошеній закупівлі. Процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель, визначає Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Мінекономрозвитку від 11.06.2020 № 1082 (далі — Порядок № 1082). Відповідно до пункту 3 Порядку № 1082 розміщення інформації в системі здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів в системі та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Згідно з пунктом 7 Замовник/ЦЗО/учасник/постачальник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом. Однак, а ні Закон, а ні Особливості не містять положень які б визначали можливість внесення змін до рядка в річному плані закупівель по якому вже оголошено процедуру закупівлі. Згідно з пунктом 10 Порядку № 1082 оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність у системі в інтерактивному режимі реального часу, а тому реалізація механізму внесення змін до річного плану по рядкам закупівель по яким вже оголошено процедуру закупівель в електронної системі відсутня. Відтак, наявність розбіжностей між очікуваною вартістю вказаною в річному плані закупівель та в оголошенні про відкриті торги неможливо буде усунути або виправити, а отже подальше проведення закупівлі за таких обставин буде трактуватись контролюючими органами, як порушення законодавства у сфері публічних закупівель. У зв’язку з тим, що законодавством не передбачено внесення змін до річного плану закупівель по вже оголошеній закупівлі, Замовником буде допущено порушення, яке неможливо усунути. Згідно з підпунктом 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги, зокрема, у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. З метою недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, прийнято рішення відмінити відкриті торги на підставі п.п.2 п.50 Особливостей.
Документи:
07 серпня 2024 10:20
Електронний підпис
07 серпня 2024 10:18
Протогкол 16.pdf