Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | Україна , Київська обл., Київ, |
Контактна особа: |
Панченко Ольга Олександрівна 380442986950 PANCHENKO-OA@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2024 12:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2024 15:00 |
Початок аукціону: | 20 серпня 2024 11:23 |
Початок аукціону: | 20 серпня 2024 11:23 |
Очікувана вартість: | 71 978 518,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 719 785,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно вимог Додатку 6.1 та пункту 4.10 Розділу І тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2159355 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно вимог Додатку 4, Додатку 6.2 та пункту 4.11 Розділу І тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
44110000-4 Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до умов Проекту договору-Додаток 4 до тендерної документації | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2024 12:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 серпня 2024 12:40 |
24-1165-Додаток_5_ФОРМА ОЦІНКИ.pdf | |
02 серпня 2024 12:40 |
24-1165-Додаток_3_Вимоги до переможця.docx | |
02 серпня 2024 12:40 |
24-1165-Додаток 1-ТЗ.docx | |
02 серпня 2024 12:40 |
24-1165-Додаток 1.1. - Гарантійний лист.docx | |
02 серпня 2024 12:40 |
24-1165-Додаток 6.1. вимоги до тендерного забезпечення.docx | |
02 серпня 2024 12:40 |
24-1165-ТД.docx | |
02 серпня 2024 12:40 |
24-1165-Додаток_2_Перелік інформації.docx | |
02 серпня 2024 12:40 |
24-1165-Додаток 4-Проект Договору.docx | |
02 серпня 2024 12:40 |
24-1165-Додаток 6.2. вимоги до забезпечення виконання договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-20-000021 ● 5eaebf4f72df461a987ae8692d9244b2
- Статус: завершено ● Дата: 14 жовтня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2024 16:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.09.2024 № 253
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2024-08-02-005986-a 02.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-24 08:23:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Конструкційні матеріали (Система антикорозійна бітумно-бутилкаучукова)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-02-005986-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-26 14:18:37
Конструкційні матеріали (Система антикорозійна бітумно-бутилкаучукова) UA-2024-08-02-005986-a
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України від 24.09.2024 до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-02-005986-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
Обсяги закупівлі сформовані відповідно до плану потреб замовника, з урахуванням виробничих програм. Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до вимог НПАОП 60.3-1.01 «Правила безпечної експлуатації магістральних газопроводів», ДСТУ 4219-2003 «Трубопроводи сталеві магістральні. Загальні вимоги до захисту від корозії» зі зміною № 1, ДСТУ-Н Б А.3.1- 29:2015 «Магістральні трубопроводи. Нанесення захисних покривів та улаштування теплової ізоляції. Настанова».
Нормативні документи на підставі яких формувалися технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівель є стандарти України застосування і розповсюдження яких регламентується Законом України від 5 червня 2014 року № 1315-VII «Про стандартизацію» (далі – Закон).
Частина 1 статті 24 Закону регламентує умови розповсюдження стандартів, а саме: «Національні стандарти, кодекси усталеної практики, зміни до них та розроблені національним органом стандартизації каталоги видаються, відтворюються та розповсюджуються національним органом стандартизації».
Згідно з частиною 3 статті 25 Закону забороняється повністю чи частково видавати, відтворювати з метою розповсюдження і розповсюджувати як офіційні видання будь-які національні стандарти, кодекси усталеної практики та розроблені національним органом стандартизації каталоги або їх частини на будь-яких носіях інформації без дозволу національного органу стандартизації чи уповноваженої ним особи. Тобто ТОВ «Оператор ГТС України» не має права розповсюджувати тексти національних стандартів (в т.ч в електронному виді) будь-яким стороннім організаціям без дозволу національного органу стандартизації України чи уповноваженої ним особи.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) та Закупівельної політики ТОВ «Оператор ГТС України» комбінованим методом шляхом порівняння історичних даних та ринкових цін на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників (додається).
Додатки: 1. Розрахунок очікуваної вартості
2. Комерційна пропозиція ТОВ «ЄВРОКОР ПЛЮС»
3. Комерційна пропозиція ТОВ «СТК»
4. Комерційна пропозиція ПрАТ «ОЗОМ»
5. Комерційна пропозиція ТОВ «Центр трубоізоляція»
6. Договір №4600008995 від 08.02.2024
Інформація та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-02-005986-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 жовтня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 серпня 2024 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ТРУБОІЗОЛЯЦІЯ" |
71 199 212,50
UAH
|
71 199 212,50
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЄВРОКОР ПЛЮС" |
71 551 538,50
UAH
|
71 551 538,50
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "ОДЕСЬКИЙ ЗАВОД ОЗДОБЛЮВАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ" |
71 678 518,00
UAH
|
71 678 518,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ТРУБОІЗОЛЯЦІЯ" #42783197 |
Відхилено |
71 199 212,50
UAH
|
21 серпня 2024 14:31
|
ТОВ "ЄВРОКОР ПЛЮС" #37153992 |
Переможець |
71 551 538,50
UAH
|
26 серпня 2024 15:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2024 15:32
|
Додаткова угода №2 від 04.12.2024.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2024 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2024 14:32
|
Додаткова угода №1 від 03.12.2024.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2024 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2024 12:02
|
Договір 4600009926 від 10.09.2024 .pdf | укладений |
11 вересня 2024 12:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.3.4 Договору у зв’язку з тим, що офіційний курс НБУ на дату підписання цієї Додаткової угоди №1 змінився відносно офіційного курсу НБУ 41,1390 грн за 1 Долар США на дату оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, за результатом якої укладено Договір, Сторони погодились змінити ціну Товару, зазначеного у позиції 1 Додатку 1 до цієї Додаткової угоди №1 (Специфікація), шляхом перерахунку по формулі зміни ціни, зазначеній в п.3.5. Договору. 2. Товар, зазначений у позиції 1 Додатку 1 до цієї Додаткової угоди №1 (Специфікація), Постачальник зобов’язується передати Покупцю не пізніше дати підписання цієї Додаткової угоди №1. 3. Додаток 1 «Специфікація» до Договору викласти в новій редакції, наведеній у Додатку 1 до цієї Додаткової угоди №1. 4. Пункт 3.1 розділу 3 «Ціна Договору» Договору викласти в такій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 71 675 073,35 грн. (сімдесят один мільйон шістсот сімдесят п'ять тисяч сімдесят три гривні 35 коп.), крім того ПДВ 14 335 014,67 грн. (чотирнадцять мільйонів триста тридцять п'ять тисяч чотирнадцять гривень 67 коп.). Ціна Договору, в тому числі ПДВ, становить – 86 010 088,02 грн. (Вісімдесят шість мільйонів десять тисяч вісімдесят вісім гривень 02 коп.)». Відповідно до підпункту 7 пукту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 |
Номер договору про закупівлю: | 4600009926 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.3.4 Договору у зв’язку з тим, що офіційний курс НБУ на дату підписання цієї Додаткової угоди №2 змінився відносно офіційного курсу НБУ 41,1390 грн за 1 Долар США на дату оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, за результатом якої укладено Договір, Сторони погодились змінити ціну Товару, зазначеного у позиції 1 Додатку 1 до цієї Додаткової угоди №2 (Специфікація), шляхом перерахунку по формулі зміни ціни, зазначеній в п.3.5. Договору. 2. Товар, зазначений у позиції 1 Додатку 1 до цієї Додаткової угоди №2 (Специфікація), Постачальник зобов’язується передати Покупцю не пізніше дати підписання цієї Додаткової угоди №2. 3. Додаток 1 «Специфікація» до Договору викласти в новій редакції, наведеній у Додатку 1 до цієї Додаткової угоди №2. 4. Пункт 3.1 розділу 3 «Ціна Договору» Договору викласти в такій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 71 744 645,69 грн. (сімдесят один мільйон сімсот сорок чотири тисячі шістсот сорок п’ять гривень 69 коп.), крім того ПДВ 14 348 929,14 грн. (чотирнадцять мільйонів триста сорок вісім тисчя дев’ятсот двадцять дев’ять гривень 14 коп.). Ціна Договору, в тому числі ПДВ, становить – 86 093 574,83 грн. (вісімдесят шість мільйонів дев'яносто три тисячі п’ятсот сімдесят чотири гривні 83 коп.)." Відповідно до підпункту 7 пукту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 |
Номер договору про закупівлю: | 4600009926 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |